Календарно-тематичне планування з ЯДС для 3 класу, 2 семестр (за підручником Ірини Грущинської і Зої Хитрої)
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом
О. Савченко 3-4 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року №743
ПІДРУЧНИК. «Я досліджую світ. Частина 1, 3 клас»; Ірина Грущинська, Зоя Хитра
3 години на тиждень
II семестр
№ п/п |
Дата
|
Тема уроку |
Примітка |
|||
Зелене диво землі |
||||||
|
|
Чим особливий різноманітний світ рослин? |
С.74-75 |
|||
|
|
Чому квіткові — найпоширеніші рослини на Землі? |
С.76-77 |
|||
|
|
Які рослини називають хвойними? |
С.77-78 |
|||
Культурні рослини |
||||||
|
|
Які рослини належать до культурних? На які групи поділяють культурні рослини? |
С.79-81 |
|||
|
|
Як розмножуються рослини? |
С. 81-82 |
|||
Рослинні угруповання |
||||||
|
|
Як середовище існування впливає на рослини? |
С.83-84 |
|||
|
|
Якими бувають ліси та луки? |
С.84-85 |
|||
|
|
Які рослини заселили водойми та їхні береги? |
С.85-86 |
|||
|
|
Дослідницький проєкт «Сходинки життя. Історія однієї насінинки» |
|
|||
Охорона рослин |
||||||
|
|
Яке значення у житті людини мають рослини? |
С.87-88 |
|||
|
|
Як підтримувати різноманітність рослин на Землі? |
С.88-89 |
|||
|
|
Діагностувальна робота |
|
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня |
с.90 |
|||
Різноманіття тварин |
||||||
|
|
У чому неповторність різноманітного світу тварин? |
С.91-92 |
|||
|
|
Як комахи заселили нашу планету? |
С.93-94 |
|||
|
|
Як риби пристосувалися до життя у водоймах? |
С.94-95 |
|||
У воді й на суходолі |
||||||
|
|
Чому земноводні мають таку назву? |
С.96 |
|||
|
|
Чи всі плазуни плазують? |
С.97 |
|||
|
|
Як птахи опанували повітряний простір? |
С.97-98 |
|||
Птахи та звірі на землі, у повітрі й у воді |
||||||
|
|
Чому влітку птахи перестають співати? |
С.99-100 |
|||
|
|
Де живуть звірі? |
С.100-101 |
|||
|
|
Як звірі піклуються про своє потомство? |
С.101-102 |
|||
Свійські тварини |
||||||
|
|
Як дикі тварини стали свійськими? |
С.103-104 |
|||
|
|
Чи може людина існувати без свійських тварин? |
С.105-106 |
|||
|
|
Навчальний проєкт « Безпритульні тварини - проблема кожного з нас» |
|
|||
|
|
Діагностувальна робота |
|
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня |
С.106 |
|||
Угруповання тварин |
||||||
|
|
Які тварини живуть у лісах? |
С.107-108 |
|||
|
|
Які тварини живуть на луках, у степах і водоймах? |
С.108-109 |
|||
Охорона тварин |
||||||
|
|
За що «відповідальні» тварини в природі? |
С.110-111 |
|||
|
|
Яке значення в житті природи мають тварини? |
С.111-113 |
|||
|
|
Які заходи охорони тварин дієві? |
|
|||
Гриби та бактерії |
||||||
|
|
У чому загадковість світу грибів? |
С.114-115 |
|||
|
|
Де на Землі є мікроорганізми? Коли гриби й бактерії приносять користь, а коли — шкоду? |
С.116-117 |
|||
Вплив людини на природу |
||||||
|
|
Що вивчає екологія? |
С.118-119 |
|||
|
|
Які ланцюги живлення існують у лісі, на луці та у водоймі? |
С.120-121 |
|||
Взаємодія всіх органів. Опора та рух |
||||||
|
|
Як працює наш організм? |
С.122-124 |
|||
|
|
Яку роботу здійснює нервова система? |
С.124-125 |
|||
|
|
Для чого потрібні скелет і м’язи? |
С.125-126 |
|||
Травлення та дихання |
||||||
|
|
Які органи допомагають людині перетравлювати їжу? |
С.127-128 |
|||
|
|
Як правильно харчуватися? |
С.128-130 |
|||
|
|
Для чого потрібне дихання |
С.130-132 |
|||
Кров та кровообіг |
||||||
|
|
Навіщо людині кровообіг? |
С.133-134 |
|||
|
|
Яке значення для життя людини має кров? |
С.135-137 |
|||
|
|
Діагностувальна робота |
|
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня |
С.137 |
|||
Людина серед людей |
||||||
|
|
У чому цінність сім’ї? |
С.139-140 |
|||
|
|
Дослідницький проєкт «Генеалогічне дерево моєї родини» |
|
|||
|
|
Як запобігати небезпечним ситуаціям у побуті? |
С.141-143 |
|||
Права та обов’язки людини |
||||||
|
|
Якою має бути поведінка в закладах культури? Що таке правопорушення? |
С.144-145 |
|||
|
|
Чи можуть діти стати славетними українцями? |
С.147 |
|||
Культура народів світу |
||||||
|
|
Де можна побачити рукотворні дива світу? Чому дізнаватися про життя різних народів — цікаво? |
С.149-151 |
|||
|
|
Навчальний проєкт «Сім чудес світу» |
|
|||
|
|
Що в моїй оселі вироблено в інших країнах? |
С.153-154 |
|||
Мови народів світу |
||||||
|
|
Які мови найпоширеніші у світі? Чому треба плекати державну мову? |
С.155-157 |
|||
|
|
Діагностувальна робота |
|
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня |
С.158 |
|||
|
|
Підсумковий урок за рік |
|
|||