В даному текстовому документі запропоноване орієнтовне календарне планування з алгебри для 8 класу розраховано на 70 годин на рік (02 години на тиждень).
Алгебра, 8 клас (70 годин, 2 год на тиждень)
№ з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
Вступ і повторення /02 години/ |
|||||
1 |
1 |
Повторення. Лінійні рівняння. |
1 |
|
|
2 |
2 |
Повторення. Перетворення цілих виразів. |
1 |
|
|
Раціональні вирази /30 годин/ |
|||||
3 |
1 |
Степінь із цілим показником. |
1 |
|
|
4 |
2 |
Властивості степеня із цілим показником. |
1 |
|
|
5 |
3 |
Стандартний вигляд числа. |
1 |
|
|
6 |
4 |
Раціональні вирази. |
1 |
|
|
7 |
5 |
Допустимі значення змінних. |
1 |
|
|
8 |
6 |
Основна властивість дробу. Скорочення дробів. |
1 |
|
|
9,10 |
7,8 |
Скорочення раціональних дробів. |
2 |
|
|
11,12 |
9,10 |
Множення раціональних дробів. |
2 |
|
|
13 |
11 |
Піднесення раціонального дробу до степеня. |
1 |
|
|
14,15 |
12,13 |
Ділення раціональних дробів. |
2 |
|
|
16 |
14 |
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок. |
1 |
|
|
17 |
15 |
Множення і ділення раціональних дробів. Контрольна робота №1. |
1 |
|
|
18 |
16 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
19 |
17 |
Додавання та віднімання раціональних дробів з однаковими знаменниками. |
1 |
|
|
20-22 |
18-20 |
Додавання та віднімання раціональних дробів з різними знаменниками. |
3 |
|
|
23-26 |
21-24 |
Тотожні перетворення раціональних виразів. |
4 |
|
|
27 |
25 |
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок. |
1 |
|
|
28 |
26 |
Додавання і віднімання раціональних дробів. Контрольна робота №2. |
1 |
|
|
29 |
27 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
30 |
28 |
Функція , її графік і властивості. |
1 |
|
|
31 |
29 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
32 |
30 |
Підсумкове заняття першого семестру. |
1 |
|
|
Квадратні корені. Дійсні числа /15 годин/ |
|||||
33 |
1 |
Функція y = x2 та її графік. |
1 |
|
|
34 |
2 |
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь. |
1 |
|
|
35 |
3 |
Обчислення значень виразів, що містять квадратні корені. |
1 |
|
|
36 |
4 |
Арифметичний квадратний корінь зі степеня. |
1 |
|
|
37 |
5 |
Арифметичний квадратний корінь з добутку. |
1 |
|
|
38 |
6 |
Арифметичний квадратний корінь з дробу. |
|
|
|
№ з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
39 |
7 |
Добуток і частка квадратних коренів. |
1 |
|
|
40-42 |
8-10 |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
3 |
|
|
43 |
11 |
Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа. |
1 |
|
|
44 |
12 |
Функція y = , її графік та властивості. |
1 |
|
|
45 |
13 |
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок. |
1 |
|
|
46 |
14 |
Квадратні корені. Контрольна робота №3. |
1 |
|
|
47 |
15 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення. Розкладання многочлена на множники. Розв’язування рівнянь. |
1 |
|
|
Квадратні рівняння /23 години/ |
|||||
48 |
1 |
Квадратні рівняння. |
1 |
|
|
49 |
2 |
Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування. |
1 |
|
|
50 |
3 |
Розв’язування квадратних рівнянь. |
1 |
|
|
51 |
4 |
Теорема Вієта. |
1 |
|
|
52 |
5 |
Формула коренів квадратного рівняння. |
1 |
|
|
53,54 |
6,7 |
Розв’язування квадратних рівнянь. |
2 |
|
|
55 |
8 |
Квадратний тричлен, його корені. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
1 |
|
|
56 |
9 |
Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
1 |
|
|
57 |
10 |
Квадратні рівняння. Контрольна робота №4. |
1 |
|
|
58 |
11 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
59 |
12 |
Рівняння, що зводяться до квадратних. |
1 |
|
|
60 |
13 |
Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних. |
1 |
|
|
61 |
14 |
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння. |
1 |
|
|
62 |
15 |
Розв'язування раціональних рівнянь. |
1 |
|
|
63 |
16 |
Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі. |
1 |
|
|
64 |
17 |
Рівняння, що зводяться до квадратних як математична модель прикладної задачі. |
1 |
|
|
65,66 |
18,19 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь, що зводяться до квадратних. |
2 |
|
|
67 |
20 |
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок. |
1 |
|
|
68 |
21 |
Застосування квадратних рівнянь. Контрольна робота №5 |
1 |
|
|
69 |
22 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
70 |
23 |
Підсумковий урок. |
1 |
|
|