Календарно-тематичне планування за підручником Full Blast 3 I семестр 5 годин

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника Full Blast 3 (5 годин) Mitchell, H.Q. Матеріал стане у нагоді вчителям англійської мови, які працюють за підручниками видавництва MMPublication
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Підручник:   Full Blast 3  I семестр

Тема 1. Teen trends

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

1.

 

 

Introduction

Обмінюватись думками

Уважно стежити за презентованою інформацією

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

 

Групове обговорення хобі

Ex A p. 6

2.

 

 

Module 1

Teen friends

1a Let’s meet up

SB, pp. 5

Оцінювати події

Розуміти та поважно ставитись до стилю життя зарубіжних однолітків

To come along, to get hold of, to get smth, to be up to smth; How is it going? Etc.

 

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (true/false)

Групове обговорення хобі

WB, p. 4, ex. A, B, С

3.

 

 

 

Module 1

Teen friends

1a Let’s meet up

SB, p. 6

Оцінювати події

Розуміти та поважно ставитись до стилю життя зарубіжних однолітків

To come along, to get hold of, to get smth, to be up to smth; How is it going? Etc.

Present Simple vs Present Progressive

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: обговорення планів

WB, p. 5, ex. D.

4.

 

.

Module 1

Teen friends

1a Let’s meet up

SB, p. 7

Обмінюватись думками

Поважно ставитись до співрозмовника

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple vs Present Progressive

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: обговорення планів

WB, p. 5, ex. E

5.

 

 

Module 1

Teen friends

1b Try something more

SB, p. 8

Аргументувати свою точку зору

Уважно стежити за презентованою інформацією

Snowboarding, karate, aerobics, jogging, mountain biking, skisurfing etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Обговорювати прочитаний матеріал

WB, p. 6, ex. A, B,

6.

 

 

Module 1

Teen friends

1b Try something more

SB, p. 8

Аргументувати свою точку зору

Уважно стежити за презентованою інформацією

Snowboarding, karate, aerobics, jogging, mountain biking, skisurfing etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Обговорювати прочитаний матеріал

WB, p. 6, ex. С

7.

 

 

Module 1

Teen friends

1b Try something more

SB, p. 9

Аргументувати свою точку зору

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Comparison of adjectives and adverbs

Читання речень та виконання граматичного завдання

Опис вільного часу в письмовій формі

WB, p. 7, ex. D.

8.

 

 

Module 1

Teen friends

1b Try something more

SB, p. 9

Аргументувати свою точку зору

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Comparison of adjectives and adverbs

Читання речень та виконання граматичного завдання

Опис вільного часу в письмовій формі

WB, p. 7, ex.  E

9.

 

 

Module 1

Teen friends

1c Feel the beating

SB, p. 10

Висловлювати власні почуття

Знаходити та розуміти нову інформацію

Hip-hop, jazz, classical, dance, rock, pop

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Musical Youth’ та виконання завдання (matching)

Групове обговорення музики та музичних інструментів

WB, p. 8, ex. A,

10.

 

 

Module 1

Teen friends

1c Feel the beating

SB, p. 10

Висловлювати власні почуття

Знаходити та розуміти нову інформацію

Hip-hop, jazz, classical, dance, rock, pop

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

виконання завдання  до тексту ‘Musical Youth’ (matching)

Групове обговорення музики та музичних інструментів

WB, p. 8, ex. B, С

11.

 

 

Module 1

Teen friends

1c Feel the beating

SB, p. 11

Представляти себе

Активно застосовувати мову, що вивчається

To be a big fan of, to be interested in, can’t stand, to be fond of, to be into smth, etc.

Some/any/no/every and their compounds

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (odd one out)

Написання електронного листа

WB, p. 9, ex. D.

12.

 

 

Module 1

Teen friends

1c Feel the beating

SB, p. 11

Представляти себе

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Some/any/no/every and their compounds

 

 

WB, p. 9, ex. E

13.

 

 

Module 1

Teen friends

1d In fashion

SB, p. 12

Аргументувати власну точку зору

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Baggy trousers, flared jeans, torn jeans, checked skirt, striped shirt, sparkly dress, spotted dress

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Jeans’ та виконання завдання (true/false)

 

WB, p. 10, ex. A,

14.

 

 

Module 1

Teen friends

1d In fashion

SB, p. 12

Аргументувати власну точку зору

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Проведення групового дослідження

WB, p. 10, ex.  B, С

15.

 

 

Module 1

Teen friends

1d In fashion

SB, p. 13

Висловлювати власну точку зору

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

 

WB, p. 11, ex. D.

16.

 

 

Module 1

Teen friends

1d In fashion

SB, p. 13

Висловлювати власну точку зору

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Закріплення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple

 

Робота в групах: обговорення одягу

WB, p. 11, ex. E

17.

 

 

Module 1

Teen friends

1e Being a friend

SB, p. 14

Надавати оцінку вчинкам

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Quick-tempered, bossy, confident, stubborn, selfish, outgoing, kind, easy-going

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

 

WB, p. 12, ex. A

18.

 

 

Module 1

Teen friends

1e Being a friend

SB, p. 14

Надавати оцінку вчинкам

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple

 

Групова дискусія: обговорення відносин з друзями

WB, p. 12, ex. B

19.

 

 

Module 1

Teen friends

1e Being a friend

SB, p. 15

Обмінюватись думками

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using conjunctions (and/or/but/so/because)

Читання тексту та виконання завдання

 

WB, p. 12, ex. C

20.

 

 

Module 1

Teen friends

1e Being a friend

SB, p. 15

Обмінюватись думками

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using conjunctions (and/or/but/so/because)

 

Опис людини у письмовій формі

WB, pp. 13-, ex. A,

21.

 

Module 1

Teen friends

Round-up

SB, p. 16

Обмінюватись думками

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, pp. 13-14, ex. , B, C, D,

22.

 

 

Module 1

Teen friends

Round-up

SB, p. 16

Обмінюватись думками

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, pp. 13-14, ex. , E, F, G

23.

 

 

Test 1

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

Тема 2: Standing out

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

Компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

24.

 

 

Module 2

Standing out

2a Landmarks

SB, pp. 17

Обмінюватись думками

Розвивати інтерес до культури народу країни, мова якої вивчається

Amazing, pyramid, skyscraper, tower, bell, distance, jungle, waterfall, to stretch

 

Читання тексту вікторини та виконання завдання (multiple choice act.)

Групове обговорення визначних місць

WB, p. 15, ex. A,

25.

 

 

Module 2

Standing out

2a Landmarks

SB, pp. 18

Обмінюватись думками

Розвивати інтерес до культури народу країни, мова якої вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Групове обговорення визначних місць

WB, p. 15, ex.  С

26.

 

 

Module 2

Standing out

2a Landmarks

SB, p. 19

Розпитувати з метою уточнення інформації та надавати необхідні відповіді

Прилучатись до культури країни, мова якої вивчається

Units of measurement: centimetre, metre, kilometre, weight: gram, kilo, tonne; liquids: litre, millilitre

Relative Pronouns: who / which / that / whose; Relative Adverb: where

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в парах: доповнення таблиці

WB, p. 16, ex. D.

27.

 

 

Module 2

Standing out

2a Landmarks

SB, p. 19

Розпитувати з метою уточнення інформації та надавати необхідні відповіді

Прилучатись до культури країни, мова якої вивчається

centimetre, metre, kilometre, weight: gram, kilo, tonne; liquids: litre, millilitre

Relative Pronouns: who / which / that / whose; Relative Adverb: where

 

Робота в парах: доповнення таблиці

WB, p. 16, ex. E, F

28.

 

 

Module 2

Standing out

2b A new look

SB, p. 20

Надавати необхідні відповіді

Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію

To get extensions, to get a buzz cut, to tie back hair in a ponytail, to get permed hair, to get a bob

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання та прослуховування діалогу: виконання завдання (matching)

Надання відповідей на запитання

WB, p. 17, ex. A, B, С

29.

 

 

Module 2

Standing out

2b A new look

SB, p. 21

Висловлювати свою точку зору

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу під час групової роботи

Conditional Sentences Type 1

Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в маленькій групі: заповнення анкети

WB, p. 18, ex. D.

30.

 

 

Module 2

Standing out

2b A new look

SB, p. 21

Висловлювати свою точку зору

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу під час групової роботи

Conditional Sentences Type 1

 

Робота в маленькій групі: заповнення анкети

WB, p. 18, ex.  E

31

 

 

Module 2

Standing out

2c Art attack

SB, p. 22

Висловлювати власну точку зору

Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків

Hip hop culture, graffiti, campaign, wild style piece, urban culture,

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (true/false)

 

WB, p. 19, ex. A

32

 

 

Module 2

Standing out

2c Art attack

SB, p. 22

Висловлювати власну точку зору

Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків

Повторення лексичного матеріалу під час групової роботи

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Групове обговорення мистецтва

WB, p. 19, ex. B

33

 

 

Module 2

Standing out

2c Art attack

SB, p. 23

Надавати необхідні відповіді

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

To explain, to complain, to react, to understand, to realize, to encourage, to suggest

All/ both/ neither/ none/ either

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

а

WB, p. 20, ex. C

34

 

 

Module 2

Standing out

2c Art attack

SB, p. 23

Надавати необхідні відповіді

 

Повторення лексичного матеріалу

All/ both/ neither/ none/ either

 

Робота в парах: обговорення локального мистецтв

WB, p. 20, ex.  D

35

 

 

Module 2

Standing out

2d Famous faces

SB, p. 24

Оцінювати події

Розвивати інтерес до культури країни, мова якої вивчається

To improve, to get rid of, to spread, task

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

 

WB, p. 21, ex. A, B,

36

 

 

Module 2

Standing out

2d Famous faces

SB, p. 24

Оцінювати події

Розвивати інтерес до культури країни, мова якої вивчається

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Групова дискусія щодо відомих людей та їх діяльності

WB, p. 21, ex. С

37

 

 

Module 2

Standing out

2d Famous faces

SB, p. 25

Аргументувати свою точку зору

Формувати елементарні уявлення про естетичні цінності чужої культури

Preparation, collection, information, advertisement, celebrations, organization, achievement, argument

Clauses of result: so+ adjective/adverb + (that), such + a/an + adjective + adverb

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: обговорення відомих людей та їх досягнень

WB, p. 22, ex. D

38

 

 

Module 2

Standing out

2d Famous faces

SB, p. 25

Аргументувати свою точку зору

Формувати елементарні уявлення про естетичні цінності чужої культури

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Робота в парах: обговорення відомих людей та їх досягнень

WB, p. 22, ex. E

39

 

 

Module 2

Standing out

2e The place to go

SB, p. 26

Оцінювати факти

Уважно стежити за презентованою інформацією

University, cathedral, ancient ruins, palace, square, statue, bicycle lane, bridge

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Опис міста в усній формі

WB, p. 23, ex. A

40

 

Module 2

Standing out

2e The place to go

SB, p. 26

Оцінювати факти

Уважно стежити за презентованою інформацією

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Опис міста в усній формі

Опис міста в письмовій формі

41

 

 

Module 2

Standing out

2e The place to go

SB, p. 27

Описувати місце

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘What a city’ та виконання завдання (looking for synonyms)

Опис міста у письмовій формі

WB, p. 23, ex. B

42

 

 

Module 2

Standing out

2e The place to go

SB, p. 27

Описувати місце

Усвідомлювати мету поставленого завдання

 

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Опис міста у письмовій формі

WB, p. 24, ex. A,

43

 

 

Module 2

Standing out

Round-up

SB, p. 28

Обмінюватись думками

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, p. 24, ex., B,

44

 

 

Module 2

Standing out

Round-up

SB, p. 28

Обмінюватись думками

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

WB, p. 24, ex.,  С,

WB, p. 24, ex.,   D

45

 

 

Module 2

Standing out

Culture Page

SB, pp. 29

Обговорювати відомі музеї

Розвивати інтерес до культури країни, мова якої вивчається

Museums; human history, classical art, antiques weapons, to locate, a visitor, a bone etc.

 

Читання тексту ‘Mega Museums’ та виконання завдання (matching)

 

WB, p. 24, ex. E,

46

 

 

Module 2

Standing out

Culture Page

SB, pp. 30

Обговорювати відомі музеї

Розвивати інтерес до культури країни, мова якої вивчається

Museums; human history, classical art, antiques weapons, to locate, a visitor, a bone etc.

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Обговорення прочитаного матеріалу, хоровий спів пісні

WB, p. 24, ex.  F, G

47

 

 

Test 2

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

Тема 3 Broaden your mind

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

48

 

 

Module 3

Broaden your mind

3a A learning experience

SB, pp. 31

Висловлювати свої враження

Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків

Out of the ordinary, similar, opportunity, to produce, accommodation, extra, martial arts, train, monthly

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання рекламних текстів та виконання завдання (matching)

 

WB, p. 26, ex. A, B

49

 

 

Module 3

Broaden your mind

3a A learning experience

SB, pp. 32

Висловлювати свої враження

Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків

Out of the ordinary, similar, opportunity, to produce, accommodation, extra, martial arts, train, monthly

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Групове обговорення шкільних літніх таборів

WB, p. 26, ex. С, D

50

 

 

Module 3

Broaden your mind

3a A learning experience

SB, p. 33

Реагувати на пропозицію

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Perfect Simple

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в групі обговорення прочитаного тексту

WB, p. 27, ex. E, F

51

 

 

Module 3

Broaden your mind

3b Express yourself!

SB, p. 34

Обмінюватись думками

Уважно стежити за презентованою інформацією

Wicked, crowded, to apologize, to annoy, etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання

 

WB, p. 28, ex. A, B,

52

 

 

Module 3

Broaden your mind

3b Express yourself!

SB, p. 34

Обмінюватись думками

Уважно стежити за презентованою інформацією

Wicked, crowded, to apologize, to annoy, etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Робота в групі: обговорення мови знаків

WB, p. 28, ex. С

53

 

 

Module 3

Broaden your mind

3b Express yourself!

SB, p. 35

Аргументувати свій вибір

Усвідомлювати мету поставленого завдання

To wonder, to think, to imagine, to talk, to speak, to tell, to discuss, to say

Present Perfect Simple vs Past Simple

Читання речень та виконання граматичного завдання

 

WB, p. 29, ex. D,

54

 

 

Module 3

Broaden your mind

3b Express yourself!

SB, p. 35

Аргументувати свій вибір

Усвідомлювати мету поставленого завдання

To wonder, to think, to imagine, to talk, to speak, to tell, to discuss, to say

Present Perfect Simple vs Past Simple

 

Робота в парах: парна дискусія

WB, p. 29, ex.  E

55

 

 

Module 3

Broaden your mind

3c Do you speak English

SB, p. 36

Оцінювати стан речей

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

To look up, to look after, to look out, to come round, to look forward to, to come across, to come up with

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (answering the question)

 

WB, p. 30, ex. A, B, С

56

 

 

Module 3

Broaden your mind

3c Do you speak English

SB, p. 37

Аргументувати власну точку зору

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Perfect Progressive

Читання речень та виконання граматичного завдання (filling in the gaps)

 

WB, p. 31, ex. D,

57

 

 

Module 3

Broaden your mind

3c Do you speak English

SB, p. 37

Аргументувати власну точку зору

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Perfect Progressive

 

Робота в парах: проведення дослідження

WB, p. 31, ex. E

58

 

 

Module 3

Broaden your mind

3d A taste of culture

SB, p. 38

Надавати вказівки

Розуміти та находити нову інформацію

To peel, to fry, to boil, to beat, to stir, to dip, to bake, to roast, oven, to melt

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та обговорення завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення харчування

WB, p. 32, ex. A

59

 

 

Module 3

Broaden your mind

3d A taste of culture

SB, p. 38

Надавати вказівки

Розуміти та находити нову інформацію

To peel, to fry, to boil, to beat, to stir, to dip, to bake, to roast, oven, to melt

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Групове обговорення харчування

Вивч ЛО з теми

60

 

 

Module 3

Broaden your mind

3d A taste of culture

SB, p. 39

Надавати вказівки

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Pronouns (this/these/that/those)

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парі: написання рецепту

WB, p. 32, ex. B

61

Module 3

Broaden your mind

3d A taste of culture

SB, p. 39

Надавати вказівки

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Закрыплення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Pronouns (this/these/that/those)

 

Робота в парі: написання рецепту

Написати рецепт приготування страви

62

 

 

Module 3

Broaden your mind

3e School days

SB, p. 40

Описувати події

Уважно стежити за презентованою інформацією

To pass, to fail, to sit for, to take an exam, to take a test, to revise for, to attend etc.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Опис малюнків

WB, p. 33, ex. A,

63

 

 

Module 3

Broaden your mind

3e School days

SB, p. 40

Описувати події

Уважно стежити за презентованою інформацією

To pass, to fail, to sit for, to take an exam, to take a test, to revise for, to attend etc.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Опис малюнків

WB, p. 33, ex.  B

64

 

 

Module 3

Broaden your mind

3e School days

SB, p. 41

Описувати події

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення

 

Читання електронного листа та виконання завдання (answering the questions)

 

WB, p. 33, ex. C

65

 

 

Module 3

Broaden your mind

3e School days

SB, p. 41

Описувати події

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення

 

 

Написання електронного листа другові

Написати електронного листа другові

66

 

 

Module 3

Broaden your mind

Round-up

SB, p. 42

Описувати події

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, pp. 34-35, ex. A, B, C, D,

67

 

 

Module 3

Broaden your mind

Round-up

SB, p. 42

Описувати події

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, pp. 34-35, ex. E, F, G

68

 

Test 3

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 


Тема 4: The power of nature

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

69

Module 4

The power of nature

4a The natural world

SB, pp. 43-44

Оцінювати факти

Уважно стежити за презентованою інформацією

To escape, trap, enormous, to survive, climate, record etc.

 

Читання тексту ‘Extraordinary plants’ та виконання завдання (true/false)

Групова дискусія щодо екстремальних погодних умов

WB, p. 36, ex. A, B, С

70

 

Module 4

The power of nature

4a The natural world

SB, p. 45

Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Prepositions of time, place and movement

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: розробка проекту

WB, p. 37, ex. D, E

71

 

 

Module 4

The power of nature

4b A change in the weather

SB, p. 46

Розпитувати з метою уточнення інформації

Усвідомлювати мету поставленого завдання

To head back, to hand smth, to give smb a hand, a close shave, to mess around

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (ordering)

Інсценування діалогу

WB, p. 38, ex. A, B, С

72

 

 

Module 4

The power of nature

4b A change in the weather

SB, p. 47

Обмінюватись думками

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Foggy, to shine on, degree, to blow, lightning, to rise

Question Tags

Читання тексту та виконання зав

Робота в парах: гра

WB, p. 39, ex. D, E

73

 

 

Module 4

The power of nature

4c Go wild!

SB, p. 48

Аргументувати свою точку зору

Знаходити та розуміти нову інформацію

Suddenly, fortunately, unfortunately, amazingly, then, finally

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘I lived to tell the tale’ та виконання завдання (true/false)

Групове обговорення небезпечних тварин

WB, p. 40, ex. A, B, С

74

 

 

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

75

 

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

76

 

 

Контроль навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

77

 

 

Контроль навичок Письма

 

 

 

 

 

 

 

78

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
18 жовтня 2021
Переглядів
1148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку