1 семестр 2023-24 Математика |
|||
№ |
Дата |
Зміст |
Корекція |
1 |
01.09 |
Повторення. Нумерація трицифрових чисел. Знаходження значень виразів. Складання задач. |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Повторювали нумерацію трицифрових чисел – розряди трицифрових чисел. Учень розуміє і називає розряд одиниць, десятків, сотень. В телефонному режимі відбувається додаткова корекція уваги учня. Користується таблицями множення, калькулятором з допомогою дорослого родича. |
2 |
04.09 |
Повторення. Нумерація трицифрових чисел. Обчислення на основі |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Повторювали нумерацію трицифрових чисел – розряди трицифрових чисел. Учень розуміє і називає розряд одиниць, десятків, сотень. В телефонному режимі відбувається додаткова корекція уваги учня. Користується таблицями множення, калькулятором з допомогою дорослого родича. Задачі записує за прикладом асистента вчителя, брата, однокласників. |
3 |
05.09 |
Повторення. Обчислення способом округлення. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами. с. 9, №33 -рівняння, №34 - задача |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Ознайомився з обчисленням способом округлення – записує за зразком. В телефонному режимі відбувається додаткова корекція уваги учня. Користується таблицями множення, калькулятором з допомогою дорослого родича. Задачі записує за прикладом асистента вчителя, брата, однокласників. Рівняння записує за зразком, дотримується правильної форми оформлення. |
4 |
06.09 |
Вступне діагностичне тестування. Знаходження значень виразів з дужками та без дужок. Розв’язування задач за допомогою блок–схем. Визначення форми фігури. с. 11, №44 знайти значення виразів |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконав діагностичне завдання. Розуміє, що спершу потрібно виконати знаходження значення в дужках, потім- множення-ділення. Ознайомився з розв’язуванням задач за допомогою блок–схем. В телефонному режимі відбувається додаткова корекція уваги учня. Користується таблицями множення, калькулятором з допомогою дорослого родича. Задачі записує за прикладом асистента вчителя, брата, однокласників. Рівняння записує за зразком, дотримується правильної форми оформлення. |
5 |
07.09 |
Знаходження значень виразів. Складання обернених задач. Виготовлення макета фігури. с. 13,№ 54, розв,язати задачу та скласти до неї обернену |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. В телефонному режимі відбувається додаткова корекція уваги учня. Користується таблицями множення, калькулятором з допомогою дорослого родича. Задачі записує за прикладом асистента вчителя, брата, однокласників. за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем, калькулятора. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. (домашня робота). Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення).
|
6 |
08.09 |
Парні числа. Ознака подільності на 5, 10. Знаходження значень числових та буквених виразів. |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Ознайомився з ознакою подільності на 5, 10 – тему зрозумів, користуючись табличкою множення. Знаходить значення числових та буквених виразів з допомогою АВ. Користується таблицями множення, калькулятором з допомогою асистента вчителя; використовує малюнки з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схеми, діаграми.
|
7 |
11.09 |
Повторення. Письмове додавання та віднімання трицифрових чисел. Записування та обчислення виразів. с.15, № 65- скласти вирази і знайти їх значення, №66- розв, язати задачу |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Виконує письмове додавання та віднімання трицифрових чисел в стовпчик, користується з допомогою АВ - таблицею додавання-віднімання, калькулятором. Використовує малюнки з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схеми, діаграми.
|
8 |
12.09 |
Знаходження частини числа та числа за його частиною. с. 16, № 73 - знайти число за його частиною, № 73- розв,язати задачу |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Ознайомився зі знаходженням частини числа та числа за його частиною . Використовувалися навчальні презентації, подані вчителем, зображення в підручнику. |
9 |
13.09 |
Знаходження частини числа та числа за його частиною. |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Ознайомився зі знаходженням частини числа та числа за його частиною . Використовувалися навчальні презентації, подані вчителем, зображення в підручнику. Самостійну роботу виконував з допомогою АВ, використовує малюнки з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схеми |
10 |
14.09 |
Повторення. Ділення з остачею. Виготовлення макета фігури. с. 18, №85 - виконати ділення з остачею, №86 - розв,язати задачу |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Згадував з допомогою АВ ділення з остачею. Самостійну роботу виконував з допомогою АВ, використовує малюнки з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, використовує калькулятор, таблицю множення, ділення з остачею виконував за зразком, з допомогою АВ, в стовпчик. |
11 |
15.09 |
Повторення. Множення у стовпчик. Знаходження значень виразів. Дії з одиницями часу. |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Виконував множення у стовпчик з допомогою АВ, використовуючи калькулятор, табличку множення. Знаходження значень виразів виконував з допомогою АВ, використовує малюнки з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, використовує калькулятор, таблицю множення. Дії з одиницями часу виконує з допомогою АВ, використовуючи правила переводу секунд в хвилини, хвилин у години – на форзаці підручника. Старався запам*ятати набуту інформацію. |
12 |
18.09 |
Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування нерівностей. Знаходження тривалості події. с. 23, № 109, знайти значення виразів, № 110 - розв,язати задачу |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Знаходив значення числових та буквених виразів. Розв’язування нерівностей. Математичні дії виконував з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, використовує калькулятор, таблицю множення Знаходження тривалості події виконував за зразком вчителя, асистента вчителя. |
13 |
19.09 |
Множення у стовпчик у випадку нулів у множнику. Задача знаходження часу закінчення події. с. 24, №120 -знайти значення виразів, №121 - задача |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Виконував множення у стовпчик у випадку нулів у множнику за зразком, використовуючи калькулятор, табличку множення.. Задачі знаходження часу закінчення події виконує за зразком, АВ візуалізує завдання задачі з допомогою малюнку, додаткового пояснення |
14 |
20.09 |
Множення на кругле двоцифрове число. Задача |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Виконує множення на кругле двоцифрове число. Використовує малюнки з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схеми, калькулятор, таблиці множення. Задачу знаходження часу початку події виконує за зразком. |
15 |
21.09 |
Знаходження значень числових виразів. Ділення з остачею. с. 29, № 153- розв,язати задачу, № 154- виконати ділення з остачею |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Знаходить значення числових виразів з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схеми, калькулятор, таблиці множення. |
16 |
22.09 |
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Письмове ділення виконує в стовпчик, використовуючи , з допомогою АВ, калькулятор, таблиці множення. |
17 |
25.09 |
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. Самостійна робота №3. с. 32, № 172 - виконати ділення і перевірити множенням, № 173 - розв,язати задачу |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Письмове ділення виконує в стовпчик, використовуючи, з допомогою АВ, калькулятор, таблиці множення. Для перевірки застосовує перевірку множенням з допомогою АВ, калькулятор, таблиці множення. |
18 |
26.09 |
Знаходження значень числових та буквених виразів. |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Виконує з допомогою АВ знаходження значень числових та буквених виразів, |
19 |
27.09 |
Діагностувальна робота № 1 |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Виконав діагностувальну роботу з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення |
20 |
28.09 |
Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин. с. 36, № 192 -розв, язати задачу, № 193 - виконати ділення і перевірити множенням |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Разом з класом задіяний у аналізі діагностувальної роботи та усуненні прогалин, використовуючи, з допомогою АВ, калькулятор, таблиці множення.. |
21 |
29.09 |
НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ МІЛЬЙОНА. ВЕЛИЧИНИ |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Ознайомився з нумерацією чотирицифрових чисел та поняттям - Тисяча. |
22 |
02.10 |
Одиниці четвертого розряду. Дії з одиницями четвертого розряду. Заходження значень виразів с. 43, № 224 - розв, язати задачу; № 225 -знайти значення виразів
|
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Ознайомився з одиницями четвертого розряду - з використанням таблиць, зображень, написів. Дії з одиницями четвертого розряду виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення.
|
23 |
03.10 |
Розклад чотирицифрового числа на суму розрядних
|
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Ознайомився з розкладом чотирицифрового числа на суму розрядних доданків та записом чотирицифрових чисел, які містять нулі. Діаграми. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення |
24 |
04.10 |
Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування задач, які містять зайві дані. с. 48, №250 - розкласти числа на розрядні доданки, №251 - розв, язати задачу
|
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Опановував нумерацію чотирицифрових чисел та розв’язування задач, які містять зайві дані. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення |
25 |
05.10 |
Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і нерівностей. : с. 49, № 265 _ задача, № 266 - знайти значення виразів |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. . Опановував нумерацію чотирицифрових чисел та розв’язування рівнянь і нерівностей. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення |
26 |
06.10 |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Корекція уваги. Опановував нумерацію п’ятицифрових чисел. Знаходження значень |
27 |
09.10 |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Дії з одиницями п’ятого розряду. Складання обернених задач На 9 жовтня: с. 54, №291, скласти задачу за таблицею і розв,язати її, 292 - обчислити |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Корекція уваги. Опановував нумерацію п’ятицифрових чисел та дії з одиницями п’ятого розряду. Складання обернених задач з вчителем та асистентом вчителя за зразком. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення
|
28 |
10.10 |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Складання обернених задач. На 10 жовтня: с. 56, № 301- записати суму як одне число, №302 - розв,язати задачу |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Корекція уваги. Опановував нумерацію п’ятицифрових чисел та дії з одиницями п’ятого розряду. Складання обернених задач з вчителем та асистентом вчителя за зразком. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення
|
29 |
11.10 |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Самостійна робота На 11 жовтня: с. 57, № 309 - розкласти на розрядні доданки числа, № 310 -знайти значення виразів |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Корекція уваги. Опановував нумерацію п’ятицифрових чисел та дії з одиницями п’ятого розряду. . Знаходження значень буквених виразів. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення\
|
30 |
12.10 |
Нумерація шестицифрових чисел. Мільйон. Складання обернених задач. Діаграма На 12 жовтня: с. 60, № 318 - розв,язати задачу, № 319 - скласти вирази і знайти їх значення |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Корекція уваги. Опановував нумерацію шестицифрових чисел. Ознайомився з поняттям мільйон. Складання обернених задач з вчителем та асистентом вчителя за зразком. Працював з діаграмами за зразком. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення
|
31 |
13.10 |
Класи багатоцифрових чисел. Розв’язування задач з буквеними даними |
Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям - класи багатоцифрових чисел. Розв’язування задач з буквеними даними опановував з допомогою асистента вчителя. Вчителя. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення
|
32 |
16.10 |
Нумерація багатоцифрових чисел. Складання і розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження частини числа На 16 жовтня: с. 65, № 342 - розв,язати рівняння, №343 - задача
|
Хворіє |
33 |
17.10 |
Нумерація багатоцифрових чисел. Натуральні числа На 17 жовтня: с. 67, №354 - розкласти числа на розрядні доданки, №355, 356 - виконати завдання |
Хворіє |
34 |
18.10 |
Множення і ділення чисел як розрядну одиницю На 18 жовтня: № 370 - знайти значення виразів, №344 - розв,язати задачу |
Хворіє |
35 |
19.10 |
Порівняння натуральних чисел На 19 жовтня: с. 72, №383 - порівняти числа, № 384 - розв,язати задачу |
Хворіє |
36 |
20.10 |
Нумерація багатоцифрових чисел. Ознайомлення із класом мільярдів. Самостійна робота |
Хворіє |
37 |
23.10 |
Урок узагальнення знань. |
Очно, в ресурсній кімнаті. Корекція уваги. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення |
38 |
24.10 |
Діагностична робота №2 |
Очно. Корекція уваги. Діагностичну роботу виконував з допомогою асистента вчителя. Записував за зразком. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення |
39 |
25.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин На 25 жовтня: Записати короткий запис і розв,язати задачу. Скласти обернену задачу та записати її короткий запис і розв,язок |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення |
40 |
26.10 |
Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини На 26 жовтня: с. 76,№ 410 - знайти значення виразів, №411 - виразити подану довжину в сантиметрах і міліметрах |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Опановував одиниці довжини. З допомогою правил і таблиць опановував співвідношення між одиницями довжини. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, |
41 |
27.10 |
Одиниці маси. Співвідношення між одиницями маси |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Опановував одиниці маси. З допомогою правил і таблиць опановував співвідношення між одиницями маси. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, |
42 |
06.11 |
Перетворення одиниць маси і довжини із більших в менші. Задачі, які містять одиниці маси і довжини На 6 листопада: с. 79, № 434 - записати в менших одиницях вимірювання, №435 - розв,язати задачу |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Ознайомився з перетворенням одиниць маси і довжини із більших в менші. Задачі, які містять одиниці маси і довжини виконував з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор,
|
43 |
07.11 |
Одиниці часу. Співвідношення між одиницями часу На 7 листопада: с. 82, № 450 - розв,язати рівняння, № 451 - визначити століття |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Опановував одиниці часу. З допомогою правил і таблиць опановував співвідношення між одиницями часу. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор. |
44 |
08.11 |
Площа фігури. Знаходження периметра фігури На 8 листопада: с. 85, №459 - скласти вирази і обчислити їх значення, № 460 - знайти периметр квадрата |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Опановував знаходження площі фігури та периметра фігури. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор. |
45 |
09.11 |
Одиниця площі – 1 см2. На 9 листопада: с. 88, №470 - розв,язати задачу, № 471 - знайти значення виразів |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Ознайомився з одиниця площі – 1 см2. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор. |
46 |
10.11 |
Площа прямокутника. Одиниці площі 1мм2, 1 м2, 1 дм |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Ознайомився з одиниці площі 1мм2, 1 м2, 1 дм. Вираховували площу прямокутника. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор. |
47 |
13.11 |
Одиниця площі 1 км2. Площа квадрата На 13 листопада: с. 91, №479 - знайти значення виразів, № 480 - знайти площу |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Ознайомився з поняттями - одиниця площі 1 км2. Площа квадрата. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор.
|
48 |
14.11 |
Обернені задачі до задач на знаходження площі прямокутника На 14 листопада: с. 93, № 490 - накреслити квадрат і знайти його площу та периметр; №491 - скласти і розв,язати задачу за таблицею |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор.
|
49 |
15.11 |
Одиниці площі 1а, 1 га. Співвідношення між одиницями площі На 15 листопада: с. 95, № 500- знайти значення виразів, № 501 - побудувати прямокутник |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Ознайомився з поняттями - одиниця площі 1а, 1 га. Співвідношення між одиницями площі. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор
|
50 |
16.11 |
Палетка. Знаходження площі за допомогою палетки На 16 листопада: с. 100, № 524 - знайти площу за допомогою пелетки, № 525 - геометрична задача |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор
|
51 |
17.11 |
Обчислення площі |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Обчислювали площу. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор
|
52 |
20.11 |
Повторення вивченого. Самостійна робота На 20 листопада: с. 101, № 533 - знайти площу, №534 - знайти значення виразів |
Очно. Корекція уваги. Знаходили площу фігур. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор |
53 |
21.11 |
Урок узагальнення знань.
На 21 листопада: Виконати індивідуальні завдання |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Корекція уваги. Виконував індивідуальні завдання, подані вчителем. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор
|
54 |
22.11 |
Діагностувальна робота №3 |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконав діагностувальну роботу з допомогою АВ, мами, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення |
55 |
23.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин На 23 листопада: Виконати індивідуальні завдання
|
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор
|
56 |
24.11 |
ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ Дія додавання. Закони дії додавання. Задачі, які розв’язуються дією додавання |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Ознайомився з додаванням і відніманням багатоцифрових чисел, виконували задачі з діями додавання. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор
|
57 |
27.11 |
Додавання і віднімання 0.
На 27 листопада: с. 106, № 553 -розв,язати задачу, склавши вираз, № 554 - обчислити |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Ознайомився з додаванням і відніманням 0. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор
|
58 |
28.11 |
Дія віднімання. Задачі, які розв’язуються дією віднімання На 28 листопада: с. 107, №562 - розв,язати задачу, №563 - знайти значення виразу |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Працювали з діями віднімання. Розв*язували задачі з діями віднімання. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор |
59 |
29.11 |
Віднімання суми від числа.
