Діагностувальна робота з української мови. Робота з мовними одиницями з теми "Числівник. Дієслово".

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови за підручником К. Пономарьової для учнів 3 класу.
Перегляд файлу

                                      

                                                  Діагностувальна робота. 3 клас

 Робота з мовними одиницями «Числівник. Дієслово»

Варіант 1

Прізвище, ім’я _____________________________________________________

1. Числівник – це частина мови, яка:

а) називає числа;

б) означає назви предметів;

в) вказує на дію предметів.

2. Дієслова відповідають на питання:

а) хто?, що?;

б) скільки?, котрий?;

в) що робить?, що зробив?, що буде робити?.

3. Визнач рядок, в якому тільки числівники.

а) шість, двадцять вісім, сто;

б) одинадцять, школа, три;

в) щирий, веселий, кмітливий. 

4. Покажи стрілочками час кожного дієслова.

намалюють                  минулий час          

          читаю •                 майбутній час

        сказала •                 теперішній час 

5. Добери антоніми до поданих дієслів:

Памʼятати – _________________________,

відлітати –  _________________________ ,

радіти – ____________________________ .

 

6. До іменників добери споріднені дієслова за зразком.

Зразок: прання – прати.

Читання – _______________, конструювання – __________________________,

вʼязання – ____________________, плавання – ________________________. 

7. Прочитай  речення. Встав пропущені числівники.  

Рік триває _______________________ місяців.

 Кожна пора року триває __________ місяці.

 

8. Спиши прислів’я, розриваючи дужки.

 

  1. Правда у вогні (не)горить, у воді (не)тоне. 2. (Не)вчи рибу плавати.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Діагностувальна робота. 3 клас

 Робота з мовними одиницями «Числівник. Дієслово»

Варіант 2

Прізвище, ім’я _____________________________________________________

1. Числівники відповідають на питання:

а) хто?, що?;

б) скільки?, котрий?;

в) що зробив?, що зробила?.

2. Дієслова – це слова, які:

а) називають числа;

б) означають назви предметів;

в) називають  дію предметів.

3. Визнач рядок, в якому тільки числівники.

а) сім, девʼяносто, одинадцять;

б) двадцять, шістдесят, книга;

в) щаслива, добра, радісна. 

4. Покажи стрілочками час кожного дієслова.

        сміється                  минулий час          

         написав •                 майбутній час

    розповість                   теперішній час 

5. Добери антоніми до поданих дієслів:

Вигравати – _________________________,

руйнувати –  _________________________ ,

мовчати – ____________________________ .

6. До іменників добери споріднені дієслова за зразком.

Зразок: прання – прати.

Малювання – _______________, ліплення – __________________________,

розвʼязування – __________________, навчання – _________________________. 

7. Прочитай  речення. Встав пропущені числівники.

Тиждень має __________ днів

Доба має _________________________________ години.

 

8. Спиши прислів’я, розриваючи дужки.

 

  1. Хто (не)робить, той (не)їсть. 2. (Не)кидай слова на вітер.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

 

 

docx
Додано
14 березня
Переглядів
709
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку