Зарубіжна література, 9 клас
№ |
Зміст уроку |
Дата |
1 |
Роди і жанри літератури. Літературні жанри і стилі. Перехідні явища в літературі. |
|
2 |
Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури. |
|
3 |
Франческо Петрарка (1304-1374). Сонети № 61, 132. Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки. Образ ліричного героя і героїні. |
|
4 |
Вільям Шекспір (1564-1616). Сонети № 66, 116, 130. Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури |
|
5 |
Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. Історія створення. |
|
6 |
Конфлікт справжнього почуття і забобонів. Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість |
|
7 |
Проблема життя і смерті. Трактування фіналу. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. |
|
8 |
Контрольна робота. Тестування. |
|
9 |
Мігель де Сервантес Сааведра (1547-1616). «Дон Кіхот» I частина |
|
10 |
Дон Кіхот і Санчо Панса – парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. |
|
11 |
РЗМ. Образи Ромео і Джульєтти, Дон Кіхота і Санчо Панси у світовому мистецтві |
|
12 |
Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд). |
|
13 |
Із лірики європейського бароко. Луїс де Гонгора-і-Арготе «Галерник» |
|
14 |
Джонн Донн (1572-1631). «Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»).Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова. |
|
15 |
Мольєр (1622-1673). «Міщанин-шляхтич». Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії |
|
16 |
Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення. |
|
17 |
Основні образи комедії (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.). Засоби комічного |
|
18 |
ЛІТЕРАТУРА XX-XXI СТ. У ПОШУКАХ СЕБЕ І ВИСОКОГО ПОЛЬОТУ |
|
19 |
Антуан де Сент-Екзюпері (1900-1944). «Маленький принц». Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц». |
|
20 |
Контрольний твір «Розуміння головних життєвих цінностей у філософській казці» |
|
21 |
Філософський зміст твору «Маленький принц». Художні образи. |
|
22 |
Річард Бах (нар. 1936). «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття. |
|
23 |
Космовська Барбара (нар. 1958). «Буба», «Буба: мертвий сезон». Художній світ Б. Космовської. |
|
24 |
Марина Аромштам (нар. 1960). «Коли відпочивають янголи». Учителька (Марсем) та її учні: два погляди на один світ. |
|
25 |
Моральні проблеми (сімейні драми, перше кохання, конфлікти батьків і дітей, пошуки шляху в житті та ін.) та їхнє осмислення у творі. |
|
26 |
РЗМ. Порівняння образів персонажів (на вибір) |
|
27 |
Контрольна робота. Тестування. |
|
28 |
Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями |
|
29 |
Джонатан Свіфт (1667-1745). «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина). Історія створення твору |
|
30 |
Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини. Жанрова своєрідність роману |
|
31 |
Йоганн Вольфганг Ґете (1749-1832). «Вільшаний король», «Травнева пісня». |
|
32 |
Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король». Ідея кохання і щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору. |
|
33 |
Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). «До радості». Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості» |
|
34 |
Підсумкова контрольна робота |
|
35 |
Підсумковий урок |
|