Про матеріал
Малюнковий диктант з банкою, в якій знаходяться канцелярські приладдя, можна розробити таким чином:
1. Мета: Розвиток зорової уваги, навичок спостереження, дрібної моторики та концентрації учнів.
2. План диктанту: учень пише назву предмета за допомогою малюнка.
3. Завдання
• Учні можуть також отримати додаткове завдання: самостійно домалювати інші канцелярські приладдя на свій розсуд.
4. Оцінка роботи:
• Учні звіряють свої малюнки з оригінальним зображенням або обговорюють, що вийшло. Важливо підкреслити, що не тільки точність зображення є важливою, але й уважність до деталей та дотримання послідовності.
Такий диктант допомагає учням візуалізувати почуте та розвивати креативність.