Календарно-тематичне планування уроків
інтегрованого курсу за підручником «Здоров’я, безпека та добробут». Автори: Олена Шиян, Василь Дяків, Алевтина Седоченко, Ольга Тагліна для 7 класу за програмою НУШ
(до підручника 2024 року випуску. 1,5 годин на тиждень)
|
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
|
|||
|
І СЕМЕСТР Модуль 1. Основи добробуту. Уміння вчитися |
|||
|
|
|
Дорослішання та особистий добробут. |
|
|
|
|
Самопізнання для навчання . |
|
|
|
|
Самопізнання для розвитку. |
|
|
|
|
Уміння вчитися – один з плюсів досягнення добробуту. |
|
|
|
|
Конспектування як спосіб роботи з інформацією. |
|
|
|
|
Урок практикум «Уміння вчитися». Конспектування. |
|
|
|
|
Узагальнення знань за матеріалом модуля 1. |
|
|
Модуль 2. Безпека — чинник добробуту |
|||
|
|
|
Джерела та фактори небезпек. |
|
|
|
|
Джерела ризиків небезпечних ситуацій під час війни. |
|
|
|
|
Безпековий урок практикум «Повітряна тривога. Як діяти?». |
|
|
|
|
Мінна безпека. |
|
|
|
|
Безпековий урок практикум «Мінна безпека». |
|
|
|
|
Надзвичайні ситуації природного характеру, джерела, небезпеки та наслідки. |
|
|
|
|
Надзвичайні ситуації техногенного характеру, джерела,небезпеки та наслідки. |
|
|
|
|
Надзвичайні ситуації соціального характеру, джерела, небезпеки та наслідки. |
|
|
|
|
Водний об’єкт як джерело небезпеки. Підвищення рівня води у водоймах. Як діяти? |
|
|
|
|
Травма й травматизм. |
|
|
|
|
Види травм та їхні ознаки. |
|
|
|
|
Самодопомога та невідкладна допомога. |
|
|
|
|
Безпековий практикум «Домедична допомога під час травмування. |
|
|
|
|
Самооцінювання особистої безпечної поведінки. |
|
|
|
|
Підсумкова діагностична робота за І семестр. |
|
|
|
|
Узагальнення матеріалу за І семестр. |
|
|
ІІ СЕМЕСТР Модуль 3. Турбота про здоров’я |
|||
|
|
|
Розвиток корисних умінь і навичок |
|
|
|
|
Життєвий цикл людини. |
|
|
|
|
Ознаки біологічного і психічного дозрівання підлітків. |
|
|
|
|
Ознаки соціального і духовного дозрівання підлітків. |
|
|
|
|
Психоемоційне здоров’я. Інтелектуальний та емоційний розвиток підлітка. |
|
|
|
|
Конфлікти. Сприйняття конфліктів. |
|
|
|
|
Спроби вирішення конфліктів. |
|
|
|
|
Екстремальні ситуації та стрес. |
|
|
|
|
Урок практикум «Перша психологічна допомога й самодопомога в станах стресу». |
|
|
|
|
Фізичний розвиток підлітків. |
|
|
|
|
Гігієнічні правила та норми. |
|
|
|
|
Особливості харчування підлітка.. |
|
|
|
|
Профілактика харчових отруєнь. |
|
|
|
|
Неналежне використання речовин. |
|
|
|
|
Переваги здорового способу життя для збереження здоров’я й особистого добробуту. |
|
|
|
|
Узагальнення знань з модуля 3. |
|
|
Модуль 4. Підприємливість. Фінансова грамотність |
|||
|
|
|
Ощадне використання ресурсів. |
|
|
|
|
Ресурси для самозарадності. |
|
|
|
|
Фінансові ресурси та фінансові цілі. |
|
|
|
|
Добробут домашнього господарства |
|
|
|
|
Підприємливість та підприємництво. |
|
|
|
|
Урок-практикум «Підприємливість і допомога іншим». |
|
|
Модуль 5. Співпраця для добробуту. Волонтерство |
|||
|
|
|
Спілкування та вміння домовлятися. |
|
|
|
|
Власні й командні цілі. |
|
|
|
|
Етична поведінка в команді. |
|
|
|
|
Ролі в команді. Командна взаємодія. |
|
|
|
|
Волонтерський рух і співпраця для добробуту України. |
|
|
|
|
Діагностична робота за ІІ семестр. |
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. |
|
|
|
|
|
|
Вчитель _______ ________________