Календарно-тематичне планування з ЯДС, 2 клас, 2 семестр (за підручником Ірини Грущинської і Зої Хитрої)
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом
О. Савченко 1-2 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року №743
ПІДРУЧНИК. «Я досліджую світ. Частина 1, 2 клас»; Ірина Грущинська, Зоя Хитра
3 години на тиждень
№ п/п |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
ІІ семестр |
Наше третє дослідження — «Людина і природа взимку» |
|||
43 |
|
Як зміцнити своє здоров’я взимку? |
с. 63-64 |
44 |
|
Які є помічники на дорогах? Як дбати про безпеку на дорогах узимку? |
с. 64-66 |
45 |
|
На які свята чекають узимку? Як святкують Різдво Христове в Україні та світі? |
с. 67-68 |
46 |
|
Як зберегти ялинці життя? Як учинити правильно?
|
с. 68-70 |
47 |
|
Навчальний проєкт «Святковий календар зими» |
|
48 |
|
Що допомагає рослинам пережити зиму? |
с. 71 |
49 |
|
Які рослини живуть удома? |
с. 71-72 |
50 |
|
Дослідницький проєкт «Город на підвіконні» |
|
51 |
|
Які небезпеки загрожують рибам узимку? |
с. 73 |
52 |
|
У чому полягають особливості зимового життя птахів?
|
с. 74 |
53 |
|
Як звірі пристосувалися до життя взимку? |
с. 75 |
54 |
|
Чому люди повинні піклуватися про рослини й тварин узимку? |
с. 76-77 |
55 |
|
Які радощі й небезпеки підготувала людям зима? |
с. 77 |
56 |
|
Діагностувальна робота |
|
57 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня. Як учинити правильно |
с. 78-79 |
Наше четверте дослідження — «Людина і світ» |
|||
58 |
|
Чи можна дійти до краю Землі? |
с. 80-82 |
59 |
|
Скільки на Землі сторін світу? |
с. 82-83 |
60 |
|
Як визначити сторони світу? |
с. 83-84 |
61 |
|
Про що «розповідає» карта світу? |
с. 85-86 |
62 |
|
Які країни є на Землі? Чому країни прагнуть об’єднуватися? |
с. 86-88 |
63 |
|
Які народи є на Землі? |
с. 89-90 |
64 |
|
Чому цікаво вивчати культури різних народів? |
с. 90-91 |
65 |
|
У яких країнах живуть твої улюблені казкові герої? |
с.91-92 |
66 |
|
Як знайти Україну на картах світу та Європи? Які традиції українського народу тобі відомі? |
с.93- 94 |
67 |
|
Які народи проживають в Україні? |
с. 94-95 |
68 |
|
Як природа допомагає людям створювати винаходи? Що ти знаєш про українських винахідників? |
с. 96-97 |
69 |
|
Де і як люди використовують штучні матеріали? |
с. 98 |
70 |
|
Які митці прославили нашу Україну? Хто такі олімпійці та параолімпійці? |
с.99-100 |
71 |
|
Діагностувальна робота |
|
72 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня. Як учинити правильно? |
с. 101-102 |
Наше п’яте дослідження — «Людина і природа навесні» |
|||
73 |
|
Коли у твій край приходить весна? |
с. 103-105 |
74 |
|
Урок-екскурсія. Які зміни відбулися в природі навесні? |
с. 105 |
75 |
|
Чому назви весняних місяців такі промовисті? |
с. 106 |
76 |
|
Які примхи підготувала весна? |
с. 107-108 |
77 |
|
Як звички впливають на твоє здоров’я? |
с. 108 |
78 |
|
Коли рослини весну зустрічають? |
с. 109-110 |
79 |
|
Які трав’янисті рослини називають першоцвітами? Які трав’янисті рослини продовжують весняне цвітіння? |
с. 110-111 |
80 |
|
Які комахи з’являються навесні першими? |
с.112- 113 |
81 |
|
Як змінюється життя риб навесні? |
с. 113 |
82 |
|
Коли повертаються з теплих країв птахи? |
с. 114 |
83 |
|
Які турботи приносить весна звірам? |
с.115-116 |
84 |
|
Які весна свята нам на своїх зелених крилах принесла? |
с.116-117 |
85 |
|
Які рослини потребують охорони з боку людини? |
с.118-119 |
86 |
|
Чому тваринам загрожує небезпека зникнення? |
с.119-120 |
87 |
|
Навчальний проєкт «Червона книга України» |
|
88 |
|
Діагностувальна робота |
|
89 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня. Як учинити правильно? |
с.121-122 |
Наше шосте дослідження — «Людина і природа влітку» |
|||
90 |
|
За якими прикметами дізнаються про прихід літа? |
с.123-125 |
91 |
|
Чому літні місяці отримали такі назви? |
с.125-126 |
92 |
|
Урок-екскурсія. Які зміни відбуваються в природі влітку? |
с.126 |
93 |
|
Які цікаві «секрети» приховують рослини? |
с.127- 128 |
94 |
|
Які кущі ростуть у твоєму краї? |
с.128-129 |
95 |
|
Які трав’янисті рослини називають «синоптиками», а які — «годинниками»? |
с.129-130 |
96 |
|
Яких тварин улітку найбільше? |
с. 131-132) |
97 |
|
Чому птахи влітку перестають співати? |
с.132-133 |
98 |
|
Які найважливіші події відбуваються в житті звірів улітку? |
с.133 |
99 |
|
Як активно відпочивати? Які існують правила поведінки влітку? |
с.134-136 |
100 |
|
Застосовуємо знання щодня. Як учинити правильно? |
с.137-138 |
101 |
|
Підсумковий урок за рік |
|