Календарно тематичне планування з урахуванням компетентнісного підходу з літературного читання 3 клас (за підручником Богданець- Білоскаленко)

Про матеріал
Календарно тематичне планування з урахуванням компетентнісного підходу з літературного читання 3 клас (за підручником Богданець- Білоскаленко)
Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З ЧИТАННЯ

за підручниками  Н. Богданець – Білоскаленко

 (Українська мова та читання,

частина 2)

3 години на тиждень

І семестр

 

з/п

Дата

Тема уроку

Завдання додому

Наскрізні змістові лінії

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

 

Діяльність (уміння)

Знаннєвий складник

Ставлення (ціннісний складник)

 

Вже літо догоріло…

 

1

 

Швидко промайнуло літо..О.Лущевська «Літо прострибало….Поняття «рима»

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Розуміє поняття «рима».

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

2.

 

В.Голобородько «Фотографування метелика», «Цвіркунові скрипочки»

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги)

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Оперує засвоєними поняттями.

 

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

3.

 

За Дз.Матіяш «Дівчинка і море» - оповідання

 

Громадянська відповідальність (усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів).

 

 

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Знає, правила інтонування речень.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

4.

 

Робота з дитячою книжкою

Заглядає у вікно вересень-рум’янець

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Оперує засвоєними поняттями.

 

Характеризує героїв.

 

5.

 

Введення в розділ.Настала осінь…Вс. Нестайко «Дивовижні пригоди у Лісовій школі»

 

Громадянська відповідальність (демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі)

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Розуміє, що таке вибіркове читання.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

6.

 

Вс. Нестайко «Дивовижні пригоди у Лісовій школі»( продовження)

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Знає правила виразного читання.

 

Оцінює власну діяльність.

7.

 

Робота з дитячою книжкою

Навчальне аудіювання

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи).

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом.

Розуміє значення поняття «аудіювання».

Критично мислить під час виконання завдань.

8.

 

Л.Компанієць «Ось так у нас щодня».Загадки

 

Здоров’я і безпека (оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей).

Виразно читає загадки

Знає правила виразного читання.

 

Оцінює власну діяльність.

9.

 

О.Вишня «Любіть книжку».І.Андрусяк «Про вміння читати»

 «Двісті ігор»

(вірш напам'ять)

 

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи).

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом.

Розуміє значення поняття «ребус».

Критично мислить під час виконання завдань.

10.

 

.Сенатович «Тиждень книжки».

 

Здоров’я і безпека (правила дорожнього руху).

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом.

Розуміє значення поняття «абзац».

Критично мислить під час виконання завдань.

11.

 

Дім, де живуть книжки.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Виразно читає текст.

 

Знає правила виразного читання.

Оцінює власну діяльність.

12.

 

Досліджуємо медіа. З історії книги.

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Оперує засвоєними поняттями.

 

Характеризує героїв.

 

13.

 

. Діагностична робота № 1. Аудіювання.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом.

Розуміє значення поняття «аудіювання».

Висловлює судження за темою тексту

14.

 

Узагальнення знань з розділу.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Знає, що таке бібліотека.

 

Усвідомлює необхідність  читання.

 

 

 

                                                                                            Осінній плащ природа одягає…

 

15.

 

Осінній плащ природа одягає…Вірш «Восени».

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Виразно читає текст. Відповідає на запитання за змістом тексту.

 

Оперує засвоєними поняттями.

Оцінює власну діяльність.

16.

 

Легенда «Бабине літо».

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Знає, що таке легенда

 

Усвідомлює необхідність  читання.

 

17.

 

О.Буцень «Полохливий гриб».

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Знає, правила інтонування речень

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

18.

 

Л.Федорова «Осінні пахощі».

 

Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріоритети)

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом.

Знає, правила інтонування речень

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом.

19.

 

Робота з дитячою книгою

І.Андрусяк П’єса «Як подружитисяі з

Чакалкою».

 

 

Громадянська відповідальність (усвідомлює себе громадянином України)

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом.

Розуміє поняття “п'єса”

Усвідомлює себе громадянином України.

20.

 

Н.Приходько «Жовтень».

 

Громадянська відповідальність (усвідомлює себе громадянином України)

Виразно читає та відгадує загадки.

Оперує засвоєними поняттями.

Усвідомлює необхідність  читання.

21.

 

О.Копиленко «Хіба від нічого так ткають».                           

 

Громадянська відповідальність (усвідомлює себе громадянином України)

Виразно читає текст. Відповідає на запитання за змістом тексту.

 

Оперує засвоєними поняттями.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

22.

 

Діагностична робота Читання вголос

 

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Оперує засвоєними поняттями.

 

Характеризує героїв.

 

23.

 

Робота з дитячою книгою

Тетяна Стус (Щербаченко) «Як пасує краватка

або чому не всі поросята брудні».

 

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Швидко читає скоромовку. Вивчає напам’ять.

 

Розуміє поняття «скоромовка»

Усвідомлює необхідність  читання.

 

 

Батьківщина в нас одна

24.

 

Батьківщина в нас одна. Ю. Хандожинська

«Батьківщина» .

 

 

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Виразно читає

 

Розуміє згначення слова «Батьківщина»

Усвідомлює себе громадянином України.

25.

 

М. Морозенко «Мандруючи Україною»

(вірш напам'ять).

 

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (пояснювати залежність людини від природніх ресурсів)

 

Виразно читає вірш

Розуміє згначення слова «Батьківщина»

 

Усвідомлює необхідність  читання в житті людини.

 

26.

 

Державні символи України. Вірш « Прапор».

 

Громадянська відповідальність (формування ціннісних пріоритетів).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

 

Оперує засвоєними поняттями.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

27.

 

Тризуб: закодоване повідомлення від наших

предків.

 

 

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

 

Оперує засвоєними поняттями.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

28.

 

А. Камінчук «Наша столиця».

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Виразно читає текст.

 

Читає текст різними способами.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

29.

 

Легенда про дівчину-Україну.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

 

Знає різні види читання.

Розуміє поняття «легенда»

Критично мислить під час аналізу тексту.

30.

 

Робота з дитячою книжкою

Анатолій Качан Вірші для дітей.

 

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу як цілісну систему)

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Знає різні види читання.

Оцінює свою роботу.

31.

 

Т. Череп-Пероганич .Уривки з п’єси «Вітерець

і Україна».

 

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Оперує засвоєними поняттями.

 

Характеризує героїв.

 

32.

 

 Т. Череп-Пероганич .Уривки з п’єси «Вітерець

і Україна». (інсценізація)

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Читає текст різними способами.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

33.

 

 Осінь у твоєму місті чи селі. А. Григорук. Дивовижні імена

 

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Читає текст різними способами.

Усвідомлює себе громадянином України.

 

34.

 

Мова кожного народу неповторна і своя

Вірші – скоромовки, вірші- безкінечники. Вірш

« Самотній сад».

вірш напам'ять

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Читає текст різними способами.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

35.

 

Узагальнення знань з розділу.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Виразно читає текст різними способами.

Критично ставиться до поставлених завдань.

 

 

Казка в гості завітала.

36.

 

Казка в гості завітала. Вірш « Казка».

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом.

Виразно читає вірш різними способами.

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом.

37.

 

Казка «Добро і зло» (За Н. Поклад).

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Виразно читає текст різними способами.

Усвідомлює необхідність  читання.

38.

 

Узагальнення за темою (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо)

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Виразно читає текст різними способами.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

39.

 

Робота з дитячою книгою

В. Вздульська «Потяги».

 

 

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Виразно читає текст різними способами.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

40.

 

Болгарська народна казка «Гостинні мурашки»

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Виразно читає текст різними способами.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

41.

 

Коли пінгвіни були ще зеленими ( За С. Товстенком).

 

 

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Виразно читає текст різними способами.

Усвідомлює необхідність  читання.

 

42.

 

Діакгностична робота

Читання мовчки

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Читає мовчки текст; відповідає на запитання за змістом.

Розуміє поняття «читання мовчки»

Оцінює свою роботу.

43.

 

Віршована казка. Н.Забіла «Вередливі жабки».

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Розуміє поняття «казка»

Усвідомлює необхідність  читання.

 

44.

 

Ю.Ярмиш «Музична історія».

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

 

Знає і дотримується правил виразного читання.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

45.

 

Робота з дитячою книгою

В.Голобородько Вірші для дітей.

 

 

Здоров’я і безпека (дії у небезпечних ситуаціях)

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

 

Знає і дотримується правил виразного читання.

Усвідомлює необхідність  читання.

 

46.

 

Іван Франко «Три міхи хитрощів».

 

Громадянська відповідальність (дотримання правил роботи у парах)

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Виразно читає текст різними способами.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

47.

 

Діагностична робота .

 Усний переказ

 

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Переказує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Виразно читає текст різними способами.

Критично мислить під час виконання завдань.

48.

 

За О. Романчуком «Соловейко з одним

крилом».

 

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом.

Виразно читає текст різними способами.

Усвідомлює себе громадянином України.

 

 

docx
Додано
4 вересня 2023
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку