Календарно-тематичний план з етики для 6 класу на 2021-2022 н.р.

Про матеріал
Календарно-тематичний план з етики для 6 класу на 2021-2022 н.р. (1 год,разом 35год).Підручник. Етика 6 клас.Данилевська О.М.,Пометун О.І.Видавництво:Генеза,2006)
Перегляд файлу

 

з/п

 

 

Зміст навчального матеріалу

 

Дата

 

 

 

Примітки

 

ВСТУП (1 година)

 

 

1

Вступ. Стежками країни Етики. Як працювати з підручником на уроках етики

 

Ознайомити з підручником

 

Тема 1. ПРАГНІМО ВЕРШИН ДОБРА (8 годин)

 

 

2

Навіщо вивчати етику. Коли й чому виникла мораль. Як мораль впливає на наші вчинки та поведінку. Що означає дотримуватися норм етикету в повсякденному житті

 

 

Опрацювати.

У1.І.Зап.1-9. ІІ.Зап.1-2.

 

3

У чому цінність життя. У чому людське життя є найвищою цінністю в сучасному світі. Навіщо ми живемо

 

Опрацювати.

У2.п.1-2.

І.Зап.1-7

4

Що таке духовна краса. У чому виявляється сила людського духу

 

Опрацювати.

У3.п.3-4.

ІІ.Зап.1-4

 

5

 

Чому моральні цінності визначають як життєві орієнтири. Що таке моральні цінності. Коли буденні справи стають обов’язком. Що означає бути дорослим і самостійним

 

Опрацювати.

У4.І.Зап.1-8. ІІ.Зап.1-3.

 

6

У чому сила любові. Що означає любити. Чому ми прагнемо любові. Коли людина здатна відчувати любов

 

Опрацювати.

У5.І.Зап.1-5. ІІ.Зап.1-3.

 

7

Що  означає бути справедливим. Що таке справедливість. Чи легко бути справедливим. Як протидіяти несправедливості

 

Опрацювати.

У6.І.Зап.1-6. ІІ.Зап.1-3.

 

8

Як відрізнити моральний ідеал від кумира. Що таке ідеал. Чому ми прагнемо ідеалу. Хто такі ідоли та кумири

 

Опрацювати.

У7.І.Зап.1-8. ІІ.Зап.1-4.

9

Узагальнення знань з теми: “Прагнімо вершин добра”.Контрольна робота. Тести

 

Словник

Завд 1-3

 

Тема 2. БЕРЕЖІМО СВІТ – ДОВКОЛА І В СОБІ (7 годин)

 

10

 

Якими є моральні правила відносин між людиною і природою. Чи є людина частиною природи. Як культурна людина повинна ставитися до природи. Що означає берегти природу

 

 

Опрацювати.

У10.І. ІІ.Зап.1-3.Завд.7-8

з/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

Примітки

 

 

11

Як пов’язані довкілля і здоров’я людини. Як пов’язані спосіб життя та здоров’я людини. Що означає бути здоровою людиною. Які звички є шкідливими

 

Опрацювати.

У11.І.Зап.1-4. ІІ.Зап.1-4.

 

 

12

Що таке мистецтво керувати собою. Що означає пізнати себе. Чому потрібно керувати своїми почуттями та вчинками. Як навчитися керувати собою

 

Опрацювати.

У12.І.ІІ.Зап.1-3.

 

 

13

Яку роль відіграють емоції та почуття в житті людини. Що таке емоції. У чому сила моральних почуттів. Як навчитися культури  почуттів

 

Опрацювати.

У13.Завд.1-7.

І.ІІ.Зап.1-3.

 

14

Як стати розвиненою людиною. Яку людину вважають розвиненою. Які заняття розвивають людину

 

Опрацювати.

У14.п.1-2.Завд.1-6.І.Зап.1-7.

15

Як зробити дозвілля змістовним і цікавим

 

Опрацювати.

У14.п.3.

ІІ.Зап.1-2.

16

Узагальнення знань з теми: “Бережімо світ – довкола і в собі” Контрольна робота. Тести

Підсумкове повторення і оцінювання за І семестр.

 

 

 

Опрацювати.

Словник

Тести.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

Примітки

Тема 3. СПІЛКУЙМОСЯ З ВІДКРИТИМИ СЕРЦЯМИ (7 годин)

 

17

Що означає бути моральною людиною. Коли виникла мораль. Як зберігаються моральні цінності суспільства

 

Опрацювати.

У17.П.1-2.І.

Зап.1-10..

18

Що таке загальнолюдські цінності. Як мораль регулює відносини між людьми

 

Опрацювати.

У17.П.3-4.ІІ.Зап.1-3

19

Що означає поважати інших. Що таке толерантність. Як пов’язані повага та гідність. Як виявляти толерантність і повагу

 

Опрацювати.

У19.І.Зап.1-10. ІІ.Зап.1-3.

20

У чому виявляється милосердя. Що таке милосердя. Кого називають альтруїстом, а кого – егоїстом. Як співчувати й проявляти милосердя словом і ділом

 

Опрацювати.

У20.І.Зап.1-10. ІІ.Зап.1-2.

Завдання:1-5

21

 

Чому ми прагнемо віри. Що таке духовність та релігійність. Що означає вірити

 

Опрацювати.

У21. Завдання1-7.

І.Зап.1-12. ІІ.Зап.1-3.

22

 

Чому в кожної людини своя дорога до храму. Якими є моральні засади світових релігій. Що таке релігійні конфесії. Як бути толерантним до представників іншої конфесії. Як поводитися у храмі

 

Опрацювати.

У22. Завдання1-5.

І.Зап.1-12. ІІ.Зап.1-2.

23

 

Узагальнення знань з теми: “Спілкуймося з відкритими серцями ”Контрольна робота. Тести

 

Словник

Завдання:1-2. У23-24

 

Тема 4. БУДЬМО ГРОМАДЯНАМИ (12 годин)

24

Якою є мораль демократичного громадянського суспільства. Чому людину визначають найвищою цінністю демократичного суспільства. Чому мораль громадянського суспільства називають гуманістичною

 

Опрацювати.

У25

Завдання:1-7. І.Зап.1-7.

ІІ.Зап.1-2.

 

25

Як обираємо життєвий шлях. Як пов’язані свобода та моральність людини. Що таке свобода волі, дії та творчості. Що означає “реалізувати себе”

 

Опрацювати.

У26.

Завдання:1-6. І.Зап.1-2.

ІІ.Зап.1-4.

26

 

Якими є права й обов’язки людини в демократичному суспільстві. Що таке права людини. Якими є права дитини.

 

Опрацювати.

У27. П.1-2

Завдання:1-4. І.Зап.1-8.

ІІ.Зап.1-5.

27

 

Як поважають та захищають права людини в демократичному суспільстві. Як співвідносяться права й обов’язки

 

 

 

Опрацювати.

У27. П.3-4

Завдання:5-6. І.Зап.1-8.ІІ.Зап.15.

 

з/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

Примітки

28

Як розуміють справедливість у сучасному демократичному суспільстві. Що таке суспільна справедливість. У чому ми всі рівні, хоча й різні

 

Опрацювати.

У28.П2.

Завдання:1-3. І.Зап.1-2.

ІІ.Зап.1-4.

29

Чого вимагає від нас різноманітність життя в громадянському суспільстві

 

Опрацювати.

У28.П3.

Завдання:5. І.Зап.1-2.

ІІ.Зап.1-4.

30

Яка роль моралі і права в демократичному суспільстві. Як співвідноситься мораль і право. Що таке закон і як він регулює життя громадян у демократичному суспільстві. Що означає рівність усіх перед законом

 

Опрацювати.

У29.П1.

Завдання:1-6. І.Зап.1-9.

ІІ.Зап.1.

31

Що означає бути громадянином демократичної держави. Кого називають громадянином. Які почуття та якості притаманні громадянину демократичного суспільства. Що таке громадянська позиція людини

 

Опрацювати.

У30.П.1-3.

Завдання:1-6. І.Зап.1-3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32

 

Якими мають бути відносини між народами в багатонаціональній демократичній державі. У чому полягає етика відносин між народами в демократичному суспільстві. Як ставитися до культурно-національних особливостей людей, які живуть в Україні. Як виявити повагу до національних традицій, звичаїв та обрядів інших народів

 

Опрацювати.

У31.П1-3.

Завдання:1-6. І.Зап.1-9.

ІІ.Зап.1-3.

 

33

Ми – громадяни України. Як громадяни повинні ставитися до своєї держави. Що означає бути громадянином і патріотом України сьогодні. Як пов’язані наші долі з долею Вітчизни

 

Підготувати проект.

 

34

Узагальнення знань з теми: “Будьмо громадянами”  Контрольна робота. Тести

 

Словник

У32-33

35

Підсумковий повторення та оцінювання за рік

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Юсин Надія Улянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сабiрова Ольга Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ференц Віталія
    Напишіть, будь ласка, чи ця програма ще діюча. Бо на сайті МОН її немає.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Сарапіна Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Етика, 6 клас, Планування
До підручника
Етика 6 клас (Данилевська О.М., Пометун О.І.)
Додано
11 вересня 2021
Переглядів
11036
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку