Календарно-тематичне планування з всесвітньої історії 9 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з всесвітньої історії 9 клас на 2019 - 2020 навчальний рік
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Історія України. Всесвітня історія

5–9 класи

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

для загальноосвітніх навчальних закладів

Оновлена програма укладена відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України № 52 від 13 січня 2017 р. і № 201 від 10 лютого 2017 р. – на виконання Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 р. та з метою модернізації навчальних програм для 5–9 класів на основі компетентнісного підходу. За основу для модернізації було прийнято програму 2012 року з історії для основної школи з урахуванням змін, яких вона зазнала під час розвантаження в 2015 р. і оновлення в 2016 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

9 клас (35 годин, 1 година на тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

9-А

9-Б

9-В

РОЗДІЛ 1. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН (5 год)

1

Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва).

 

 

 

 

 

 

2

Французька революція кінця XVIII ст.

 

 

 

 

 

 

3

Консульство та Імперія у Франції. Наполеон Бонапарт.

Практична робота:

підготувати есе на тему «Права людини і громадянина в якобінській Франції», «Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона» та ін

 

 

 

 

 

 

4

Історичне значення Французької революції. Віденський конгрес. Священний союз.

Практична робота:

на основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції (на вибір учителя).

 

 

 

 

 

 

5

Узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 РР.) (11 год.)

6

Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Парламентаризм. Спроби осмислення нової дійсності. Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм). Повсякденне життя.

Практична робота:

підготувати аналітичну записку (після пояснень учителя і відповідно до запропонованої ним схеми) про суспільні наслідки індустріальної революції, зміни в житті та побуті різних верств населення в ХІХ ст., інше (на вибір учителя)

 

 

 

 

 

 

7

Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії.

 

 

 

 

 

 

8

Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія.

 

 

 

 

 

 

9

Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха.

 

 

 

 

 

 

10

«Весна народів». Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі.

 

 

 

 

 

 

11

Національні рухи слов’янських народів.

 

 

 

 

 

 

12

Об’єднання Німеччини та Італії.

 

 

 

 

 

 

13

Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст.

 

 

 

 

 

 

14

Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня.

 

 

 

 

 

 

15

Утворення незалежних держав у Латинській Америці (оглядово).

Практична робота:

на основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет лідера національного руху (на вибір учителя).

 

 

 

 

 

 

16

Узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ 3. МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ В ОСТАННІЙ ТРЕТИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. ПРОБУДЖЕННЯ АЗІЇ (10 год.)

17

Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу.

 

 

 

 

 

 

18

Франко-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Жорж Клемансо.

 

 

 

 

 

 

19

Німецька імперія. Канцлерство Отто фон Бісмарка. Перехід Німеччини до «світової політики».

 

 

 

 

 

 

20

Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа.

Практична робота:

на підставі доступних текстових і візуальних джерел підготувати замітку (репортаж) про суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки.

 

 

 

 

 

 

21

Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона.

Практична робота:

підготувати пояснення, чому впродовж ХІХ ст. відбулася еволюція європейського соціалістичного руху від радикальних до поміркованих форм і легальної парламентської діяльності

 

 

 

 

 

 

22

«Великі реформи» в Росії. Зовнішня і колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи.

 

 

 

 

 

 

23

Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах.

 

 

 

 

 

 

24

«Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії.  Сунь Ятсен. Сіньхайська революція.

 

 

 

 

 

 

25

Спроби модернізації Османської імперії.

Практична робота:

укласти порівняльну таблицю реформаторських заходів, що їх здійснювали під впливом модернізаційних процесів у ХІХ і на початку ХХ ст. уряди Росії, Австро-Угорщини, Німеччини, Франції, Великої Британії, Італії (на вибір учителя)

 

 

 

 

 

 

26

Узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ 4. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТ.) (4 год)

27

Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта.

 

 

 

 

 

 

28

Практична робота: простежити (за доступними історичними джерелами) динаміку міжнародних відносин у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст., результати міркувань представити в резюме.

 

 

 

 

 

 

29

Початок боротьби за переділ колоніального світу. Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст.

Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст.

 

 

 

 

 

 

30

Узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (КІНЕЦЬ ХVІІІ – ПОЧАТОК ХХ СТ.) (4 год)

31

Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Наукові й технічні досягнення.

 

 

 

 

 

 

32

Література та мистецтво. Зародження масової культури. Масове виробництво.

Практична робота:

зібрати й укласти в таблиці перелік фактів, які свідчать про зародження в ХІХ ст. масової культури / масового виробництва.

 

 

 

 

 

 

33

Науково-технічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільства. Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація.

Практична робота:

підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.»

 

 

 

 

 

 

34

Узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

35

Узагальнення до курсу. ОСНОВНІ ІДЕЇ, ЗДОБУТКИ, ВИКЛИКИ «ДОВГОГО» ХІХ СТОЛІТТЯ

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 вересня 2019
Переглядів
892
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку