Календарно-тематичне планування з зарубіжної літератури, 9 клас (за програмою для глухих дітей; укладач: Беспалько Тетяна Дмитрівна)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 9 класу за програмою "НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ГЛУХИХ ДІТЕЙ. ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА. 2016"
Перегляд файлу

Зарубіжна література, 9 клас

Зміст уроку

Дата

1

Роди і жанри літератури. Літературні жанри і стилі. Перехідні явища в літературі.

 

2

Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури.

 

3

Франческо Петрарка (1304-1374). Сонети № 61, 132. Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки. Образ ліричного героя і героїні.

 

4

Вільям Шекспір (1564-1616). Сонети № 66, 116, 130.  Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури

 

5

Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. Історія створення.

 

6

Конфлікт справжнього почуття і забобонів. Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість

 

7

Проблема життя і смерті. Трактування фіналу. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. 

 

8

Контрольна робота. Тестування.

 

9

Мігель де Сервантес Сааведра (1547-1616). «Дон Кіхот»  I частина

 

10

Дон Кіхот і Санчо Панса – парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм.

 

11

РЗМ. Образи Ромео і Джульєтти, Дон Кіхота і Санчо Панси у світовому мистецтві

 

12

Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд).

 

13

Із лірики європейського бароко. Луїс де Гонгора-і-Арготе «Галерник»

 

14

Джонн Донн (1572-1631). «Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»).Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова. 

 

15

Мольєр (1622-1673). «Міщанин-шляхтич». Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії

 

16

Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.

 

17

Основні образи комедії (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.).  Засоби комічного

 

18

ЛІТЕРАТУРА XX-XXI СТ.

У ПОШУКАХ СЕБЕ І ВИСОКОГО ПОЛЬОТУ

 

19

Антуан де Сент-Екзюпері (1900-1944). «Маленький принц». Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц».

 

20

Контрольний твір «Розуміння головних життєвих цінностей у філософській казці»

 

21

Філософський зміст твору «Маленький принц». Художні образи.

 

22

Річард Бах (нар. 1936). «Чайка Джонатан Лівінгстон».  Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття.

 

23

Космовська Барбара (нар. 1958). «Буба», «Буба: мертвий сезон». Художній світ Б. Космовської.

 

24

Марина Аромштам (нар. 1960). «Коли відпочивають янголи». Учителька (Марсем) та її учні: два погляди на один світ.

 

25

Моральні проблеми (сімейні драми, перше кохання, конфлікти батьків і дітей, пошуки шляху в житті та ін.) та їхнє осмислення у творі.

 

26

РЗМ. Порівняння образів персонажів (на вибір)

 

27

Контрольна робота. Тестування.

 

28

Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями

 

29

Джонатан Свіфт (1667-1745). «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина). Історія створення твору

 

30

Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини. Жанрова своєрідність роману

 

31

Йоганн Вольфганг Ґете (1749-1832). «Вільшаний король»,  «Травнева пісня».

 

32

Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король». Ідея кохання і щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору.

 

33

Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). «До радості». Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості»

 

34

Підсумкова контрольна робота

 

35

Підсумковий урок

 

 

 

doc
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Волощук Є.В., Звиняцьковський В.Я., Філенко О.М.)
Додано
2 жовтня 2021
Переглядів
1066
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку