Календарно-тематичне планування з математики 10 клас І семестр ( 3 години + 0,5 додаткової години), підручник Математика 10 клас, Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С., 2018
|
|
Календарно-тематичне планування
з математики ( 3 + 0,5 год)
10 клас
І семестр 2019-2020 навчального року
Учитель _________ (______________________)
Програма: НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ (АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ ТА ГЕОМЕТРІЯ) для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Рівень стандарту. www.mon.gov.ua
Мета курсу: розвиток особистості, яка поєднує в собі творчий потенціал до навчання, ініціативність до саморозвитку та самонавчання в сучасних умовах, здатності ідентифікувати себе як важливу і відповідальну складову українського суспільства, яка готова змінювати і відстоювати національні цінності українського народу. Важливим чинником розвитку такої особистості є формування в учнів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях, під час розв'язання практичних завдань та здатності визначати і обґрунтовувати власну життєву позицію.
Основні завдання курсу:
• вміє будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, процесів і явищ, задач, пов’язаних із ними, за допомогою математичних об’єктів, відповідних математичних задач;
• вміє оволодівати необхідною оперативною інформацією для розуміння постановки математичної задачі, її характеру й особливостей; уточнювати вихідні дані, мету задачі, знаходити необхідну додаткову інформацію, засоби розв’язування задачі; переформульовувати задачу; розчленовувати задачі на складові, встановлювати зв’язки між ними, складати план розв’язання задачі; вибирати засоби розв’язання задачі, їх порівнювати і застосовувати оптимальні; перевіряти правильність розв’язання задачі; аналізувати та інтерпретувати отриманий результат, оцінювати його придатність із різних позицій; узагальнювати задачу, всебічно її розглядати; приймати рішення за результатами розв’язання задачі;
• володіє технікою обчислень, раціонально поєднуючи усні, письмові, інструментальні обчислення, зокрема наближені;
• вміє проектувати і здійснювати алгоритмічну та евристичну діяльність на математичному матеріалі;
• вміє працювати з формулами (розуміти змістове значення кожного елемента формули, знаходити їх числові значення при заданих значеннях змінних, виражати одну змінну через інші);
• вміє читати і будувати графіки функціональних залежностей, досліджувати їх властивості;
• вміє класифікувати і конструювати геометричні фігури на площині й у просторі, встановлювати їх властивості, зображати просторові фігури та їх елементи, виконувати побудови на зображеннях;
• вміє вимірювати геометричні величини на площині й у просторі, які характеризують розміщення геометричних фігур (відстані, кути), знаходити кількісні характеристики фігур (площі та об’єми);
• вміє оцінювати шанси настання тих чи інших подій.
Підручник: Математика 10 клас, Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С., 2018, Гімназія
№ з\п |
Зміст навчального курсуАлгебра та початки аналізу (69 год. I семестр — 24 год, 1+0,5 год на тиждень, II семестр — 38 год, 2 год на тиждень, Резерв – 7 годин)
|
Дата |
Кількість годин |
|
|
|
|||
Тема 1. Функції, їхні властивості та графіки (8год) |
||||
1 |
Рівняння та нерівності. |
|
|
|
2 |
Функція та її основні властивості. |
|
|
|
3 |
Область визначення функції, область значень функції, нулі функції. |
|
|
|
4 |
Парні і непарні функції. |
|
|
|
5 |
Графіки функцій. Розв’язування вправ. |
|
|
|
6 |
Метод інтервалів |
|
|
|
7 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
8 |
КР № 1 з теми "Функції, їхні властивості та графіки " |
|
|
|
Тема 2. Степенева функція (16 год) |
||||
9 |
Аналіз та корекція помилок КР №1. Степенева функція із цілим показником. |
|
|
|
10 |
Означення кореня п – го степеня. Функція. |
|
|
|
11 |
Властивості кореня п – го степеня |
|
|
|
12 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
13 |
Розв’язування вправ |
|
|
|
14 |
Степінь з раціональним показником. |
|
|
|
15 |
Степінь з раціональним показником, його властивості. |
|
|
|
16 |
Ірраціональні рівняння. |
|
|
|
17 |
Розв´язування рівнянь. |
|
|
|
18 |
Розв´язування рівнянь. |
|
|
|
19 |
Ірраціональні нерівності. |
|
|
|
20 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
21 |
КР № 2 з теми "Степенева функція" |
|
|
|
21 |
Аналіз та корекція помилок КР№2. |
|
|
|
22 |
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з\п |
Зміст навчального курсуГеометрія (67 год. I семестр — 32 год, 2 год на тиждень, II семестр — 19 год, 1 год на тиждень, Резерв – 7 годин |
Дата |
Кількість годин |
||
|
|
||||
Тема 1. Паралельність прямих і площин у просторі ( 16 год.) |
|||||
1 |
Основні поняття стереометрії. |
|
|
|
|
2 |
Наслідки з аксіом стереометрії. Розвязування задач. |
|
|
|
|
3 |
Початкові відомості про многогранники. |
|
|
|
|
4 |
Розміщення двох прямих у просторі. |
|
|
|
|
5 |
Ознака паралельності та мимобіжності прямих. |
|
|
|
|
6 |
Розміщення прямої та площини у просторі. |
|
|
|
|
7 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
8 |
Розміщення двох площин у просторі. |
|
|
|
|
9 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
10 |
Властивості паралельних площин. |
|
|
|
|
11 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
12 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
13 |
Паралельне проектування, його властивості. Зображення плоских і просторових фігур у стереометрії. |
|
|
|
|
14 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
15 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
16 |
КР № 1 з теми "Паралельність прямих і площин у просторі" |
|
|
|
|
Тема 2. Перпендикулярність прямих і площин у просторі. (10 год.) |
|||||
17 |
Аналіз і корекція помилок КР№1. Кути між прямими у просторі. Перпендикулярність прямих у просторі. |
|
|
|
|
18 |
Перпендикулярність прямої та площини |
|
|
|
|
19 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
20 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
21 |
Перпендикуляр і похила. |
|
|
|
|
22 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
23 |
Теорема про три перпендикуляри. |
|
|
|
|
24 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
25 |
Розв’язування задач |
|
|
|
|
26 |
КР № 2 з теми "Перпендикулярність прямих і площин у просторі" |
|
|
|
|
Тема 3. Перпендикулярність площин у просторі. (13 год.) |
|||||
27 |
Аналіз і корекція помилок КР№2. Кут між прямою і площиною |
|
|
|
|
28 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
29 |
Семестрова коньрольна робота |
|
|
|
|
30 |
Аналіз і корекція помилок семестрової контрольної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПОГОДЖЕНО
Методичною радою ММЛ
Голова____________ (________________)
«____» ___________ 2019 р.