Українська мова
Варіативний складник
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Прим |
|||
|
Тема 1. Повторюємо те, чого навчилися у 1 класі. |
|
|
|||
|
Вступ. Звуки, слово,речення. |
|
|
|||
|
Звукова схема слова. Букви я,ю,є,ї. |
|
|
|||
|
Поділ слів на склади. Перенос слів з рядка в рядок. |
|
|
|||
|
Діалог. Складання реплік для діалогу. |
|
|
|||
|
Діалог. Слова ввічливості у діалозі. |
|
|
|||
|
Діалог. Слова, близькі за значенням. ( антоніми). Використання ввічливих слів у діалозі. |
|
|
|||
|
Діалог. Звертання в діалозі. |
|
|
|||
|
Голосні та приголосні звуки. Звуко-буквена модель та аналіз слів. |
|
|
|||
|
Голосні звуки i букви, що ix позначають. Запис слів за алфавітом. |
|
|
|||
|
Позначення звуків буквами. Букви я,ю, є, |
|
|
|||
|
Поділяємо слова на склади для переносу. Наголошені і ненаголошені склади. |
|
|
|||
|
Дзвінкі й глухі приголосні звуки. Поняття про іменник як частину мови. |
|
|
|||
|
Тверді й м’які приголосні звуки. Іменник. Розрізняю слова, які відповідають на питання хто? що?. |
|
|
|||
|
Позначаємо м'якість приголосних на письмі. Змінювання іменників за зразком «один – багато» |
|
|
|||
|
Позначаємо на письмі звук [й]. Навчаюсь писати імена, по батькові, прізвища. |
|
|
|||
|
||||||
|
Правильно використовуємо слова в мовленні |
|
|
|||
|
Використовуємо в мовленні слова в прямому і переносному значенні |
|
|
|||
|
Досліджуємо слова : Антоніми, синоніми та омоніми. |
|
|
|||
|
Слова, що означають ознаки предметів |
|
|
|||
|
Слова, що означають дії предметів та кількість предметів |
|
|
|||
|
Речення. Види речень. |
|
|
|||
|
Перебудовуємо речення в розповідне, питальне та спонукальне. |
|
|
|||
|
Окличні й неокличні речення. Складаємо і відновлюємо речення. |
|
|
|||
|
Пестливі слова, їх роль та значення. Складаємо речення за малюнками |
|
|
|||
|
Текст. Частини тексту. Робота із деформованими текстами |
|
|
|||
|
Текст. Частини тексту. Робота із деформованими текстами |
|
|
|||
|
Складання твору-опису за поданим планом |
|
|
|||
|
Опорні слова та словосполучення текстів. Будуємо план тексту. |
|
|
|||
|
Складання твору на задану тему. |
|
|
|||
|
Навчаємося будувати тексти |
|
|
|||
|
Навчаємося писати записки і СМС-повідомлення |
|
|
|||
|
Редагування тексту .Речення |
|
|
|||
|
Слова, що означають назви предметів Реклама уподобаного твору. Слова ознаки предметів. |
|
|
|||
|
Слова - дії предметів. Узагальнення і систематизація знань учнів за 2 клас. |
|
|
|||
|
Підсумок за рік |
|
|
|||