Календарно-тематичне планування з ЯДС для 3 класу, 2 семестр (за підручником Ірини Грущинської і Зої Хитрої)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з ЯДС для 3 класу, 2 семестр (за підручником Ірини Грущинської і Зої Хитрої)

Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом

О. Савченко 3-4 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від   12.08.2022 року №743

ПІДРУЧНИК. «Я досліджую світ. Частина 1, 3 клас»; Ірина Грущинська, Зоя     Хитра

  3 години на тиждень

II семестр

№ п/п

Дата

 

Тема уроку

Примітка

Зелене диво землі

  1.           

 

Чим особливий різноманітний світ рослин?   

С.74-75

  1.           

 

Чому квіткові — найпоширеніші рослини на Землі? 

С.76-77

  1.           

 

Які рослини називають хвойними?     

С.77-78

Культурні рослини

  1.           

 

Які рослини належать до культурних? На які групи поділяють культурні рослини?

С.79-81

  1.           

 

Як розмножуються рослини?   

С. 81-82

Рослинні угруповання

  1.           

 

Як середовище існування впливає на рослини? 

С.83-84

  1.           

 

Якими бувають ліси та луки?  

С.84-85

  1.           

 

Які рослини заселили водойми та їхні береги?

С.85-86

  1.           

 

Дослідницький проєкт «Сходинки життя. Історія однієї насінинки»

 

Охорона рослин

  1.           

 

Яке значення у житті людини мають рослини?

С.87-88

  1.           

 

Як підтримувати різноманітність рослин на Землі?

С.88-89

  1.           

 

Діагностувальна робота

 

  1.           

 

Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня 

с.90 

Різноманіття тварин

  1.           

 

У чому неповторність різноманітного світу тварин?

С.91-92

  1.           

 

Як комахи заселили нашу планету? 

С.93-94

  1.           

 

Як риби пристосувалися до життя у водоймах? 

С.94-95

У воді й на суходолі

  1.           

 

Чому земноводні мають таку назву? 

С.96

  1.           

 

Чи всі плазуни плазують? 

С.97

  1.           

 

Як птахи опанували повітряний простір? 

С.97-98

Птахи та звірі на землі, у повітрі й у воді

  1.           

 

Чому влітку птахи перестають співати?

С.99-100

  1.           

 

Де живуть звірі? 

С.100-101

  1.           

 

Як звірі піклуються про своє потомство? 

С.101-102

Свійські тварини

  1.           

 

Як дикі тварини стали свійськими? 

С.103-104

  1.           

 

Чи може людина існувати без свійських тварин? 

С.105-106

  1.           

 

Навчальний проєкт  « Безпритульні тварини  -  проблема кожного з нас»

 

  1.           

 

Діагностувальна робота

 

  1.           

 

Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня

С.106

Угруповання тварин

  1.           

 

Які тварини живуть у лісах? 

С.107-108

  1.           

 

Які тварини живуть на луках, у степах і водоймах? 

С.108-109

Охорона тварин

  1.           

 

За що «відповідальні» тварини в природі? 

С.110-111

  1.           

 

Яке значення в житті природи мають тварини? 

С.111-113

  1.           

 

Які заходи охорони тварин дієві?

 

Гриби та бактерії

  1.           

 

У чому загадковість світу грибів? 

С.114-115

  1.           

 

Де на Землі є мікроорганізми?  Коли гриби й бактерії приносять користь, а коли — шкоду?

С.116-117

Вплив людини на природу

  1.           

 

Що вивчає екологія?

С.118-119

  1.           

 

Які ланцюги живлення існують у лісі, на луці та у водоймі?

С.120-121

Взаємодія всіх органів. Опора та рух

  1.           

 

Як працює наш організм? 

С.122-124

  1.           

 

Яку роботу здійснює нервова система?

С.124-125

  1.           

 

Для чого потрібні скелет і м’язи? 

С.125-126

Травлення та дихання

  1.           

 

Які органи допомагають людині перетравлювати їжу?

С.127-128

  1.           

 

Як правильно харчуватися? 

С.128-130

  1.           

 

Для чого потрібне дихання

С.130-132

Кров та кровообіг

  1.           

 

Навіщо людині кровообіг?

С.133-134

  1.           

 

Яке значення для життя людини має кров?

С.135-137

  1.           

 

Діагностувальна робота

 

  1.           

 

Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня

С.137

Людина серед людей

  1.           

 

У чому цінність сім’ї?

С.139-140

  1.           

 

Дослідницький проєкт «Генеалогічне дерево моєї родини»

 

  1.           

 

Як запобігати небезпечним ситуаціям у побуті? 

С.141-143

Права та обов’язки людини

  1.           

 

Якою має бути поведінка в закладах культури?  Що таке правопорушення?

С.144-145

  1.           

 

Чи можуть діти стати славетними українцями? 

С.147

Культура народів світу

  1.           

 

Де можна побачити рукотворні дива світу? Чому дізнаватися про життя різних народів — цікаво?

С.149-151

  1.      

 

Навчальний проєкт  «Сім чудес світу»

 

  1.      

 

Що в моїй оселі вироблено в інших країнах? 

С.153-154

Мови народів світу

  1.      

 

Які мови найпоширеніші у світі? Чому треба плекати державну мову?

 С.155-157

  1.      

 

Діагностувальна робота

 

  1.      

 

Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня

С.158

  1.      

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
7 січня
Переглядів
6456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку