Календарно-тематичний план з ритміки
на 1-ий семестр 2020/2021 навчального року
для учнів 3 класу з порушеннями інтелектуального розвитку
(одна година на тиждень)
№ п/п |
Дата |
К-сть годин |
Зміст матеріалу |
|
|
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
|
Вправи з ходьби: ходьба приставним кроком лівим і правим боком з рухами рук (оплески над головою, перед грудьми, за спиною). Гра на дитячих шумових інструментах. Ритмічні вправи: прямий галоп. «Стрибучі м’ячики» муз. М. Сатуліної . Підготовчі вправи до танців.
Вправи з ходьби: чергування ходьби з бігом, з стрибками та іншими рухами. Ритмічні вправи: прямий галоп. Гра на дитячих шумових інструментах. Ритмічні вправи: прямий галоп. «Стрибучі м’ячики» муз. М. Сатуліної. Підготовчі вправи до танців.
Вправи з ходьби: ходьба в колоні зі зміною темпу та напрямку рухів, зі зміною ведучого (*з допомогою вчителя). Гра на дитячих шумових інструментах. Ритмічні вправи: танцювальний біг з плавною ходою. «Прогулянка» муз. Р. Леденьової . Підготовчі вправи до танців.
Вправи з ходьби: ходьба на носках, на п’ятках, на зовнішній і внутрішній сторонах стоп, в напівприсіді. Гра на дитячих шумових інструментах. Логоритміка. Ритмічні вправи: танцювальний біг з плавною ходою. «Прогулянка» муз. Р. Леденьової. Підготовчі вправи до танців.
Вправи з бігу: біг на носках з високо піднятими колінами, широким кроком. Логоритміка. Ритмічні вправи: притупи. «На лугу» муз Ю.Слонова, сл.нар. Елементи танців.
Вправи з бігу: біг в колоні і парами у різних напрямках (*з допомогою вчителя): по колу, парами, тримаючись за руки (наслідуючи вчителя). Логоритміка. Ритмічні вправи: притупи. «На лугу» муз Ю.Слонова, сл. нар. Елементи танців.
Вправи з бігу: біг «змійкою» з оббіганням предметів, які розставлено на одній лінії (з допомогою чи наслідуючи вчителя); зміна напрямку, темпу. Логоритміка. Ритмічні вправи: приставні кроки.«Друг за другом»,муз. О.Тілічеєвої
Вправи з бігу: знаходження за сигналом свого місця в колоні і зупинка під час бігу (*з допомогою вчителя); біг врозтіч. Фонетична ритміка. Ритмічні вправи: приставні кроки. «Друг за другом», муз. О. Тілічеєвої. Елементи танців.
Вправи із стрибків: стрибки на місці обома ногами, на лівій та правій нозі (*з допомогою чи наслідуючи вчителя). Фонетична ритміка. Ритмічні вправи: "пружинка" з поворотами тулуба. Рухливі музично-ритмічні ігри. «Хто скоріше займе стільчик», ест. нар. мелодія.
Вправи із стрибків: стрибки з просуванням уперед; підстрибування на місці – разом та ноги нарізно. Фонетична ритміка. Ритмічні вправи: "пружинка" з поворотами тулуба. Рухливі музично-ритмічні ігри.«Хто скоріше займе стільчик», ест.нар.мелодія.
Вправи з рівноваги: ходьба з торбинкою (вагою 300г) на голові - руки в сторони, на поясі. Фонетична ритміка. Ритмічні вправи: "колупалочка" (нога на п`ятку). «Танець сніжинок», муз. В. А. Моцарта.
Вправи з рівноваги: утримання рівноваги на одній нозі, піднявши другу вперед або в сторону, руки на поясі (з допомогою чи наслідуючи вчителя). Логопедична ритміка. Ритмічні вправи: "колупалочка" (нога на п`ятку). «Петрушки», муз. і сл. Н. Вересокіної.
Вправи з рівноваги:утримання рівноваги, стоячи на носках, руки вгору; виконання "ластівки" ( з допом. вчителя). Логопедична ритміка. Ритмічні вправи: танці-імпровізації. Хоровод. «Сніжинки», муз.Т. Ломової.
Вправи з рівноваги: виконання перекатів з п`яток на носки і навпаки, стоячи на гімнастичній палиці (наслідуючи вчителя). Логопедична ритміка. Ритмічні вправи: танці-імпровізації. Новорічний хоровод. Підсумковий урок за 1-ий семестр.
|