Календарно-тематичний план з корекцією для немовленнєвої дитини із ЗПР, з предмета "Математика" для 4 класу, 1 семестр НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичний план з корекцією для немовленнєвої дитини із ЗПР, з предмета "Математика" для 4 класу, 1 семестр НУШ
Перегляд файлу

1 семестр 2023-24 Математика

Дата

Зміст

Корекція

1

01.09

Повторення. Нумерація трицифрових чисел. Знаходження значень виразів. Складання задач.

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Повторювали нумерацію трицифрових чисел – розряди трицифрових чисел. Учень розуміє і називає розряд одиниць, десятків, сотень. В телефонному режимі відбувається додаткова корекція уваги учня. Користується таблицями множення, калькулятором з допомогою дорослого родича.

2

04.09

Повторення. Нумерація трицифрових чисел. Обчислення на основі
нумерації. Розв’язування задач двома способом. с. 7, № 23 розв, язати задачу, № 24 - знайти значення виразів

 

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Повторювали нумерацію трицифрових чисел – розряди трицифрових чисел. Учень розуміє і називає розряд одиниць, десятків, сотень. В телефонному режимі відбувається додаткова корекція уваги учня. Користується таблицями множення, калькулятором з допомогою дорослого родича. Задачі записує за прикладом асистента вчителя, брата, однокласників.

3

05.09

Повторення. Обчислення способом округлення. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами. с. 9, №33 -рівняння, №34 - задача

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Ознайомився з обчисленням способом округлення – записує за зразком. В телефонному режимі відбувається додаткова корекція уваги учня. Користується таблицями множення, калькулятором з допомогою дорослого родича. Задачі записує за прикладом асистента вчителя, брата, однокласників. Рівняння записує за зразком, дотримується правильної форми оформлення.

4

06.09

Вступне діагностичне тестування. Знаходження значень виразів з дужками та без дужок.

Розв’язування задач за допомогою блок–схем. Визначення форми фігури. с. 11, №44 знайти значення виразів

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконав діагностичне завдання. Розуміє, що спершу потрібно виконати знаходження значення в дужках, потім-  множення-ділення. Ознайомився з розв’язуванням задач за допомогою блок–схем. В телефонному режимі відбувається додаткова корекція уваги учня. Користується таблицями множення, калькулятором з допомогою дорослого родича. Задачі записує за прикладом асистента вчителя, брата, однокласників. Рівняння записує за зразком, дотримується правильної форми оформлення.

5

07.09

Знаходження значень виразів. Складання обернених задач. Виготовлення макета фігури. с. 13,№ 54, розв,язати задачу та скласти до неї обернену

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. В телефонному режимі відбувається додаткова корекція уваги учня. Користується таблицями множення, калькулятором з допомогою дорослого родича. Задачі записує за прикладом асистента вчителя, брата, однокласників. за умови використання малюнків з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем, калькулятора. З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. (домашня робота). Правильно читає і вимовляє арифметичні вирази (враховуючи порушення мовлення).  

 

6

08.09

Парні числа. Ознака подільності на 5, 10. Знаходження значень числових та буквених виразів.
Творча робота над задачею. Виготовлення макета фігури.

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Ознайомився з ознакою подільності на 5, 10 – тему зрозумів, користуючись табличкою множення. Знаходить значення числових та буквених виразів з допомогою АВ. Користується таблицями множення, калькулятором з допомогою асистента вчителя; використовує малюнки з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схеми, діаграми.

 

7

11.09

Повторення. Письмове додавання та віднімання трицифрових чисел. Записування та обчислення виразів. с.15, № 65- скласти вирази і знайти їх значення, №66- розв, язати задачу

 

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Виконує письмове додавання та віднімання трицифрових чисел в стовпчик, користується з допомогою АВ  - таблицею додавання-віднімання, калькулятором. Використовує малюнки з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схеми, діаграми.

 

8

12.09

Знаходження частини числа та числа за його частиною. с. 16, № 73 - знайти число за його частиною, № 73- розв,язати задачу

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Ознайомився зі знаходженням частини числа та числа за його частиною . Використовувалися навчальні презентації, подані вчителем, зображення в підручнику.

9

13.09

Знаходження частини числа та числа за його частиною.
Знаходження значень виразів. Короткотермінова
самостійна робота №1. с. 17, №75 - знайти значення виразів, №76 - розв,язати задачу

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Ознайомився зі знаходженням частини числа та числа за його частиною . Використовувалися навчальні презентації, подані вчителем, зображення в підручнику. Самостійну роботу виконував з допомогою АВ, використовує малюнки з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схеми

10

14.09

Повторення. Ділення з остачею. Виготовлення макета фігури. с. 18, №85 - виконати ділення з остачею, №86 - розв,язати задачу

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Згадував з допомогою АВ ділення з остачею. Самостійну роботу виконував з допомогою АВ, використовує малюнки з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, використовує калькулятор, таблицю множення, ділення з остачею виконував за зразком, з допомогою АВ, в стовпчик.

11

15.09

Повторення. Множення у стовпчик. Знаходження значень виразів. Дії з одиницями часу.

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Виконував множення у стовпчик з допомогою АВ, використовуючи калькулятор, табличку множення. Знаходження значень виразів виконував з допомогою АВ, використовує малюнки з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, використовує калькулятор, таблицю множення. Дії з одиницями часу виконує з допомогою АВ, використовуючи правила переводу секунд в хвилини, хвилин у години –  на форзаці підручника. Старався запам*ятати набуту інформацію.

12

18.09

Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування нерівностей. Знаходження тривалості події. с. 23, № 109, знайти значення виразів, № 110 - розв,язати задачу

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Знаходив значення числових та буквених виразів. Розв’язування нерівностей. Математичні дії виконував з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, використовує калькулятор, таблицю множення  Знаходження тривалості події виконував за зразком вчителя, асистента вчителя.

13

19.09

Множення у стовпчик у випадку нулів у множнику. Задача знаходження часу закінчення події. с. 24, №120 -знайти значення виразів, №121 - задача

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Виконував множення у стовпчик у випадку нулів у множнику за зразком, використовуючи калькулятор, табличку множення.. Задачі знаходження часу закінчення події виконує за зразком, АВ візуалізує завдання задачі з допомогою малюнку, додаткового пояснення

14

20.09

Множення на кругле двоцифрове число. Задача
знаходження часу початку події. с. 26, №131 - знайти значення виразів, № 132 - розв,язати задачу

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Виконує множення на кругле двоцифрове число. Використовує малюнки з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схеми, калькулятор, таблиці множення. Задачу знаходження часу початку події виконує за зразком. 

15

21.09

Знаходження значень числових виразів. Ділення з остачею. с. 29, № 153- розв,язати задачу, № 154- виконати ділення з остачею

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Знаходить значення числових виразів з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схеми, калькулятор, таблиці множення.

16

22.09

Письмове ділення. Задачі на спільну роботу.

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Письмове ділення виконує в стовпчик, використовуючи , з допомогою АВ, калькулятор, таблиці множення.

17

25.09

Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. Самостійна робота №3. с. 32, № 172 - виконати ділення і перевірити множенням, № 173 - розв,язати задачу

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Письмове ділення виконує в стовпчик, використовуючи, з допомогою АВ, калькулятор, таблиці множення. Для перевірки застосовує перевірку множенням з допомогою АВ, калькулятор, таблиці множення.

18

26.09

Знаходження значень числових та буквених виразів.
Розв’язування задач. Діаграма. с.34, № 182, знайти значення виразів, № 183 - розв,язати задачу

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Виконує з допомогою АВ знаходження значень числових та буквених виразів,
розв’язування задач.  використовуючи малюнки з підручника, презентації із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схеми, калькулятор, таблиці множення. 

19

27.09

Діагностувальна робота № 1

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Виконав діагностувальну роботу  з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення

20

28.09

Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин.  с. 36, № 192 -розв, язати задачу, № 193 - виконати ділення і перевірити множенням

 

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Разом з класом задіяний у аналізі діагностувальної роботи та  усуненні прогалин, використовуючи, з допомогою АВ, калькулятор, таблиці множення..  

21

29.09

НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ МІЛЬЙОНА. ВЕЛИЧИНИ
Нумерація чотирицифрових чисел. Тисяча

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Ознайомився з нумерацією чотирицифрових чисел та поняттям -  Тисяча.

22

02.10

Одиниці четвертого розряду. Дії з одиницями четвертого розряду. Заходження значень виразів

с. 43, № 224 - розв, язати задачу; № 225 -знайти значення виразів

 

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Ознайомився з  одиницями четвертого розряду  - з використанням таблиць, зображень, написів. Дії з одиницями четвертого розряду виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення.

 

23

03.10

Розклад чотирицифрового числа на суму розрядних
доданків. Запис чотирицифрових чисел, які містять нулі. Діаграми. с. 46, № 236 - розв, язати задачу, № 237, знайти значення виразів

 

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Ознайомився з розкладом чотирицифрового числа на суму розрядних доданків та записом чотирицифрових чисел, які містять нулі. Діаграми. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення

24

04.10

Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування задач, які містять зайві дані.

с. 48, №250 - розкласти числа на розрядні доданки, №251 - розв, язати задачу

 

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Опановував нумерацію чотирицифрових чисел та розв’язування задач, які містять зайві дані. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення

25

05.10

Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і нерівностей. : с. 49, № 265 _ задача, № 266 - знайти значення виразів

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. . Опановував нумерацію чотирицифрових чисел та розв’язування рівнянь і нерівностей. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення

26

06.10

Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень
числових та буквених виразів. Творча робота над задачею.

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Корекція уваги. Опановував нумерацію п’ятицифрових чисел. Знаходження значень
числових та буквених виразів.  Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення

27

09.10

Нумерація п’ятицифрових чисел. Дії з одиницями п’ятого розряду. Складання обернених задач

На 9 жовтня: с. 54, №291, скласти задачу за таблицею і розв,язати її, 292 - обчислити

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Корекція уваги. Опановував нумерацію п’ятицифрових чисел та дії з одиницями п’ятого розряду. Складання обернених задач з вчителем та асистентом вчителя за зразком. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення

 

28

10.10

Нумерація п’ятицифрових чисел. Складання обернених задач.

На 10 жовтня: с. 56, № 301- записати суму як одне число, №302 - розв,язати задачу

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Корекція уваги. Опановував нумерацію п’ятицифрових чисел та дії з одиницями п’ятого розряду. Складання обернених задач з вчителем та асистентом вчителя за зразком. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення

 

29

11.10

Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень

буквених виразів. Самостійна робота

На 11 жовтня: с. 57, № 309 - розкласти на розрядні доданки числа, № 310 -знайти значення виразів

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Корекція уваги. Опановував нумерацію п’ятицифрових чисел та дії з одиницями п’ятого розряду. . Знаходження значень

буквених виразів. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення\

 

30

12.10

Нумерація шестицифрових чисел. Мільйон. Складання обернених задач. Діаграма

На 12 жовтня: с. 60, № 318 - розв,язати задачу, № 319 - скласти вирази і знайти їх значення

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Корекція уваги. Опановував нумерацію шестицифрових чисел. Ознайомився з поняттям  мільйон. Складання обернених задач з вчителем та асистентом вчителя за зразком. Працював з діаграмами за зразком. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення

 

31

13.10

Класи багатоцифрових чисел. Розв’язування задач з буквеними даними

Дистанційне навчання. З асистентом вчителя - очно в ресурсній кімнаті. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям -  класи багатоцифрових чисел. Розв’язування задач з буквеними даними опановував з допомогою асистента вчителя. Вчителя. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення

 

32

16.10

Нумерація багатоцифрових чисел. Складання і розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження частини числа

На 16 жовтня: с. 65, № 342 - розв,язати рівняння, №343 - задача

 

Хворіє

33

17.10

Нумерація багатоцифрових чисел. Натуральні числа

На 17 жовтня: с. 67, №354 - розкласти числа на розрядні доданки, №355, 356 - виконати завдання

Хворіє

34

18.10

Множення і ділення чисел як розрядну одиницю

На 18 жовтня: № 370 - знайти значення виразів, №344 - розв,язати задачу

Хворіє

35

19.10

Порівняння натуральних чисел

На 19 жовтня: с. 72, №383 - порівняти числа, № 384 - розв,язати задачу

Хворіє

36

20.10

Нумерація багатоцифрових чисел. Ознайомлення із класом мільярдів. Самостійна робота

Хворіє

37

23.10

Урок узагальнення знань.

Очно, в ресурсній кімнаті. Корекція уваги. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення

38

24.10

Діагностична робота №2

Очно. Корекція уваги. Діагностичну роботу виконував з допомогою асистента вчителя. Записував за зразком. Виконував завдання з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення

39

25.10

Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин

На 25 жовтня: Записати короткий запис і розв,язати задачу. Скласти обернену задачу та записати її короткий запис і розв,язок

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри,  використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення

40

26.10

Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини

На 26 жовтня: с. 76,№ 410 - знайти значення виразів, №411 - виразити подану довжину в сантиметрах і міліметрах

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Опановував одиниці довжини. З допомогою  правил і таблиць опановував співвідношення між одиницями довжини. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри,  використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор,

41

27.10

Одиниці маси. Співвідношення між одиницями маси

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Опановував одиниці маси. З допомогою  правил і таблиць опановував співвідношення між одиницями маси. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри,  використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор,

42

06.11

Перетворення одиниць маси і довжини із більших в менші. Задачі, які містять одиниці маси і довжини

На 6 листопада: с. 79, № 434 - записати в менших одиницях вимірювання, №435 - розв,язати задачу

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Ознайомився з перетворенням одиниць маси і довжини із більших в менші. Задачі, які містять одиниці маси і довжини виконував з допомогою АВ, старшої сестри,  використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор,

 

43

07.11

Одиниці часу. Співвідношення між одиницями часу

На 7 листопада: с. 82, № 450 - розв,язати рівняння, № 451 - визначити століття

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Опановував одиниці часу. З допомогою  правил і таблиць опановував співвідношення між одиницями часу. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри,  використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор.

44

08.11

Площа фігури. Знаходження периметра фігури

На 8 листопада: с. 85, №459 - скласти вирази і обчислити їх значення, № 460 - знайти периметр квадрата

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Опановував знаходження площі фігури та периметра фігури. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри,  використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор.

45

09.11

Одиниця площі – 1 см2.

На 9 листопада: с. 88, №470 - розв,язати задачу, № 471 - знайти значення виразів

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Ознайомився з одиниця площі – 1 см2. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор.

46

10.11

Площа прямокутника. Одиниці площі 1мм2, 1 м2, 1 дм

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Ознайомився з одиниці площі 1мм2, 1 м2, 1 дм. Вираховували площу прямокутника. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор.

47

13.11

Одиниця площі 1 км2. Площа квадрата

На 13 листопада: с. 91, №479 - знайти значення виразів, № 480 - знайти площу

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Ознайомився з поняттями - одиниця площі 1 км2. Площа квадрата. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор.

 

48

14.11

Обернені задачі до задач на знаходження площі прямокутника

На 14 листопада: с. 93, № 490 - накреслити квадрат і знайти його площу та периметр; №491 - скласти і розв,язати задачу за таблицею

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор.

 

49

15.11

Одиниці площі 1а, 1 га. Співвідношення між одиницями площі

На 15 листопада: с. 95, № 500- знайти значення виразів, № 501 - побудувати прямокутник

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Ознайомився з поняттями - одиниця площі 1а, 1 га. Співвідношення між одиницями площі. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

 

50

16.11

Палетка. Знаходження площі за допомогою палетки

На 16 листопада: с. 100, № 524 - знайти площу за допомогою пелетки, № 525 - геометрична задача

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

 

51

17.11

Обчислення площі

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Обчислювали площу. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

 

52

20.11

Повторення вивченого. Самостійна робота

На 20 листопада: с. 101, № 533 - знайти площу, №534 - знайти значення виразів

Очно.  Корекція уваги. Знаходили площу фігур. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

53

21.11

Урок узагальнення знань.

 

На 21 листопада: Виконати індивідуальні завдання

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER.  Корекція уваги. Виконував індивідуальні завдання, подані вчителем. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

 

54

22.11

Діагностувальна робота №3

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконав діагностувальну роботу  з допомогою АВ, мами, старшої сестри,  використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення

55

23.11

Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин

На 23 листопада: Виконати індивідуальні завдання

 

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

 

56

24.11

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

Дія додавання. Закони дії додавання. Задачі, які розв’язуються дією додавання

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Ознайомився з додаванням і відніманням багатоцифрових чисел, виконували задачі з діями додавання. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

 

57

27.11

Додавання і віднімання 0.

 

На 27 листопада: с. 106, № 553 -розв,язати задачу, склавши вираз, № 554 - обчислити

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Ознайомився з додаванням і відніманням 0. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

 

58

28.11

Дія віднімання. Задачі, які розв’язуються дією віднімання

На 28 листопада: с. 107, №562 - розв,язати задачу, №563 - знайти значення виразу

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Працювали з діями віднімання. Розв*язували задачі з діями віднімання. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

59

29.11

Віднімання суми від числа.

 

На 29 листопада: с. 109, № 571 - розв,язати задачу, № 572 - знайти значення виразів

Очно. Вчилися віднімати суму від числа. Корекція уваги. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

60

30.11

Віднімання числа від суми. Додавання багатоцифрового числа і одноцифрового. Віднімання одноцифрового числа від багатоцифрового

Очно. Корекція уваги. Віднімали числа від суми. Вчилися додавати багатоцифрові числа та одноцифрові числа. Віднімали одноцифрові числа від багатоцифрових. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

61

01.12

Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь та нерівностей

Очно. Корекція уваги. Знаходили значення виразів та розв*язували рівняння і нерівності. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

62

04.12

Додавання багатоцифрового числа і двоцифрового. Віднімання двоцифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Розв’язування рівнянь та нерівностей

На 4 грудня: с. 116, №612 - обчислити, № 613 - розв,язати задачу, склавши рівняння

 

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Ознайомився з додаванням багатоцифрового числа і двоцифрового. Віднімання двоцифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Розв’язування рівнянь та нерівностей. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

63

05.12

Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь. Види кутів

На 5 грудня: с. 118, №623 - знайти значення виразів, № 624 - розв,язати задачу

 

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Вчилися додавати багатоцифрові числа і трицифрові. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь. Ознайомилися з видами кутів. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

64

06.12

Письмове додавання багатоцифрових чисел. Визначення виду кутів

На 6 грудня: с. 120, № 632 - розв,язати задачу, склавши рівняння, № 633 - знайти значення виразів

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Вчилися записувати додавання багатоцифрових чисел. Визначали види кутів. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

65

07.12

Залежність зміни суми від зміни доданка

На 7 грудня: с. 122, №644 - знайти значення виразів, № 643 - розв,язати задачу, склавши рівняння

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Вивчали залежність зміни суми від зміни доданка. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

 

66

08.12

Знаходження значень виразів. Складені задачі, які містять непряме збільшення числа

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Знаходили значення виразів. Ознайомився із задачами які містять непряме збільшення числа. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

67

11.12

Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Розв’язування рівнянь

На 11 грудня: с. 125, №66 - задача, 663 - приклади

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Прослідковували залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Розв*язували рівняння. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

68

12.12

Залежність зміни різниці від зміни від’ємника

На 12 грудня: с. 126, №665 - виконати віднімання і перевірити додаванням

Очно. Корекція уваги. Прослідковували залежність зміни різниці від зміни від’ємника. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

69

13.12

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси

На 13 грудня: с. 129, № 679 - знайти різницю іменованих чисел двома способами

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконували додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

70

14.12

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини

На 15 грудня: с. 132, №692 (обчислити), №693 - розв,язати задачу

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконували додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

71

15.12

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Розв’язування рівнянь

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконували додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор.

72

18.12

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу

На 19 грудня: с. 137, № 715 - розв,язати задачу, №714 - обчислити

Очно. Корекція уваги. Виконували додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

73

19.12

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Робота з діаграмами. Самостійна робота

На 19 грудня: с. 138, №725 - розв,язати задачу, № 726 - розв,язати перше рівняння

 

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконували додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор.

74

20.12

Повторення вивченого

На 21 грудня: с.723 - розв,язати рівняння

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Повторювали вивчене. Виконував завдання з допомогою АВ, старшої сестри, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор.

75

21.12

Діагностувальна робота №4

Очно. Корекція уваги. Виконав діагностувальну роботу  з допомогою АВ,  використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення

76

22.12

Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин

Очно. Корекція уваги. Виконав  аналіз діагностувальної роботи  з допомогою вчителя, АВ,  використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення

77

25.12

Урок узагальнення знань

На 26 грудня: с.137, №710, знайти суму і різницю іменованих чисел

Очно. Корекція уваги. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

78

26.12

Повторення вивченого

На 27 грудня: Виконати індивідуальні завдання

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

79

27.12

Урок цікавої математики

На 28 грудня: Виконати завдання на вибір

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

80

28.12

В гостях у «Логіки»

Дистанційне навчання. ZOOM. VIBER. Виконував завдання з допомогою АВ, використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор, таблиці множення. Заходження значень виразів виконував з допомогою АВ використовуючи малюнки з підручника, схеми, калькулятор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
13 березня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку