КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Підручник: Full Blast 3 I семестр
Тема 1. Teen trends
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
1.
|
Introduction |
Обмінюватись думками |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
Групове обговорення хобі |
Ex A p. 6 |
2.
|
Module 1 Teen friends 1a Let’s meet up SB, pp. 5 |
Оцінювати події |
Розуміти та поважно ставитись до стилю життя зарубіжних однолітків |
To come along, to get hold of, to get smth, to be up to smth; How is it going? Etc. |
|
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (true/false) |
Групове обговорення хобі |
WB, p. 4, ex. A, B, С |
3.
|
Module 1 Teen friends 1a Let’s meet up SB, p. 6 |
Оцінювати події |
Розуміти та поважно ставитись до стилю життя зарубіжних однолітків |
To come along, to get hold of, to get smth, to be up to smth; How is it going? Etc. |
Present Simple vs Present Progressive |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: обговорення планів |
WB, p. 5, ex. D. |
4.
. |
Module 1 Teen friends 1a Let’s meet up SB, p. 7 |
Обмінюватись думками |
Поважно ставитись до співрозмовника |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple vs Present Progressive |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: обговорення планів |
WB, p. 5, ex. E |
5.
|
Module 1 Teen friends 1b Try something more SB, p. 8 |
Аргументувати свою точку зору |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Snowboarding, karate, aerobics, jogging, mountain biking, skisurfing etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
Обговорювати прочитаний матеріал |
WB, p. 6, ex. A, B, |
6.
|
Module 1 Teen friends 1b Try something more SB, p. 8 |
Аргументувати свою точку зору |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Snowboarding, karate, aerobics, jogging, mountain biking, skisurfing etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Обговорювати прочитаний матеріал |
WB, p. 6, ex. С |
7.
|
Module 1 Teen friends 1b Try something more SB, p. 9 |
Аргументувати свою точку зору |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Comparison of adjectives and adverbs |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Опис вільного часу в письмовій формі |
WB, p. 7, ex. D. |
8.
|
Module 1 Teen friends 1b Try something more SB, p. 9 |
Аргументувати свою точку зору |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Comparison of adjectives and adverbs |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Опис вільного часу в письмовій формі |
WB, p. 7, ex. E |
9.
|
Module 1 Teen friends 1c Feel the beating SB, p. 10 |
Висловлювати власні почуття |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Hip-hop, jazz, classical, dance, rock, pop |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Musical Youth’ та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення музики та музичних інструментів |
WB, p. 8, ex. A, |
10.
|
Module 1 Teen friends 1c Feel the beating SB, p. 10 |
Висловлювати власні почуття |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Hip-hop, jazz, classical, dance, rock, pop |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
виконання завдання до тексту ‘Musical Youth’ (matching) |
Групове обговорення музики та музичних інструментів |
WB, p. 8, ex. B, С |
11.
|
Module 1 Teen friends 1c Feel the beating SB, p. 11 |
Представляти себе |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
To be a big fan of, to be interested in, can’t stand, to be fond of, to be into smth, etc. |
Some/any/no/every and their compounds |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (odd one out) |
Написання електронного листа |
WB, p. 9, ex. D. |
12.
|
Module 1 Teen friends 1c Feel the beating SB, p. 11 |
Представляти себе |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Some/any/no/every and their compounds |
|
|
WB, p. 9, ex. E |
13.
|
Module 1 Teen friends 1d In fashion SB, p. 12 |
Аргументувати власну точку зору |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Baggy trousers, flared jeans, torn jeans, checked skirt, striped shirt, sparkly dress, spotted dress |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Jeans’ та виконання завдання (true/false) |
|
WB, p. 10, ex. A, |
14.
|
Module 1 Teen friends 1d In fashion SB, p. 12 |
Аргументувати власну точку зору |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Проведення групового дослідження |
WB, p. 10, ex. B, С |
15.
|
Module 1 Teen friends 1d In fashion SB, p. 13 |
Висловлювати власну точку зору |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
|
WB, p. 11, ex. D. |
16.
|
Module 1 Teen friends 1d In fashion SB, p. 13 |
Висловлювати власну точку зору |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Закріплення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple |
|
Робота в групах: обговорення одягу |
WB, p. 11, ex. E |
17.
|
Module 1 Teen friends 1e Being a friend SB, p. 14 |
Надавати оцінку вчинкам |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Quick-tempered, bossy, confident, stubborn, selfish, outgoing, kind, easy-going |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
|
WB, p. 12, ex. A |
18.
|
Module 1 Teen friends 1e Being a friend SB, p. 14 |
Надавати оцінку вчинкам |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple |
|
Групова дискусія: обговорення відносин з друзями |
WB, p. 12, ex. B |
19.
|
Module 1 Teen friends 1e Being a friend SB, p. 15 |
Обмінюватись думками |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using conjunctions (and/or/but/so/because) |
Читання тексту та виконання завдання |
|
WB, p. 12, ex. C |
20.
|
Module 1 Teen friends 1e Being a friend SB, p. 15 |
Обмінюватись думками |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using conjunctions (and/or/but/so/because) |
|
Опис людини у письмовій формі |
WB, pp. 13-, ex. A, |
21.
|
Module 1 Teen friends Round-up SB, p. 16 |
Обмінюватись думками |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, pp. 13-14, ex. , B, C, D, |
22.
|
Module 1 Teen friends Round-up SB, p. 16 |
Обмінюватись думками |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, pp. 13-14, ex. , E, F, G |
23.
|
Test 1 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
Тема 2: Standing out
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні Компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
24.
|
Module 2 Standing out 2a Landmarks SB, pp. 17 |
Обмінюватись думками |
Розвивати інтерес до культури народу країни, мова якої вивчається |
Amazing, pyramid, skyscraper, tower, bell, distance, jungle, waterfall, to stretch |
|
Читання тексту вікторини та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групове обговорення визначних місць |
WB, p. 15, ex. A, |
25.
|
Module 2 Standing out 2a Landmarks SB, pp. 18 |
Обмінюватись думками |
Розвивати інтерес до культури народу країни, мова якої вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
|
|
Групове обговорення визначних місць |
WB, p. 15, ex. С |
26.
|
Module 2 Standing out 2a Landmarks SB, p. 19 |
Розпитувати з метою уточнення інформації та надавати необхідні відповіді |
Прилучатись до культури країни, мова якої вивчається |
Units of measurement: centimetre, metre, kilometre, weight: gram, kilo, tonne; liquids: litre, millilitre |
Relative Pronouns: who / which / that / whose; Relative Adverb: where |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: доповнення таблиці |
WB, p. 16, ex. D. |
27.
|
Module 2 Standing out 2a Landmarks SB, p. 19 |
Розпитувати з метою уточнення інформації та надавати необхідні відповіді |
Прилучатись до культури країни, мова якої вивчається |
centimetre, metre, kilometre, weight: gram, kilo, tonne; liquids: litre, millilitre |
Relative Pronouns: who / which / that / whose; Relative Adverb: where |
|
Робота в парах: доповнення таблиці |
WB, p. 16, ex. E, F |
28.
|
Module 2 Standing out 2b A new look SB, p. 20 |
Надавати необхідні відповіді |
Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію |
To get extensions, to get a buzz cut, to tie back hair in a ponytail, to get permed hair, to get a bob |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання та прослуховування діалогу: виконання завдання (matching) |
Надання відповідей на запитання |
WB, p. 17, ex. A, B, С |
29.
|
Module 2 Standing out 2b A new look SB, p. 21 |
Висловлювати свою точку зору |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу під час групової роботи |
Conditional Sentences Type 1 |
Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в маленькій групі: заповнення анкети |
WB, p. 18, ex. D. |
30.
|
Module 2 Standing out 2b A new look SB, p. 21 |
Висловлювати свою точку зору |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу під час групової роботи |
Conditional Sentences Type 1 |
|
Робота в маленькій групі: заповнення анкети |
WB, p. 18, ex. E |
31
|
Module 2 Standing out 2c Art attack SB, p. 22 |
Висловлювати власну точку зору |
Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків |
Hip hop culture, graffiti, campaign, wild style piece, urban culture, |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (true/false) |
|
WB, p. 19, ex. A |
32
|
Module 2 Standing out 2c Art attack SB, p. 22 |
Висловлювати власну точку зору |
Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків |
Повторення лексичного матеріалу під час групової роботи |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Групове обговорення мистецтва |
WB, p. 19, ex. B |
33
|
Module 2 Standing out 2c Art attack SB, p. 23 |
Надавати необхідні відповіді |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
To explain, to complain, to react, to understand, to realize, to encourage, to suggest |
All/ both/ neither/ none/ either |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
а |
WB, p. 20, ex. C |
34
|
Module 2 Standing out 2c Art attack SB, p. 23 |
Надавати необхідні відповіді |
|
Повторення лексичного матеріалу |
All/ both/ neither/ none/ either |
|
Робота в парах: обговорення локального мистецтв |
WB, p. 20, ex. D |
35
|
Module 2 Standing out 2d Famous faces SB, p. 24 |
Оцінювати події |
Розвивати інтерес до культури країни, мова якої вивчається |
To improve, to get rid of, to spread, task |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
|
WB, p. 21, ex. A, B, |
36
|
Module 2 Standing out 2d Famous faces SB, p. 24 |
Оцінювати події |
Розвивати інтерес до культури країни, мова якої вивчається |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Групова дискусія щодо відомих людей та їх діяльності |
WB, p. 21, ex. С |
37
|
Module 2 Standing out 2d Famous faces SB, p. 25 |
Аргументувати свою точку зору |
Формувати елементарні уявлення про естетичні цінності чужої культури |
Preparation, collection, information, advertisement, celebrations, organization, achievement, argument |
Clauses of result: so+ adjective/adverb + (that), such + a/an + adjective + adverb |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: обговорення відомих людей та їх досягнень |
WB, p. 22, ex. D |
38
|
Module 2 Standing out 2d Famous faces SB, p. 25 |
Аргументувати свою точку зору |
Формувати елементарні уявлення про естетичні цінності чужої культури |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Робота в парах: обговорення відомих людей та їх досягнень |
WB, p. 22, ex. E |
39
|
Module 2 Standing out 2e The place to go SB, p. 26 |
Оцінювати факти |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
University, cathedral, ancient ruins, palace, square, statue, bicycle lane, bridge |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Опис міста в усній формі |
WB, p. 23, ex. A |
40
|
Module 2 Standing out 2e The place to go SB, p. 26 |
Оцінювати факти |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Опис міста в усній формі |
Опис міста в письмовій формі |
41
|
Module 2 Standing out 2e The place to go SB, p. 27 |
Описувати місце |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘What a city’ та виконання завдання (looking for synonyms) |
Опис міста у письмовій формі |
WB, p. 23, ex. B |
42
|
Module 2 Standing out 2e The place to go SB, p. 27 |
Описувати місце |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
|
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Опис міста у письмовій формі |
WB, p. 24, ex. A, |
43
|
Module 2 Standing out Round-up SB, p. 28 |
Обмінюватись думками |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, p. 24, ex., B, |
44
|
Module 2 Standing out Round-up SB, p. 28 |
Обмінюватись думками |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
WB, p. 24, ex., С, |
WB, p. 24, ex., D |
45
|
Module 2 Standing out Culture Page SB, pp. 29 |
Обговорювати відомі музеї |
Розвивати інтерес до культури країни, мова якої вивчається |
Museums; human history, classical art, antiques weapons, to locate, a visitor, a bone etc. |
|
Читання тексту ‘Mega Museums’ та виконання завдання (matching) |
|
WB, p. 24, ex. E, |
46
|
Module 2 Standing out Culture Page SB, pp. 30 |
Обговорювати відомі музеї |
Розвивати інтерес до культури країни, мова якої вивчається |
Museums; human history, classical art, antiques weapons, to locate, a visitor, a bone etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Обговорення прочитаного матеріалу, хоровий спів пісні |
WB, p. 24, ex. F, G |
47
|
Test 2 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
Тема 3 Broaden your mind
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
48
|
Module 3 Broaden your mind 3a A learning experience SB, pp. 31 |
Висловлювати свої враження |
Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків |
Out of the ordinary, similar, opportunity, to produce, accommodation, extra, martial arts, train, monthly |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання рекламних текстів та виконання завдання (matching) |
|
WB, p. 26, ex. A, B |
49
|
Module 3 Broaden your mind 3a A learning experience SB, pp. 32 |
Висловлювати свої враження |
Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків |
Out of the ordinary, similar, opportunity, to produce, accommodation, extra, martial arts, train, monthly |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Групове обговорення шкільних літніх таборів |
WB, p. 26, ex. С, D |
50
|
Module 3 Broaden your mind 3a A learning experience SB, p. 33 |
Реагувати на пропозицію |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Perfect Simple |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в групі обговорення прочитаного тексту |
WB, p. 27, ex. E, F |
51
|
Module 3 Broaden your mind 3b Express yourself! SB, p. 34 |
Обмінюватись думками |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Wicked, crowded, to apologize, to annoy, etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання |
|
WB, p. 28, ex. A, B, |
52
|
Module 3 Broaden your mind 3b Express yourself! SB, p. 34 |
Обмінюватись думками |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Wicked, crowded, to apologize, to annoy, etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Робота в групі: обговорення мови знаків |
WB, p. 28, ex. С |
53
|
Module 3 Broaden your mind 3b Express yourself! SB, p. 35 |
Аргументувати свій вибір |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
To wonder, to think, to imagine, to talk, to speak, to tell, to discuss, to say |
Present Perfect Simple vs Past Simple |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
|
WB, p. 29, ex. D, |
54
|
Module 3 Broaden your mind 3b Express yourself! SB, p. 35 |
Аргументувати свій вибір |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
To wonder, to think, to imagine, to talk, to speak, to tell, to discuss, to say |
Present Perfect Simple vs Past Simple |
|
Робота в парах: парна дискусія |
WB, p. 29, ex. E |
55
|
Module 3 Broaden your mind 3c Do you speak English SB, p. 36 |
Оцінювати стан речей |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
To look up, to look after, to look out, to come round, to look forward to, to come across, to come up with |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (answering the question) |
|
WB, p. 30, ex. A, B, С |
56
|
Module 3 Broaden your mind 3c Do you speak English SB, p. 37 |
Аргументувати власну точку зору |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Perfect Progressive |
Читання речень та виконання граматичного завдання (filling in the gaps) |
|
WB, p. 31, ex. D, |
57
|
Module 3 Broaden your mind 3c Do you speak English SB, p. 37 |
Аргументувати власну точку зору |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Perfect Progressive |
|
Робота в парах: проведення дослідження |
WB, p. 31, ex. E |
58
|
Module 3 Broaden your mind 3d A taste of culture SB, p. 38 |
Надавати вказівки |
Розуміти та находити нову інформацію |
To peel, to fry, to boil, to beat, to stir, to dip, to bake, to roast, oven, to melt |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та обговорення завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення харчування |
WB, p. 32, ex. A |
59
|
Module 3 Broaden your mind 3d A taste of culture SB, p. 38 |
Надавати вказівки |
Розуміти та находити нову інформацію |
To peel, to fry, to boil, to beat, to stir, to dip, to bake, to roast, oven, to melt |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Групове обговорення харчування |
Вивч ЛО з теми |
60
|
Module 3 Broaden your mind 3d A taste of culture SB, p. 39 |
Надавати вказівки |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Pronouns (this/these/that/those) |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парі: написання рецепту |
WB, p. 32, ex. B |
61 |
Module 3 Broaden your mind 3d A taste of culture SB, p. 39 |
Надавати вказівки |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Закрыплення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Pronouns (this/these/that/those) |
|
Робота в парі: написання рецепту |
Написати рецепт приготування страви |
62
|
Module 3 Broaden your mind 3e School days SB, p. 40 |
Описувати події |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
To pass, to fail, to sit for, to take an exam, to take a test, to revise for, to attend etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Опис малюнків |
WB, p. 33, ex. A, |
63
|
Module 3 Broaden your mind 3e School days SB, p. 40 |
Описувати події |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
To pass, to fail, to sit for, to take an exam, to take a test, to revise for, to attend etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Опис малюнків |
WB, p. 33, ex. B |
64
|
Module 3 Broaden your mind 3e School days SB, p. 41 |
Описувати події |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення |
|
Читання електронного листа та виконання завдання (answering the questions) |
|
WB, p. 33, ex. C |
65
|
Module 3 Broaden your mind 3e School days SB, p. 41 |
Описувати події |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення |
|
|
Написання електронного листа другові |
Написати електронного листа другові |
66
|
Module 3 Broaden your mind Round-up SB, p. 42 |
Описувати події |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, pp. 34-35, ex. A, B, C, D, |
67
|
Module 3 Broaden your mind Round-up SB, p. 42 |
Описувати події |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, pp. 34-35, ex. E, F, G |
68
|
Test 3 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
Тема 4: The power of nature
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
69 |
Module 4 The power of nature 4a The natural world SB, pp. 43-44 |
Оцінювати факти |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
To escape, trap, enormous, to survive, climate, record etc. |
|
Читання тексту ‘Extraordinary plants’ та виконання завдання (true/false) |
Групова дискусія щодо екстремальних погодних умов |
WB, p. 36, ex. A, B, С |
70
|
Module 4 The power of nature 4a The natural world SB, p. 45 |
Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Prepositions of time, place and movement |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: розробка проекту |
WB, p. 37, ex. D, E |
71
|
Module 4 The power of nature 4b A change in the weather SB, p. 46 |
Розпитувати з метою уточнення інформації |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
To head back, to hand smth, to give smb a hand, a close shave, to mess around |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (ordering) |
Інсценування діалогу |
WB, p. 38, ex. A, B, С |
72
|
Module 4 The power of nature 4b A change in the weather SB, p. 47 |
Обмінюватись думками |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Foggy, to shine on, degree, to blow, lightning, to rise |
Question Tags |
Читання тексту та виконання зав |
Робота в парах: гра |
WB, p. 39, ex. D, E |
73
|
Module 4 The power of nature 4c Go wild! SB, p. 48 |
Аргументувати свою точку зору |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Suddenly, fortunately, unfortunately, amazingly, then, finally |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘I lived to tell the tale’ та виконання завдання (true/false) |
Групове обговорення небезпечних тварин |
WB, p. 40, ex. A, B, С |
74
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
75
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
76
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
77
|
Контроль навичок Письма |
|
|
|
|
|
|
|
78
|
Підсумковий урок |
|
|
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
|