Календарно-тематичний план з ритміки
на 2-ий семестр 2020/2021 навчального року
для учнів 3 класу з порушеннями інтелектуального розвитку
(одна година на тиждень)
№ п/п |
Дата |
К-сть годин |
Зміст матеріалу |
|
|
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1 |
Загальнорозвивальні вправи в різних положеннях (стоячи, сидячи, лежачи). Виконання танцювального кроку, галопу, потрійного притупу, підскоків.
Загальнорозвивальні вправи з використанням обручів. Чітке, ритмічне виконання в заданому темпі під музику. Виконання колупалочки з притупом, оплесків, поклонів дівчинки ті хлопчика, пружинки.
Загальнорозвивальні вправи з використанням палиць. Чітке, ритмічне виконання в заданому темпі під музику. Шикування і перешикування на місці, під час ходьби і бігу.
Загальнорозвивальні вправи з використанням великих і малих м'ячів. Чітке, ритмічне виконання в заданому темпі під музику. Перешикування з одного кола в два, три.
Загальнорозвивальні вправи з використанням стрічок (інших предметів). Чітке, ритмічне виконання в заданому темпі під музику. Створення ритмічного супроводу пальцями рук.
Вправи для рук плечового поясу. Підняття одночасно руки вперед і вгору, підводячись на носки з положення стоячи, ступні паралельні, ноги злегка розставлені. Гра дзвіночками під словесний супровід.
Вправи для рук плечового поясу. Розведення руки в сторони з поворотом: управо, уліво, з положення руки за голову (стоячи і сидячи). Передача рухами, пластикою образів природи в музичних творах.
Вправи для рук плечового поясу. Піднімання і опускання плечей. Розпізнавання танцювальних мелодій ("полька", "вальс", "народний танець").
Вправи для рук плечового поясу. Обхват правою рукою лівого плеча, лівою рукою – правого плеча, потім розведення рук в сторони і знову обхват плечей.
Вправи для рук плечового поясу. Енергійне розгинання вперед зігнутих в ліктях рук («бокс»). Злагоджені танцювальні рухи з однолітками.
Вправи для ніг. Переступання вперед і назад через палицю або обруч, що знаходиться в руках. Рухливі музично-ритмічні ігри.
Вправи для ніг. Присідання з підніманням рук вперед, угору з предметами і без них. Присідання, торкаючись спиною і потилицею стіни (наслідуючи вчителя). Рухливі музично-ритмічні ігри. Пісенно-мовні ігри.
Вправи для ніг. Виконання махів прямою ногою вперед, плескання під ногою в долоні. Пісенно-мовні ігри.
Вправи для ніг. Піднімання по черзі зігнутих в колінах ніг з перекладанням під ними предметів (кубиків, м‘ячиків) з однієї руки в іншу. Використання міміки і пантоміміки для відтворення образів тварин, птахів, людей.
Вправи для тулуба. Повороти тулуба вправо і вліво. Нахили тулуба в сторони при різному положенні рук (*з допомогою вчителя). Використання міміки і пантоміміки для відтворення образів тварин, птахів, людей
Вправи для тулуба. Нахили тулуба вперед, торкаючись руками підлоги. Розташування і взяття предметів біля носка правої (лівої) ноги збоку. Регуляція темпу мовлення й гучності голосу під час ігор.
Підсумок за рік.
|