Календарно-тематичне планування з української мови за підручником «Українська мова та читання» (Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова) 4 клас І, ІІ семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з української мови за підручником «Українська мова та читання»

(Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова)

4 клас

І, ІІ семестр

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з української мови за підручником «Українська мова ти читання»

(Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова)

4 клас

І, ІІ семестр

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

І семестр

  1.  

 

Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови в 4 класі, підручником з української мови й умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну (с.1-3)

Повторюю знання про звуки і букви

  1.                 

 

Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви (с.4-5)

  1.                 

 

Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях (с.6-7)

  1.                 

 

Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом (с.8-9)

  1.                 

 

Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу (с.9-11)

  1.                 

 

Правильно наголошую слова (с.11-14)

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свої враження від побаченого. Тема для спілкування: «Враження від осінньої природи»

  1.                 

 

Розташовую слова в алфавітному порядку (с.14-15)

  1.                 

 

Правильно поділяю слова для переносу (с.15-16)

  1.             

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Звуки і букви»  

Спостерігаю за значенням слів

  1.             

 

Розрізняю пряме і переносне значення слів. розгорнутої відповіді на подане запитання (с.17-18)

  1.             

 

Добираю синоніми й антоніми (с.19-18)

  1.             

 

Розпізнаю багатозначні слова (с.21-22)

  1.             

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Хитрий Карло»

  1.             

 

Досліджую фразеологізми (с.23-24)

  1.             

 

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова

  1.             

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Значення слова»

(

Пригадую будову слова

  1.             

 

Визначаю будову слова (с.25-26)

  1.             

 

Розрізняю співзвучні префікси і прийменники (с.27-29)

  1.             

 

Досліджую слова із префіксами пре- і при- (с.29-31)

  1.             

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання казки з використанням порівняльного опису. Тема для спілкування: «Казка про яблуню і березу»

  1.             

 

Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. (с.31-32)

  1.             

 

Повторення і закріплення знань про будову слова

  1.             

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Будова слова»

 

Дізнаюся більше про іменники

  1.             

 

Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви (с.33-34)

  1.             

 

Визначаю рід і число іменників (с.35-37)

  1.             

 

Досліджую відмінки і відмінкові питання (с.37-39)

  1.             

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за одним із поданих зачинів. Тема для спілкування: «Моє ставлення до школи»

  1.             

 

Змінюю іменники за відмінками (с.39-40)

  1.             

 

Визначаю початкову форму іменників (с.41-42)

  1.             

 

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини (с.43-45)

  1.             

 

Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини (с.45-47)

  1.             

 

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини (с.48-50)

  1.             

 

Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (с.50-52)

  1.             

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Дві груші й одна»

  1.             

 

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини (с.52-55)

  1.             

 

Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (с.55-57)

  1.             

 

Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини (с.58-59)

  1.             

 

Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини (с.60-61)

  1.             

 

Розбираю іменник як частину мови (с.61-62)

  1.             

 

Повторення і закріплення знань про іменник

  1.             

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом. Тема для спілкування: «Мій улюблений журнал»

  1.             

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник»

 

Дізнаюся більше про прикметник

  1.             

 

Пригадую вивчене про прикметник (с.63-65)

  1.             

 

Спостерігаю за відмінюванням прикметників (с.65-68)

  1.             

 

Визначаю початкову форму прикметників (с.68-69)

  1.             

 

Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках (с.70-71)

  1.             

 

Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів (с.72-74)

  1.             

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Шкідливість паління»

  1.             

 

Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк- 

(с.74-75)

  1.             

 

Визначаю рід, число і відмінок прикметників (с.76-77)

  1.             

 

Розбираю прикметник як частину мови (с.78-79)

  1.             

 

Закріплення і застосування знань про прикметник

  1.             

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Прикметник»

 

  1.             

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Про розум і вдячність диких тварин»

  1.             

 

Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр.

ІІ семестр

Пригадую числівники

  1.             

 

Розпізнаю числівники в реченні і тексті (с.80-82)

  1.             

 

Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 (с.82-84)

  1.             

 

Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби (с.84-85)

  1.             

 

Закріплення і застосування знань про числівник

Досліджую займенник

  1.             

 

Розпізнаю займенники (с.86-87)

  1.             

 

Досліджую особові займенники (с.88-89)

  1.             

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про своє ставлення до персонажів тексту. Тема для спілкування: «Стосунки між однолітками»

  1.             

 

Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої і 2-ої особи (с.90-92)

  1.             

 

Досліджую відмінювання займенників 3-ої особи (с.92-94)

  1.             

 

Розбираю займенники як частину мови (с.94-96)

  1.             

 

Закріплення і застосування знань про займенники

  1.             

 

Тематична діагностувальна робота з тем «Числівник» і «Займенник»

Дізнаюсь більше про дієслово

  1.             

 

Розпізнаю дієслова (с.97-99)

  1.             

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Справжня дружба» (с. 32-34 зошит «Малюю словом»)

  1.             

 

Розпізнаю неозначену форму дієслова (с.99-101)

  1.             

 

Змінюю дієслова за числами (с.101-103)

  1.             

 

Визначаю часи дієслів (с.103-105)

  1.             

 

Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу (с.106-107)

  1.             

 

Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу (с.108-109)

  1.             

 

Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу (с.110-111)

  1.             

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні інтереси. Тема для спілкування: «Моє хобі»

  1.             

 

Утворюю дієслова минулого часу (с.112-113)

  1.             

 

Досліджую дієслова на -ся (с.114-115)

  1.             

 

Розбираю дієслово як частину мови (с.116-117)

  1.             

 

Закріплення і застосування знань про дієслово.

  1.             

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Дієслово»

 

Досліджую прислівник

  1.             

 

Спостерігаю за прислівниками (с.118-119)

  1.             

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Бурулька»

  1.             

 

Розрізняю прислівники і прикметники (с.120-122)

  1.             

 

Правильно записую прислівники (с.123-124)

  1.             

 

Утворюю прислівники  (с.124-125)

  1.             

 

Закріплення і застосування знань про прислівник.

  1.             

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Прислівник»

 

Будую речення

  1.             

 

Пригадую знання про речення. (с.126-127)

  1.             

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розмірковування на задану тему. Тема для спілкування: «Мій рідний край»     

  1.             

 

Розпізнаю і будую речення різних видів (с.128-129)

  1.             

 

Визначаю головні і другорядні члени речення (с.130-131)

  1.             

 

Встановлюю зв’язок слів у реченні (с.132-133)

  1.             

 

Спостерігаю за однорідними членами речення (с.134-135)

  1.             

 

Складаю речення з однорідними членами (с.136-138)

  1.             

 

Застосовую знання про речення (с.138-139)

  1.             

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання вибіркового переказу тексту. Тема для спілкування: «Кмітливий грак»      

  1.             

 

Повторення і закріплення знань про речення

  1.         

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Речення»

 

Застосовую знання про текст

  1.         

 

Пригадую будову тексту (с.140-141)

  1.         

 

Визначаю тему і мету тексту (с.142-143)

  1.         

 

Складаю план тексту (с.145-146)

  1.         

 

Розрізняю різновиди текстів (с.146-148)

  1.         

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання чарівної казки. Тема для спілкування: «Якби я був чарівником (була чарівницею)»

  1.         

 

Будую текст-опис (с.149-150)

  1.         

 

Будую текст-міркування (с.150-152)

  1.         

 

Складаю есе (с.152-154)

  1.         

 

Розрізняю стилі текстів (с.154-155)

  1.         

 

Повторення і закріплення знань про текст

  1.         

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Текст»

 

  1.         

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Миколка, Вітя і цуцик»

Повторюю і застосовую вивчене

  1.         

 

Пригадую вивчене (с.156-157)

  1.         

 

Застосовую знання з мови (с.158-159) 

  1.         

 

Повторення і закріплення вивченого.

  1.         

 

Повторення і закріплення вивченого.

  1.         

 

Повторення і закріплення вивченого.

  1.         

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свою мрію. Тема для спілкування: «Моя заповітна мрія»

 

  1.         

 

Повторення і закріплення вивченого.

  1.         

 

Повторення і закріплення вивченого.

  1.         

 

Повторення і закріплення вивченого.

  1.         

 

Повторення і закріплення вивченого.

  1.         

 

Підсумковий урок за рік

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 11
Оцінки та відгуки
  1. Римар Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Буйноза Олена Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Георгица Галина Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Лещенко Валентина Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Олександрівна Тамара
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Підіпригора Олена ,
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Світлана Коптельцева
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Дзівалтівська Світлана Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Ліщук Тетяна Євгеніївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Войтенко Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Шаля Клавдія Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 8 відгуків
docx
Додав(-ла)
Козенко Алла
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
22 серпня 2021
Переглядів
42760
Оцінка розробки
5.0 (11 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку