До нового 2018/2019 навчального року. Календарно-тематичний план вивчення алгебри в 8 класі розроблено відповідно до "Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017.
1
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ВИВЧЕННЯ АЛГЕБРИ В 8 КЛАСІ (70 год, 2 год на тиждень, резерв 20 год)
№ уроку |
№ уроку в темі |
Зміст навчального матеріалу |
Дата проведення уроку |
Примітки |
ТЕМА. Раціональні вирази (24 год + 8 год резерв) |
||||
ТЕМА. Степінь із цілим показником(7 год + 2 год резерв) |
||||
1 |
1 |
Означення степеня з цілим показником |
|
|
2 |
2 |
Властивості степеня з цілим показником |
|
|
3 |
3 |
Розв’язування задач |
|
|
4-5 |
4-5 |
Стандартний вигляд числа |
|
|
6-7 |
6-7 |
Функція y = , її графік і властивості |
|
|
8 |
8 |
Розв’язування задач |
|
|
9 |
9 |
Контрольна робота №1 |
|
|
ТЕМА. Додавання і віднімання раціональних дробів (11 год + 3 год резерв) |
||||
10 |
1 |
Раціональні вирази. Раціональні дроби |
|
|
11 |
2 |
Розв’язування задач |
|
|
12-13 |
3-4 |
Основна властивість раціонального дробу |
|
|
14 |
5 |
Додавання і віднімання раціональних дробів з однаковими знаменниками |
|
|
15 |
6 |
Розв’язування задач |
|
|
16-18 |
7-9 |
Додавання і віднімання раціональних дробів із різними знаменниками |
|
|
19 |
10 |
Розв’язування задач |
|
|
20 |
11 |
Контрольна робота №2 |
|
|
ТЕМА. Множення і ділення раціональних дробів (9 год + 3 год резерв) |
||||
21-22 |
1-2 |
Множення раціональних дробів. Піднесення раціонального дробу до степеня |
|
|
23-24 |
3-4 |
Ділення раціональних дробів |
|
|
25-26 |
5-6 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
27 |
7 |
Рівносильні рівняння. Раціональні рівняння |
|
|
28-29 |
8-9 |
Розв’язування раціональних рівнянь |
|
|
30 |
10 |
Розв’язування задач |
|
|
31 |
11 |
Контрольна робота №3 |
|
|
32 |
12 |
Узагальнення матеріалу з теми «Раціональні вирази» |
|
|
ТЕМА. Квадратні корені. Дійсні числа (10 год + 4 год резерв) |
||||
33 |
1 |
Функція y=x2 , її графік і властивості |
|
|
34-35 |
2-3 |
Арифметичний квадратний корінь |
|
|
36 |
4 |
Рівняння x2=а. Тотожність 2=а, а≥0 |
|
|
37 |
5 |
Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа. Числові множини |
|
|
38-39 |
6-7 |
Властивості арифметичного квадратного кореня |
|
|
40 |
8 |
Розв’язування задач |
|
|
41-43 |
9-11 |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
|
44 |
12 |
Функція у=, її графік і властивості |
|
|
45 |
13 |
Розв’язування задач |
|
|
46 |
14 |
Контрольна робота №4 |
|
|
ТЕМА. Квадратні рівняння (16 год + 2 год резерв) |
||||
47-48 |
1-2 |
Означення квадратного рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування |
|
|
49-50 |
3-4 |
Формула коренів квадратного рівняння |
|
|
51-52 |
5-6 |
Теорема Вієта |
|
|
53 |
7 |
Розв’язування задач |
|
|
54 |
8 |
Контрольна робота №5 |
|
|
55-56 |
9-10 |
Квадратний тричлен і його корені. Розкладання квадратного тричлена на множники |
|
|
57-59 |
11-13 |
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних |
|
|
60 |
14 |
Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі |
|
|
61-62 |
15-16 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь, що зводяться до квадратних |
|
|
63 |
17 |
Розв’язування задач |
|
|
64 |
18 |
Контрольна робота №6 |
|
|
ТЕМА. Повторення та систематизація навчального матеріалу(6 год резерв) |
||||
65 |
1 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
66 |
2 |
Функції y = , y=x2, у=, їх властивості і графіки |
|
|
67 |
3 |
Степінь із цілим показником. Квадратні корені. Квадратні рівняння |
|
|
68 |
4 |
Підсумкова контрольна робота |
|
|
69 |
5 |
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
|
|
70 |
6 |
Розв’язування більш складних задач |
|
|