Презентація до дистанційного уроку за підручником "Я досліджую світ "для 2 класу (О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко) до теми 5 "Цінності". Уроки 4-5
Побудова асоціативного куща. У кожної людини є свої цінності. Які асоціації у вас виникають, коли чуєте слово ЦІННОСТІ? Побудуйте асоціативний кущ
Номер слайду 3
Відшукайте і прочитай 6 слів, що називають людські чесноти, які є життєвими цінностями. Толерантність. Турбота. Повага. Любов. Порядність. Ввічливість
Номер слайду 4
Використовуючи хмару слів, доповніть речення про те, що є цінним особисто для кожного з вас. Найбільш цінним для мене є ________, _________, _________ .
Номер слайду 5
ДЛЯ ЧОГО МИ ЇМО? Чи може машина або літак зрушити з місця без палива? Звичайно ні! Так само і людина. Щоб зростати, бігати, вчитися, працювати, гратися, необхідна енергія (сила). Звідки вона береться? Енергія виробляється організмом із їжі. Їжа — джерело енергії. Завдяки їй наш організм підтримує постійну температуру. Їжа потрібна організму і як будівельний матеріал. Згадаємо, як зводиться будинок. Для закладання фундаменту використовується цегла, граніт, цемент, великі залізобетонні блоки. Стіни будують із бетонних блоків або цегли. Поверхи перекривають великими залізобетонними плитами. Потім вставляють вікна, двері, штукатурять стіни, фарбують. Для будівництва необхідно багато різних матеріалів і деталей. Наша їжа — теж будівельний матеріал. І вона також не однакова за своїм складом і значенням для організму. Отже, для того, щоб бути здоровими, треба знати, як правильно харчуватися. Як ви думаєте, для чого ми їмо?Прочитайте текст
Номер слайду 6
Гра “Так чи ні”Дізнаймося, чи знаєш ти, що корисно для організму, а що — ні. Дай відповіді ТАК чи НІ. Корисно об’їдатися цукерками й тістечками. Так чи ні? Їсти треба 16 разів на день. Так чи ні? Треба вживати корисну та свіжу їжу. Так чи ні? У раціоні мають бути різноманітні продукти — м’ясо, риба, молоко. Так чи ні? Дуже корисно їсти тільки макарони. Так чи ні? Треба їсти більше овочів і фруктів, тому що в них багато вітамінів. Так чи ні? Корисно їсти смажену масну їжу. Так чи ні? Який можна зробити висновок?
Номер слайду 7
Висновок до гри Отже, дітям корисно їсти різноманітні свіжі продукти: молоко, рибу, м’ясо. Не можна вживати якийсь один продукт, тоді ваш організм не отримає потрібних йому речовин. Треба їсти більше овочів і фруктів, тому що там багато вітамінів. Не можна їсти забагато солодощів, бо це шкодить зубам і шлунку.
ЯКА ЇЖА КОРИСНА?https://www.youtube.com/watch?v=wclg5gcd2y4&ab_channel Дидактична гра "Корисно чи шкідливо?"
Номер слайду 10
Виконайте завдання 4 у підручнику на с. 8 Виконайте завдання 5 у підручнику на с. 8 і дізнайтеся, які гіпотези висунули діти про те, як отримати олію із соняшника. А ти знаєш, як отримати олію із соняшника? Вислови свою гіпотезу.
Номер слайду 11
Перегляньте фільм “Як виготовляють соняшникову олію”https://www.youtube.com/watch?v=i. Gv3k. TX3zrs&t=9s&ab_channel Чи справдилася твоя гіпотеза? Хто з дітей мав рацію? Андрійко, Руслана чи Емілія?
Номер слайду 12
Виконайте завдання 6, 7 у підручнику на с. 8 Яку цікаву інформацію ти знайшов / знайшла? Переглянь уважно відеоролик про користь олії для організму людини. Поміркуй і запам’ятай, у чому цінність соняшникової олії. Розкажи своїм рідним, як правильно зберігати соняшникову олію.https://www.youtube.com/watch?v=p. ZZTAIJank. Q&ab_channel
Номер слайду 13
Роздивіться алгоритм приготування салату. Як називається цей салат?Спробуйте із батьками приготувати свій улюблений салат. Придумай йому назву. Запиши його рецепт.
Номер слайду 14
ПІДСУМОК уроку. Рефлексія. Робота зі щоденником вражень. Обери одне з речень і продовж його. Запиши свої думки у щоденник вражень. Сьогодні я дізнався / дізналася про…Мені було цікаво дізнаватися про…Я навчився / навчилася…