Календарно-тематичне планування
із зарубіжної літератури
для 7х класів
на 2021-2022 н.р.
Програму розроблено на підставі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392) з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 20. 04. 2011 р. № 462) та відповідно до положень «Концепції Нової української школи» (2016)
Авторський колектив: д. філол. н., проф., зав. кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка О. М. Ніколенко (керівник авторського колективу), к. пед. н., головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України К. В. Таранік-Ткачук, зав. сектора науково-методичного забезпечення змісту освіти загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською та іншими мовами національних меншин Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України С. П. Фоміна, зав. навчально-методичного кабінету зарубіжної літератури та російської мови Кіровоградського ОІППО імені В. Сухомлинського О. В. Ревнивцева, учитель-методист гімназії № 117 імені Лесі Українки м. Києва Т. П. Сегеда, учитель-методист спеціалізованої школи № 80 м. Києва Н. В. Онищенко.
Обов’язкова к-сть видів контролю |
||
Семестр |
І |
ІІ |
К-сть год |
32 |
38 |
Всього КР |
3 |
3 |
КР у формі тестів або ін. завдань |
2 |
2 |
КР у формі твору |
1 |
1 |
Всього РМ |
2 |
2 |
РМ У |
1 |
1 |
РМ П |
1 |
1 |
Всього ПЧ |
2 |
2 |
Зошит |
4 |
5 |
Напам’ять |
Кіплінг «Якщо…» |
Р. Бернс. «Любов» (або Г. Гейне. «Коли настав чудовий май…», К. Симонов «Жди мене…»). |
Підручник |
Рік: 2015 і 2020 Підручник за 7 клас » Зарубіжна література Автор: Волощук, Слободянюк, Нова програма 7 клас |
І семестр 2021 н.р.
№ |
Тема |
К-сть год |
7/3 |
7/4 |
Примітки |
|
Вступ |
2 |
|
|
|
1 |
Оригінал і переклад. Види перекладів. |
1 |
|
|
|
2 |
Специфіка художнього перекладу. Переклад і переспів. |
1 |
|
|
|
|
Билини і балади |
10 |
|
|
|
3 |
Билина як жанр. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. |
1 |
|
|
Билина |
4 |
«Ілля Муромець і Соловей-Розбійник». Реальність (історія, побут, звичаї) і художня вигадка в билині. |
1 |
|
|
|
5 |
Балада як жанр фольклору та літератури. Характерні ознаки балади. |
1 |
|
|
Балада |
6 |
«Як Робін Гуд став розбійником». Ідеї свободи і служіння народові |
1 |
|
|
|
7 |
Образ народного захисника Робіна Гуда |
1 |
|
|
|
8 |
Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер «Рукавичка». Випробування головного героя балади. |
1 |
|
|
|
9 |
Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність. |
1 |
|
|
|
10 |
Адам Міцкевич. Життя і творчість, балада «Світязь». |
1 |
|
|
|
11 |
Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А. Міцкевича. Символічні образи, елементи фольклору у творі. |
1 |
|
|
|
12 |
Роберт Льюїс Стівенсон «Балада про вересовий трунок». Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода – рабство). |
1 |
|
|
|
13 |
Утвердження духовної сили пиктів, їхнього героїзму в захисті національних цінностей. Символіка твору. |
1 |
|
|
|
14 |
КР№1 за розділами: «Вступ. Билини і балади» (різнорівневі тестові завдання) |
1 |
|
|
Зошит Тематична |
|
Історічне минуле в літературі |
10 |
|
|
|
15 |
В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго». |
1 |
|
|
3-4 розділи за вибором учителя |
16 |
Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу. |
1 |
|
|
|
17 |
Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. |
1 |
|
|
|
18 |
РМ№1 (п) Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі, Ровени, Ребекки. |
1 |
|
|
|
19 |
Історичний колорит твору та засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор. |
1 |
|
|
|
20 |
К. І. Галчинський «Лист із полону» |
1 |
|
|
|
21 |
Б. Ш. Окуджава «До побачення, хлопчики…» |
1 |
|
|
|
22 |
Василь Володимирович Биков «Альпійська балада». Особливості сюжету і композиції повісті. |
1 |
|
|
|
23 |
Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби й кохання світу насильства. |
1 |
|
|
|
24 |
КР№2 за розділом «Історічне минуле в літературі» |
1 |
|
|
Зошит Тематична |
|
Духовне випробування людини |
6 |
|
|
|
25 |
Джеймс Олдрідж «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками й дітьми.. |
1 |
|
|
|
26 |
РМ№2 (у)Символічність назви оповідання. |
1 |
|
|
|
27 |
Образи Бена і Деві, художні засоби їхнього створення |
1 |
|
|
|
28 |
Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо…». |
1 |
|
|
НАПАМ’ЯТЬ |
29 |
Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея |
1 |
|
|
|
30 |
КР№3 КР№3 (твір) за розділом «Духовне випробування людини» |
1 |
|
|
Зошит Тематична |
31 |
ПЧ№1 Протистояння і примирення Сходу й Заходу в «Баладі про Схід і Захід» Р. Кіплінга. |
1 |
|
|
|
32 |
ПЧ№2 Антитези у творі. Ідеї миру і дружби. Динаміка образів головних героїв |
1 |
|
|
|