Календарно-тематичне планування з української мови 2клас (ІІ семестр) за підручником М.Захарійчук "Українська мова та читання" частина 1.
Київ "Грамота", 2019
Українська мова
За підручником М.Захарійчук
(3,5 години на тиждень)
|
|
ІІ семестр Прикметник. Слова,які називають ознаки предметів. |
|
|
|
|
Доповнення речень прикметниками |
|
|
|
|
Прикметники, протилежні за значенням |
|
|
|
|
РЗМ.Створення й написання зв'язного висловлювання на тему # «Мояноворічнамрія» |
|
|
|
|
Прикметники,близькі за значенням |
|
|
|
|
Сполучення іменників з прикметниками. |
|
|
|
|
Дієслово. Слова-назви дій. |
|
|
|
|
Добір питань до дієслів |
|
|
|
|
Дієслова,протилежні за значенням. |
|
|
|
|
Дієслова, близькі за значенням |
|
|
|
|
Урок РЗМ. Доповнення й написання речень за малюнками та початком казки І.Савки «Обшивайко» |
|
|
|
|
Добір дієслів для висловлення власних думок. |
|
|
|
|
Числівник. Слова,які називають числа |
|
|
|
|
Питання до слів, які називають числа |
|
|
|
|
Сполучення числівників з іменниками |
|
|
|
|
Службові слова в реченні |
|
|
|
|
Складання речень з використанням службових слів. |
|
|
|
|
Урок РЗМ Створення й написання зв’язної розповіді за поданим початком, схемами речень і малюнками до казки Е.Карла «Дуже голодна гусениця» |
|
|
|
|
Правопис службових слів |
|
|
|
|
Мої навчальні досягнення. |
|
|
|
|
Речення Речення. Ознаки речення |
|
|
|
|
Розповідні речення. Інтонація розповідних речень |
|
|
|
|
Окличні речення. Інтонація окличних речень |
|
|
|
|
Питальні речення. Інтонація питальних речень |
|
|
|
|
Урок РЗМ Створення й написання пропущених речень з оповідання О. Кротюк «Щедра кишеня» за поданим початком, кінцем і малюнками |
|
|
|
|
Спонукальні речення. Інтонація |
|
|
|
|
Спонукальні окличні та неокличні речення |
|
|
|
|
Розділові знаки в кінці речень |
|
|
|
|
Поширення речень за питаннями та поданими словами |
|
|
|
|
Деформовані речення |
|
|
|
|
Складання речень за малюнками. |
|
|
|
|
Урок РЗМ Написання записки, SMS близьким, друзям про події, які сталися з тобою |
|
|
|
|
Складання речень за малюнками. |
|
|
|
|
Повторюю вивчене про речення |
|
|
|
|
Мої навчальні досягнення. |
|
|
|
|
Текст Текст. Ознаки тексту |
|
|
|
|
Деформований текст |
|
|
|
|
Будова тексту |
|
|
|
|
Урок РЗМ Створення й написання продовження казки І.Мацко «Загублена писанка» за початком і малюнками |
|
|
|
|
Заголовок тексту |
|
|
|
|
Текст-розповідь |
|
|
|
|
Текст-розповідь |
|
|
|
|
Текст-опис |
|
|
|
|
Порівняння текстів-розповідей і текстів-описів |
|
|
|
|
Виражальні засоби мови |
|
|
|
|
Урок РЗМ Упорядкування тексту казки Ю.Ярмиша «Дванадцятиголовий дракончик» відповідно до послідовності подій |
|
|
|
|
Складання тексту за ілюстрацією. |
|
|
|
|
Складання тексту за ілюстрацією. |
|
|
|
|
Складання тексту за серією малюнків |
|
|
|
|
Повторюю вивчене про текст |
|
|
|
|
Мої навчальні досягнення. |
|
|
|
|
Повторюємо вивчене Звуки і букви |
|
|
|
|
Урок РЗМ. Створення вітальної листівки до Дня матері |
|
|
|
|
Склад |
|
|
|
|
Слово |
|
|
|
|
Речення. |
|
|
|
|
Іменник |
|
|
|
|
Прикметник |
|
|
|
|
Дієслово |
|
|
|
|
Урок РЗМ. Створення розповіді «Мрії про літні канікули» |
|
|
|
|
Числівник |
|
|
|
|
Службові слова |
|
|
|
|
Текст |
|
|
|
|
Упорядкування тексту відповідно до послідовності подій. |
|
|
|
|
Підбір заголовка до тексту. |
|
|
|
|
Мої навчальні досягнення |
|
|
|
|
Урок РЗМ. Підсумковий урок |
|
|