На 29 листопада: с. 109, № 571 - розв,язати задачу, № 572 - знайти значення виразів |
Очно. Вчилися віднімати суму від числа. Корекція уваги. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор |
60 |
30.11 |
Віднімання числа від суми. Додавання багатоцифрового числа і одноцифрового. Віднімання одноцифрового числа від багатоцифрового |
Очно. Корекція уваги. Віднімали числа від суми. Вчилися додавати багатоцифрові числа та одноцифрові числа. Віднімали одноцифрові числа від багатоцифрових. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор |
61 |
01.12 |
Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь та нерівностей |
Очно. Корекція уваги. Знаходили значення виразів та розв*язували рівняння і нерівності. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор |
62 |
04.12 |
Додавання багатоцифрового числа і двоцифрового. Віднімання двоцифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Розв’язування рівнянь та нерівностей На 4 грудня: с. 116, №612 - обчислити, № 613 - розв,язати задачу, склавши рівняння
|
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Ознайомився з додаванням багатоцифрового числа і двоцифрового. Віднімання двоцифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Розв’язування рівнянь та нерівностей. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор |
63 |
05.12 |
Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь. Види кутів На 5 грудня: с. 118, №623 - знайти значення виразів, № 624 - розв,язати задачу
|
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Вчилися додавати багатоцифрові числа і трицифрові. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь. Ознайомилися з видами кутів. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор |
64 |
06.12 |
Письмове додавання багатоцифрових чисел. Визначення виду кутів На 6 грудня: с. 120, № 632 - розв,язати задачу, склавши рівняння, № 633 - знайти значення виразів |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Вчилися записувати додавання багатоцифрових чисел. Визначали види кутів. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор |
65 |
07.12 |
Залежність зміни суми від зміни доданка На 7 грудня: с. 122, №644 - знайти значення виразів, № 643 - розв,язати задачу, склавши рівняння |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Вивчали залежність зміни суми від зміни доданка. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор
|
66 |
08.12 |
Знаходження значень виразів. Складені задачі, які містять непряме збільшення числа |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Знаходили значення виразів. Ознайомився із задачами які містять непряме збільшення числа. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор |
67 |
11.12 |
Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Розв’язування рівнянь На 11 грудня: с. 125, №66 - задача, 663 - приклади |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Прослідковували залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Розв*язували рівняння. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор |
68 |
12.12 |
Залежність зміни різниці від зміни від’ємника На 12 грудня: с. 126, №665 - виконати віднімання і перевірити додаванням |
Очно. Корекція уваги. Прослідковували залежність зміни різниці від зміни від’ємника. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор |
69 |
13.12 |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси На 13 грудня: с. 129, № 679 - знайти різницю іменованих чисел двома способами |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконували додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор |
70 |
14.12 |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини На 15 грудня: с. 132, №692 (обчислити), №693 - розв,язати задачу |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконували додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор |
71 |
15.12 |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Розв’язування рівнянь |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконували додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор. |
72 |
18.12 |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу На 19 грудня: с. 137, № 715 - розв,язати задачу, №714 - обчислити |
Очно. Корекція уваги. Виконували додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор |
73 |
19.12 |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Робота з діаграмами. Самостійна робота На 19 грудня: с. 138, №725 - розв,язати задачу, № 726 - розв,язати перше рівняння
|
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконували додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор. |
74 |
20.12 |
Повторення вивченого На 21 грудня: с.723 - розв,язати рівняння |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Повторювали вивчене. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор. |
75 |
21.12 |
Діагностувальна робота №4 |
Очно. Корекція уваги. Виконав діагностувальну роботу з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення |
76 |
22.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин |
Очно. Корекція уваги. Виконав аналіз діагностувальної роботи з допомогою вчителя, АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення |
77 |
25.12 |
Урок узагальнення знань На 26 грудня: с.137, №710, знайти суму і різницю іменованих чисел |
Очно. Корекція уваги. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор |
78 |
26.12 |
Повторення вивченого На 27 грудня: Виконати індивідуальні завдання |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор |
79 |
27.12 |
Урок цікавої математики На 28 грудня: Виконати завдання на вибір |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор |
80 |
28.12 |
В гостях у «Логіки» |
Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|