Календарно-тематичний план з корекцією для немовленнєвої дитини із ЗПР, з предмета "Українська мова" для 4 класу, 1 семестр НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичний план з корекцією для немовленнєвої дитини із ЗПР, з предмета "Українська мова" для 4 класу, 1 семестр НУШ
Перегляд файлу

 Українська мова

1 семестр 2023-24

Дата

Зміст

Корекція

1

01.09

І СЕМЕСТР
ЗВУКИ І БУКВИ. СКЛАД. НАГОЛОС
Повторення вивченого. Правильне наголошення загальновживаних слів

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Працював з допомогою вчителя та асистента вчителя над правильною вимовою слів, правильним наголошенням слів. АВ читала правило з підручника, учень слухав та слідкував за допомогою старшого родича. Всі дії виконує з допомогою вчителя, асистента вчителя, мами

2

04.09

Повторення вивченого. Вимова та правопис дзвінких приголосних звуків у кінці слова та складу перед глухим

На 4 вересня: с. 6, впр.10, списати скоромовки, виконати 2 завдання до вправи

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з вимовою та правописом дзвінких приголосних звуків у кінці слова та складу перед глухим. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя та старшого родича. Списував скоромовки.

3

05.09

Повторення вивченого. Вступна діагностувальна робота

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя та старшого родича. Завдання зачитувала асистент вчителя.

4

06.09

Повторення вивченого. Вимова та правопис сумнівних приголосних, що піддаються асиміляції (просьба, боротьба, нігті, кігті)

На 6 вересня: с. 8, впр. 14, списати прислів'я, вставляючи пропущені букви

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з вимова та правописом сумнівних приголосних, що піддаються асиміляції (просьба, боротьба, нігті, кігті). Списував прислів'я, вставляючи пропущені букви.

5

11.09

Повторення вивченого. Подовжені м’які приголосні звуки

На 11 вересня: с. 9, впр.18, записати словосполучення, доповнивши їх словами з довідки

Очно. Корекція уваги. Повторювали вивчене.  Повторювали подовжені м’які приголосні звуки. Записував словосполучення, доповнивши їх словами з довідки. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя.

6

12.09

Повторення вивченого. Розташування 10–12 слів за алфавітом з орієнтацією на першу, другу і третю літери в слові

На 12 вересня: с. 10, впр. 22, , списати слова, вилучивши ті, які порушують алфавітний порядок

Очно. Корекція уваги. Повторював та орієнтувався в написанні слів за алфавітом, користуючись таблицею алфавіту. Списував слова, вилучивши ті, які порушують алфавітний порядок. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

7

13.09

Урок розвитку зв’язного мовлення 1. Усний твір на основі власних вражень

Очно. Корекція уваги. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя. Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, відео, запропоноване вчителем. Твір записував на чернетку, старався прочитати, враховуючи порушення мовлення.

8

15.09

ЗНАЧЕННЯ СЛОВА

Однозначні та багатозначні слова

На 15 вересня: с.11, впр.27, скласти і записати речення з виділеними словами, ужитими в різних значеннях

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з однозначними та багатозначними словами. Записав речення з виділеними словами, ужитими в різних значеннях. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, мами. Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

9

18.09

Пряме та переносне значення слів. Робота із словником

На 18 вересня: с. 13, впр. 34, записати словосполучення з переносним значенням слів

Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з прямим та переносним значенням слів. Робота із словником. Записував словосполучення з переносним значенням слів. Пише повільно. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

10

19.09

Фразеологізми. Значення найуживаніших фразеологізмів. Робота із фразеологічним словником

На 19 вересня: с. 15, впр.40, списати, доповнюючи речення фразеологізмами з довідки

Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з фразеологізмами.  Ознайомився зі значеннями найуживаніших фразеологізмів. Робота із фразеологічним словником. Списував текст, доповнюючи речення фразеологізмами з довідки. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

11

20.09

Синоніми та антоніми. Робота зі словниками синонімів та антонімів

На 20 вересня: с. 17, впр. 45, списати, доповнюючи групи синонімів

Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з поняттям - синоніми та антоніми. Робота зі словниками синонімів та антонімів. Розумів, як добирати синоніми та антоніми. Списував текст вправи, доповнюючи групи синонімів. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

