Календарно-тематичне планування. Зарубіжна література. 6 клас (МНП Волощук)

Про матеріал
Зарубіжна література 6 клас Календарно-тематичне планування Зарубіжна література. Підручник для 6 класу - Волощук Є.В. Модельна навчальна програма «Зарубіжна література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Волощук Є.В.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 р. № 795) Рекомендована кількість годин: 1, 5 год. на тиждень (52,5 год. за навчальний рік)
Перегляд файлу

                         Зарубіжна література        6 клас

                    Календарно-тематичне планування

Зарубіжна література. Підручник для 6 класу - Волощук Є.В.

Модельна навчальна програма «Зарубіжна література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Волощук Є.В.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 р. № 795)

Рекомендована кількість годин: 1, 5 год. на тиждень (52,5 год. за навчальний рік)

                                                           І семестр

Тема

Дата

1

                                           Вступ

Художня література як мистецтво слова. Художній образ. Традиційні образи в національних літературах. Розмаїття літературних традицій.

 

2

Роль літератури в пізнанні дійсності. Цифрові текстові джерела інформації та особливості їх опрацювання. Значення художньої літератури для самопізнанні людини. Художня література серед інших видів мистецтва.

 

3

                                   Біблійні перекази

Біблійні «вічні образи». Засудження братовбивства в історії про Каїна та Авеля.

 

4

Новий початок земної історії в оповіді про Ноя та Великий потоп. Біблійне пояснення виникнення різних мов у сюжеті про вавилонську вежу.

 

5

Підступність і зрада в історії Самсона та Даліли. Руйнівні сили людської душі та відповідальність за порушення моральних законів буття.

 

6

Євангельські оповіді про Христа. Розп’яття і Воскресіння Христа.

 

7

Повчальний зміст і система образів притчі про сіяча. Цінність прощення в притчі про блудного сина; інакомовний зміст образів батька, блудного сина та його брата.

 

8

Розвиток мовлення (усно). Мовна виразність біблійних афористичних виразів.

 

9

Діагностування прогресу набуття учнями літературних знань і компетентностей

 

10

             Злети людської фантазії у міфах народів світу

Виникнення міфів та їхня роль у житті давніх людей. Осмислення законів природного та людського життя в образних картинах, що постають у міфах. Тематичні групи міфів.

 

11

Міфології різних народів; їхні спільні сюжетні елементи та відмінності. Відмінності між міфом і казкою. З давньослов'янських міфів.

 

12

Міфологія як основа культури давньогрецької цивілізації. Боги й герої міфів Еллади. Гуманістична сутність подвигу Прометея; символічне значення його постаті. Аудіювання.

 

13

Оспівування могутності людської природи в образі Геракла.

 

14

Людські злети й падіння в міфі про Дедала та Ікара.

 

15

Критика егоїзму та самозакоханості в міфі про Нарциса.

 

16

Розвиток мовлення (письмово). Відгук про переглянуту кіно- чи мультиплікаційну стрічку на основі міфічного сюжету.

 

17

Діагностування прогресу набуття учнями літературних знань і компетентностей

 

18

                    Людські чесноти й вадив дзеркалі байки

Особливості байки як літературного жанру. Повчальний зміст байок. Традиції фольклору й народного гумору. Видатні байкарі. Езоп (VІ ст. до н. е.). «Вовк і Ягня».«Лисиця і виноград». «Мурашки й цикада». Напам'ять (1 байка).

 

19

Жан де Лафонтен. “ Зачумлені звірі”.  Життя та творчість  поета. Алегоричні образи в байках. Народний характер і афористичність байок.

 

 

20

            Дивні мандрівки й відкриття душевних скарбів

Роберт Льюїс Стівенсон (18501894).

«Острів скарбів» (уривки). Стислі відомості про автора.

Історія написання роману «Острів скарбів». Сюжет пошуків піратських скарбів як основа історії морального загартування головного героя

 

21

Протиставлення Джима піратському ватажкові Сільверу; риси характерів обох героїв.

 

22

Моральні перемоги героїв твору. Тема справжніх і хибних скарбів у романі.

 

 

23

Чарлз Дікенс (1812–1870). «Різдвяна пісня в прозі». Стислі відомості про письменника. Час і місце дії в повісті. Композиція повісті.

 

24

Викриття бездушного світу зиску.

 

25

Подорож Скруджа в різдвяну ніч як шлях до переосмислення і зміни власного життя. Фантастичні елементи у творі. Читання вголос.*

 

26

Подорож Скруджа в різдвяну ніч як шлях до переосмислення і зміни власного життя.

 

27

Діагностування прогресу набуття учнями літературних знань і компетентностей

 

28

Позакласне читання. Жуль Верн. «П'ятнадцятирічний капітан»

 

 

                                                  ІІ семестр

 

Тема

Дата

1

Микола Гоголь. Стислі відомості про автора. Україна у творчості письменника. Загальна характеристика збірки «Вечори на хуторі біля Диканьки».

 

2

«Ніч перед Різдвом». Основні сюжетні лінії повісті «Ніч перед Різдвом».

 

3

«Ніч перед Різдвом». Образи Оксани та Вакули.

 

4

«Ніч перед Різдвом». Перемога світлих сил у повісті. Фольклорні традиції, гумор і фантастичні елементи у творі. Уривок напам'ять.

 

5

Читання напам'ять уривка

 

6

                             Краса природи та поезія серця

Українські пейзажі в німецькомовній поезії Буковини. Буковинська німецькомовна поезія. Українські картини у творчості буковинських поетів. Альфред Марґул-Шпербер. «Український степ». Стислі відомості про автора. Поетична картина українського степу.

 

7

Українські пейзажі в німецькомовній поезії Буковини. Йона Ґрубер. «Місяць». Стислі відомості про автора. Чарівні перетворення нічного пейзажу у вірші.

 

8

Мацуо Басьо. Стислі відомості про автора. Місце хайку в японській культурі. Особливості побудови та сприйняття хайку.

 

9

Мацуо Басьо. Хайку. Зв’язок між природою та людським життям. Лаконізм, інакомовний зміст і роль промовистої художньої деталі. Напам'ять 1-2 хайку.

 

 

Розвиток мовлення (усно). Створення власного хайку або етюду за опрацьованими поетичними творами

 

10

Діагностування прогресу набуття учнями літературних знань і компетентностей

 

11

           Хибні та справжні цінності людського життя

Джек Лондон. «Жага до життя». Стислі відомості про автора. Джек Лондон – відкривач Американської Півночі в літературі. Історичне тло повісті «Жага до життя».

 

12

Фізичні та моральні випробування головного героя повісті «Жага до життя». Його стосунки з природою.

 

13

Моральний зміст боротьби за життя. Тема зради у творі.

 

14

О. Генрі. Стислі відомості про автора. Новела «Останній листок» – гімн людині, яка здатна на самопожертву заради ближнього

 

15

Специфіка розкриття образів новели. Особливості художньої мови новели. Моральні цінності в новелі «Останній листок». Аудіювання.

 

16

Рей Дуґлас Бредбері. «Усмішка». Стислі відомості про автора. Сатиричне викриття руйнівних наслідків науково-технічного прогресу.

 

17

Критика бездуховного суспільства майбутнього та його протиставлення культурним досягненням минулого. Символічний зміст картини Леонардо да Вінчі «Мона Ліза» («Джоконда») в оповіданні. Моральні якості Тома. Іронія у творі.

 

 

Розвиток мовлення (письмово). Твір-роздум  «Хибні та справжні життєві цінності» ( на прикладі одного з опрацьованих художніх  творів) із залученням власного життєвого досвіду.

 

18

Діагностування прогресу набуття учнями літературних знань і компетентностей

 

19

Астрід Ліндґрен. «Міо, мій Міо» (фрагменти). Стислі відомості про авторку. Тематика її творів та особливості зображення дитячого світу в її творах.

 

20

«Міо, мій Міо» (фрагменти). Сенс випробувань головного героя; зображення його внутрішнього світу. Читання вголос.*

 

21

«Міо, мій Міо» (фрагменти). Сенс випробувань головного героя; зображення його внутрішнього світу

 

22

«Міо, мій Міо» (фрагменти). Сенс випробувань головного героя; зображення його внутрішнього світу

 

23

«Міо, мій Міо» (фрагменти). Фантастичні елементи у творі

 

24

Позакласне читання. Астрід Ліндгґрен. «Брати Лев’яче Серце».

 

25

Діагностування прогресу набуття учнями літературних знань і компетентностей

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Удовенко Олена Валентинівна
    Дякую Вам за Вашу роботу, за допомогу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 вересня 2023
Переглядів
5672
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку