Календарно-тематичне планування з ЯДС, 2 клас, 2 семестр (за підручником Ірини Грущинської і Зої Хитрої)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з ЯДС, 2 клас, 2 семестр (за підручником Ірини Грущинської і Зої Хитрої)

Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом

О. Савченко 1-2 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від  12.08.2022 року №743

ПІДРУЧНИК. «Я досліджую світ. Частина 1, 2 клас»; Ірина Грущинська, Зоя     Хитра

  3 години на тиждень

 

 

п/п

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

ІІ семестр

 

Наше третє дослідження — «Людина і природа взимку»

43

 

Як зміцнити своє здоров’я взимку?    

с. 63-64

44

 

Які є помічники на дорогах? Як дбати про безпеку на дорогах узимку?  

с. 64-66

45

 

На які свята чекають узимку? Як святкують Різдво Христове в Україні та світі?   

с. 67-68

46

 

Як зберегти ялинці життя? Як учинити правильно?

 

с. 68-70

47

 

Навчальний проєкт «Святковий календар зими»

 

48

 

Що допомагає рослинам пережити зиму?

с. 71

49

 

Які рослини живуть удома?

с. 71-72

50

 

Дослідницький проєкт «Город на підвіконні»

 

51

 

Які небезпеки загрожують рибам узимку?

с. 73

52

 

У чому полягають особливості зимового життя птахів?

 

с. 74

53

 

Як звірі пристосувалися до життя взимку?  

с. 75

54

 

Чому люди повинні піклуватися про рослини й тварин узимку?

 

с. 76-77

55

 

Які радощі й небезпеки підготувала людям зима?

с. 77

56

 

Діагностувальна робота

 

57

 

Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня. Як учинити правильно   

с. 78-79

Наше четверте дослідження — «Людина і світ»

58

 

Чи можна дійти до краю Землі?  

с. 80-82

59

 

Скільки на Землі сторін світу?   

с. 82-83

60

 

Як визначити сторони світу?    

с. 83-84

61

 

Про що «розповідає» карта світу?    

с. 85-86

62

 

Які країни є на Землі? Чому країни прагнуть об’єднуватися?     

с. 86-88

63

 

Які народи є на Землі?    

с. 89-90

64

 

Чому цікаво вивчати культури різних народів?

с. 90-91

65

 

У яких країнах живуть твої улюблені казкові герої?  

с.91-92

66

 

Як знайти Україну на картах світу та Європи? Які традиції українського народу тобі відомі? 

 

с.93- 94

67

 

Які народи проживають в Україні?  

с. 94-95

68

 

Як природа допомагає людям створювати винаходи? Що ти знаєш про українських винахідників?      

с. 96-97

69

 

Де і як люди використовують штучні матеріали?     

с. 98

70

 

Які митці прославили нашу Україну? Хто такі олімпійці та параолімпійці?     

с.99-100

71

 

Діагностувальна робота

 

72

 

Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня. Як учинити правильно?     

с. 101-102

Наше п’яте дослідження — «Людина і природа навесні»

73

 

Коли у твій край приходить весна?      

с. 103-105 

74

 

Урок-екскурсія. Які зміни відбулися в природі навесні?

с. 105 

75

 

Чому назви весняних місяців такі промовисті?  

 с. 106

76

 

Які примхи підготувала весна? 

с. 107-108 

77

 

Як звички впливають на твоє здоров’я?     

 с. 108

78

 

Коли рослини весну зустрічають?     

с. 109-110 

79

 

Які трав’янисті рослини називають першоцвітами? Які трав’янисті рослини продовжують весняне цвітіння?

с. 110-111 

80

 

Які комахи з’являються навесні першими?

с.112- 113 

81

 

Як змінюється життя риб навесні?    

с. 113 

82

 

Коли повертаються з теплих країв птахи?      

с. 114 

83

 

Які турботи приносить весна звірам?     

с.115-116 

84

 

Які весна свята нам на своїх зелених крилах принесла?

с.116-117 

85

 

Які рослини потребують охорони з боку людини?

 с.118-119

86

 

Чому тваринам загрожує небезпека зникнення?

с.119-120 

87

 

Навчальний проєкт «Червона книга України»

 

88

 

Діагностувальна робота

 

89

 

Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня. Як учинити правильно?    

с.121-122 

Наше шосте дослідження — «Людина і природа влітку»

90

 

За якими прикметами дізнаються про прихід літа?

с.123-125

91

 

Чому літні місяці отримали такі назви?    

с.125-126

92

 

Урок-екскурсія. Які зміни відбуваються в природі влітку?    

с.126

93

 

Які цікаві «секрети» приховують рослини?

с.127- 128

94

 

Які кущі ростуть у твоєму краї?    

с.128-129

95

 

Які трав’янисті рослини називають «синоптиками», а які — «годинниками»?     

с.129-130

96

 

Яких тварин улітку найбільше?   

с. 131-132)

97

 

Чому птахи влітку перестають співати?

с.132-133

98

 

Які найважливіші події відбуваються в житті звірів улітку?      

с.133

99

 

Як активно відпочивати? Які існують правила поведінки влітку?      

с.134-136

100

 

Застосовуємо знання щодня. Як учинити правильно?

с.137-138

101

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
7 січня
Переглядів
1265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку