Календарно-тематичне планування з зарубіжної літератури (І семестр, 9 клас)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з зарубіжної літератури для 9 класу (І семестр)

Програма

Зарубіжна література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Освіта, 2013 (зі змінами 2017 р.)

Підручник

Ісаєва О. О. Зарубіжна література: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Оріон, 2017.

Перегляд файлу

                                 Зарубіжна література

9 клас

70 годин на рік, 2 години на тиждень

Програма

Зарубіжна література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Освіта, 2013 (зі змінами 2017 р.)

 

Підручник

Ісаєва О. О. Зарубіжна література: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Оріон, 2017.

 

 

Форми контролю

І семестр

ІІ семестр

Рік

Контрольні роботи у формі тестів

2

2

4

Контрольні роботи у формі твору

1

1

2

Розвиток мовлення (усний)

1

1

2

Розвиток мовлення (письмовий)

1

1

2

Позакласне читання

1

1

4

Загальна кількість уроків

32

38

70

 

№ уроку

Зміст уроку

Дата

Примітки

 

1

 

 

ВСТУП (2 год) Літературні жанри і стилі.

 

 

 

 

 

     2

Перехідні явища в літературі.

 

 

 

 

 

 

 

Просвітництво (9г.+1г.РМ)

 

3

Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями (просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, сентименталізм).

 

 

4

Джонатан Свіфт (16671745). «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина). Історія написання твору. Просвітницькі ідеї у творі.

 

 

5

 

Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини.

 

 

6

Жанрова своєрідність роману (поєднання реалістичних елементів і соціальної фантастики). Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). Езопова мова.

 

 

7

Йоганн Вольфганг Ґете (17491832). Поезії «Вільшаний король», «Травнева пісня», «Прометей». Роль Й. В. Ґете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці Й. В. Ґете. Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король».

 

 

8

 Ідея кохання й щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору.

 

 

9

 Волелюбні мотиви та протистояння образів

 персонажів у «Прометеї». Образ Прометея.

 

 

10

РМ№1. Диспут на тему «Чи актуальні сьогодні Прометеї?» (усно)

 

 

11

 

 Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (17591805). «До радості». Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості» Ф. Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу.

 

Вивчити вірш напам’ять

12

Контрольна робота №1 з теми «Просвітництво» (тестові завдання)

 

 

 

Романтизм (7г. +1г.РМ+1г.ПЧ)

 

 

13

Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах.

 

 

 

14

Генріх Гейне (17971856). «Книга пісень» («На півночі кедр одинокий…», «Не знаю, що стало зо мною…», «Коли розлучаються двоє…»). Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне. «Книга пісень»: особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи (образи, мотиви, символи, жанрові ознаки пісні та ін.).

 

Вивчити вірш «Не знаю, що стало зо мною…» напам’ять

15

Утілення високого почуття кохання у віршах митця. Особливості поетичної мови творів.

 

 

16

 

Джордж Ноел Гордон Байрон (17881824). «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…». Поема «Мазепа». Вплив творчості Дж. Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. Фольклорні та біблійні мотиви у віршах Дж. Байрона.

 

 

17

Українська тема в поемі «Мазепа».

 

 

18

Специфіка зображення образу гетьмана у творі (монолог героя, романтичний пейзаж як засіб увиразнення образу, динаміка образу та ін.).

 

 

19

РМ№ 2. Написання листа літературному герою ( за поемою Дж. Байрона «Мазепа» (письмово).

 

 

20

ПЧ№1. Адам Міцкевич. Поема «Дзяди».

 

 

21

Контрольна робота №2 з теми «Романтизм» (твір).

 

 

 

Романтизм

Взаємодія романтизму та реалізму                   ( 10г. +1г.ПЧ)

 

 

22

Олександр Сергійович Пушкін (17991837). Лірика («До А. П. Керн» («Я пам’ятаю мить чудову…»), «Я вас кохав…», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний…»). «Євгеній Онєгін».

Значення творчості О. С. Пушкіна для розвитку російської та світової літератури. Провідні мотиви його лірики.

 

Вивчити 1 вірш на вибір учня напам’ять

23

Тема кохання і призначення мистецтва у віршах митця.

 

 

24

 

Взаємодія романтизму і реалізму в романі О. С. Пушкіна «Євгеній Онєгін». Реалістичне висвітлення романтичних тем (кохання, відчуження особистості, життя і смерті, розладу мрії та дійсності тощо) і образів (Онєгін – Тетяна, Ленський – Ольга). Традиції світової літератури і культури у творі (вплив Дж. Байрона та ін.).

 

 

25

Дзеркальна композиція (лист Тетяни – відповідь

 Онєгіна – дуель – лист Онєгіна – відповідь Тетяни).

 

 

26

 Зображення різних сфер життя (історії і сучасності, столиці і провінції, народних звичаїв і кола культурних інтересів суспільства тощо).

 

 

27

 Художнє новаторство О. С. Пушкіна (у жанрі, мові, авторській позиції, підході до зображення дійсності). Образ автора.

 

 

28

 

Михайло Юрійович Лермонтов (18141841).

 Лірика («Сосна», «І нудно і сумно…», «На дорогу йду я в самотині…»). «Герой нашого часу» (огляд,

3-4 уривки за вибором учителя).

Мотиви світової скорботи у ліриці М. Ю. Лермонтова. Зв’язок творчості митця із традиціями європейського романтизму (Дж. Байрона, Г. Гейне та ін.).

 

Вивчити вірш «На дорогу йду я в самотині…»

напам’ять

29

Особливості розвитку сюжету й композиції в романі «Герой нашого часу». Зв’язок твору з історичною та духовною атмосферою доби.

 

 

30

Складність образу Печоріна, його духовна трагедія. Новаторство М. Ю. Лермонтова в жанрі роману.

 

 

31

Контрольна робота №3 з теми «Романтизм» (тестові завдання)

 

 

32

ПЧ№2. Проза М. Лермонтова.

 

 

 

docx
Додано
3 жовтня 2018
Переглядів
687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку