Погоджено:
Заступник директора з НВР
___________________________
Календарно-тематичне планування роботи групи продовженого дня _________ кл.
у І семестрі 20/___20___ н.р.
Вихователь _________________________
Місяць |
Тематичні заняття |
Індивідуальна виховна робота |
Заходи з ОБЖ |
Дата |
Примітка |
1-й тиждень «Вітаємо, рідна школо!» |
|||||
Бесіда «Режим дня школяра» |
|
Правильна постава учня під час сидіння за партою |
|
|
|
Ігрове заняття «Користування шкільним приладдям» |
За що тебе хвалить мама? |
Дорога від школи додому |
|
|
|
Ігрове заняття «Привітання людей за допомогою ввічливих слів і жестів» |
|
Виходячи з дому, перевір, чи все вимкнено |
|
|
|
Конкурс смішинок «Відпочинок на перерві» |
Хто правий, хто винен? |
Правила техніки безпеки під час прогулянок |
|
|
|
Екскурсія «Проїжджа частина вулиці, перехрестя, тротуар, пішохідний перехід» |
Так ми товаришуємо |
Сигнали транспортного і пішохідного світлофора |
|
|
|
2-й тиждень «Тиждень читача» |
|||||
Анкетування «Читач-школяр» |
|
|
|
|
|
Заняття «Бережи книгу» |
|
Ігри на дитячому майданчику і у дворі |
|
|
|
Конкурс малюнків-ілюстрацій до прочитаних книг |
Звертання до товариша |
|
|
|
|
Вікторина «Чи уважний ти читач?» |
Поведінка у шкільному гардеробі |
|
|
|
|
Екскурсія у бібліотеку |
|
Поведінка у громадських місцях |
|
|
|
3-й тиждень «Тиждень миру» |
|||||
Бесіда «Що ми знаємо про слово «мир» |
|
|
|
|
|
Заняття «Третій вівторок вересня – Всесвітній день миру» |
Поведінка в громадських місцях |
|
|
|
|
Конкурс малюнків «Малюємо мир" |
|
Правила поведінки на воді та поблизу водоймищ |
|
|
|
Пізнавальна програма «Діти-герої» |
Як я допомагаю вдома |
|
|
|
|
Екскурсія до пам’ятника загиблим під час визволення міста від фашистських загарбників |
|
Поширення отруєнь грибами, рослинами та їх насінням. Домедична допомога при отруєнні |
|
|
|
4-й тиждень «Спортивний тиждень» |
|||||
Бесіда «Спорту завжди є місце в житті» |
Чи вмієш ти дружити? |
|
|
|
|
Конкурс малюнків «Мій улюблений вид спорту» |
Правила поведі-нки в громад-ських місцях |
Перехід вулиць, доріг |
|
|
|
Виготовлення поробок з природ-ного матеріалу на тему спорту |
|
Користування водою для пиття |
|
|
|
Естафета, змагання команд «Веселі старти» |
Стався до інших так, як хочеш, щоб ставились до тебе |
|
|
|
|
Трудовий десант «Чистий шкільний майданчик» |
|
|
|
|
|
1-й тиждень «Тиждень професій» |
|||||
Бесіда «Азбука професій» |
Віра в себе – запорука успіху |
|
|
|
|
Професія журналіста. Огляд дитячих журналів |
Не соромно не знати, а соромно не вчитися |
Правила техніки безпеки під час катання на роликах, скейтах, велосипедах |
|
|
|
Відгадай професію. Ребуси, кросворди, загадки |
|
Правила безпеки під час роботи з господарським інвентарем |
|
|
|
Хвилинка Чомучок |
Наслідки невиконання домашніх завдань |
|
|
|
|
Конкурс малюнків «Моя майбутня професія» |
|
Правила роботи з ножицями, голкою |
|
|
|
2-й тиждень «Вітаємо вчителів» |
|||||
Ігрове заняття до дня вчителя «Привітання вчителів» |
|
Види транспортних засобів. Тормозний шлях автомобіля |
|
|
|
Заняття «Оповідання про вчителя» |
Твій режим дня |
|
|
|
|
Виставка малюнків «Мій учитель» |
|
Правила поведінки з незнайомими людьми |
|
|
|
Конкурс гуморесок «На уроці» |
Як тренувати пам'ять |
|
|
|
|
Екскурсія у природу «Відпочинок на природі» |
|
Пожежна безпека у школі |
|
|
|
3-й тиждень «Тиждень ввічливості» |
|||||
Заняття «Звернення до знайомої і незнайомої людини» |
|
Правила поведінки та техні-ки безпеки під час екскурсії у природу |
|
|
|
Вікторина «Маленькі знавці етикету» |
Делікатність і тактовність як головні правила спілкування |
|
|
|
|
Ігрове заняття «Виховані і невиховані герої прочитаних книг» |
|
Поведінка пасажирів на зупинках міського транспорту і під час проїзду по маршруту |
|
|
|
Малюємо «В гостях у друзів» |
|
Поняття про джерела елек-троструму, їх небезпечність для життя та здоров’я людини |
|
|
|
Уявна подорож по континентах «Цікаві звичаї» |
Поведінка у школі |
|
|
|
|
4-й тиждень «Правовий тиждень» |
|||||
Заняття, присвячене Дню ООН (24 жовтня) |
|
Сигнальні кольори і знаки пожежної безпеки |
|
|
|
Вивчаємо Декларацію прав дитини |
Правила щасли-вої людини |
|
|
|
|
Виставка логотипів до Декларації прав дитини |
|
Загальні відомості про природний та зріджений газ |
|
|
|
Ігрове заняття «Як я діятиму в такій ситуації» |
|
Правила користування побутовими електроприладами |
|
|
|
Ігрове заняття «Екскурсія в країну дитинства» |
Сила волі – запорука успіху |
|
|
|
|
1-й тиждень «Казковий тиждень» |
|||||
Бесіда «Які казки ми любимо» |
|
|
|
|
|
Огляд книжок казок |
Особиста гігієна |
|
|
|
|
Малюємо улюблених казкових героїв |
|
Порядок входу та виходу пасажирів у міському транспорті (автобусі, трамваї, тролейбусі, таксі) |
|
|
|
Вікторина «З якої казки?» |
Організація осо-бистого дозвілля у вільний час |
|
|
|
|
Ігрове заняття «Екскурсія до казкової країни» |
|
|
|
|
|
2-й тиждень «Тиждень грамотіїв» |
|||||
Ігрове заняття «Парад грамотіїв» |
|
Що таке наркотична залежність |
|
|
|
Огляд цікавих завдань з дитячих журналів |
|
Причини виникнення пожеж |
|
|
|
Створюємо ребуси |
Друг –це означає моє друге «Я» |
|
|
|
|
Розгадування загадок, кросвордів, ребусів |
|
Профілактика інфекційних хвороб |
|
|
|
Екскурсія до літературної вітальні (до кабінету мови та літератури) |
|
|
|
|
|
3-й тиждень «Математичний тиждень» |
|||||
Ігрове заняття «Математичні казки» |
|
Правила користування залізничним транспортом |
|
|
|
Огляд математичних цікавинок з дитячих журналів |
Що значить цікава людина? |
|
|
|
|
Виставка аплікацій з геометричних фігур |
|
Правила поводження з невідомими предметами та речовинами |
|
|
|
Розв’язання математичних кросвордів |
Що я знаю про позитивні риси особистості |
|
|
|
|
Математична гра-подорож «У цирку» |
|
Повідомлення про виникнення пожежі |
|
|
|
4-й тиждень «Тиждень мистецтва» |
|||||
Бесіда «Що я знаю про прекрасне» |
|
Правила безпечного користування побутовими газовими приладами |
|
|
|
Повідомлення про видатних людей рідного краю |
Чому хлопчики повинні поважа-ти дівчаток |
Причини аварій на авто-шляхах і залізничній колії |
|
|
|
Петриківський розпис. Спробуємо! |
|
Відповідальність пасажирів за неоплачений проїзд |
|
|
|
Розгадування кросвордів, ребусів на тему «Види мистецтва» |
Скромність, ніжність, доброта – окраса дівчинки |
|
|
|
|
Заочна екскурсія регіонами «Народні промисли» |
|
Обережно – тонкий лід! |
|
|
|
1-й тиждень «Тиждень здоров’я» |
|||||
Заняття, присвячене Всесвітньому дню боротьби зі СНІДом |
|
Увага – на дорогах ожеледь |
|
|
|
Читання казки Лесі Українки «Лелія» |
|
Правила поведінки поблизу електрощитової, лінії електропередач |
|
|
|
Виставка малюнків «Я обираю здоровий спосіб життя» |
Як з’являються інтереси |
|
|
|
|
Ігрове заняття «В здоровому - тілі здоровий дух» |
«Чарівні» слова |
Недопустимість зимових розваг – катання з гірки, ігор у сніжки – поблизу шосе, залізничної колії |
|
|
|
Екскурсія до спортивної школи |
|
|
|
|
|
2-й тиждень «Тиждень справедливості» |
|||||
Заняття, присвячене Дню прав людини (10 грудня), «Правила щасливої людини» |
|
Вогненебезпечні речовини та матеріали |
|
|
|
Що таке заповідь? Читання дитячої Біблії |
З вірою в себе |
|
|
|
|
Виставка малюнків «Права людини» |
|
Правила користування електрообігрівачами |
|
|
|
Ігрове заняття «Якби я був директором школи…» |
Ідеали та антиідеали |
|
|
|
|
Зустріч з представником правоохоронних органів |
|
|
|
|
|
3-й тиждень «Готуємось до новорічних свят» |
|||||
Заняття «Зимові народні свята» |
|
Запобігання дитячому трав-матизму від піротехнічних засобів, горючих та легкозаймистих речовин |
|
|
|
Виготовлення новорічних прикрас |
Як стати найпривабливі-шою дівчинкою |
|
|
|
|
«Зимонько-зима». Читання віршів, оповідань про зиму |
|
Правила техніки безпеки біля новорічної ялинки |
|
|
|
Конкурс малюнків на тему «Зима-білосніжка» |
Попросити вибачення – це прояв чесності |
|
|
|
|
Розучування віршів, репетиції номерів, виступів дітей до новорічного ранку |
|
Правила техніки безпеки під час прогулянок, зимових розваг |
|
|
|
4-й тиждень «Здрастуй, свято новорічне!» |
|||||
Як зробити костюм власноруч |
Світ твоїх захоплень |
|
|
|
|
Конкурс на кращу новорічну композицію з природних матеріалів |
|
Правила техніки безпеки біля новорічної ялинки |
|
|
|
Розучування віршів, репетиції номерів, виступів дітей до новорічного ранку |
|
Профілактичні заходи простудних захворювань |
|
|
|
Виготовлення новорічних листівок |
Як дарувати й приймати подарунки |
|
|
|
|
Проведення новорічного ранку |
|
|
|
|