Календарно-тематичний план для учнів 3 класів.
За підручником «Українська мова» для 3 класу
(автори Е. Данілавічютє, Л. Трохименко, Г. Грибань)
( 3,5 години на тиждень)
Календарно-тематичний план розроблено на основі типової освітньої програми для учнів 3-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко
За підручником «Українська мова» для 3 класу
(автори Е. Данілавічютє, Л. Трохименко, Г. Грибань)
( 3,5 години на тиждень)
№ |
Дата |
К-сть годин |
Тема уроку
|
Мовний матеріал
|
Будова слова |
|
|||
57 |
|
1 |
Чергування голосних звуків [о],[е] з [і] у коренях слів |
Чергування, звук, слово, зміна, словосполучення, голосні. |
58 |
|
1 |
Чергування приголосних звуків [г],[к], [х] із [ж], [ч], [ш] у коренях слів |
Чергування, звук, слово, зміна, словосполучення. |
59-60 |
|
2 |
Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и] в корені, що перевіряються наголосом |
Наголос, вимова, правопис. |
61-62 |
|
2 |
Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и] в корені, що не перевіряються наголосом |
Наголос, вимова, правопис. |
63 |
|
1 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту розповіді за даним початком |
Текст, початок, розповідь. |
64-65 |
|
2 |
Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними |
Вимова, правопис, глухі, дзвінкі, звук, приголосні. |
66 |
|
1 |
Вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та в середині слова перед глухими |
Вимова, правопис, глухі, слово, пишемо, вимовляємо. |
67 |
|
1 |
Префікс |
Префікс, частина слова, корінь, утворення слів. |
68 |
|
1 |
Правопис префіксів і прийменників |
Правопис, префікс, прийменник, словосполучення |
69-70 |
|
2 |
Правопис префіксів роз-, без-, з- (с-). Усний твір |
Правопис, префікс, словосполучення, утворення слів. |
71 |
|
1 |
Розвиток зв’язного мовлення. Створюю письмове висловлення на основі вражень від прочитаного тексту |
Висловлення, текст, письмово. |
72 |
|
1 |
Збіг однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня |
Збіг приголосних, префікс, корінь. |
73 |
|
1 |
Апостроф після префіксів |
Префікс, апостроф, словосполучення. |
74 |
|
1 |
Перенос слів із префіксами. Списування |
Перенос, слово, префікс, речення. |
75-76 |
|
2 |
Суфікс |
Суфікс, корінь, закінчення, спільна частина. |
77 |
|
1 |
Збіг однакових приголосних на межі кореня і суфікса |
Корінь, суфікс, збіг приголосних. |
78 |
|
1 |
Розвиток зв’язного мовлення. Створюю листівку чи запрошення |
Листівка, запрошення, писати. |
79 |
|
1 |
Діагностувальна робота |
|
Поняття про частини мови |
|
|||
80-81 |
|
2 |
Поняття про іменник |
Іменник, частина мови, назви предметів, науковий, художній. |
82-83 |
|
2 |
Поняття про прикметник |
Прикметник, частина мови, слова – ознаки, зразок. |
84-85 |
07.03 11.03 |
2 |
Поняття про дієслово. Диктант |
Дієслово, частина мови, назва дій. |
Іменник |
|
|||
86-87 |
|
2 |
Іменники – назви істот і неістот |
Іменник, предмети, істоти, неістоти, люди, тварини. |
88 |
|
1 |
Розвиток зв’язного мовлення. Редагування текстів |
Текст, виправлення, редагування. |
89 |
|
1 |
Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках. Робота з мовними одиницями |
Іменник, власні іменники, загальні іменники, велика буква, назва предмета. |
90-91 |
|
2 |
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній |
Рід іменників, чоловічий, жіночий, середній, зразок. |
92 |
|
1 |
Змінювання іменників за числами: однина і множина |
Однина, множина, числа іменників. |
93-94 |
|
2 |
Змінювання іменників за відмінками |
Відмінки, іменник, закінчення, зв’язок слів, істота, неістота, називний, родовий, давальний, знахідний, орудний, місцевий, кличний, однина, множина. |
95 |
04.04 |
1 |
Розвиток зв’язного мовлення. Опис істоти за малюнком, планом |
Опис, істота, малюнок, план. |
96 |
09.04 |
1 |
Діагностувальна робота |
|
Прикментик |
|
|||
97 |
10.04 |
1 |
Прикметник як частина мови |
Прикметник, правило, ознака предмета. |
98 |
11.04 |
1 |
Зв’язок прикметників з іменниками |
Питання, зв’язок, іменник, прикметник, число, рід, відмінок. |
99 |
15.04 |
1 |
Пряме і переносне значення прикметників |
Пряме значення, переносне значення, словосполучення, текст. |
100 |
16.04 |
1 |
Прикметники – антоніми та прикметники – синоніми |
Прикметники – антоніми, прикметники – синоніми, довідка, протилежне значення, близьке значення. |
101 |
17.04 |
1 |
Прикметники в загадках. Робота з мовними одиницями |
Прикметник., загадка, зразок. |
102 |
18.04 |
1 |
Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом |
Текст, завдання, деформований текст. |
103 |
23.04 |
1 |
Прикметники в описах |
Прикметник, опис, зразок, ознака. |
104-105 |
24.04 25.04 |
2 |
Змінювання прикметників у словосполученні з іменниками за родами. Родові закінчення прикметників. |
Прикметник, однина, множина, чоловічий, жіночий, середній, закінчення. |
106 |
29.04 |
1 |
Змінювання прикметників у словосполученні з іменниками за числами |
Прикметник, словосполучення, іменник, число. |
107 |
30.04 |
1 |
Діагностувальна робота |
|
Дієслово |
|
|||
108-109 |
01.05 02.05 |
2 |
Дієслово як частина мови. Зв’язок дієслова з іменником у реченні |
Дієслово, частина мови, зв’язок, іменник, дії предмета. |
110 |
07.05 |
1 |
Розвиток зв’язного мовлення. Створюю повідомлення для друзів |
Повідомлення, створення, написання. |
111 |
08.05 |
1 |
Дієслова – синоніми |
Дієслова – синоніми, близьке значення, однакове значення, звучання. |
112 |
09.05 |
1 |
Дієслова – антоніми |
Дієслова – антоніми, протилежне значення, словосполучення. |
113 |
13.05 |
1 |
Вживання дієслів у переносному значенні. Диктант |
Дієслово, переносне значення, вживання. |
114-115 |
14.05 15.05 |
2 |
Змінювання дієслів за часами |
Дія, теперішній час, минулий час, майбутній час, питання. |
116-117 |
16.05 21.05 |
2 |
Написання не з дієсловами |
Писати, окремо, спонукальне речення. |
118 |
22.05 |
1 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання порад на тему «Бережіть книжки» за опорними словами і малюнками |
Слова, малюнки, розповідь. |
119 |
23.05 |
1 |
Діагностувальна робота |
|
120 |
27.05 |
1 |
Корекційно – рефлексійний тиждень для подолання розбіжностей у навчальних досягненнях учнів |
|
121 |
28.05 |
1 |
Корекційно – рефлексійний тиждень для подолання розбіжностей у навчальних досягненнях учнів |
|
122 |
29.05 |
1 |
Корекційно – рефлексійний тиждень для подолання розбіжностей у навчальних досягненнях учнів |
|
123 |
30.05 |
1 |
Підсумковий урок |
|