Календарно-тематичний план з корекцією з предмета "Українська мова" для немовленнєвої дитини із ЗПР, 3 клас, 2 семестр НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичний план з корекцією з предмета "Українська мова" для немовленнєвої дитини із ЗПР, 3 клас, 2 семестр НУШ
Перегляд файлу

Українська мова. 2 семестр 2022-23

Дата

Зміст уроку

Корекція

65

16.01

Дистанційне навчання. Формування поняття про прикметники

 с. 68, впр. 193, списати виділені речення, підкреслити прикметники; вивчити правило

 

ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим. Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з формуванням поняття про прикметники,  списував виділені речення, підкреслював прикметники; АВ читала правило з підручника, учень слухав та слідкував за допомогою старшого родича. Всі дії виконує з допомогою вчителя, асистента вчителя, мами:

розпізнає прикметники в тексті; будує словосполучення прикметників з   іменниками, встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань; за зразком (повторює) зміну прикметників за родами і числами у сполученні з іменниками;

Старається, враховуючи порушення мовлення, використати прикметники у власному мовленні.

 

 

66

17.01

Дистанційне навчання. Роль прикметників у мовленні. Зв’язок прикметників з іменниками.

с. 70, впр. 197 - виписати іменники зі зв,язаними з ними прикметниками

ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з роллю прикметників у мовленні. Учень ознайомився зі зв’язком прикметників з іменниками. Виписував іменники зі зв,язаними з ними прикметниками.  Письмові та навчальні дії виконує з допомогою вчителя, асистента вчителя, мами: розпізнає прикметники в тексті; будує словосполучення прикметників з   іменниками, встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань; за зразком (повторює) зміну прикметників за родами і числами у сполученні з іменниками. Старається, враховуючи порушення мовлення, використати прикметники у власному мовленні.

 

 

 

67

18.01

Дистанційне навчання. Побудова словосполучень прикметників з іменниками. Граматичний зв’язок прикметників з іменниками за допомогою питань

 с. 71, впр. 201 - виписати сполучення іменників з прикметниками; вивчити правила

ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з побудовою словосполучень прикметників з іменниками. Учень ознайомився з граматичним зв’язком прикметників з іменниками за допомогою питань. Виписував сполучення іменників з прикметниками. АВ читала правило з підручника, учень слухав та слідкував за допомогою старшого родича. Всі дії виконує з допомогою вчителя, асистента вчителя, мами:

розпізнає прикметники в тексті; будує словосполучення прикметників з   іменниками, встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань; за зразком (повторює) зміну прикметників за родами і числами у сполученні з іменниками. Старається, враховуючи порушення мовлення, використати прикметники у власному мовленні.

 

 

68

19.01

Дистанційне навчання. Змінювання прикметників за родами та числами (словосполучення «іменник + прикметник»).

 с. 73, впр. 205 - виписати прикметники та позначити у них закінчення; вивчити правило

ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) зі змінюванням прикметників за родами та числами (словосполучення «іменник + прикметник»). Виписував прикметники та позначав у них закінчення. АВ читала правило з підручника, учень слухав та слідкував за допомогою старшого родича. Всі дії виконує з допомогою вчителя, асистента вчителя, мами: розпізнає прикметники в тексті; будує словосполучення прикметників з   іменниками, встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань; за зразком (повторює) зміну прикметників за родами і числами у сполученні з іменниками. Старається, враховуючи порушення мовлення, використати прикметники у власному мовленні.

 

 

 

69

24.01

Дистанційне навчання. Змінювання прикметників за родами ( в однині)

 с.74, впр. 210 -записати словосполучення; позначити закінчення в прикметниках

 

ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) зі змінюванням прикметників за родами ( в однині). Записував словосполучення; позначав закінчення в прикметниках. Письмові та навчальні дії виконує з допомогою вчителя, асистента вчителя, мами: розпізнає прикметники в тексті; будує словосполучення прикметників з   іменниками, встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань; за зразком (повторює) зміну прикметників за родами і числами у сполученні з іменниками. Старається, враховуючи порушення мовлення, використати прикметники у власному мовленні.

 

 

70

25.01

Дистанційне навчання. Змінювання прикметників за родами (словосполучення «іменник + прикметник»). Вимова і правопис слова пиріг

 с. 76, впр. 216 - виписати прикметники і зв,язані з ними іменники

 

ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з змінюванням прикметників за родами (словосполучення «іменник + прикметник»). Виписував з допомогою прикметники і зв,язані з ними іменники. Пише за зразком, списує письмовими літерами з друкованого тексту.

 

 

71

26.01

Дистанційне навчання. Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказ тексту за планом.

 Підгодовувати птахів

 

ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з необхідністю підгодовувати птахів. Працювали над розвитком зв’язного мовлення. Учень не може самостійно розповісти, переказати текст, але може відповідати на поставлені питання, враховуючи порушення мовлення, любить слухати перекази однокласників.

 

 

72

30.01

Дистанційне навчання. Розпізнавання граматичної форми прикметників за родовим закінченням, поставленим питанням, та іменником, з яким він зв’язаний. Вимова і правопис слова горизонт.

 с. 77 впр. 219 - виписати з вірша прикметники, які зв,язані з іменником мова

 

ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з вимовою і правописом слова горизонт. Розуміє, що закінчення слів змінюються, але рідко застосовую зміни закінчень прикметників у власній вимові. Та старається і повторює за прикладом вчителя, асистента вчителя. Виписував з допомогою з вірша прикметники, які зв,язані з іменником мова.

 

 

73

31.01

Дистанційне навчання. Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми.

 с. 79, впр. 223 - записати сполучення прикметників з іменниками, позначити їх закінчення

 

ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з поняттям «Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми». З допомогою записував сполучення прикметників з іменниками, позначити їх закінчення

 

 

74

01.02

Дистанційне навчання. Діагностична робота. Списування

 

 

ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим.

Учень ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) 

виконував діагностичну роботу. Списує письмовими літерами з друкованого тексту  не в повному обсязі через повільність дій, рухів, уваги.

75

02.02

Дистанційне навчання. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення вивченого про прикметник

 с. 78, впр. 221, виписати з тексту словосполучення прикметників з іменниками чоловічого роду

ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з аналізом контрольної роботи, спостерігав за роботою класа. Приймав за запитом вчителя (з допомогою та підказками) участь у груповій роботі з узагальнення вивченого про прикметник. З допомогою виписував з тексту словосполучення прикметників з іменниками чоловічого роду , пише повільно.

 

 

76

07.02

Дистанційне навчання. Формування поняття про числівник

с. 81, впр. 227, списати речення з числівниками,підкреслити їх

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з поняттям про числівник. З допомогою

списував речення з числівниками, підкреслюючи їх

77

08.02

Дистанційне навчання. Вимова і запис числівників, які використовують для запису дати в зошиті. Вимова і правопис слів сантиметр, дециметр

 с. 82, впр. 231 - скласти і записати речення з цікавими фактами про числа

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з вимовою і записом числівників, які використовують для запису дати в зошиті; вимовою і правописом слів «сантиметр, дециметр». Виконує завдання, враховуючи порушення мовлення, повторюючи слова за зразком АВ. З допомогою записував речення з цікавими фактами про числа за зразком, списував.

 

78

09.02

Дистанційне навчання. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання правил безпечної поведінки на вокзалі. Вимова і правопис слова вокзал.

 Дистанційне навчання. Скласти діалог туриста і туристки при зустрічі на вокзалі

 

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з складанням правил безпечної поведінки на вокзалі; вимовою і правописом слова вокзал.

 З допомогою АВ складали діалог туриста і туристки при зустрічі на вокзалі, застосовуючи ігрові техніки, враховуючи порушення мовлення учня.

79

13.02

Дистанційне навчання. Правильне читання числових виразів

 с. 84, впр. 238, списати загадки, записуючи числівники словами

 

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з списуванням загадки, записував  числівники словами  за зразком, вчився правильно вимовляти числові вирази, повторюючи за АВ

 

80

14.02

Дистанційне навчання. Підсумковий урок за темою «Числівник». Вимова і правопис слів хвилина, секунда

 Виконати індивідуальні завдання

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з вимовою і правописом слів хвилина, секунда. Списував  числівники за зразком.

 

 

81

15.02

Дистанційне навчання. Діагностична робота. Диктант

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) виконав діагностичну роботу. Текст диктанта списував з друкованого тексту. Під диктовку, на слух писати не може , крім окремих букв, які запам*ятав і зумів скористатися (з допомогою) табличкою переводу друкованих літер у письмові.

82

16.02

Дистанційне навчання. Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого з теми

 Записати лічилку, підкреслити числівники

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з аналізом діагностичної роботи та повторенням вивченого з теми. З допомогою записав лічилку, підкресливши числівники

 

83

21.02

Дистанційне навчання. Формування поняття про дієслово

 с. 86, впр. 243, виписати з тексту дієслова

 

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з поняттям про дієслово. З допомогою виписав з тексту дієслова

 

84

22.02

Дистанційне навчання. Роль дієслів у мовленні

 с. 87, впр. 247 - списати два речення, підкреслити дієслова

 

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з роллю дієслів у мовленні. З допомогою списав два речення, підкреслив дієслова

 

 

 

85

23.02

Дистанційне навчання. Часові форми дієслів

 с. 90, впр. 253, списати, підкреслити дієслова у формі теперішнього часу

 

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з часовими формами дієслів. З допомогою списав, підкресливши дієслова у формі теперішнього часу. Повторює запитання до дієслів.

 

 

86

27.02

Дистанційне навчання. Урок розвитку зв’язного мовлення. Вимова і написання слова криниця

Розповісти про почуте на уроці, намалювати криницю

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з вимовою і написанням слова криниця. З допомогою малював криницю. Розповідав про свій колодязь.

 

 

87

28.02

Дистанційне навчання. Змінювання дієслів за часами. Вимова і правопис слова гриміти

с. 93, впр. 260, списати, підкреслити дієслова та визначити час

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з змінюванням дієслів за часами та вимовою і правописом слова гриміти. З допомогою списав,  підкреслив дієслова та визначити час . Може визначити коли є подія: вже відбулася, зараз відбувається, чи ще буде відбуватися.

 

88

01.03

Дистанційне навчання. Правопис не з дієсловами.

с. 94, впр. 264, виписати не з дієсловами

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з правописом «не з дієсловами». З допомогою виконував завдання - виписував «не» з дієсловами

 

 

89

02.03

Дистанційне навчання. Доречне вживання дієслів-антонімів у власних висловленнях

 с. 96, впр.268, записати пари синонімів

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з доречним вживанням дієслів-антонімів у власних висловленнях. З допомогою записав пари синонімів. Плутає поняття антоніми, синоніми, виконує завдання за зразком, копіюючи.

 

90

07.03

Дистанційне навчання. Доречне вживання дієслів-синонімів у власних висловленнях

 с. 97, впр. 272, виконати завдання на вибір

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з доречним вживанням дієслів-синонімів у власних висловленнях. Завдання виконував з допомогою.

 

91

08.03

Дистанційне навчання. Доречне вживання дієслів з прямим і переносним значенням у власних висловленнях

 с. 98, впр. 277, виконати завдання на вибір

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з доречним вживання дієслів з прямим і переносним значенням у власних висловленнях. Погано орієнтується у поняттях – пряме і переносне значення, завдання виконує за зразком – списує речення.

 

 

92

09.03

Дистанційне навчання. Підсумковий урок за темою «Дієслово». Вимова і правопис слова кипіти.

 с. 100, впр. 281, виконати завдання на вибір

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з вимовою і правописом слова кипіти. Пише за зразком.

 

 

93

13.03

Дистанційне навчання. Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення

власного висловлювання на основі життєвого досвіду та спостережень. Вимова і правопис слова абрикос.

 Скласти якомога більше слів, використовуючи букви слова абрикос

 

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з вимовою і правописом слова абрикос. Записав слово. Приймав участь у роботі класу по складанню речень зі словом абрикос, враховуючи порушення мовлення.

 

94

14.03

Дистанційне навчання. Діагностична робота. Мовна тема

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) виконував діагностичну роботу.

 

95

15.03

Дистанційне навчання. Аналіз роботи. Повторення вивченого

 Виконати індивідуальні завдання

 

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з аналізом роботи та повторював вивчене. Списував наданий вчителем текст.

 

 

96

16.03

Дистанційне навчання. Повторення вивченого про речення

 с. 103, впр. 290 - утворити і записати речення, добираючи слова з довідки

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича)

записував речення, добираючи слова з довідки

97

21.03

Дистанційне навчання. Речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів. Розповідні, питальні, спонукальні речення

 с. 105, впр.294 - списати питальні речення

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з реченнями, різними за метою висловлювання та вираженням почуттів. Розповідні, питальні, спонукальні речення. Списував питальні речення. Може поставити запитання, враховуючи порушення мовлення.

 

98

22.03

Дистанційне навчання. Речення, різні за інтонацією (окличні і неокличні).

 с. 106, впр.298, списати одне окличне та одне неокличне речення

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з реченнями, різними за інтонацією (окличні і неокличні). З допомогою списав одне окличне та одне неокличне речення. Може повторити інтонацію окличного речення – це розважає учня.

 

99

23.03

Дистанційне навчання. Звертання. Речення зі звертанням. Використання кличного відмінка під час звертань

 с. 108, впр. 303, скласти і записати два речення, у яких ти звертаєшся до рідних

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з звертанням та реченням зі звертанням. Учень ознайомився з використанням кличного відмінка під час звертань. З допомогою записав  два речення, у яких  звертався до рідних, за зразком, списав з екрану .

 

 

100

03.04

Дистанційне навчання. Головні члени речення (підмет і присудок).

 с.110 впр. 308, списати, підкреслити підмет і присудок; вивчити правило

 

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з головними членами речення (підметом і присудком). Повторював правило за зразком. Списував, підкресливши підмет і присудок; з допомогою.

 

 

101

04.04

Дистанційне навчання. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за малюнковим планом та кінцівкою

 Прочитати казочку рідним

 

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з тим, що можна самому скласти казки за малюнковим планом та кінцівкою. З АВ казку складали усно, фрази повторював, враховуючи порушення мовлення.

102

05.04

Дистанційне навчання. Визначення в реченні другорядних членів речення (без поділу на види).

 с. 112, впр. 316, списати виділені речення, підкреслити головні та другорядні члени речення

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з визначенням в реченні другорядних членів речення (без поділу на види). Списував виділені речення, підкресливши головні та другорядні члени речення. В темі самостійно не орієнтується, завдання виконує за зразком.

 

 

103

06.04

Дистанційне навчання. Граматичні зв’язки між словами у простому реченні за допомогою питань

 с. 114, впр. 320, виконати завдання 2

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з граматичними зв’язками між словами у простому реченні за допомогою питань. В темі самостійно не орієнтується, завдання виконує за зразком. Питання до слів задає з допомогою, закінчення не вимовляє чітко.

 

 

104

11.04

Дистанційне навчання. Зв’язок між головним і залежним словом у

словосполученні

 с. 115, впр. 324, виписати виділені словосполучення, позначити у кожному головне слово

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з зв’язком між головним і залежним словом у словосполученні, розуміє які питання можна поставити до слів. З допомогою виписував виділені словосполучення, позначивши у кожному головне слово

 

 

105

12.04

Дистанційне навчання. Словосполучення в групі підмета і групі присудка

 с. 117, впр. 329, виконати завдання на вибір

 

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з словосполученням в групі підмета і групі присудка. Для учня тема складна. Працює за зразком, списує.

 

106

13.04

Дистанційне навчання. Побудова різних видів простих речень. Узагальнення знань про речення

 Виконати завдання на картках

 

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з побудовою різних видів простих речень. Завдання виконує за зразком АВ

 

107

17.04

Дистанційне навчання. Узагальнення знань про речення

 Придумати і записати речення різні за метою висловлювання

 

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень  ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) записав  речення різні за метою висловлювання.

 

 

108

18.04

Дистанційне навчання. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання

переказу за опорними словами. Вимова і правопис слова космонавт

 Скласти два речення про космос

 

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з вимовою і правописом слова космонавт. З допомогою АВ складав переказ за опорними словами. Придумали два речення про космос.

 

 

109

19.04

Дистанційне навчання. Діагностична робота. Письмовий переказ

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) виконував діагностичну роботу. Списував друкований текст письмовими літерами. 

 

110

20.04

Дистанційне навчання. Аналіз роботи. Повторення вивченого про текст

На 20 квітня:

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з аналізом роботи.

 

111

25.04

Дистанційне навчання. Будова тексту. Тема і мета тексту.

На 25 квітня: с. 120, впр. 336, списати зачин або кінцівку тексту

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з будовою тексту; темою і метою тексту.

Списував зачин  тексту

 

112

26.04

Дистанційне навчання. Текст-розповідь та текст-опис.

На 26 квітня: с. 122, впр. 340, списати один із текстів; вивчити правило

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з Текстом-розповіддю та текстом-описом. Списав текст

 

 

113

27.04

Дистанційне навчання. Текст-міркування.

На 27 квітня: с. 124, впр. 344, списати із тексту доведення; вивчити правило

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з Текстом-міркуванням. Списував текст.

 

 

114

01.05

Дистанційне навчання. Текст-есе.

На 1 травня: с. 126, впр. 347, виконати завдання на вибір

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з поняттям «Текст-есе». Писав за зразком.

 

115

02.05

Дистанційне навчання. Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчальний переказ.

На 2 травня: Відгадати загадки, скласти речення зі словами-відгадками

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень  ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) писав речення зі словами- відгадками за зразком.

 

116

03.05

Дистанційне навчання. Спостереження за найголовнішими ознаками художніх текстів. Тема і мета художніх текстів.

На 3 травня: с. 130, впр. 357, вивчити ознаки художнього стилю

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з ознаками художніх текстів. Писав за зразком.

 

117

04.05

Дистанційне навчання. Спостереження за найголовнішими ознаками науково-популярних текстів. Тема і мета науково-популярних текстів

На 4 травня: с. 131, впр. 362, вивчити ознаки науково-популярного стилю

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з ознаками науково-популярних текстів. Писав за зразком.

118

09.05

Дистанційне навчання. Спостереження за найголовнішими ознаками ділових текстів. Тема і мета ділових текстів

На 9 травня: с. 133, впр. 366, вивчити ознаки ділового стилю

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з ознаками ділових текстів. Писав за зразком.

 

119

10.05

Дистанційне навчання. Узагальнення відомостей про текст

На 10 травня: Списати текст, вставляючи пропущені букви

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень  ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) списував текст, вставляючи пропущені букви 

 

120

11.05

Дистанційне навчання. План тексту. Абзаци в оформленні текстів на письмі. Заголовок відповідно до теми тексту

На 11 травня: с. 133, впр. 367, списати другий абзац

ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з планом тексту. Списав другий абзац

 

121

15.05

Дистанційне навчання. Зв’язок речень у тексті за допомогою займенників, прислівників, близьких за значенням слів.

На 15 травня: с. 137, впр. 375, виконати завдання на вибір

ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з зв’язком речень у тексті за допомогою займенників, прислівників, близьких за значенням слів. Писав за зразком.

 

122

16.05

Дистанційне навчання. Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання адреси. Вимова і правопис слова адреса

На 16 травня: Написати свою адресу

 

ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з написанням адреси. Вимовляв  слова адреса з допомогою АВ. Написав свою адресу за зразком – списав.

 

 

123

17.05

Дистанційне навчання. Діагностична робота. Мовна тема "Речення. Текст"

На 17 травня:

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень виконав ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) діагностичну роботу.

 

124

18.05

Дистанційне навчання. Аналіз діагностичної роботи. підсумковий урок за темою "Текст"

На 18 травня: с. 138, впр. 377 ( 2 текст), списати і виконати завдання

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з аналізом діагностичної роботи. Списував завдання за зразком.

 

125

23.05

Дистанційне навчання. Повторення. Речення, текст

На 23 травня: Виписати із казки "Про дівчинку-сопілку" розповідне, питальне і спонукальне речення

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень виписав ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) із казки "Про дівчинку-сопілку" розповідне, питальне і спонукальне речення.

 

126

24.05

Дистанційне навчання. Повторення. Слово. Значення слова. Будова слова

На 24 травня: с. 139, впр. 378, записати слова за алфавітом, вставляючи пропущені букви

ZOOM, VIBER, телефонний режим.

Учень ознайомився ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) з повторенням «Слово. Значення слова. Будова слова». З допомогою АВ записав слова за алфавітом, вставляючи пропущені букви

 

 

127

25.05

Дистанційне навчання. Повторення. Частини мови

На 25 травня: с.140, впр. 383, списати речення з числівниками

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень  ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) списував  речення з числівниками

 

128

29.05

Дистанційне навчання. Повторення. Частини мови

На 29 травня: с. 141, впр. 384, виписати з вірша сім прикметників 

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень  ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича)  виписав з вірша сім прикметників 

 

129

30.05

Дистанційне навчання. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання листа в майбутнє

На 30 травня:

 

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень  (з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) пивав лист у майбутнє.

 

130

31.05

Дистанційне навчання. Підсумковий урок за рік.

На 31 травня:

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.

Учень ( з допомогою вчителя, АВ, мами, старшого родича) виконував задання за зразком.

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
13 березня
Переглядів
28
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку