КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З ЧИТАННЯ
за підручниками Н. Богданець – Білоскаленко
(Українська мова та читання,
частина 2)
3 години на тиждень
І семестр
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Завдання додому |
Наскрізні змістові лінії |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
||
|
Діяльність (уміння) |
Знаннєвий складник |
Ставлення (ціннісний складник) |
||||
Вже літо догоріло…
|
|||||||
1 |
|
Швидко промайнуло літо..О.Лущевська «Літо прострибало….Поняття «рима» |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Розуміє поняття «рима». |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
2. |
|
В.Голобородько «Фотографування метелика», «Цвіркунові скрипочки» |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги) |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Оперує засвоєними поняттями.
|
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
3. |
|
За Дз.Матіяш «Дівчинка і море» - оповідання |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів).
|
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Знає, правила інтонування речень. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
4. |
|
Робота з дитячою книжкою Заглядає у вікно вересень-рум’янець |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Оперує засвоєними поняттями.
|
Характеризує героїв.
|
5. |
|
Введення в розділ.Настала осінь…Вс. Нестайко «Дивовижні пригоди у Лісовій школі» |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі) |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Розуміє, що таке вибіркове читання. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
6. |
|
Вс. Нестайко «Дивовижні пригоди у Лісовій школі»( продовження) |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Знає правила виразного читання.
|
Оцінює власну діяльність. |
7. |
|
Робота з дитячою книжкою Навчальне аудіювання |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи). |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом. |
Розуміє значення поняття «аудіювання». |
Критично мислить під час виконання завдань. |
8. |
|
Л.Компанієць «Ось так у нас щодня».Загадки |
|
Здоров’я і безпека (оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей). |
Виразно читає загадки |
Знає правила виразного читання.
|
Оцінює власну діяльність. |
9. |
|
О.Вишня «Любіть книжку».І.Андрусяк «Про вміння читати» «Двісті ігор» (вірш напам'ять)
|
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи). |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом. |
Розуміє значення поняття «ребус». |
Критично мислить під час виконання завдань. |
10. |
|
.Сенатович «Тиждень книжки». |
|
Здоров’я і безпека (правила дорожнього руху). |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом. |
Розуміє значення поняття «абзац». |
Критично мислить під час виконання завдань. |
11. |
|
Дім, де живуть книжки. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Виразно читає текст.
|
Знає правила виразного читання. |
Оцінює власну діяльність. |
12. |
|
Досліджуємо медіа. З історії книги. |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Оперує засвоєними поняттями.
|
Характеризує героїв.
|
13. |
|
. Діагностична робота № 1. Аудіювання. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом. |
Розуміє значення поняття «аудіювання». |
Висловлює судження за темою тексту |
14. |
|
Узагальнення знань з розділу. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Знає, що таке бібліотека.
|
Усвідомлює необхідність читання.
|
Осінній плащ природа одягає…
|
|||||||
15. |
|
Осінній плащ природа одягає…Вірш «Восени». |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Виразно читає текст. Відповідає на запитання за змістом тексту.
|
Оперує засвоєними поняттями. |
Оцінює власну діяльність. |
16. |
|
Легенда «Бабине літо». |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Знає, що таке легенда
|
Усвідомлює необхідність читання.
|
17. |
|
О.Буцень «Полохливий гриб». |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Знає, правила інтонування речень |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
18. |
|
Л.Федорова «Осінні пахощі». |
|
Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріоритети) |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом. |
Знає, правила інтонування речень |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом. |
19. |
|
Робота з дитячою книгою І.Андрусяк П’єса «Як подружитисяі з Чакалкою».
|
|
Громадянська відповідальність (усвідомлює себе громадянином України) |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом. |
Розуміє поняття “п'єса” |
Усвідомлює себе громадянином України. |
20. |
|
Н.Приходько «Жовтень». |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлює себе громадянином України) |
Виразно читає та відгадує загадки. |
Оперує засвоєними поняттями. |
Усвідомлює необхідність читання. |
21. |
|
О.Копиленко «Хіба від нічого так ткають». |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлює себе громадянином України) |
Виразно читає текст. Відповідає на запитання за змістом тексту.
|
Оперує засвоєними поняттями. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
22. |
|
Діагностична робота Читання вголос
|
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Оперує засвоєними поняттями.
|
Характеризує героїв.
|
23. |
|
Робота з дитячою книгою Тетяна Стус (Щербаченко) «Як пасує краватка або чому не всі поросята брудні».
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Швидко читає скоромовку. Вивчає напам’ять.
|
Розуміє поняття «скоромовка» |
Усвідомлює необхідність читання. |
Батьківщина в нас одна |
|||||||
24. |
|
Батьківщина в нас одна. Ю. Хандожинська «Батьківщина» .
|
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Виразно читає
|
Розуміє згначення слова «Батьківщина» |
Усвідомлює себе громадянином України. |
25. |
|
М. Морозенко «Мандруючи Україною» (вірш напам'ять).
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (пояснювати залежність людини від природніх ресурсів)
|
Виразно читає вірш |
Розуміє згначення слова «Батьківщина»
|
Усвідомлює необхідність читання в житті людини.
|
26. |
|
Державні символи України. Вірш « Прапор». |
|
Громадянська відповідальність (формування ціннісних пріоритетів). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.
|
Оперує засвоєними поняттями. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
27. |
|
Тризуб: закодоване повідомлення від наших предків.
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.
|
Оперує засвоєними поняттями. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
28. |
|
А. Камінчук «Наша столиця». |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Виразно читає текст.
|
Читає текст різними способами. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
29. |
|
Легенда про дівчину-Україну. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.
|
Знає різні види читання. Розуміє поняття «легенда» |
Критично мислить під час аналізу тексту. |
30. |
|
Робота з дитячою книжкою Анатолій Качан Вірші для дітей.
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу як цілісну систему) |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Знає різні види читання. |
Оцінює свою роботу. |
31. |
|
Т. Череп-Пероганич .Уривки з п’єси «Вітерець і Україна».
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Оперує засвоєними поняттями.
|
Характеризує героїв.
|
32. |
|
Т. Череп-Пероганич .Уривки з п’єси «Вітерець і Україна». (інсценізація) |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Читає текст різними способами. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
33. |
|
Осінь у твоєму місті чи селі. А. Григорук. Дивовижні імена
|
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Читає текст різними способами. |
Усвідомлює себе громадянином України.
|
34. |
|
Мова кожного народу неповторна і своя Вірші – скоромовки, вірші- безкінечники. Вірш « Самотній сад». вірш напам'ять |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Читає текст різними способами. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
35. |
|
Узагальнення знань з розділу. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Виразно читає текст різними способами. |
Критично ставиться до поставлених завдань. |
Казка в гості завітала. |
|||||||
36. |
|
Казка в гості завітала. Вірш « Казка». |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом. |
Виразно читає вірш різними способами. |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом. |
37. |
|
Казка «Добро і зло» (За Н. Поклад). |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Виразно читає текст різними способами. |
Усвідомлює необхідність читання. |
38. |
|
Узагальнення за темою (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Виразно читає текст різними способами. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
39. |
|
Робота з дитячою книгою В. Вздульська «Потяги».
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Виразно читає текст різними способами. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
40. |
|
Болгарська народна казка «Гостинні мурашки» |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Виразно читає текст різними способами. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
41. |
|
Коли пінгвіни були ще зеленими ( За С. Товстенком).
|
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Виразно читає текст різними способами. |
Усвідомлює необхідність читання.
|
42. |
|
Діакгностична робота Читання мовчки |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Читає мовчки текст; відповідає на запитання за змістом. |
Розуміє поняття «читання мовчки» |
Оцінює свою роботу. |
43. |
|
Віршована казка. Н.Забіла «Вередливі жабки». |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Розуміє поняття «казка» |
Усвідомлює необхідність читання.
|
44. |
|
Ю.Ярмиш «Музична історія». |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.
|
Знає і дотримується правил виразного читання. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
45. |
|
Робота з дитячою книгою В.Голобородько Вірші для дітей.
|
|
Здоров’я і безпека (дії у небезпечних ситуаціях) |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.
|
Знає і дотримується правил виразного читання. |
Усвідомлює необхідність читання.
|
46. |
|
Іван Франко «Три міхи хитрощів». |
|
Громадянська відповідальність (дотримання правил роботи у парах) |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Виразно читає текст різними способами. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
47. |
|
Діагностична робота . Усний переказ
|
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Переказує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Виразно читає текст різними способами. |
Критично мислить під час виконання завдань. |
48. |
|
За О. Романчуком «Соловейко з одним крилом».
|
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом. |
Виразно читає текст різними способами. |
Усвідомлює себе громадянином України. |