Календарно-тематичний план розроблено для учнів 3 класів.
За підручником «Українська мова» для 3 класу
(автори Е. Данілавічютє, Л. Трохименко, Г. Грибань)
( 3,5 години на тиждень)
Календарно-тематичний план розроблено на основі типової освітньої програми для учнів 3-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко
За підручником «Українська мова» для 3 класу
(автори Е. Данілавічютє, Л. Трохименко, Г. Грибань)
( 3,5 години на тиждень)
№ |
Дата |
К-сть годин |
Тема уроку
|
Мовний матеріал
|
Діагностувальний період |
|
|||
1 |
|
1 |
Алфавіт |
|
2 |
|
1 |
Склад. Поділ слів на склади |
|
3 |
|
1 |
Голосні звуки, позначення їх на письмі |
|
4 |
|
1 |
Наголос |
|
5 |
|
1 |
Перенос слів |
|
6 |
|
1 |
Приголосні звуки |
|
Повторення |
|
|||
7 |
|
1 |
Перенос слів із рядка в рядок |
|
8 |
|
1 |
Голосні звуки |
|
9 |
|
1 |
Наголос |
|
10 |
|
1 |
Приголосні звуки |
|
11 |
|
1 |
Апостроф |
|
Мова і мовлення |
|
|||
12 |
|
1 |
Мова – засіб спілкування. Діалог |
|
13 |
|
1 |
Державна і рідна мова |
|
14 |
|
1 |
Культура усного та писемного мовлення |
|
15 |
|
1 |
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідь за сюжетним малюнком «Осінь» |
|
16 |
|
1 |
Слова ввічливості |
|
Текст |
|
|||
17 |
|
1 |
Ознаки тексту. Письмовий переказ |
|
18 |
|
1 |
Змістовий зв’язок між частинами тексту |
|
19 |
|
1 |
Заголовок. Абзац |
|
20-21 |
|
2 |
План тексту |
|
22 |
|
1 |
Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом |
|
23-24 |
|
2 |
Типи текстів |
|
25 |
|
1 |
Діагностувальна робота |
|
Речення |
|
|||
26 |
|
1 |
Повторення та узагальнення вивченого в другому класі |
|
27 |
|
1 |
Розповідні, питальні і спонукальні речення. Списування |
|
28 |
|
1 |
Окличні і неокличні речення |
|
29 |
|
1 |
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідь за серією сюжетних малюнків. Тема розповіді «Каштанчик». |
|
30 |
|
1 |
Інтонування речень |
|
31 |
|
1 |
Звертання. Розділові знаки при звертаннях |
|
32-33 |
|
2 |
Члени речення. Головні і другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченні |
|
34 |
|
1 |
Словосполучення. Головне і залежне слова в словосполученні |
|
35 |
|
1 |
Діагностувальна робота |
|
36 |
|
1 |
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідь за серією сюжетних малюнків. Тема розповіді «Допомога тваринам узимку» |
|
Слово. Значення слова |
|
|||
37 |
|
1 |
Слово і його значення. Диктант |
|
38 |
|
1 |
Слова з прямим і переносним значенням |
|
39 |
|
1 |
Слова, які мають кілька значень (багатозначні слова) |
|
40 |
|
1 |
Слова, які однаково звучать і пишуться, але мають різні значення |
|
41 |
|
1 |
Слова близькі за значенням (синоніми)
|
|
42 |
|
1 |
Слова з протилежним значенням (антоніми) |
|
43 |
|
1 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання порад на тему «Бережіть книжки» за опорними словами і малюнками |
|
44 |
|
1 |
Діагностувальна робота |
|
Будова слова |
|
|||
45-46 |
|
2 |
Закінчення слова. Робота з мовними одиницями |
|
47-48 |
|
2 |
Основа слова. Частини основи: корінь, префікс, суфікс |
|
49-50 |
|
2 |
Корінь слова. Спільнокореневі слова |
|
51 |
|
1 |
Розвиток зв’язного мовлення. Новорічне вітання |
|
52 |
|
1 |
Діагностувальна робота |
|
53 |
|
1 |
Подолання розбіжностей у навчальних досягненнях учнів |
|
54 |
|
1 |
Подолання розбіжностей у навчальних досягненнях учнів |
|
55 |
|
1 |
Подолання розбіжностей у навчальних досягненнях учнів |
|
56 |
|
1 |
Підсумковий урок |
|