10 клас
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
35 годин
Програми для закладів загальної середньої освіти. «Історія України. Всесвітня історія. 10-11 класи», затверджені наказом МОН України від 21.02.2019 № 236.
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
|
|
Вхідне діагностичне тестування. Скориговане повторення: Формування індустріального суспільства в провідних державах Європи і США |
|
|
|
|
Скориговане повторення: Зовнішня політика Росії в другій половині ХІХ ст. |
|
|
|
Розділ 1. Передумови Першої світової війни. Війна та революції |
||||
|
Вступ. Початок і розгортання Першої світової війни. Міжнаціональні конфлікти та крах багатонаціональних імперій у період Першої світової війни |
|
|
|
|
Події 1917-1918 років. Практичне заняття. Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу |
|
|
|
Розділ 2. Облаштування повоєнного світу |
||||
|
Паризька мирна конференція та мирні договори |
|
|
|
|
Міжнародні договори 1921-1929 років. Версальська система |
|
|
|
|
Практичне заняття. Вогнища напруги в міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння |
|
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль за розділами 1 і 2 |
|
||
Розділ 3. Провідні держави світу в міжвоєнний період |
||||
|
Сполучені Штати Америки |
|
|
|
|
Велика Британія |
|
|
|
|
Франція |
|
|
|
|
Італія. Іспанія |
|
|
|
|
Німеччина |
|
|
|
|
Радянський Союз |
|
|
|
|
Виклики міжвоєнного часу. Практичне заняття. Тоталітарні режими: державний контроль над публічним життям і суспільною свідомістю |
|
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
||
Розділ 4. Держави Центрально-Східної Європи |
||||
|
Польща й Чехословаччина в міжвоєнний період |
|
|
|
|
Угорщина, Румунія, Болгарія та Югославія в міжвоєнний період |
|
|
|
|
Практичне заняття. Центрально-Східна Європа: вибір між демократією й авторитаризмом |
|
|
|
Розділ 5. Держави Азії та Латинської Америки |
||||
|
Японія, Китай та Індія в міжвоєнний період |
|
|
|
|
Країни передньої Азії та Латинської Америки |
|
|
|
|
Практичне заняття. Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів |
|
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль за розділами 4 і 5 |
|
||
Розділ 6. Передумови Другої світової війни |
||||
|
Назрівання Другої світової війни |
|
|
|
|
Утворення трьох вогнищ світової війни. Політика «умиротворення» агресора. Світ на порозі війни |
|
|
|
|
Практичне заняття. Міжнародні відносини в другій половині 1930-х років у світлі історичних джерел |
|
|
|
Розділ 7. Друга світова війна |
||||
|
Початок і розгортання Другої світової війни |
|
|
|
|
Події 1941-1942 років |
|
|
|
|
Корінний перелом у Другій світовій війні |
|
|
|
|
Завершальний етап Другої світової війни. Розгром держав «Осі» |
|
|
|
|
Завершення й наслідки Другої світової війни |
|
|
|
|
Практичне заняття. Примусова праця у Третьому Райху. Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля |
|
|
|
Розділ 8. Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період |
||||
|
Найважливіші досягнення науки і техніки. Література |
|
|
|
|
Нові напрями в мистецтві |
|
|
|
|
Узагальнення . Тематичний контроль за розділами 6-8 |
|
|
|