Українська мова 1 семестр 2023-24 |
|||
№ |
Дата |
Зміст |
Корекція |
1 |
01.09 |
І СЕМЕСТР |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Працював з допомогою вчителя та асистента вчителя над правильною вимовою слів, правильним наголошенням слів. АВ читала правило з підручника, учень слухав та слідкував за допомогою старшого родича. Всі дії виконує з допомогою вчителя, асистента вчителя, мами |
2 |
04.09 |
Повторення вивченого. Вимова та правопис дзвінких приголосних звуків у кінці слова та складу перед глухим На 4 вересня: с. 6, впр.10, списати скоромовки, виконати 2 завдання до вправи
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з вимовою та правописом дзвінких приголосних звуків у кінці слова та складу перед глухим. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя та старшого родича. Списував скоромовки. |
3 |
05.09 |
Повторення вивченого. Вступна діагностувальна робота |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя та старшого родича. Завдання зачитувала асистент вчителя. |
4 |
06.09 |
Повторення вивченого. Вимова та правопис сумнівних приголосних, що піддаються асиміляції (просьба, боротьба, нігті, кігті) На 6 вересня: с. 8, впр. 14, списати прислів'я, вставляючи пропущені букви
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з вимова та правописом сумнівних приголосних, що піддаються асиміляції (просьба, боротьба, нігті, кігті). Списував прислів'я, вставляючи пропущені букви. |
5 |
11.09 |
Повторення вивченого. Подовжені м’які приголосні звуки На 11 вересня: с. 9, впр.18, записати словосполучення, доповнивши їх словами з довідки |
Очно. Корекція уваги. Повторювали вивчене. Повторювали подовжені м’які приголосні звуки. Записував словосполучення, доповнивши їх словами з довідки. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. |
6 |
12.09 |
Повторення вивченого. Розташування 10–12 слів за алфавітом з орієнтацією на першу, другу і третю літери в слові На 12 вересня: с. 10, впр. 22, , списати слова, вилучивши ті, які порушують алфавітний порядок |
Очно. Корекція уваги. Повторював та орієнтувався в написанні слів за алфавітом, користуючись таблицею алфавіту. Списував слова, вилучивши ті, які порушують алфавітний порядок. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
7 |
13.09 |
Урок розвитку зв’язного мовлення 1. Усний твір на основі власних вражень |
Очно. Корекція уваги. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя. Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, відео, запропоноване вчителем. Твір записував на чернетку, старався прочитати, враховуючи порушення мовлення. |
8 |
15.09 |
ЗНАЧЕННЯ СЛОВА Однозначні та багатозначні слова На 15 вересня: с.11, впр.27, скласти і записати речення з виділеними словами, ужитими в різних значеннях |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з однозначними та багатозначними словами. Записав речення з виділеними словами, ужитими в різних значеннях. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, мами. Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
9 |
18.09 |
Пряме та переносне значення слів. Робота із словником На 18 вересня: с. 13, впр. 34, записати словосполучення з переносним значенням слів |
Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з прямим та переносним значенням слів. Робота із словником. Записував словосполучення з переносним значенням слів. Пише повільно. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
10 |
19.09 |
Фразеологізми. Значення найуживаніших фразеологізмів. Робота із фразеологічним словником На 19 вересня: с. 15, впр.40, списати, доповнюючи речення фразеологізмами з довідки |
Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з фразеологізмами. Ознайомився зі значеннями найуживаніших фразеологізмів. Робота із фразеологічним словником. Списував текст, доповнюючи речення фразеологізмами з довідки. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
11 |
20.09 |
Синоніми та антоніми. Робота зі словниками синонімів та антонімів На 20 вересня: с. 17, впр. 45, списати, доповнюючи групи синонімів |
Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з поняттям - синоніми та антоніми. Робота зі словниками синонімів та антонімів. Розумів, як добирати синоніми та антоніми. Списував текст вправи, доповнюючи групи синонімів. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
12 |
25.09 |
Дослідження походження слів На 25 вересня: с. 18, впр. 50, списати, вставляючи потрібні букви та знаки |
Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з дослідженням походження слів, (запозичення з іншої мови, словотворення). Списував, вставляючи потрібні букви та знаки. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
13 |
26.09 |
Розпізнавання застарілих та нових слів. Діагностувальна робота. Діалог На 26 вересня: с. 20, впр. 55, списати, розкриваючи дужки; підкреслити нові слова |
Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з розпізнаванням застарілих та нових слів. Списував текст вправи, розкриваючи дужки; підкреслював нові слова. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
14 |
27.09 |
Підсумок за темою «Значення слова». На 27 вересня: с. 21, впр. 58, виписати фразеологізми зі значенням багато |
Очно. Корекція уваги. Підсумок за темою «Значення слова». Виписував фразеологізми зі значенням «багато». Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
15 |
29.09 |
Урок розвитку зв’язного мовлення 2. Написання переказу за планом |
Очно. Корекція уваги. Записував переказ за планом. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
16 |
02.10 |
БУДОВА СЛОВА Повторення та узагальнення знань про будову слова На 2 жовтня: с. 23, впр. 64, списати текст, позначити будову виділених слів |
Очно. Корекція уваги. Повторював про будову слова за схемами. Згадував як позначається префікс, корінь, суфікс, закінчення. Списував текст, позначаючи будову виділених слів. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
17 |
03.10 |
Правильна вимова та написання ненаголошених голосних е, и в корені слова На 3 жовтня: с. 25, впр. 72, списати, уставляючи пропущені букви |
Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з правильною вимовою та написанням ненаголошених голосних е, и в корені слова. Ненаголошені е ти и перевіряють наголосом та за допомогою словника. Списував текст, уставляючи пропущені букви. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
18 |
04.10 |
Розрізнення префікса і прийменника. Правильне написання префікса та прийменника На 4 жовтня: с. 26, впр. 75, списати, розкриваючи дужки; виділити префікси, підкреслити прийменники |
Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з розрізненням префікса і прийменника. Ознайомився з правильним написанням префікса та прийменника. Прийменники зі словами пишуться окремо. Між прийменником і словом можна вставити ще одне слово. А між префіксом і словом -ні. Списував текст, розкриваючи дужки; виділити префікси, підкреслити прийменники. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
19 |
09.10 |
Правопис апострофа після префікса перед коренем На 9 жовтня: с. 28, впр. 82, списати виділені слова та утворити нові за допомогою префіксів |
Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з правописом апострофа після префікса перед коренем. АВ читала учню правило: після префікса з кінцевим твердим приголосним звуком перед я,ю, є,ї, які позначають два звуки, ставлять апостроф. Списував текст, виділені слова та утворював нові за допомогою префіксів. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
20 |
10.10 |
Розрізнення і правильне написання префіксів пре-, при На 10 жовтня: с.30, впр. 87 - списати прислів,я, розкриваючи дужки |
Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з розрізненням і правильне написання префіксів пре-, при-. Префікс пре- пишуть у словах у тому разі, коли його умовно можна замінити словом дуже. Префікс при- пишуть переважно в дієсловах. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
21 |
11.10 |
Утворення нових слів з найуживанішими суфіксами зменшення, здрібнілості, пестливості На 11 жовтня: с. 32, впр. 91, списати вірш, у виділених словах позначити суфікси |
Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з утворенням нових слів з найуживанішими суфіксами зменшення, здрібнілості, пестливості. Списував вірш, у виділених словах позначити суфікси. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
22 |
13.10 |
Урок розвитку зв’язного мовлення 3. Створення коміксу за власним задумом або казки за малюнковим планом |
Очно. Корекція уваги. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
23 |
16.10 |
Діагностувальна робота. Списування |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Хворіє. Хотів бути на уроці. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
24 |
17.10 |
ДОСЛІДЖУЄМО ЧАСТИНИ МОВИ. ІМЕННИК
Повторення знань про іменник На 17 жовтня: с. 35, впр. 99, виконати завдання на вибір
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Хворіє. Хотів бути на уроці. Повторив, що іменник – частина мови, яка називає предмети і відповідає на питання Хто? Що? Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
25 |
18.10 |
Конкретні та абстрактні іменники На 18 жовтня: с. 37, впр. 104, списати тект, вибираючи з дужок доречні іменники. Підкреслити абстрактні іменники |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Хворіє. Ознайомився з поняттями - конкретні та абстрактні іменники. Списував тект, вибираючи з дужок доречні іменники. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
26 |
23.10 |
Визначення роду та числа іменників На 23 жовтня: с. 38, впр. 109, виконати завдання на вибір |
Очно. Корекція уваги. Пригадував як визначають рід іменників та їх число. Виконував письмову вправу. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
27 |
24.10 |
Відмінки іменників На 24 жовтня: Вивчити назви відмінків та питання до них |
Очно. Корекція уваги. Учень ознайомився (з допомогою вчителя, АВ) з відмінками іменників. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
28 |
25.10 |
Урок розвитку зв’язного мовлення 4. Створення книжечки «Золоті правила нашого класу». Проєкт На 25 жовтня: |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
29 |
27.10 |
Змінювання іменників за числами і відмінками |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився зі змінюванням іменників за числами і відмінками. Розглядали таблицю відмінювання іменників в однині та множині. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
30 |
06.11 |
Початкова форма іменника На 6 листопада: с. 44, впр. 126, списати, ставлячи іменники, що в дужках у початкову форму |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з початковою формою іменника. Списував, ставлячи іменники, що в дужках у початкову форму. Форма називного відмінка однини – це початкова форма іменника. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
31 |
07.11 |
Визначення відмінка іменника в реченні На 7 листопада: с. 46, впр. 130, виписати словосполучення з виділеними іменниками та визначити їх відмінок |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з визначенням відмінка іменника в реченні. Користується з допомогою таблицею відмінків. Виписував словосполучення з виділеними іменниками та визначити їх відмінок. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
32 |
08.11 |
Визначення відмінка іменника в реченні На 8 листопада: с. 45, списати текст, позначити відмінок виділених слів |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з визначенням відмінка іменника в реченні. Користується з допомогою таблицею відмінків. Виписував словосполучення з виділеними іменниками та визначити їх відмінок. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
33 |
13.11 |
Розрізнення називного і знахідного відмінка На 13 листопада: с. 47, впр. 134, списати, над виділеними словами вказати відмінок |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з тим, що у знахідному відмінку іменники можуть бути з прийменниками, а називний відмінок завжди вживається без прийменника. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
34 |
14.11 |
Розрізнення давального і місцевого відмінків На 14 листопада: с. 49, впр.138, списати, підкреслити іменники і вказати їх відмінок |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з розрізненням давального і місцевого відмінків. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
35 |
15.11 |
Діагностувальна робота. Диктант |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. Текст диктанту переписує |
36 |
17.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Змінювання у процесі словозміни іменників приголосних [г], [к], [х] перед закінченням -і на [з′],[ц′], [с′] |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Працює з класом, аналіз діагностувальної роботи. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
37 |
20.11 |
Урок розвитку зв’язного мовлення 5. Творчий переказ тексту На 20 листопада: Дописати творчу частину переказу |
Очно. Корекція уваги. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем. |
38 |
21.11 |
Змінювання у процесі словозміни іменників голосного [і] на [о], [е] На 21 листопада: с. 54, впр. 149, змінити слова-відгадки так, щоб у них відбулось чергування |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився зі змінюванням у процесі словозміни іменників голосного [і] на [о], [е]. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |
39 |
22.11 |
Правильне вживання в орудному відмінку однини в іменниках жіночого роду закінчення -ою, -ею (-єю) На 22 листопада: с. 56, впр. 153, списати, вставляючи відповідні закінчення |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з правильним вживання в орудному відмінку однини в іменниках жіночого роду закінчення -ою, -ею (-єю). Розбирали правило. Списував тест, вставляючи відповідні закінчення, користуючись таблицею. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |
40 |
27.11 |
Правильне вживання в орудному відмінку однини в іменниках чоловічого роду закінчення -ом, -ем (-єм) На 27 листопада: с. 57, впр. 157, виписати іменники чоловічого роду в орудному відмінку однини та розібрати їх за будовою |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з правильним вживання в орудному відмінку однини в іменниках чоловічого роду закінчення -ом, -ем (-єм). Списував тест, вставляючи відповідні закінчення, користуючись таблицею. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |
41 |
28.11 |
Діагностувальна робота. Усний твір |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |
42 |
29.11 |
Правильне вживання закінчень іменників чоловічого роду в родовому й орудному відмінках. Робота із словником На 29 листопада: с. 59, впр. 161, виписати іменники чоловічого роду та поставити їх у форму родового і орудного відмінка |
Очно. Корекція уваги. Ознайомився з правильним вживанням закінчень іменників чоловічого роду в родовому й орудному відмінках. Робота із словником. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |
43 |
01.12 |
Правильне вживання літературних форм іменників у місцевому відмінку множини з прийменником по |
Очно. Корекція уваги. Ознайомився з правильним вживанням літературних форм іменників у місцевому відмінку множини з прийменником. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |
44 |
04.12 |
Підсумковий урок з теми «Іменник» На 4 грудня: с. 61, списати, розкриваючи дужки; над іменниками вказати рід |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Списував текст, розкриваючи дужки; над іменниками вказував рід. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |
45 |
05.12 |
Урок розвитку зв’язного мовлення 6. Діагностувальна робота. Письмовий переказ |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |
46 |
06.12 |
ДОСЛІДЖУЄМО ЧАСТИНИ МОВИ. ПРИКМЕТНИК Повторення про прикметник. Змінювання прикметників за родами і числами На 6 грудня: с. 64, впр. 177, списати, розкриваючи дужки, підкреслити прикметники
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Повторює правила з означення прикметника. Змінювання прикметників за родами і числами. Списував, розкриваючи дужки, підкреслюючи прикметники. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |
47 |
11.12 |
Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями з основою на твердий приголосний На 11 грудня: с. 67, впр. 186, провідміняти виділені словосполучення |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився зі змінюванням прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями з основою на твердий приголосний. Відміняти виділені словосполучення. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |
48 |
12.12 |
Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями з основою на м’який приголосний На 12 грудня: с. 69, впр. 190, списати, вставляючи закінчення прикметників
|
Очно. Корекція уваги. Ознайомився зі змінюванням прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями з основою на м’який приголосний. Списував тест, вставляючи закінчення прикметників. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |
49 |
13.12 |
Визначення граматичних форм прикметників (рід, число, відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний На 13 грудня: с. 71 впр. 194, списати словосполучення у формі однини, вказати рід, число, відмінок |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з визначенням граматичних форм прикметників (рід, число, відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний. Списував словосполучення у формі однини, вказував рід, число, відмінок. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |
50 |
15.12 |
Утворення форм ступенів порівняння прикметників На 18 грудня: с. 72, впр. 198, утворити форми ступенів порівняння прикметників |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з утворенням форм ступенів порівняння прикметників. Утворював форми ступенів порівняння прикметників. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |
51 |
18.12 |
Урок розвитку зв’язного мовлення 7. Створення реклами На 19 грудня: Прикрасити рекламну листівку
|
Очно. Корекція уваги. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |
52 |
19.12 |
Правильна вимова та правопис прикметники на -ський, -цький, -зький На 20 грудня: с. 75, впр.206, списати , вставити букви, позначити суфікси у прикметниках |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з правильною вимовою та правописом прикметники на -ський, -цький, -зький. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |
53 |
20.12 |
Відмінювання прикметників у множині На 25 грудня: с. 77, впр.210, виписати два словосполучення прикметника з іменником та провідміняти їх |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Відмінювали прикметники у множині. Виписував два словосполучення прикметника з іменником та провідміняв їх за таблицею. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |
54 |
25.12 |
Роль прикметників-синонімів та прикметників-антонімів На 26 грудня: с.78, впр. 214, списати речення з антонімами, позначити в них закінчення і рід |
Очно. Корекція уваги. Ознайомився з роллю прикметників-синонімів та прикметників-антонімів. Списував текст з антонімами, позначав в них закінчення і рід. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |
55 |
26.12 |
Діагностувальна робота. Мовна тема «Іменник. Прикметник» |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |
56 |
27.12 |
Вживання прикметників у прямому та переносному значенні На 29 грудня: с. 80, впр. 218, виписати з тексту три речення з прикметниками, вжитими у переносному значенні |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився зі вживанням прикметників у прямому та переносному значенні. Виписував з тексту три речення з прикметниками, вжитими у переносному значенні. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |
570 |
29.12 |
Підсумковий урок за темою «Прикметник» |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Письмові роботи виконує з допомогою асистента вчителя, старшого родича. АВ може записати зразок – учень записує за зразком. Або записує під диктовку (побуквенну, поскладову). Використовує (з допомогою АВ) зображення в підручнику, презентації, таблиці, переглядає навчальне відео, запропоноване вчителем |