Українська мова. 2 семестр 2022-23 |
|||
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Корекція |
16.01 |
Дистанційне навчання. Формування поняття про прикметники с. 68, впр. 193, списати виділені речення, підкреслити прикметники; вивчити правило
|
ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з формуванням поняття про прикметники, списував виділені речення, підкреслював прикметники; АВ читала правило з підручника, учень слухав та слідкував за допомогою старшого родича. Всі дії виконує з допомогою вчителя, асистента вчителя, мами: розпізнає прикметники в тексті; будує словосполучення прикметників з іменниками, встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань; за зразком (повторює) зміну прикметників за родами і числами у сполученні з іменниками; Старається, враховуючи порушення мовлення, використати прикметники у власному мовленні.
|
|
66 |
17.01 |
Дистанційне навчання. Роль прикметників у мовленні. Зв’язок прикметників з іменниками. с. 70, впр. 197 - виписати іменники зі зв,язаними з ними прикметниками |
ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з роллю прикметників у мовленні. Учень ознайомився зі зв’язком прикметників з іменниками. Виписував іменники зі зв,язаними з ними прикметниками. Письмові та навчальні дії виконує з допомогою вчителя, асистента вчителя, мами: розпізнає прикметники в тексті; будує словосполучення прикметників з іменниками, встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань; за зразком (повторює) зміну прикметників за родами і числами у сполученні з іменниками. Старається, враховуючи порушення мовлення, використати прикметники у власному мовленні.
|
67 |
18.01 |
Дистанційне навчання. Побудова словосполучень прикметників з іменниками. Граматичний зв’язок прикметників з іменниками за допомогою питань с. 71, впр. 201 - виписати сполучення іменників з прикметниками; вивчити правила |
ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з побудовою словосполучень прикметників з іменниками. Учень ознайомився з граматичним зв’язком прикметників з іменниками за допомогою питань. Виписував сполучення іменників з прикметниками. АВ читала правило з підручника, учень слухав та слідкував за допомогою старшого родича. Всі дії виконує з допомогою вчителя, асистента вчителя, мами: розпізнає прикметники в тексті; будує словосполучення прикметників з іменниками, встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань; за зразком (повторює) зміну прикметників за родами і числами у сполученні з іменниками. Старається, враховуючи порушення мовлення, використати прикметники у власному мовленні.
|
68 |
19.01 |
Дистанційне навчання. Змінювання прикметників за родами та числами (словосполучення «іменник + прикметник»). с. 73, впр. 205 - виписати прикметники та позначити у них закінчення; вивчити правило |
ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) зі змінюванням прикметників за родами та числами (словосполучення «іменник + прикметник»). Виписував прикметники та позначав у них закінчення. АВ читала правило з підручника, учень слухав та слідкував за допомогою старшого родича. Всі дії виконує з допомогою вчителя, асистента вчителя, мами: розпізнає прикметники в тексті; будує словосполучення прикметників з іменниками, встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань; за зразком (повторює) зміну прикметників за родами і числами у сполученні з іменниками. Старається, враховуючи порушення мовлення, використати прикметники у власному мовленні.
|
69 |
24.01 |
Дистанційне навчання. Змінювання прикметників за родами ( в однині) с.74, впр. 210 -записати словосполучення; позначити закінчення в прикметниках
|
ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) зі змінюванням прикметників за родами ( в однині). Записував словосполучення; позначав закінчення в прикметниках. Письмові та навчальні дії виконує з допомогою вчителя, асистента вчителя, мами: розпізнає прикметники в тексті; будує словосполучення прикметників з іменниками, встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань; за зразком (повторює) зміну прикметників за родами і числами у сполученні з іменниками. Старається, враховуючи порушення мовлення, використати прикметники у власному мовленні.
|
70 |
25.01 |
Дистанційне навчання. Змінювання прикметників за родами (словосполучення «іменник + прикметник»). Вимова і правопис слова пиріг с. 76, впр. 216 - виписати прикметники і зв,язані з ними іменники
|
ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з змінюванням прикметників за родами (словосполучення «іменник + прикметник»). Виписував з допомогою прикметники і зв,язані з ними іменники. Пише за зразком, списує письмовими літерами з друкованого тексту.
|
71 |
26.01 |
Дистанційне навчання. Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказ тексту за планом. Підгодовувати птахів
|
ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з необхідністю підгодовувати птахів. Працювали над розвитком зв’язного мовлення. Учень не може самостійно розповісти, переказати текст, але може відповідати на поставлені питання, враховуючи порушення мовлення, любить слухати перекази однокласників.
|
72 |
30.01 |
Дистанційне навчання. Розпізнавання граматичної форми прикметників за родовим закінченням, поставленим питанням, та іменником, з яким він зв’язаний. Вимова і правопис слова горизонт. с. 77 впр. 219 - виписати з вірша прикметники, які зв,язані з іменником мова
|
ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з вимовою і правописом слова горизонт. Розуміє, що закінчення слів змінюються, але рідко застосовую зміни закінчень прикметників у власній вимові. Та старається і повторює за прикладом вчителя, асистента вчителя. Виписував з допомогою з вірша прикметники, які зв,язані з іменником мова.
|
73 |
31.01 |
Дистанційне навчання. Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. с. 79, впр. 223 - записати сполучення прикметників з іменниками, позначити їх закінчення
|
ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з поняттям «Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми». З допомогою записував сполучення прикметників з іменниками, позначити їх закінчення
|
74 |
01.02 |
Дистанційне навчання. Діагностична робота. Списування
|
ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим. Учень ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) виконував діагностичну роботу. Списує письмовими літерами з друкованого тексту не в повному обсязі через повільність дій, рухів, уваги. |
75 |
02.02 |
Дистанційне навчання. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення вивченого про прикметник с. 78, впр. 221, виписати з тексту словосполучення прикметників з іменниками чоловічого роду |
ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з аналізом контрольної роботи, спостерігав за роботою класа. Приймав за запитом вчителя (з допомогою та підказками) участь у груповій роботі з узагальнення вивченого про прикметник. З допомогою виписував з тексту словосполучення прикметників з іменниками чоловічого роду , пише повільно.
|
76 |
07.02 |
Дистанційне навчання. Формування поняття про числівник с. 81, впр. 227, списати речення з числівниками,підкреслити їх |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з поняттям про числівник. З допомогою списував речення з числівниками, підкреслюючи їх |
77 |
08.02 |
Дистанційне навчання. Вимова і запис числівників, які використовують для запису дати в зошиті. Вимова і правопис слів сантиметр, дециметр с. 82, впр. 231 - скласти і записати речення з цікавими фактами про числа |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з вимовою і записом числівників, які використовують для запису дати в зошиті; вимовою і правописом слів «сантиметр, дециметр». Виконує завдання, враховуючи порушення мовлення, повторюючи слова за зразком АВ. З допомогою записував речення з цікавими фактами про числа за зразком, списував.
|
78 |
09.02 |
Дистанційне навчання. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання правил безпечної поведінки на вокзалі. Вимова і правопис слова вокзал. Дистанційне навчання. Скласти діалог туриста і туристки при зустрічі на вокзалі
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з складанням правил безпечної поведінки на вокзалі; вимовою і правописом слова вокзал. З допомогою АВ складали діалог туриста і туристки при зустрічі на вокзалі, застосовуючи ігрові техніки, враховуючи порушення мовлення учня. |
79 |
13.02 |
Дистанційне навчання. Правильне читання числових виразів с. 84, впр. 238, списати загадки, записуючи числівники словами
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з списуванням загадки, записував числівники словами за зразком, вчився правильно вимовляти числові вирази, повторюючи за АВ
|
80 |
14.02 |
Дистанційне навчання. Підсумковий урок за темою «Числівник». Вимова і правопис слів хвилина, секунда Виконати індивідуальні завдання |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з вимовою і правописом слів хвилина, секунда. Списував числівники за зразком.
|
81 |
15.02 |
Дистанційне навчання. Діагностична робота. Диктант |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) виконав діагностичну роботу. Текст диктанта списував з друкованого тексту. Під диктовку, на слух писати не може , крім окремих букв, які запам*ятав і зумів скористатися (з допомогою) табличкою переводу друкованих літер у письмові. |
82 |
16.02 |
Дистанційне навчання. Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого з теми Записати лічилку, підкреслити числівники |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з аналізом діагностичної роботи та повторенням вивченого з теми. З допомогою записав лічилку, підкресливши числівники
|
83 |
21.02 |
Дистанційне навчання. Формування поняття про дієслово с. 86, впр. 243, виписати з тексту дієслова
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з поняттям про дієслово. З допомогою виписав з тексту дієслова
|
84 |
22.02 |
Дистанційне навчання. Роль дієслів у мовленні с. 87, впр. 247 - списати два речення, підкреслити дієслова
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з роллю дієслів у мовленні. З допомогою списав два речення, підкреслив дієслова
|
85 |
23.02 |
Дистанційне навчання. Часові форми дієслів с. 90, впр. 253, списати, підкреслити дієслова у формі теперішнього часу
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з часовими формами дієслів. З допомогою списав, підкресливши дієслова у формі теперішнього часу. Повторює запитання до дієслів.
|
86 |
27.02 |
Дистанційне навчання. Урок розвитку зв’язного мовлення. Вимова і написання слова криниця Розповісти про почуте на уроці, намалювати криницю |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з вимовою і написанням слова криниця. З допомогою малював криницю. Розповідав про свій колодязь.
|
87 |
28.02 |
Дистанційне навчання. Змінювання дієслів за часами. Вимова і правопис слова гриміти с. 93, впр. 260, списати, підкреслити дієслова та визначити час |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з змінюванням дієслів за часами та вимовою і правописом слова гриміти. З допомогою списав, підкреслив дієслова та визначити час . Може визначити коли є подія: вже відбулася, зараз відбувається, чи ще буде відбуватися.
|
88 |
01.03 |
Дистанційне навчання. Правопис не з дієсловами. с. 94, впр. 264, виписати не з дієсловами |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з правописом «не з дієсловами». З допомогою виконував завдання - виписував «не» з дієсловами
|
89 |
02.03 |
Дистанційне навчання. Доречне вживання дієслів-антонімів у власних висловленнях с. 96, впр.268, записати пари синонімів |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з доречним вживанням дієслів-антонімів у власних висловленнях. З допомогою записав пари синонімів. Плутає поняття антоніми, синоніми, виконує завдання за зразком, копіюючи.
|
90 |
07.03 |
Дистанційне навчання. Доречне вживання дієслів-синонімів у власних висловленнях с. 97, впр. 272, виконати завдання на вибір |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з доречним вживанням дієслів-синонімів у власних висловленнях. Завдання виконував з допомогою.
|
91 |
08.03 |
Дистанційне навчання. Доречне вживання дієслів з прямим і переносним значенням у власних висловленнях с. 98, впр. 277, виконати завдання на вибір |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з доречним вживання дієслів з прямим і переносним значенням у власних висловленнях. Погано орієнтується у поняттях – пряме і переносне значення, завдання виконує за зразком – списує речення.
|
92 |
09.03 |
Дистанційне навчання. Підсумковий урок за темою «Дієслово». Вимова і правопис слова кипіти. с. 100, впр. 281, виконати завдання на вибір |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з вимовою і правописом слова кипіти. Пише за зразком.
|
93 |
13.03 |
Дистанційне навчання. Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення власного висловлювання на основі життєвого досвіду та спостережень. Вимова і правопис слова абрикос. Скласти якомога більше слів, використовуючи букви слова абрикос
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з вимовою і правописом слова абрикос. Записав слово. Приймав участь у роботі класу по складанню речень зі словом абрикос, враховуючи порушення мовлення.
|
94 |
14.03 |
Дистанційне навчання. Діагностична робота. Мовна тема |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) виконував діагностичну роботу.
|
95 |
15.03 |
Дистанційне навчання. Аналіз роботи. Повторення вивченого Виконати індивідуальні завдання
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з аналізом роботи та повторював вивчене. Списував наданий вчителем текст.
|
96 |
16.03 |
Дистанційне навчання. Повторення вивченого про речення с. 103, впр. 290 - утворити і записати речення, добираючи слова з довідки |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) записував речення, добираючи слова з довідки |
97 |
21.03 |
Дистанційне навчання. Речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів. Розповідні, питальні, спонукальні речення с. 105, впр.294 - списати питальні речення |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з реченнями, різними за метою висловлювання та вираженням почуттів. Розповідні, питальні, спонукальні речення. Списував питальні речення. Може поставити запитання, враховуючи порушення мовлення.
|
98 |
22.03 |
Дистанційне навчання. Речення, різні за інтонацією (окличні і неокличні). с. 106, впр.298, списати одне окличне та одне неокличне речення |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з реченнями, різними за інтонацією (окличні і неокличні). З допомогою списав одне окличне та одне неокличне речення. Може повторити інтонацію окличного речення – це розважає учня.
|
99 |
23.03 |
Дистанційне навчання. Звертання. Речення зі звертанням. Використання кличного відмінка під час звертань с. 108, впр. 303, скласти і записати два речення, у яких ти звертаєшся до рідних |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з звертанням та реченням зі звертанням. Учень ознайомився з використанням кличного відмінка під час звертань. З допомогою записав два речення, у яких звертався до рідних, за зразком, списав з екрану .
|
100 |
03.04 |
Дистанційне навчання. Головні члени речення (підмет і присудок). с.110 впр. 308, списати, підкреслити підмет і присудок; вивчити правило
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з головними членами речення (підметом і присудком). Повторював правило за зразком. Списував, підкресливши підмет і присудок; з допомогою.
|
101 |
04.04 |
Дистанційне навчання. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за малюнковим планом та кінцівкою Прочитати казочку рідним
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з тим, що можна самому скласти казки за малюнковим планом та кінцівкою. З АВ казку складали усно, фрази повторював, враховуючи порушення мовлення. |
102 |
05.04 |
Дистанційне навчання. Визначення в реченні другорядних членів речення (без поділу на види). с. 112, впр. 316, списати виділені речення, підкреслити головні та другорядні члени речення |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з визначенням в реченні другорядних членів речення (без поділу на види). Списував виділені речення, підкресливши головні та другорядні члени речення. В темі самостійно не орієнтується, завдання виконує за зразком.
|
103 |
06.04 |
Дистанційне навчання. Граматичні зв’язки між словами у простому реченні за допомогою питань с. 114, впр. 320, виконати завдання 2 |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з граматичними зв’язками між словами у простому реченні за допомогою питань. В темі самостійно не орієнтується, завдання виконує за зразком. Питання до слів задає з допомогою, закінчення не вимовляє чітко.
|
104 |
11.04 |
Дистанційне навчання. Зв’язок між головним і залежним словом у словосполученні с. 115, впр. 324, виписати виділені словосполучення, позначити у кожному головне слово |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з зв’язком між головним і залежним словом у словосполученні, розуміє які питання можна поставити до слів. З допомогою виписував виділені словосполучення, позначивши у кожному головне слово
|
105 |
12.04 |
Дистанційне навчання. Словосполучення в групі підмета і групі присудка с. 117, впр. 329, виконати завдання на вибір
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з словосполученням в групі підмета і групі присудка. Для учня тема складна. Працює за зразком, списує.
|
106 |
13.04 |
Дистанційне навчання. Побудова різних видів простих речень. Узагальнення знань про речення Виконати завдання на картках
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з побудовою різних видів простих речень. Завдання виконує за зразком АВ
|
107 |
17.04 |
Дистанційне навчання. Узагальнення знань про речення Придумати і записати речення різні за метою висловлювання
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) записав речення різні за метою висловлювання.
|
108 |
18.04 |
Дистанційне навчання. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання переказу за опорними словами. Вимова і правопис слова космонавт Скласти два речення про космос
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з вимовою і правописом слова космонавт. З допомогою АВ складав переказ за опорними словами. Придумали два речення про космос.
|
109 |
19.04 |
Дистанційне навчання. Діагностична робота. Письмовий переказ |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) виконував діагностичну роботу. Списував друкований текст письмовими літерами.
|
110 |
20.04 |
Дистанційне навчання. Аналіз роботи. Повторення вивченого про текст На 20 квітня: |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з аналізом роботи.
|
111 |
25.04 |
Дистанційне навчання. Будова тексту. Тема і мета тексту. На 25 квітня: с. 120, впр. 336, списати зачин або кінцівку тексту |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з будовою тексту; темою і метою тексту. Списував зачин тексту
|
112 |
26.04 |
Дистанційне навчання. Текст-розповідь та текст-опис. На 26 квітня: с. 122, впр. 340, списати один із текстів; вивчити правило |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з Текстом-розповіддю та текстом-описом. Списав текст
|
113 |
27.04 |
Дистанційне навчання. Текст-міркування. На 27 квітня: с. 124, впр. 344, списати із тексту доведення; вивчити правило |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з Текстом-міркуванням. Списував текст.
|
114 |
01.05 |
Дистанційне навчання. Текст-есе. На 1 травня: с. 126, впр. 347, виконати завдання на вибір |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з поняттям «Текст-есе». Писав за зразком.
|
115 |
02.05 |
Дистанційне навчання. Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчальний переказ. На 2 травня: Відгадати загадки, скласти речення зі словами-відгадками |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) писав речення зі словами- відгадками за зразком.
|
116 |
03.05 |
Дистанційне навчання. Спостереження за найголовнішими ознаками художніх текстів. Тема і мета художніх текстів. На 3 травня: с. 130, впр. 357, вивчити ознаки художнього стилю |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з ознаками художніх текстів. Писав за зразком.
|
117 |
04.05 |
Дистанційне навчання. Спостереження за найголовнішими ознаками науково-популярних текстів. Тема і мета науково-популярних текстів На 4 травня: с. 131, впр. 362, вивчити ознаки науково-популярного стилю |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з ознаками науково-популярних текстів. Писав за зразком. |
118 |
09.05 |
Дистанційне навчання. Спостереження за найголовнішими ознаками ділових текстів. Тема і мета ділових текстів На 9 травня: с. 133, впр. 366, вивчити ознаки ділового стилю |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з ознаками ділових текстів. Писав за зразком.
|
119 |
10.05 |
Дистанційне навчання. Узагальнення відомостей про текст На 10 травня: Списати текст, вставляючи пропущені букви |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) списував текст, вставляючи пропущені букви
|
120 |
11.05 |
Дистанційне навчання. План тексту. Абзаци в оформленні текстів на письмі. Заголовок відповідно до теми тексту На 11 травня: с. 133, впр. 367, списати другий абзац |
ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з планом тексту. Списав другий абзац
|
121 |
15.05 |
Дистанційне навчання. Зв’язок речень у тексті за допомогою займенників, прислівників, близьких за значенням слів. На 15 травня: с. 137, впр. 375, виконати завдання на вибір |
ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з зв’язком речень у тексті за допомогою займенників, прислівників, близьких за значенням слів. Писав за зразком.
|
122 |
16.05 |
Дистанційне навчання. Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання адреси. Вимова і правопис слова адреса На 16 травня: Написати свою адресу
|
ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з написанням адреси. Вимовляв слова адреса з допомогою АВ. Написав свою адресу за зразком – списав.
|
123 |
17.05 |
Дистанційне навчання. Діагностична робота. Мовна тема "Речення. Текст" На 17 травня: |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень виконав ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) діагностичну роботу.
|
124 |
18.05 |
Дистанційне навчання. Аналіз діагностичної роботи. підсумковий урок за темою "Текст" На 18 травня: с. 138, впр. 377 ( 2 текст), списати і виконати завдання |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з аналізом діагностичної роботи. Списував завдання за зразком.
|
125 |
23.05 |
Дистанційне навчання. Повторення. Речення, текст На 23 травня: Виписати із казки "Про дівчинку-сопілку" розповідне, питальне і спонукальне речення |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень виписав ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) із казки "Про дівчинку-сопілку" розповідне, питальне і спонукальне речення.
|
126 |
24.05 |
Дистанційне навчання. Повторення. Слово. Значення слова. Будова слова На 24 травня: с. 139, впр. 378, записати слова за алфавітом, вставляючи пропущені букви |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з повторенням «Слово. Значення слова. Будова слова». З допомогою АВ записав слова за алфавітом, вставляючи пропущені букви
|
127 |
25.05 |
Дистанційне навчання. Повторення. Частини мови На 25 травня: с.140, впр. 383, списати речення з числівниками |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) списував речення з числівниками
|
128 |
29.05 |
Дистанційне навчання. Повторення. Частини мови На 29 травня: с. 141, впр. 384, виписати з вірша сім прикметників |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) виписав з вірша сім прикметників
|
129 |
30.05 |
Дистанційне навчання. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання листа в майбутнє На 30 травня:
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень (з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) пивав лист у майбутнє.
|
130 |
31.05 |
Дистанційне навчання. Підсумковий урок за рік. На 31 травня: |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) виконував задання за зразком.
|