Я досліджую світ
(Т. Гільберг, С. Тарнавська)
ІІ семестр
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
Природа взимку |
|||
64. |
Як утворюється лід на водоймах. |
|
|
65. |
Ожеледиця. Бурульки. Правила безпечної поведінки взимку. |
|
|
66. |
Виготовлення декору для каміну за зразком чи власним задумом. |
|
|
67. |
Хто такий споживач. Реклама . Упаковка. Етикетка. |
|
|
68. |
Переробка та сортування. |
|
|
69. |
Виготовлення сніговика з рулону від паперового рушника. |
|
|
70. |
Як почуваються рослини взимку. |
|
|
71. |
Виготовлення аплікації «Засніжені дерева». |
|
|
72. |
Як зимують комахи та риби. |
|
|
73. |
Як зимують птахи та звірі. |
|
|
74. |
Проект «Птахам на допомогу» |
|
|
75. |
Які бувають потреби. |
|
|
76. |
Практична робота: приготування бутерброда. |
|
|
77. |
Яка користь від знань про поведінку тварин. |
|
|
78. |
Правила поведінки з домашніми тваринами та тваринами-безхатьками. |
|
|
79. |
Екскурсія на домашню ферму. |
|
|
80. |
Практична робота. Ліплення домашнього улюбленця. |
|
|
81. |
Чи завжди треба бути добрими. |
|
|
82. |
Міні-проект « Правила дружби». |
|
|
83. |
Діагностична перевірна робота з теми «Природа взимку». |
|
|
Природа навесні |
|||
84. |
Як упізнати весну. |
|
|
85. |
Екскурсія « Весна у рідному краї». |
|
|
86. |
Якою буває погода навесні. |
|
|
87. |
Як здійснити задумане. |
|
|
88. |
Виготовлення рамки для світлин.
|
|
|
89. |
Як стати винахідливим. |
|
|
90. |
Як почуваються рослини навесні. |
|
|
91. |
Виготовлення квітки крокуса. |
|
|
92. |
Які комахи з’являються навесні першими. |
|
|
93. |
Як змінюється життя у водоймах навесні |
|
|
94. |
Екскурсія до місцевої водойми. |
|
|
95. |
Виготовлення жабки технікою оригамі. |
|
|
96. |
Які приймати рішення. |
|
|
97. |
Чи є у весни святковий календар. |
|
|
98. |
Виготовлення серветки за зразком. |
|
|
99. |
Як птахи зустрічають весну. |
|
|
100. |
Чому птахи в’ють гнізда. |
|
|
101. |
Виготовлення ластівки з паперу за зразком. |
|
|
102. |
Яку користь приносять птахи. |
|
|
103. |
Хто потребує особистого простору. |
|
|
104. |
Які зміни в житті звірів навесні. |
|
|
105. |
Чому потрібно дбати про довкілля. |
|
|
106. |
Екскурсія до весняного лісу . «Подивись, як люди засмічують природу!». |
|
|
107. |
Виготовлення моделей автомобільного транспорту з підручних матеріалів. |
|
|
108. |
Виготовлення лепбука «Природа навесні». |
|
|
109. |
Діагностична перевірна робота з теми «Природа навесні». |
|
|
Природа влітку |
|||
110. |
З чого починається літо. |
|
|
111. |
Яка шана книжкам. |
|
|
112. |
Правила користування книжками та їх збереження. |
|
|
113. |
Практична робота. Полікуй бібліотечну книжку. |
|
|
114. |
Які бувають форми земної поверхні. |
|
|
115. |
Чи є в підземелля таємниці. |
|
|
116. |
Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю. |
|
|
117. |
Як утворюється ґрунт. |
|
|
118. |
Досліди про склад ґрунту. |
|
|
119. |
Виготовлення мишки з фетру за зразком. |
|
|
120. |
Проект. Створення моделі проростання рослини. |
|
|
121. |
З якої ягоди намисто. |
|
|
122. |
Виготовлення аплікації « Намисто з ягід». |
|
|
123. |
Які турботи у тварин влітку. |
|
|
124. |
Виготовлення комах за власним задумом. |
|
|
125. |
Проект «Хто мешкає у старому пеньку». |
|
|
126. |
Чому природа потребує охорони. |
|
|
127. |
Екскурсія в Тетерівське лісництво. |
|
|
128. |
Червона книга України. |
|
|
129- 130. |
Заповідники України. |
|
|
131. |
Практична робота . Природоохоронна карта України (робота з контурною картою). |
|
|
132. |
Діагностична перевірна робота з теми «Природа навесні». |
|
|
133. |
Аплікація «Літо» з використанням гудзиків. |
|
|
134. |
Екскурсія до ландшафтного парку Світельських (с. Нова Буда). |
|
|
135. |
Підсумковий урок за рік. Завдання на літо. |
|
|