Календарно-тематичне планування за підручником
«Німецька мова. (авт. С.І.Сотникова, Г.В.Гоголєва), Харків, Видавництво «Ранок», 2019 рік»
10 клас I семестр
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Мета |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Домашнє завдання |
Приміт- ка |
||||||||
Фонетичний матеріали |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудію-вання |
Мовлення |
Письмо |
|
|
|||||||
Мeine Umgebung |
|||||||||||||||
1 |
|
Darf ich mich vorstellen |
Навчати розповідати про відпочинок улітку й про минулі канікули, про себе, формувати навички селективного читання, аудіювання, письма, монологічного й діалогічного мовлення |
РЗ |
Минулий час Perfekt(повторення). Впр. 3b (с. 5), 4 (с. 6); РЗ |
Впр. 1 (с. 4) |
Впр. 5 (с. 6) |
Впр. 3a (с. 5) |
Впр. 2 (с. 4), 3a, 3b (с. 5), 4 (с. 6), 6 (с. 7 |
Впр. 7, 8 (с. 7); РЗ |
Впр. 8 (с. 7); РЗ |
|
|||
2 |
|
Gefuhle und Emotionen |
Навчати розповідати про форми традиційного й альтернативного відпочинку, писати повідомлення із залученням Інтернету, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 8) |
|
Das Fallschirmspringen, die Vollpension, mit Pfeil und Bogen schießen (schoss, hat geschossen), Erfahrungen austauschen (tauschte aus, hat ausgetauscht), der Verein -e. Впр. 2a (с. 8); РЗ |
Впр. 3 (с. 9), 4 (с. 10) |
|
Впр. 2a (с. 8), 2b (с. 9) |
Впр. 5 (с. 10); РЗ |
Впр. 2a(веб-сайт) (с. 8), 5 (с. 10); РЗ |
|
|||
3 |
|
Wir alle sind so verschieden |
Навчати розповідати про дитячі та юнацькі організації, працювати над проектом за темою, писати повідомлення про молодіжний рух в Україні, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 11) |
Складні речення. Впр. 1 (с. 11); РЗ |
Der Pfad -e, der Pfadfinder -, die Bewegung -en, die Altersstufe -n, die Hütte -n, der Knoten -, das Motto -s, gründen (gründete, hat gegründet), sich entwickeln (entwickelte sich, hat sich entwickelt). Впр. 2a (с. 11); РЗ
|
Впр. 3 (с. 12), 4 (с. 13) |
|
Впр. 2b (с. 12), 5(с.13) |
Впр. 6 (с.13); РЗ |
Впр. 6 (с. 13); РЗ |
|
|||
4 |
|
Meine Freunde |
Навчати називати речі, потрібні для мандрівки , формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
РЗ |
Прийменники з родовим відмінком. Впр. 3a (с. 15), 3b, 6 (с. 16) |
Die Umgebung -en, die Wanderkarte -n, aufschlagen (schlug auf, hat aufgeschlagen), sich amüsieren (amüsierte sich, hat sich amüsiert). Впр. 1, 2 (с. 14); РЗ |
Впр. 4 (веб- сайт) (с. 16) |
Впр. 1 (с. 14) |
Впр. 3a (с. 15), 5 (с. 16) |
РЗ |
Впр. 4 (веб-сайт), 6 (с. 16); РЗ |
|
|||
5 |
|
Wir suchen Freunde |
Навчати розповідати про заняття спортом, проводити серед однокласників опитува-ння за темою, читати повідомлення на інтернет- форумі й писати подібні повідом-лення, формувати навички читання, аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 20) |
|
Der Teamcharakter, faszinieren (faszinierte, hat fasziniert), aufhören (hörte auf, hat aufgehört), ein Vergnügen haben an (Dat.). Впр. 1 (с. 20); РЗ |
Впр. 3 (с. 20); РЗ |
Впр. 4 (веб- сайт) (с. 21) |
Впр. 5 (с. 21) |
Впр. 6 (с.21); РЗ |
Впр. 4 (веб-сайт), 6 (с. 21); РЗ |
|
|||
6 |
|
Unsere Freizeit |
Навчати розповідати про розважальні й екстре-мальні види спорту, писати статтю для шкільної газети за темою, висловлюючи свою думку, формувати навички читання, аудіювання, письма, монологічного й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 22) |
|
Der Funsport, das Canyoning, das Parkour, das Hindernis -se, die Ausrüstung, die Schlucht -en, überwinden (überwand, hat überwunden), riskant. Впр. 2 (с. 22) |
Впр. 3 (с. 23); РЗ |
РЗ |
Впр. 2 (с. 22),4 (с.23) |
Впр. 5 (с.23); РЗ |
Впр. 5 (с. 23); РЗ |
|
|||
7 |
|
Wieder Holung.Test |
Навчати описувати одяг людини, розповідати про сучасну моду й висловлювати свою думку про те, що є модним, а що ні, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма, монологічного й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 24) |
|
Insein, outsein, dasNo-Go -s, derTrend -s, dieMarkenkleidungdasMake-up -s, üblich. Впр. 2 (с. 24); РЗ |
Впр. 3 (с. 24); РЗ |
|
Впр. 2 (с. 24), 4 (с. 25) |
Впр. 5 (с. 25); РЗ |
Впр. 5 (с. 25); РЗ |
|
|||
Freizeit und Sport |
|||||||||||||||
8 |
|
Das machen wir am liebsten |
Навчати розповідати про найкращих друзів, описувати зовнішніст і характер людини, писати лист у відповідь, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, аудіювання, письма й діалогічного мовлення
|
Впр. 1 (с. 29) |
|
Aufgeschlossen, intelligent. Впр. 2 (с. 29) |
Впр. 4 (с. 30); РЗ |
РЗ |
Впр. 3 (с. 29) |
Впр. 5 (с. 30); РЗ |
Впр. 5 (с. 30); РЗ |
|
|||
9 |
|
Beliebte Sportarten |
Навчати розповідати про інтереси людини, розпитувати інших про їхні хобі й інтереси, вживаючи займенникові прислівники, та відповідати на такі запитання, формувати навички читання, аудіювання, письма й діалогічного мовлення
|
Впр. 1 (с. 31) |
Займенникові прислівники. Впр. 1, 3a (с. 31), 3b (с. 32), 5 (с. 33); РЗ |
Sich beschäftigen (beschäftigte sich, hat sich beschäftigt) mit (Dat.), sich interessieren (interessierte sich, hat sich interessiert) für (Akk.), sich ärgern (ärgerte sich, hat sich geärgert) über (Akk.), denken (dachte, hat gedacht) an (Akk.), träumen (träumte, hat geträumt) von (Dat.). Впр. 2 (с. 31); РЗ |
Впр. 3a (с. 31) |
Впр. 4a, 4b (веб- сайт) (с. 32) |
|
|
|
|
|||
10 |
|
Sport und Gesund heit |
Навчати розповідати про незвичайні хобі людей, розуміти інформацію в оголошеннях, формувати навички селективного читання, аудіювання, письма й монологічного мовлення |
РЗ |
|
Das Kitesurfen, das Gokartfahren, das Töpfern, der Adrenalinkick, die Geschwindigkeit -en, die Schwerelosigkeit, der Ton. Впр. 1 (с. 37); РЗ |
Впр. 2 (с. 37), 3, 5 (веб- сайт) (с. 38) |
РЗ |
Впр. 3, 4 (с. 38) |
Впр. 6 (с.38); РЗ |
Впр. 5 (веб-сайт), 6 (с. 38); РЗ |
|
|||
11 |
|
Beruhmte Sportler und Sportlerinnen |
Навчати розповідати про друзів за листуванням, визначати людей на малюнку/фотографії за описом, писати повідомлення про себе для мережі Інтернет із метою знайти друзів |
Впр. 1 (с. 39) |
Множина іменників (повторення). Впр. 1 (с. 39 |
Im Briefwechsel stehen mit (Dat.), Lust haben.Впр. 2 (с. 39); РЗ |
Впр. 3 (с.39), 5 (веб- сайт), (с. 40); РЗ |
|
Впр. 2 (с. 39), 4 (с. 40) |
Впр. 6 (с.40); РЗ |
Впр. 6 (с. 40); РЗ |
|
|||
12 |
|
Sportveranstaltungen |
Навчати розповідати про листування звичайною й електронною поштою, порівнювати обидва способи листування, висловлюючи власну думку, писати коментар до дискусії, формувати навички аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с.41) |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 41); РЗ |
Der Briefumschlag -"-в, der Briefkasten -"-, die E-Mail-Adresse -n, die Tastatur -en, der Bildschirm -e, der Internetanschluss -"-e, die Datei -en, der Anhang -"-e, tippen (tippte, hat getippt), einwerfen (warf ein, hat eingeworfen). Впр. 2 (с. 41), 3 (с. 42); РЗ |
|
Впр. 2 (с. 41); РЗ |
Впр. 3, 4 (с. 42) |
Впр. 5 (с.42); РЗ |
Впр. 2 (веб-сайт) (с. 41), 5 (с. 42); РЗ |
|
|||
13 |
|
Ungewohnliche Sport arten |
Навчати розповідати про соціальні мережі та їхню популярність, проводити серед однокласників опитування за темою й коментувати його результати, формувати навички аудіювання, читання з повним розумінням змісту тексту, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 43) |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 43); РЗ
|
Das Netzwerk -e, der Nutzer -, Freundschaften knüpfen, der Mausklick -s, angeben (gab an, hat angegeben). Впр. 2 (с. 43) |
Впр. 3 (с.43); РЗ |
РЗ |
Впр. 2 (с.43), 4 (с.44) |
Впр. 5 (с.44); РЗ |
Впр. 5 (с. 44); РЗ |
|
|||
14 |
|
Wiederho- lung |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
РЗ |
РЗ |
|
|
Впр. 1 (проект), 3 (с. 45), 4 (с. 46) |
Впр. 1 (проект), 2 (с.45); РЗ |
Заповнити таблицю самооці- нювання(c. 47); підготуватися до к.р. роботи (веб-сайт) |
|
|||
Ernahrung
|
|||||||||||||||
15 |
|
Der Appetit kommt beim Essen
|
Навчати розповідати про роль школи в житті людини, використову-ючи інфінітивну групу «um... zu», висловлювати власну думку про те, для чого слід відвідувати школу, формувати навички аудіювання, читання, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 48) |
Підряднеречення мети. Інфінітивнагрупа«um... zu». Впр. 3a (с. 48), 3b(с. 49), 5 (веб-сайт), 6 (с. 50); РЗ |
Die Kenntnis -se, sich vorbereiten (bereitete sich vor, hat sich vorbereitet) auf (Akk.), selbstständig. Впр. 2 (с. 48) |
Впр. 3a (с. 48), 4 (с. 50) |
РЗ |
Впр. 6 (с. 50) |
Впр. 7 (с.50); РЗ |
Впр. 5 (веб- сайт), 7 (с. 50); РЗ |
|
|||
16 |
|
Ukraini scheSpeziali taten |
Знайомити зі шкільною системою Німеччини, навчати розповідати про шкільну систему за схемою, використовуючи подану в тексті інформацію, формувати навички аудіювання, читання з повним розумінням змісту тексту, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 51) |
Множина іменників (повторення). Впр. 1 (с. 51) |
Der Schultyp -en, die Grundschule -n, die Hauptschule -n, die Realschule -n, der Abschluss -"-e, umfassen (umfasste, hat umfasst). РЗ |
Впр. 2 (с. 51), 3, 5 (веб- сайт) (с. 52); РЗ |
Впр. 4 (с. 52) |
Впр. 3 (с. 52) |
Впр. 6 (с.52); РЗ |
Впр. 5 (веб- сайт), 6 (с. 52); РЗ |
|
|||
17 |
|
Ess gewohn heitenanderer Volker |
Навчати розповідати про шкільну систему України, порівнювати шкільну систему України й Німеччини, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 53) |
Словотвір: складні слова. Впр. 2 (с. 53); РЗ)
|
Allgemeinbildend, vertieft, die Stufe -n, das Lyzeum -en, das College -s. РЗ |
Впр. 4 (с. 54); РЗ |
|
Впр. 3 (с. 53) |
Впр. 5 (с.54); РЗ |
Впр. 5 (с. 54); РЗ |
|
|||
18 |
|
Eine deutsche Schule stellt sich vor |
Навчати називати шкільні приміщення, навчальні предмети та позашкільні заходи, розповідати про школу за поданим планом, писати статтю про свою школу, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 55) |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 55); РЗ |
Der Schwerpunkt -e, das Schullandheim -e, bilingual, die Sozialkunde, Prüfungen ablegen (legte ab, hat abgelegt). Впр. 2 (с. 55); РЗ |
Впр. 3 (с. 55), 4 (с. 57) |
|
Впр. 5 (с. 57) |
Впр. 6 (с.57); РЗ |
Впр. 6 (с. 57); РЗ |
|
|||
19 |
|
Typisch deutsch essen |
Навчати розповідати про улюблені шкільні предмети й ті, що не подобаються, обґрунтовуючи свою думку, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 58) |
Підрядне речення причини зі сполучником «weil» (повторення). Впр. 2 (с. 58), 7 (с. 59); РЗ |
Leichtfallen (fiel leicht, ist leichtgefallen), schwerfallen (fiel schwer, ist schwergefallen), das Lieblingsfach -"-er, das Hassfach -"-er. Впр. 1 (с. 58); РЗ |
Впр. 3 (с. 58), 4 (с. 59) |
Впр. 5 (веб- сайт) (с. 59) |
Впр. 2, (с. 58), 6 (с. 59) |
Впр. 7 (с.59); РЗ |
Впр. 5 (веб-сайт), 7 (с. 59); РЗ |
|
|||
20 |
|
Das Geschmack |
Навчати висловлювати свою думку формувати навички читання з повним розу-мінням змісту тексту, аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 60) |
|
Die Schulnote -n, das Zeugnis -se, der Vorteil -e, der Nachteil -e, einschätzen (schätzte ein, hat eingeschätzt), abschaffen (schaffte ab, hat abgeschafft), gerecht, ungerecht. Впр. 1, 2 (с. 60); РЗ |
Впр. 3 (с. 61); РЗ |
Впр. 4 (с. 62) |
Впр. 5 (с. 62) |
Впр. 6 (с.62); РЗ |
Впр. 6 (с.62); РЗ |
|
|||
21 |
|
Gesund essen.Test |
Навчати висловлювати власну думку, форму-вати навички читання з повним розумінням змісту тексту, аудію-вання, письма |
Впр. 1 (с. 63) |
|
Vergeuden (vergeudete, hat vergeudet), verzichten (verzichtete, hat verzichtet) auf (Akk.), zwingen (zwang, hat gezwungen) zu (Dat.). РЗ |
Впр. 3 (с. 63); РЗ |
Впр. 1 (с. 63), 4 (с. 64) |
Впр. 2 (с. 63), 5 (с. 64) |
Впр. 6 (с.64); РЗ |
Впр. 4 (веб-сайт), 6 (с. 64); РЗ |
|
|||
Schulleben |
|
|
|
|||||||||||||||||||||
22 |
|
Schule und wir |
Навчатиописуватишкільну |
Впр. 1 |
Модальне |
Der Leser -, die |
|
РЗ |
Впр. 2 |
Впр. 5 |
Впр. 2 |
|
||||||||||||
Unsere
|
Навчати розповідати про |
Впр. 1 |
Субстанти- |
Ausleihen (lieh aus, |
Впр. 3 |
|
Впр. 2 |
Впр. 4, |
Впр. 5 |
|
||||||||||||||
24 |
|
Der Schulweg |
Навчатирозповідатипровід- |
Впр. 1
|
|
Die Auswahl an/von
(schaute nach, |
Впр. 2 |
Впр. 4 |
Впр. 5, |
Впр. 7 |
Впр. 7 |
|
||||||||||||
25 |
|
Der Schuhler austausch
|
Навчати називати
літератур. жанри, розповідати про свої
|
РЗ |
|
DasGenre -s, die
dieAbenteuergeschi-chte -n,dieHorror-geschichte -n, dieLiebesgeschichte -n, derKrimi -s, die Fantasy, |
Впр. 3 |
РЗ |
Впр. 2 |
Впр. 6
|
Впр. 3 |
|
||||||||||||
26 |
|
Auslands Studium. Test
|
формуватинавичкичитання з повнимрозуміннямзмісту тексту, аудіювання, письма, діалогічного й монологічногомовлення
|
РЗ |
|
DasGenre -s, die
dieAbenteuergeschi-chte -n,dieHorror-geschichte -n, dieLiebesgeschichte -n, derKrimi -s, die Fantasy, |
Впр. 3 |
РЗ |
Впр. 2 |
Впр. 6
|
Впр. 3 |
|
||||||||||||
Beruf und Arbeit
|
||||||||||||||||||||||||
27 |
|
Was sind Sie von Beruf? |
Навчати розповідати про роль школи в житті людини, використову-ючи інфінітивну групу «um... zu», висловлювати власну думку про те, для чого слід відвідувати школу, формувати навички аудіювання, читання, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 48) |
Підряднеречення мети. Інфінітивнагрупа«um... zu». Впр. 3a (с. 48), 3b(с. 49), 5 (веб-сайт), 6 (с. 50); РЗ |
Die Kenntnis -se, sich vorbereiten (bereitete sich vor, hat sich vorbereitet) auf (Akk.), selbstständig. Впр. 2 (с. 48) |
Впр. 3a (с. 48), 4 (с. 50) |
РЗ |
Впр. 6 (с. 50) |
Впр. 7 (с.50); РЗ |
Впр. 5 (веб- сайт), 7 (с. 50); РЗ |
|
||||||||||||
29 |
|
Moderne Berufe |
формувати навички аудіювання, читання з повним розумінням змісту тексту, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 51) |
Множина іменників (повторення). Впр. 1 (с. 51) |
Der Schultyp -en, die Grundschule -n, die Hauptschule -n, die Realschule -n, der Abschluss -"-e, umfassen (umfasste, hat umfasst). РЗ |
Впр. 2 (с. 51), 3, 5 (веб- сайт) (с. 52); РЗ |
Впр. 4 (с. 52) |
Впр. 3 (с. 52) |
Впр. 6 (с.52); РЗ |
Впр. 5 (веб- сайт), 6 (с. 52); РЗ |
|
||||||||||||
30 |
|
Der Berufs weg |
формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 53) |
Словотвір: складні слова. Впр. 2 (с. 53); РЗ)
|
Allgemeinbildend, vertieft, die Stufe -n, das Lyzeum -en, das College -s. РЗ |
Впр. 4 (с. 54); РЗ |
|
Впр. 3 (с. 53) |
Впр. 5 (с.54); РЗ |
Впр. 5 (с. 54); РЗ |
|
||||||||||||
31 |
|
Berufs wunsche |
формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 55) |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 55); РЗ |
Der Schwerpunkt -e, das Schullandheim -e, bilingual, die Sozialkunde, Prüfungen ablegen |
Впр. 3 (с. 55), 4 (с. 57) |
|
Впр. 5 (с. 57) |
Впр. 6 (с.57); РЗ |
Впр. 6 (с. 57); РЗ |
|
||||||||||||
32 |
|
Die Arbeits suche |
формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 58) |
Підрядне речення причини зі сполучником «weil» (повторення). Впр. 2 (с. 58), 7 (с. 59); РЗ |
Leichtfallen (fiel leicht, ist leichtgefallen), schwerfallen (fiel schwer, ist schwergefallen), das Lieblingsfach -"-er, das Hassfach -"-er. Впр. 1 (с. 58); РЗ |
Впр. 3 (с. 58), 4 (с. 59) |
Впр. 5 (веб- сайт) (с. 59) |
Впр. 2, (с. 58), 6 (с. 59) |
Впр. 7 (с.59); РЗ |
Впр. 5 (веб-сайт), 7 (с. 59); РЗ |
|
||||||||||||
33 |
|
Контроль Аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підгот до к.р. |
|
34 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підгот до к.р. |
|
35 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підгот до к.р. |
|
36 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повт ЛО |
|
37 |
|
Виконання граматичних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 |
|
Перегляд фільму з виконанням завдань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 |
|
Домашнє читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|