12

25.09

Дослідження походження слів

На 25 вересня: с. 18, впр. 50, списати, вставляючи потрібні букви та знаки

Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з дослідженням походження слів, (запозичення з іншої мови, словотворення). Списував, вставляючи потрібні букви та знаки. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

13

26.09

Розпізнавання застарілих та нових слів. Діагностувальна робота. Діалог

На 26 вересня: с. 20, впр. 55, списати, розкриваючи дужки; підкреслити нові слова

Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з розпізнаванням застарілих та нових слів. Списував текст вправи, розкриваючи дужки; підкреслював нові слова. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

14

27.09

Підсумок за темою «Значення слова».

На 27 вересня: с. 21, впр. 58, виписати фразеологізми зі значенням багато

Очно. Корекція уваги. Підсумок за темою «Значення слова». Виписував фразеологізми зі значенням «багато». Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

15

29.09

Урок розвитку зв’язного мовлення 2. Написання переказу за планом

Очно. Корекція уваги. Записував переказ за планом. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

16

02.10

БУДОВА СЛОВА

Повторення та узагальнення знань про будову слова

На 2 жовтня: с. 23, впр. 64, списати текст, позначити будову виділених слів

Очно. Корекція уваги. Повторював  про будову слова за схемами. Згадував як позначається префікс, корінь, суфікс, закінчення. Списував текст, позначаючи будову виділених слів. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

17

03.10

Правильна вимова та написання ненаголошених голосних е, и в корені слова

На 3 жовтня: с. 25, впр. 72, списати, уставляючи пропущені букви

Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з правильною вимовою та написанням ненаголошених голосних е, и в корені слова. Ненаголошені е ти и перевіряють наголосом та за допомогою словника. Списував текст, уставляючи пропущені букви. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

18

04.10

Розрізнення префікса і прийменника. Правильне написання префікса та прийменника

На 4 жовтня: с. 26, впр. 75, списати, розкриваючи дужки; виділити префікси, підкреслити прийменники

Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з розрізненням префікса і прийменника. Ознайомився з правильним написанням префікса та прийменника. Прийменники зі словами пишуться окремо. Між прийменником і словом можна вставити ще одне слово. А між префіксом і словом -ні. Списував текст, розкриваючи дужки; виділити префікси, підкреслити прийменники. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

19

09.10

Правопис апострофа після префікса перед коренем

На 9 жовтня: с. 28, впр. 82, списати виділені слова та утворити нові за допомогою префіксів

Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з правописом апострофа після префікса перед коренем. АВ читала учню правило: після префікса з кінцевим твердим приголосним звуком перед я,ю, є,ї, які позначають два звуки, ставлять апостроф. Списував текст, виділені слова та утворював нові за допомогою префіксів. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

20

10.10

Розрізнення і правильне написання префіксів пре-, при

На 10 жовтня: с.30, впр. 87 - списати прислів,я, розкриваючи дужки

Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з розрізненням і правильне написання префіксів пре-, при-. Префікс пре- пишуть у словах у тому разі, коли його умовно можна замінити словом дуже. Префікс при- пишуть переважно в дієсловах. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

21

11.10

Утворення нових слів з найуживанішими суфіксами зменшення, здрібнілості, пестливості

На 11 жовтня: с. 32, впр. 91, списати вірш, у виділених словах позначити суфікси

Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з утворенням нових слів з найуживанішими суфіксами зменшення, здрібнілості, пестливості. Списував вірш, у виділених словах позначити суфікси. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

22

13.10

Урок розвитку зв’язного мовлення 3. Створення коміксу за власним задумом або казки за малюнковим планом

Очно. Корекція уваги. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

23

16.10

Діагностувальна робота. Списування

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Хворіє. Хотів бути на уроці. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

24

17.10

ДОСЛІДЖУЄМО ЧАСТИНИ МОВИ. ІМЕННИК

 

Повторення знань про іменник

На 17 жовтня: с. 35, впр. 99, виконати завдання на вибір

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Хворіє. Хотів бути на уроці. Повторив, що іменник – частина мови, яка називає предмети і відповідає на питання Хто? Що? Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

