Діагностувальна робота. 3 клас
Робота з мовними одиницями «Числівник. Дієслово»
Варіант 1
Прізвище, ім’я _____________________________________________________
1. Числівник – це частина мови, яка:
а) називає числа;
б) означає назви предметів;
в) вказує на дію предметів.
2. Дієслова відповідають на питання:
а) хто?, що?;
б) скільки?, котрий?;
в) що робить?, що зробив?, що буде робити?.
3. Визнач рядок, в якому тільки числівники.
а) шість, двадцять вісім, сто;
б) одинадцять, школа, три;
в) щирий, веселий, кмітливий.
4. Покажи стрілочками час кожного дієслова.
намалюють • • минулий час
читаю • • майбутній час
сказала • • теперішній час
5. Добери антоніми до поданих дієслів:
Памʼятати – _________________________,
відлітати – _________________________ ,
радіти – ____________________________ .
6. До іменників добери споріднені дієслова за зразком.
Зразок: прання – прати.
Читання – _______________, конструювання – __________________________,
вʼязання – ____________________, плавання – ________________________.
7. Прочитай речення. Встав пропущені числівники.
Рік триває _______________________ місяців.
Кожна пора року триває __________ місяці.
8. Спиши прислів’я, розриваючи дужки.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Діагностувальна робота. 3 клас
Робота з мовними одиницями «Числівник. Дієслово»
Варіант 2
Прізвище, ім’я _____________________________________________________
1. Числівники відповідають на питання:
а) хто?, що?;
б) скільки?, котрий?;
в) що зробив?, що зробила?.
2. Дієслова – це слова, які:
а) називають числа;
б) означають назви предметів;
в) називають дію предметів.
3. Визнач рядок, в якому тільки числівники.
а) сім, девʼяносто, одинадцять;
б) двадцять, шістдесят, книга;
в) щаслива, добра, радісна.
4. Покажи стрілочками час кожного дієслова.
сміється • • минулий час
написав • • майбутній час
розповість • • теперішній час
5. Добери антоніми до поданих дієслів:
Вигравати – _________________________,
руйнувати – _________________________ ,
мовчати – ____________________________ .
6. До іменників добери споріднені дієслова за зразком.
Зразок: прання – прати.
Малювання – _______________, ліплення – __________________________,
розвʼязування – __________________, навчання – _________________________.
7. Прочитай речення. Встав пропущені числівники.
Тиждень має __________ днів
Доба має _________________________________ години.
8. Спиши прислів’я, розриваючи дужки.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________