Орієнтовний календарний план ЯДС 3 клас (Будна)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Сторінка |
І семестр |
|||
ЛЮДИНА І НАВКОЛИШНІЙ СВІТ Людина — частина природи і суспільства |
|||
1 |
Природа — частина навколишнього світу. |
|
5 |
2 |
Людина — частина природи. |
|
7 |
3 |
Людина — частина суспільства. |
|
11 |
Дослідження довкілля |
|||
4 |
Навіщо досліджувати природу. |
|
14 |
5 |
Джерела інформації про природу. |
|
16 |
6 |
Джерела інформації про природу. |
|
18 |
Як людина пізнає природу |
|||
7 |
Методи дослідження природи. |
|
20 |
8 |
Обладнання для вивчення природи. |
|
23 |
9 |
Узагальнення знань з теми. Діагностична робота 1. |
|
28 |
МІЙ КЛАС, МОЯ ШКОЛА Я у школі |
|||
10 |
Школа. Правила шкільного розпорядку. |
|
31 |
11 |
Історія рідної школи. Збереження традицій. |
|
33 |
12 |
Ставлення до інших. Людські чесноти. |
|
35 |
Дружний клас |
|||
13 |
Вчимося діяти разом. |
|
37 |
14 |
Ефективне спілкування. Уміння слухати. Запобігання конфліктам. |
|
39 |
15 |
Вчимося бути толерантними. |
|
41 |
ЯК ДОСЯГТИ УСПІХУ В ЖИТТІ Я росту і розвиваюсь |
|||
16 |
Показники здоров’я і розвитку дитини. |
|
43 |
17 |
Здоровий спосіб життя. |
|
46 |
18 |
Емоції, настрій, почуття. |
|
49 |
Характер людини |
|||
19 |
Зовнішність і краса людини. |
|
51 |
20 |
Риси характеру людини. |
|
53 |
21 |
Пізнаємо себе. |
|
55 |
Навчання як складова життєвого успіху |
|||
22 |
Уміння вчитися. Тренування пам’яті та уваги. Уміння вчитися. Планування робочого часу. |
|
57 59 |
23 |
Узагальнення знань з теми. Діагностична робота2. |
|
|
НЕЖИВА ПРИРОДА У світі тіл і речовин |
|||
24 |
Тіла і речовини. |
|
61 |
25 |
Властивості твердих тіл, рідин і газів. |
|
65 |
26 |
Різноманітність речовин та їх використання людиною. |
|
68 |
Вода |
|||
27 |
Вода у природі. |
|
72 |
28 |
Стани води. Колообіг води у природі. |
|
75 |
29 |
Розчинні і нерозчинні у воді речовини. Очищення води. |
|
81 |
30 |
Значення води в природі і житті людини. Охорона води. |
|
85 |
31 |
Узагальнення знань з теми «Вода». |
|
89 |
Повітря |
|||
32 |
Повітря, його властивості та склад. |
|
91 |
33 |
Значення повітря в природі та житті людини. |
|
95 |
34 |
Охорона повітря від забруднення. |
|
98 |
35 |
Узагальнення знань з теми «Повітря». |
|
101 |
Гірські породи. Корисні копалини |
|||
36 |
Гірські породи. |
|
103 |
37 |
Корисні копалини, їх види. |
|
107 |
38 |
Добування і економне використання корисних копалин. |
|
111 |
Ґрунт |
|||
39 |
Склад ґрунту. |
|
114 |
40 |
Ґрунти потребують охорони. |
|
117 |
41 |
Значення ґрунту в природі і житті людини. |
|
120 |
42 |
Узагальнення знань з теми «Гірські породи. Корисні копалини». Діагностична робота 3. |
|
123 |
МОЯ РОДИНА, МІЙ ДІМ Дружна родина |
|||
43 |
Сім’я. Історія роду. |
|
125 |
44 |
Економіка сім’ї. |
|
128 |
45 |
Родинні стосунки. |
|
130 |
Безпечний дім |
|||
46 |
Правила користування джерелами водопостачання. |
|
132 |
47 |
Пожежна безпека. |
|
134 |
48 |
Правила користування газовою плитою. |
|
138 |
49 |
Ризики вживання шкідливих речовин. |
|
140 |
ІІ семестр |
||||||
Як вберегтися від інфекційних захворювань |
||||||
50 |
Як уберегтися під час пандемії COVID – 19 |
|
|
|||
51 |
Як захиститися від застуди і грипу. Захисні сили організму |
|
|
|||
УКРАЇНА І СВІТ |
||||||
Україна – незалежна держава |
||||||
52 |
Україна – незалежна держава. Символи держави. Творці Української держави |
|
|
|||
53 |
Права та обов'язки громадян |
|
|
|||
54 |
Пам’ятні події. Державні й народні свята. |
|
|
|||
Україна і світ |
||||||
55 |
Земля – спільний дім. Україна на карті світу. |
|
|
|||
56 |
Я у Європі та світі |
|
|
|||
57 |
Винаходи людства |
|
|
|||
МІЙ КРАЙ, МОЯ ГРОМАДА |
||||||
Мій край |
||||||
58 |
Історичні скарби України |
|
|
|||
59 |
Унікальні куточки моєї країни. Славетні люди рідного краю. |
|
|
|||
60 |
Культурна спадщина України |
|
|
|||
Моя громада |
||||||
61 |
Громада. Приватний і громадський простір. |
|
|
|||
62 |
Правила поведінки у громадських місцях |
|
|
|||
Безпека на дорогах |
||||||
63 |
Безпечна поведінка на дорозі, біля залізничної колії |
|
|
|||
64 |
Небезпечні місця для ігор та розваг. Безпека велосипедиста |
|
|
|||
65 |
Діагностична робота 4. Україна і світ. Мій край, моя громада |
|
|
|||
ЖИВА ПРИРОДА |
||||||
У царстві рослин |
||||||
66 |
Рослини – організми. |
|
|
|||
67 |
Різноманітність рослин |
|
|
|||
68 |
Розмноження квіткових рослин |
|
|
|||
Ми - дослідники |
||||||
69 |
Як росте і розвивається рослина з насінини. |
|
|
|||
70 |
Як виростити нову рослину без насіння |
|
|
|||
71 |
Пристосування рослин до різних умов життя. |
|
|
|||
Охорона рослин |
||||||
72 |
Культурні рослини. |
|
|
|||
73 |
Охорона рослин. |
|
|
|||
74 |
Узагальнення знань з теми «Рослини» |
|
|
|||
У царстві тварин |
||||||
75 |
Тварини. Різноманітність тварин. |
|
|
|||
76 |
Хто чим живиться. |
|
|
|||
77 |
Розмноження і розвиток тварин. |
|
|
|||
Охорона тварин |
||||||
78 |
Пристосування тварин до умов існування і способу життя. |
|
|
|||
79 |
Охорона тварин. |
|
|
|||
80 |
Діагностична робота 5. «Рослини. Тварини» |
|
|
|||
Гриби і бактерії |
||||||
81 |
Гриби. |
|
|
|||
82 |
Бактерії. |
|
|
|||
Природні угруповання |
||||||
83 |
Ліс. |
|
|
|||
84 |
Луки. |
|
|
|||
85 |
Водойми. |
|
|
|||
Бережемо довкілля |
||||||
86 |
Людина і природа. Екологічні правила. |
|
|
|||
87 |
Обережно: батарейка! Інтерактивна карта утилізації відходів. |
|
|
|||
88 |
Екологічний проєкт. |
|
|
|||
КОСМОС |
||||||
Досліджуємо космос |
||||||
89 |
Небесні тіла і сузір’я. |
|
|
|||
90 |
Сонце – джерело енергії. |
|
|
|||
91 |
Проблема космічного сміття. |
|
|
|||
ЛЮДИНА ТА ЇЇ ЗДОРОВ'Я |
||||||
Організм людини |
||||||
92 |
Органи чуття |
|
|
|||
93 |
Природні ритми і здоров'я. Працездатність людини. |
|
|
|||
94 |
Шкіра . |
|
|
|||
Системи органів тіла людини |
||||||
95 |
Нервова система. |
|
|
|||
96 |
Опорно – рухова система. Активний відпочинок. |
|
|
|||
97 |
Травна система. Здорове харчування. |
|
|
|||
98 |
Дихальна система. |
|
|
|||
99 |
Кровоносна система. |
|
|
|||
100 |
Діагностична робота 6. «Організм людини» |
|
|
|||
ЛІТО |
||||||
Літні явища в природі |
||||||
101 |
Ознаки літа в неживій природі. |
|
|
|||
102 |
Рослини влітку. |
|
|
|||
103 |
Тварини влітку. |
|
|
|||
Відпочинок улітку |
||||||
104 |
Екскурсія до будинку природи. Птахи і звірі лісу. Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час навчальних екскурсій. |
|
|
|||
105 |
Канікули. Безпечна поведінка на відпочинку. Підсумковий урок за рік. |
|
|
|||