25

18.10

Конкретні та абстрактні іменники

На 18 жовтня: с. 37, впр. 104, списати тект, вибираючи з дужок доречні іменники. Підкреслити абстрактні іменники

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Хворіє. Ознайомився з поняттями - конкретні та абстрактні іменники. Списував тект, вибираючи з дужок доречні іменники. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

26

23.10

Визначення роду та числа іменників

На 23 жовтня: с. 38, впр. 109, виконати завдання на вибір

Очно. Корекція уваги. Пригадував як визначають рід іменників та їх число. Виконував письмову вправу. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

27

24.10

Відмінки іменників

На 24 жовтня: Вивчити назви відмінків та питання до них

Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з відмінками іменників. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

28

25.10

Урок розвитку зв’язного мовлення 4. Створення книжечки «Золоті правила нашого класу». Проєкт

На 25 жовтня:

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

29

27.10

Змінювання іменників за числами і відмінками

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився зі змінюванням іменників за числами і відмінками. Розглядали таблицю відмінювання іменників в однині та множині. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

30

06.11

Початкова форма іменника

На 6 листопада: с. 44, впр. 126, списати, ставлячи іменники, що в дужках у початкову форму

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з початковою формою іменника. Списував, ставлячи іменники, що в дужках у початкову форму. Форма називного відмінка однини – це початкова форма іменника. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

31

07.11

Визначення відмінка іменника в реченні

На 7 листопада: с. 46, впр. 130, виписати словосполучення з виділеними іменниками та визначити їх відмінок

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з визначенням відмінка іменника в реченні. Користується з допомогою таблицею відмінків. Виписував словосполучення з виділеними іменниками та визначити їх відмінок. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

32

08.11

Визначення відмінка іменника в реченні

На 8 листопада: с. 45, списати текст, позначити відмінок виділених слів

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з визначенням відмінка іменника в реченні. Користується з допомогою таблицею відмінків. Виписував словосполучення з виділеними іменниками та визначити їх відмінок. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

33

13.11

Розрізнення називного і знахідного відмінка

На 13 листопада: с. 47, впр. 134, списати, над виділеними словами вказати відмінок

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з тим, що у знахідному відмінку іменники можуть бути з прийменниками, а називний відмінок завжди вживається без прийменника. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

34

14.11

Розрізнення давального і місцевого відмінків

На 14 листопада: с. 49, впр.138, списати, підкреслити іменники і вказати їх відмінок

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з розрізненням давального і місцевого відмінків. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

35

15.11

Діагностувальна робота. Диктант

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. Текст диктанту переписує

36

17.11

Аналіз діагностувальної роботи.

Змінювання у процесі словозміни іменників приголосних [г], [к], [х] перед закінченням -і на [з′],[ц′], [с′]

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Працює з класом, аналіз діагностувальної роботи. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

37

20.11

Урок розвитку зв’язного мовлення 5. Творчий переказ тексту

На 20 листопада: Дописати творчу частину переказу

Очно. Корекція уваги. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем.

38

21.11

Змінювання у процесі словозміни іменників голосного [і] на [о], [е]

На 21 листопада: с. 54, впр. 149, змінити слова-відгадки так, щоб у них відбулось чергування

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився зі змінюванням у процесі словозміни іменників голосного [і] на [о], [е]. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

39

22.11

Правильне вживання в орудному відмінку однини в іменниках жіночого роду закінчення -ою, -ею (-єю)

На 22 листопада: с. 56, впр. 153, списати, вставляючи відповідні закінчення

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з правильним вживання в орудному відмінку однини в іменниках жіночого роду закінчення -ою, -ею (-єю). Розбирали правило. Списував тест, вставляючи відповідні закінчення, користуючись таблицею. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

40

27.11

Правильне вживання в орудному відмінку однини в іменниках чоловічого роду закінчення -ом, -ем (-єм)

На 27 листопада: с. 57, впр. 157, виписати іменники чоловічого роду в орудному відмінку однини та розібрати їх за будовою

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з правильним вживання в орудному відмінку однини в іменниках чоловічого роду закінчення -ом, -ем (-єм). Списував тест, вставляючи відповідні закінчення, користуючись таблицею. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

41

28.11

Діагностувальна робота. Усний твір

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

42

29.11

Правильне вживання закінчень іменників чоловічого роду в родовому й орудному відмінках. Робота із словником

На 29 листопада: с. 59, впр. 161, виписати іменники чоловічого роду та поставити їх у форму родового і орудного відмінка

Очно. Корекція уваги. Ознайомився з правильним вживанням закінчень іменників чоловічого роду в родовому й орудному відмінках. Робота із словником. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

43

01.12

Правильне вживання літературних форм іменників у місцевому відмінку множини з прийменником по

Очно. Корекція уваги. Ознайомився з правильним вживанням літературних форм іменників у місцевому відмінку множини з прийменником. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

44

04.12

Підсумковий урок з теми «Іменник»

На 4 грудня: с. 61, списати, розкриваючи дужки; над іменниками вказати рід

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Списував текст, розкриваючи дужки; над іменниками вказував рід. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

45

05.12

Урок розвитку зв’язного мовлення 6. Діагностувальна робота. Письмовий переказ

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

46

06.12

ДОСЛІДЖУЄМО ЧАСТИНИ МОВИ.

ПРИКМЕТНИК

Повторення про прикметник. Змінювання прикметників за родами і числами

На 6 грудня: с. 64, впр. 177, списати, розкриваючи дужки, підкреслити прикметники

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Повторює правила з означення прикметника. Змінювання прикметників за родами і числами. Списував, розкриваючи дужки, підкреслюючи прикметники. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

47

11.12

Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями з основою на твердий приголосний

На 11 грудня: с. 67, впр. 186, провідміняти виділені словосполучення

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився зі змінюванням прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями з основою на твердий приголосний. Відміняти виділені словосполучення. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

48

12.12

Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями з основою на м’який приголосний

На 12 грудня: с. 69, впр. 190, списати, вставляючи закінчення прикметників

 

Очно. Корекція уваги. Ознайомився зі змінюванням прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями з основою на м’який приголосний. Списував тест, вставляючи закінчення прикметників. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

49

13.12

Визначення граматичних форм прикметників (рід, число, відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний

На 13 грудня: с. 71 впр. 194, списати словосполучення у формі однини, вказати рід, число, відмінок

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з визначенням граматичних форм прикметників (рід, число, відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний. Списував словосполучення у формі однини, вказував рід, число, відмінок. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

50

15.12

Утворення форм ступенів порівняння прикметників

На 18 грудня: с. 72, впр. 198, утворити форми ступенів порівняння прикметників

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з утворенням форм ступенів порівняння прикметників. Утворював форми ступенів порівняння прикметників. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

51

18.12

Урок розвитку зв’язного мовлення 7. Створення реклами

На 19 грудня: Прикрасити рекламну листівку

 

Очно. Корекція уваги. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

52

19.12

Правильна вимова та правопис прикметники на -ський, -цький, -зький

На 20 грудня: с. 75, впр.206, списати , вставити букви, позначити суфікси у прикметниках

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з правильною вимовою та правописом прикметники на -ський, -цький, -зький. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

53

20.12

Відмінювання прикметників у множині

На 25 грудня: с. 77, впр.210, виписати два словосполучення прикметника з іменником та провідміняти їх

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Відмінювали прикметники у множині. Виписував два словосполучення прикметника з іменником та провідміняв їх за таблицею. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

54

25.12

Роль прикметників-синонімів та прикметників-антонімів

На 26 грудня: с.78, впр. 214, списати речення з антонімами, позначити в них закінчення і рід

Очно. Корекція уваги. Ознайомився з роллю прикметників-синонімів та прикметників-антонімів. Списував текст з антонімами, позначав в них закінчення і рід. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

55

26.12

Діагностувальна робота. Мовна тема «Іменник. Прикметник»

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

56

27.12

Вживання прикметників у прямому та переносному значенні

На 29 грудня: с. 80, впр. 218, виписати з тексту три речення з прикметниками, вжитими у переносному значенні

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився зі вживанням прикметників у прямому та переносному значенні. Виписував з тексту три речення з прикметниками, вжитими у переносному значенні. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

570

29.12

Підсумковий урок за темою «Прикметник»

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці,  переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
13 березня
Переглядів
92
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку