Дизайн та технології 1 семестр 2023-24 |
|||
№ |
Дата |
Зміст |
Корекція |
1 |
06.09 |
І СЕМЕСТР Первинний інструктаж з БЖ здобувачів освіти під час вивчення теми. Макетні матеріали (папір, картон, пінопласт,дріт, пластилін, фольга). Пр. робота. Ліплення прудкої білки-вивірки |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги. Ознайомився з первинним інструктажем з БЖ здобувачів освіти під час вивчення теми. Використовував пластилін. Повторили поняття - скульптура, кругла і рельєф; форма і колір. Переглядав навчальний відеоролик. З допомогою мами з пластиліну ліпили прудку білку-вивірку . Добирає відтінки кольору за насиченістю. З допомогою асистента вчителя та мами, старшої сестри виконує прості композиції на площинні та в об’ємі. |
2 |
13.09 |
Макетні матеріали (папір, картон, пінопласт,дріт, пластилін, фольга). Пр. робота. Ліплення ласунки панди. |
Очно. Корекція уваги асистентом вчителя. Використовував пластилін. Повторили поняття - скульптура, кругла і рельєф; форма і колір. Переглядав навчальний відеоролик. З допомогою асистента вчителя з пластиліну ліпили ласунку панду. Добирає відтінки кольору за насиченістю. З допомогою асистента вчителя виконує прості композиції на площинні та в об’ємі. |
3 |
20.09 |
Дизайн - проєктування – моделювання та конструювання. Композиція виробу. Пр.. робота. Аплікація «Морський пейзаж» |
Очно. Корекція уваги асистентом вчителя. Використовував кольоровий папір, картон. Повторив поняття – пейзаж. Розмічає разом з вчителем картон за шаблоном та ріже ножицями по лініях розмітки; уміє на дотик визначити, з якого матеріалу виготовлений той чи інший виріб. Розрізняє предмети, матеріали та їх призначення за запитаннями вчителя, АВ; намагається різати ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ. Виготовляє елементарні вироби разом з вчителем, АВ. Комбінував матеріали у виріб - аплікація «Морський пейзаж» |
4 |
27.09 |
Поєднання кольорів. Добір матеріалів. Властивості кольорів. Пр. робота. Виготовлення гірлянди « Осіннє розмаїття» |
Очно. Корекція уваги асистентом вчителя. Повторювали властивості кольорів та їх поєднання. Самостійно вибирає кольори паперу та їх відтінки залежно від змісту зображення. З допомогою вчителя, АВ визначає структуру візерунка (повторення, чергування елементів), форму, забарвлення окремих частин. Дотримується певної послідовності дій під час викладання та склеювання візерунка з геометричних та рослинних елементів (засушене листя) у прямокутнику та квадраті. Уміє з допомогою дорослого користуватися осьовими лініями. З допомогою вчителя, АВ визначає послідовність роботи під час створення гірлянди «Осіннє розмаїття»
|
5 |
04.10 |
Первинний інструктаж з БЖ здобувачів освіти під час вивчення теми. Традиційні та сучасні технології декоративно-ужиткового мистецтва. Пр. робота. Виготовлення декоративного часника-захисника |
Очно. Корекція уваги асистентом вчителя. Ознайомився з первинним інструктажем з БЖ здобувачів освіти під час вивчення теми. Ознайомився з традиційними та сучасними технологіями декоративно-ужиткового мистецтва. Виготовляли часник-захисник з кольорового паперу. Ріже ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ. Користується клеєм. |
6 |
11.10 |
Виготовлення виробу в традиціях декоративно-ужиткового мистецтва. Пр. робота. Виготовлення дерева свого роду |
Очно. Корекція уваги асистентом вчителя. Ознайомився з традиційними та сучасними технологіями декоративно-ужиткового мистецтва. Переглядав навчальний відеоролик. відеоролик. Малював кольоровими олівцями. Роботою задоволений. Презентує однокласникам результати своєї діяльності. Добирає відтінки кольору за насиченістю. Створює зображення в процесі експериментування з кольорами, лініями, крапками різного розміру, формами. |
7 |
18.10 |
Виготовлення виробу за визначеною послідовністю. Пр. робота. Виготовлення пташки-мотанки із кольорових клаптиків тканини |
Хворіє, але хоче працювати. Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги. З допомогою старшої сестри виготовляв пташку-мотанку із кольорових клаптиків тканини. Різав ножицями по лінії розмітки, використовував тканину та нитки. Презентував однокласникам результати своєї діяльності. Дуже задоволений. |
8 |
25.10 |
Безпечне використання інструментів і матеріалів під час виконання технологічних операцій обробки різних матеріалів. Пр. робота. Виготовлення оберегу - віночку. |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги. З допомогою старшої сестри виготовляв оберег – віночок з кольорового паперу. Переглядав навчальний відеоролик. Досліджує форму предмету та спрощує її до геометричної подібності. Розуміє призначення декорування – для краси. Розмічає, ріже, клеє папір і картон, кольоровий папір, серветки, нитки з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри. |
9 |
08.11 |
Первинний інструктаж з БЖ здобувачів освіти під час вивчення теми. Раціональне використання часу та матеріалів. Пр. робота. Аплікація « Квіткова феєрія. Ошибана» |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги. З допомогою старшої сестри виготовляв аплікацію « Квіткова феєрія». Переглядав навчальний відеоролик. Розуміє призначення декорування – для краси. Розмічає, ріже, клеє папір і картон, кольоровий папір, серветки, нитки з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри |
10 |
15.11 |
Визначення технологічної послідовності виготовлення спроектованого виробу. Пр. робота. Оригамі «Лисенятко» |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги. Організовує власну діяльність з виготовлення виробу. Розмічає папір і картон з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називає інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі; самостійно не вміє створювати об’ємні вироби технікою орігамі, працює з допомогою АВ, вчителя, мами, старшого родича. Зробили . оригамі «Лисенятко» |
11 |
22.11 |
Виготовлення виробу за визначеною послідовністю. Пр. робота. Виготовлення паперового подарункового пакуночка |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги. Організовує власну діяльність з виготовлення виробу. Розмічає папір і картон з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називає інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі; самостійно не вміє створювати об’ємні вироби технікою орігамі, працює з допомогою АВ, вчителя, мами, старшого родича. Виготовили паперовий подарунковий пакуночок |
12 |
29.11 |
Виготовлення виробу в традиціях декоративно-ужиткового мистецтва. Пр.робота. Витинанка «Натюрморт із фруктами» |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги; організовує власну діяльність з виготовлення виробу індивідуально, використовує інструменти, пристосування, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх; картон з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів застосовує рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання; робили з кольорового паперу витинанку «Натюрморт із фруктами» |
13 |
06.12 |
Первинний інструктаж з БЖ здобувачів освіти під час вивчення теми. Поєднання кольорів. Добір матеріалів. Пр. робота. Виготовлення новорічних зірочок-сніжинок |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги; організовує власну діяльність з виготовлення виробу індивідуально, використовує інструменти, пристосування, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх; картон з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів застосовує рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання; робили з кольорового паперу новорічні зірочки-сніжинки |
14 |
13.12 |
Соціальна, функціональна, технологічна, естетична та економічна цінність індивідуально створених проектів. Пр. робота. Виготовлення сніговичка. |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги; організовує власну діяльність з виготовлення виробу індивідуально, використовує інструменти, пристосування, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх; картон з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів застосовує рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання; робили з кольорового паперу сніговичка. Розмічає, ріже, клеє папір і картон, кольоровий папір. Презентував свою роботу однокласникам. |
15 |
20.12 |
Удосконалення моделі і конструкції виробу з використанням творчих методів: комбінування, переставляння, замінювання. Пр. робота. Виготовлення ялинки з ґудзиків |
Очно. Корекція уваги; організовує власну діяльність з виготовлення виробу індивідуально, використовує інструменти, пристосування, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх; картон з допомогою вчителя, асистента вчителя за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів застосовує рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання; робили з кольорового паперу сніговичка. Розмічає, ріже, клеє папір і картон, кольоровий папір. Презентував свою роботу однокласникам. Робили ялинку з кольорового паперу. |
16 |
27.12 |
Макетування. Пр. робота. Виготовлення фото рамки «Пряниковий будиночок» |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги; організовує власну діяльність з виготовлення виробу індивідуально, використовує інструменти, пристосування, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх; картон з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів застосовує рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання; робили з кольорового паперу сніговичка. Розмічає, ріже, клеє папір і картон, кольоровий папір. Презентував свою роботу однокласникам. Робили фоторамку з кольорового паперу та картону. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|