Календарно-тематичний план з фізики для 9 класу
на 2023-2024 н. р.
для очного та дистанційного навчання
(105 годин, 3 години в тиждень)
№ уроку |
Дата проведення |
Зміст навчального матеріалу |
Посилання на дистанційний урок |
І-ІІ семестр |
|||
Розділ І. Магнітне поле |
|||
1 |
|
Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле |
|
2 |
|
Індукція магнітного поля. Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі |
|
3 |
|
Магнітне поле провідника зі струмом |
|
4 |
|
Розв’язування задач з теми: Магнітне поле провідника зі струмом |
|
5 |
|
Сила Ампера |
|
6 |
|
Розв’язування задач з теми: Сила Ампера |
|
7 |
|
Розв’язування задач з теми: Сила Ампера |
|
8 |
|
Магнітні властивості речовин. Гіпотеза Ампера |
|
9 |
|
Електромагніти та їх застосування |
|
10 |
|
Розв’язування задач |
|
11 |
|
Лабораторна робота № 1 «Складання та випробування електромагніта» |
|
12 |
|
Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець |
|
13 |
|
Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індукційний електричний струм |
|
14 |
|
Лабораторна робота № 2 «Спостереження явища електромагнітної індукції» |
|
15 |
|
Узагальнення та систематизація знань по темі «Магнітне поле» |
|
16 |
|
Розв’язування задач |
|
17 |
|
Контрольна робота № 1 з теми «Магнітне поле» |
|
18 |
|
Захист навчальних проектів по темі «Магнітне поле» |
|
Розділ ІІ. Світлові явища |
|||
19 |
|
Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла |
|
20 |
|
Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення |
|
21 |
|
Розв’язування задач |
|
22 |
|
Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало |
|
23 |
|
Розв’язування задач |
|
24 |
|
Лабораторна робота № 3 «Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала» |
|
25 |
|
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла |
|
26 |
|
Розв’язування задач |
|
27 |
|
Лабораторна робота № 4 «Дослідження заломлення світла» |
|
28 |
|
Дисперсія світла. Спектральний склад природного світла. Кольори |
|
29 |
|
Лінзи. Оптична сила лінзи |
|
30 |
|
Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої. Формула тонкої лінзи |
|
31 |
|
Розв’язування задач |
|
32 |
|
Розв’язування задач |
|
33 |
|
Лабораторна робота № 5 «Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи» |
|
34 |
|
Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція |
|
35 |
|
Узагальнення та систематизація знань по темі «Світлові явища» |
|
36 |
|
Контрольна робота № 2 з теми «Світлові явища» |
|
37 |
|
Захист навчальних проектів по темі «Світлові явища» |
|
Розділ ІІІ. Механічні та електромагнітні хвилі |
|||
38 |
|
Виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвилі |
|
39 |
|
Розв’язування задач |
|
40 |
|
Звукові хвилі. Інфразвук та ультразвук |
|
41 |
|
Лабораторна робота № 6 «Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів» |
|
42 |
|
Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі |
43 |
|
Шкала електромагнітних хвиль |
|
44 |
|
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку. Радіолокація |
|
45 |
|
Узагальнення та систематизація знань по темі «Механічні та електромагнітні хвилі» |
|
46 |
|
Контрольна робота № 3 з теми «Механічні та електромагнітні хвилі» |
|
47 |
|
Захист навчальних проектів по темі «Механічні та електромагнітні хвилі» |
|
Розділ ІV. Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики |
|||
48 |
|
Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи |
|
49 |
|
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання |
|
50 |
|
Активність радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів |
|
51 |
|
Розв’язування задач |
|
52 |
|
Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. Дозиметри |
|
53 |
|
Розв’язування задач |
|
54 |
|
Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор |
|
55 |
|
Розв’язування задач |
|
56 |
|
Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики |
|
57 |
|
Розв’язування задач |
|
58 |
|
Узагальнення та систематизація знань по темі «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики» |
|
59 |
|
Контрольна робота № 4 з теми «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики» |
|
60 |
|
Захист навчальних проектів по темі «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики» |
|
Розділ V. Рух і взаємодія. Закони збереження. Частина І |
|||
61 |
|
Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху |
|
62 |
|
Розв’язування задач |
|
63 |
|
Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху. Рівняння координати |
|
64 |
|
Розв’язування задач |
|
65 |
|
Розв’язування задач |
|
66 |
|
Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона |
|
67 |
|
Другий закон Ньютона |
|
68 |
|
Розв’язування задач |
|
69 |
|
Розв’язування задач |
|
70 |
|
Третій закон Ньютона |
|
71 |
|
Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння |
|
72 |
|
Розв’язування задач з теми: Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння |
|
73 |
|
Рух тіла під дією сили тяжіння |
|
74 |
|
Розв’язування задач з теми: Рух тіла під дією сили тяжіння, кинутого вертикально |
|
75 |
|
Розв’язування задач з теми: Рух тіла під дією сили тяжіння, кинутого горизонтально |
|
76 |
|
Рух тіла під дією кількох сил |
|
77 |
|
Розв’язування задач з теми: Рух тіла під дією кількох сил |
|
78 |
|
Розв’язування задач з теми: Рух тіла під дією кількох сил |
|
79 |
|
Розв’язування задач |
|
80 |
|
Розв’язування задач |
|
81 |
|
Розв’язування задач |
|
82 |
|
Узагальнення та систематизація знань по темі «Рух і взаємодія. Закони збереження. Частина І» |
|
83 |
|
Контрольна робота № 5 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження. Частина І» |
|
Розділ VІ. Рух і взаємодія. Закони збереження. Частина ІІ |
|||
84 |
|
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу |
|
85 |
|
Розв’язування задач з теми: Взаємодія тіл. Імпульс |
|
86 |
|
Розв’язування задач з теми: Закон збереження імпульсу |
|
87 |
|
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики |
|
88 |
|
Розв’язування задач |
|
89 |
|
Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах |
|
90 |
|
Розв’язування задач з теми: Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах |
|
91 |
|
Розв’язування задач |
|
92 |
|
Лабораторна робота № 7 «Вивчення закону збереження механічної енергії» |
|
93 |
|
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження |
|
94 |
|
Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Фізика і науково-технічний прогрес |
|
95 |
|
Узагальнення та систематизація знань по темі «Рух і взаємодія. Закони збереження. Частина ІІ» |
|
96 |
|
Розв’язування задач |
|
97 |
|
Розв’язування задач |
|
95 |
|
Узагальнення та систематизація знань по темі «Рух і взаємодія. Закони збереження. Частина ІІ» |
|
98 |
|
Контрольна робота № 6 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження. Частина ІІ» |
|
99 |
|
Захист навчальних проектів по темі «Рух і взаємодія. Закони збереження» |
|
100 |
|
Захист навчальних проектів по темі «Рух і взаємодія. Закони збереження» |
|
Розділ VІІ. Фізика та екологія |
|||
101 |
|
Фізика та екологія |
|
102 |
|
Альтернативні джерела енергії |
|
103 |
|
Екологічні проблеми в Україні, пов’язані з енергетикою |
|
104 |
|
Узагальнююче заняття «Професії майбутнього» |
|
105 |
|
Підсумковий урок |
|
Більше розробок уроків і планувань шукаємо на сторінці – https://probapera.org/avtor/6/3791/dystantsijne-navchannya.html
та на YouTube-каналі «Фізика Онлайн» – https://www.youtube.com/@Physics_Online