Календарно-тематичне планування уроків літературного читання в 3 класі
за підручником «Українська мова та читання. Частина 2» автор — О. В. Вашуленко)1
Календарно-тематичного планування уроків літературного читання в 3 класі
за підручником «Українська мова та читання. Частина 2» автор — О. В. Вашуленко)1
Семестр |
Кількість годин |
Всього годин |
І |
|
|
ІІ |
|
№ |
Дата |
Примітка |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності
|
1. |
|
|
Вступ до розділу «Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край». Вересень красне літо проводжає, золоту осінь зустрічає. І. Кульська «Вересень» (с. 3-4). |
Учень/учениця: правильно називає та практично розрізнює фольклорні і авторські твори; [3 МОВ 2.2] співвідносить вивчені твори з відповідними жанрами (казка, вірш, художні і науково- художні оповідання; байка); [3 МОВ 2.1] самостійно визначає жанрові ознаки казок, віршів, оповідань, називає основні жанрові ознаки п’єси; [3 МОВ 2.1] розуміє, яку інформацію можна одержати в творах різних жанрів; [3 МОВ 2.4] називає основні теми прочитаного; прізвища, імена відомих українських письменників, твори яких вивчалися на уроках літературного читання; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.5] розповідає епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори, з якими неодноразово ознайомлювалися під час навчання; [3 МОВ 1.3] вміє розповісти сюжети кількох казок (фольклорних і авторських); знає напам’ять 5-6 віршів, кілька прислів’їв, скоромовок; виявляє ставлення до прослуханого і прочитаного; [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4] знає і називає найважливіші інформаційні ресурси; [3 МОВ 2.5] знаходить в них потрібну інформацію. [3 МОВ 2.5] Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного читає вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; [3 МОВ 2.1] оволодіває продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2] оволодіває та самостійно застосовує прийоми виразного читання та декламування напам’ять (для художніх текстів); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2] виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів (самостійно та з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2] самостійно розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.4] застосовує різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів (самостійно та за завданням учителя), а також перечитування як засіб поглибленого розуміння змісту. [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.4] Взаємодіємо усно за змістом прочитаного сприймає і розуміє усне висловлення, художній чи науково-художній текст; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.1] уточнює інформацію; виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.2] відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3] ставить запитання до усного повідомлення та за змістом прослуханого тексту; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3] називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3] вибирає інформацію з прослуханого тексту і пояснює чому зацікавила інформація; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3] визначає тему сприйнятого на слух твору; бере участь у колективному обговоренні почутого; зацікавлено й уважно слухає співрозмовників, толерантно ставиться до їхніх думок; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3] розпізнає ключові слова і фрази в усному висловленні; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3] висловлює власне ставлення до змісту прослуханої текстової інформації; [3 МОВ 1.6] підтримує діалог з учителем, однокласниками на основі прослуханого; [3 МОВ 1.6], [3 МОВ 1.6], [3 МОВ 1.7] користується формулами мовленнєвого етикету; дотримується правил спілкування, найважливіших правил літературної вимови. [3 МОВ 1.6], [3 МОВ 1.7] Досліджуємо і взаємодіємо з текстами різних видів самостійно читає, практично розрізнює художні, науково-художні тексти, визначає їх особливості та мету опрацювання, перераховує ознаки, які вказують на приналежність тексту до художнього чи науково-художнього; [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.5] відповідає на запитання щодо прочитаного твору; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.4] знаходить і пояснює зв’язки між реченнями, абзацами і частинами тексту; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.4] самостійно визначає послідовність подій у творі; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.4] самостійно складає план до невеликих за обсягом і нескладних за будовою художніх текстів; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6] користується планом і малюнками для переказу прочитаного; установлює (із допомогою вчителя і самостійно) причиново-наслідкові зв’язки; [3 МОВ 2.2] визначає у творах елементи розповіді, описи; [3 МОВ 2.2] визначає у структурі епічного твору початок, основну частину, кінцівку; пояснює їх взаємозв’язок після аналізу твору; [3 МОВ 2.2] самостійно знаходить слова, вислови, речення, які є ключовими для розуміння подій, характеристики персонажів (самостійно та з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.3] самостійно визначає тему твору; основну думку – з допомогою вчителя; [3 МОВ 2.4] самостійно переказує текст (детально, стисло, вибірково); [3 МОВ 2.7] розпізнає, називає, виділяє в художньому тексті яскраві, образні вислови, художні описи природи, зовнішності людини, інших живих істот; пояснює їх роль у творі; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.3] знаходить у тексті самостійно і з допомогою вчителя слова, які мають переносне значення, порівняння, епітети, метафори (без вживання термінів); пояснює їх роль у тексті, використовує у власному мовленні; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.3] визначає з допомогою вчителя настрій, загальну тональність твору; [3 МОВ 2.4] розрізнює, правильно називає жанри творів, що опрацьовувалися під час навчання (практично); [3 МОВ 2.1] самостійно визначає жанрові ознаки казок про тварин, віршів, оповідань; [3 МОВ 2.1] визначає жанрові ознаки героїко- фантастичних казок, байок, п’єс із допомогою вчителя; [3 МОВ 2.1] самостійно визначає головних персонажів; пояснює, які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними; [3 МОВ 2.3] самостійно ставить запитання до тексту; [3 МОВ 2.4] висловлює здогадки щодо орієнтовного змісту твору, можливого розвитку подій (до і під час читання); [3 МОВ 2.1] розуміє авторську позицію: як автор ставиться до зображуваних подій і вчинків персонажів (з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4] висловлює оцінні судження морального й естетичного характеру про події, вчинки персонажів, описи у художньому творі; [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4] самостійно орієнтується у фактичному змісті твору, знаходить і пояснює у ньому слова-терміни; [3 МОВ 2.2] визначає тему прочитаного тексту; [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2] виділяє, пояснює зміст графічного матеріалу; [3 МОВ 2.6] поділяє текст на смислові частини, встановлює між ними зв’язки, виокремлює новий науково-пізнавальний матеріал (з допомогою вчителя); самостійно складає словесний, малюнковий план до невеликих за обсягом і нескладних за будовою науково-художніх текстів; передає зміст тексту; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6] перетворює текстову інформацію у графічну (схеми, таблиці); [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6] висловлює особисте ставлення до прочитаного. [3 МОВ 2.4] Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою практично розрізняє дитячі книжки з текстами різних видів, називає основні теми дитячого читання; [3 МОВ 2.5], [3 МОВ 2.4] самостійно розглядає та прогнозує орієнтовний зміст незнайомої книжки з опорою на ключові слова, ілюстративний та довідково-інформаційний апарат; [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.5] пояснює, які дитячі книжки найбільше подобається читати; формулює свій читацький запит у бібліотеці; [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.5] самостійно здійснює вибір дитячих книжок відповідно до власних читацьких інтересі; [3 МОВ 2.5] користується під час вибору книжок, різними інформаційними ресурсами дитячої бібліотеки (самостійно та з допомогою дорослого); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.5] висловлює емоційно-оцінні враження про прочитану книжку; [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4] складає короткий відгук на прочитану книжку (усно, з допомогою вчителя). [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.3] Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією знає і пояснює значення поняття медіа; [3 МОВ 2.2] розрізняє види медіа за джерелами і способами одержання інформації; [3 МОВ 2.2] аналізує медіатексти за крите-ріями-факти і судження про них; [3 МОВ 2.2] формулює висновки за прочитаним, побаченим; [3 МОВ 2.2] знає правила безпечної поведінки в Інтернеті; створює (за вибором) медіа-продукт і пояснює свій вибір; [3 МОВ 2.7], [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.1] пояснює роль ілюстрації як джерела розуміння тексту. [3 МОВ 2.4] Перетворюємо та інсценізуємо прочитане; створюємо власні тексти придумує словесну картину за прочитаним твором; [3 МОВ 2.7] виразно виражає себе у групових і колективних інсценізаціях прочитаного; доповнює тексти (за орієнтирами вчителя); продовжує діалог; [3 МОВ 2.7] придумує текст за аналогією до прочитаного; творчо переказує прочитане. [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.4], [3 МОВ 3.2] |
2. |
|
|
Вересень — горіховий місяць. А. Волкова «Перший подих осені». Навчальне аудіювання: М. Хоросницька «Осінь» (с. 4-5). |
|
3. |
|
|
Осінь на рябому коні їздить. М. Пономаренко «Осінь пензлика взяла». Скоромовки. С. Жупанин «Осіння пожежа» (напам ’ять) (с. 6-8). |
|
4. |
|
|
Павутиння літає — осінь літо проводжає. «Бабине літо» (із журналу «Світ дитинства») ( с. 9-10). |
|
5. |
|
|
Навчальне аудіювання: В. Сухомлинський «Що найтяжче журавлям». М. Сингаївський «Прощальний танок» (с. 10-12) |
|
6. |
|
|
А. Качан «Дощова осінь». Слухання п’єси В. Косенка «Дощик». Л. Андрієць «Про парасольку». (с. 12-14). |
|
7. |
|
|
Робота з дитячою книгою.
|
|
8. |
|
|
Навчальне аудіювання:Прокопенко «Як Жолудь дубом став». В. Титаренко «Сойчині жолуді» (скор.) (с. 15- 16). |
|
9. |
|
|
Осінній іній — на суху погоду. В. Скомаровський «Клени». ( с. 17). |
|
10. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край». Наші проєкти ( с. 17). |
|
11. |
|
|
Вступ до розділу«Книжка — найкращий винахід людства». «Як з’явилася друкована книжка» (за В. Дацкевичем). Перегляд відео «Як твориться книга» (с. 18-21). |
|
12. |
|
|
Книга — мудрий учитель. Т. Хионг «Найцінніший подарунок» ( с. 22-24). |
|
13. |
|
|
Книжка любить, коли її читають. Навчальне аудіювання В. Сухомлинський «Спляча книга». К. Гнатенко «Ображена книга» (с. 24-26). |
|
14. |
|
|
Робота з дитячою книгою.
|
|
15. |
|
|
Книжка любить, коли її читають. К. Гнатенко «Ображена книга» (продовження). Перегляд відео (с. 26-27) |
|
16. |
|
|
Вода камінь точить. «Азбука, що завоювала світ» (із журналу «Малятко») (с. 28-29). |
|
17. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Книжка — найкращий винахід людства». Наші проекти (с. 29). |
|
18. |
|
|
Вступ до розділу «Золоті зернята усної народної творчості». Народна пісня — душа народу. «Ой хвалилася та берізонька» (українська народна пісня) (с. 30-31). |
|
19. |
|
|
Загадка — гімнастика для розуму. Загадки. Складання загадок ( с. 31-32). |
|
20. |
|
|
Лічилка- водилочка у грі помічниця.Скоромовки(за вибором напам’ять). Лічилки. Складання лічилки (с.32-34) |
|
21. |
|
|
Робота з дитячою книгою.
|
|
22. |
|
|
Прислів’я вчить, як на світі жить. Прислів’я і приказки ( с. 34-35). |
|
23. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Золоті зернята усної народної творчості». Наші проекти |
|
24. |
|
|
Вступ до розділу «Чарівний світ казки». «Кирило Кожум’яка». Стислий переказ казки. Робота з ілюстраціями до казки ( с. 36-39). |
|
25. |
|
|
Де відвага, там і щастя. Навчальне аудіювання: уривок з української народної казки «Котигорошко». Перегляд мультфільму «Чарівний горох» ( с. 40). |
|
26. |
|
|
Де хоробрість, там нагорода за добрість. «Круглячок» (українська народна казка) (с. 41-43). |
|
27. |
|
|
«Круглячок» (українська народна казка) (продовження). Складання плану казки. Переказування за планом. Створення ілюстрації до казки. Перегляд мультфільму. |
|
28. |
|
|
Робота з дитячою книгою.
|
|
29. |
|
|
Краденим добром багатий не будеш. О. Зима «Про сірого ворона та чарівні окуляри» (с. 44-46). |
|
30. |
|
|
Краденим добром багатий не будеш. О. Зима «Про сірого ворона та чарівні окуляри» (продовження). Складання плану оповідання. Переказування за планом (с. 46-48). |
|
31. |
|
|
Дівчина красива, та до роботи лінива. М. Павленко «Хатка для Нехайка» (скорочено) (с. 49-51). |
|
32. |
|
|
Дівчина красива, та до роботи лінива. М. Павленко «Хатка для Нехайка» (скорочено) (продовження). Інсценізування казки ( с. 51-51). |
|
33. |
|
|
Казки з усього світу навчають добра. Брати Грімм «Зачарована красуня» (скорочено) (с. 52-54). |
|
34. |
|
|
Казки з усього світу навчають добра. Брати Грімм «Зачарована красуня» (скорочено) (продовження). Доповнення казки (с. 54-56). |
|
35. |
|
|
Робота з дитячою книгою.
|
|
36. |
|
|
Повість. Добро добром згадують. О. Пройслер «Паперові квіти» ( с. 56-58). |
|
37. |
|
|
Добро добром згадують. О. Пройслер «Паперові квіти» (продовження). Переказ уривку твору (с. 59-60). |
|
38. |
|
|
Доброму всюди буде добре. Л. Мовчун «Горіхові принцеси» (сцени 1-4) (с. 60-64). |
|
39. |
|
|
Доброму всюди буде добре. Л. Мовчун «Горіхові принцеси» (сцени 5-7) (с. 64-67). |
|
40. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Чарівний світ казки». Наші проекти (с. 67). |
|
41. |
|
|
Вступ до розділу «У міста і села прийшла зима весела». Грудень — кінець року, початок зими. В. Зорик «Зимовий ранок». Марійка Підгірянка «Сипле сніг» (с. 68-70). |
|
42. |
|
|
Робота з дитячою книгою.
|
|
43. |
|
|
У кожної сніжинки своє обличчя. «Чи бувають однакові сніжинки?» (із журналу «Розумашки») ( с. 71). |
|
44. |
|
|
Зима все самоцвітами вкриває. «Як утворюються сніжинки?», «Чому сніжинки блищать?» (із журналу «Розумашки») (с. 72-73). |
|
45. |
|
|
Не можна легковажити своїм життям. О. Радушинська «Перший сніг» (с. 73-74). |
|
46. |
|
|
Не можна легковажити своїм життям. О. Радушинська «Перший сніг» (продовження). Складання плану. Стислий переказ оповідання за планом (с. 75-76). |
|
47. |
|
|
Зимою сонце світить, та не гріє. В. Скомаровський «Морозенко». Навчальне аудіювання: В. Приходько «Жадібна синичка» (с. 76-77). |
|
48. |
|
|
Підгодуй птахів зимою, послужать тобі весною. А. Бондарчук «Забіяка» (с. 78-79). |
|
49. |
|
|
Робота з дитячою книгою. |
|
50. |
|
|
Аудіювання. Техніка читання.
|
|
51. |
|
|
Ліс — безцінний дар природи. Ю. Домашець «Лісова вечірка в стилі «еко»» (с. 79-80). |
|
52. |
|
|
Новорічної ночі мрії збуваються. Навчальне аудіювання: А. Григорук «Чого в Діда Мороза борода з вовни». О. Комова «Новий рік у шафі» (с. 81-82). |
|
53. |
|
|
Новорічної ночі мрії збуваються. О. Комова «Новий рік у шафі» (продовження) (с. 83-84). |
|
54. |
|
|
Вір у диво — і життя стане казкою. В. Мельник «Крижаний кіт» (с. 84-86). |
|
55. |
|
|
Людяність дорожча за багатство. 1. Жиленко «Снігова баба» (с. 87-89). |
|
56. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «У міста і села прийшла зима весела». Наші проекти (с. 89). |
|
57. |
|
|
Робота з дитячою книгою.
|
|
58. |
|
|
Вступ до розділу «Легенди рідного краю». Гарна дівчина як маків цвіт. Навчальне аудіювання: народна легенда «Дністер». «Легенда про мак» (легенда Надніпрянщини) (с.90-91). |
|
59. |
|
|
Квіти землі окраса. Народна легенда «Легенда про сон-траву» (с.92-94). |
|
60. |
|
|
За добро добром віддячать. Ф. Мамчур «Бузина» (с.94-96). |
|
61. |
|
|
Де козак там і слава. Народна легенда «Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького» (с.96-97). |
|
62. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Легенди рідного краю». Наші проекти (с. 97). |
|
63. |
|
|
Вступ до розділу «Читаю байку для науки». Байка навчає, на розум навертає. Навчальне аудіювання: Байка «Пастух жартівник» (с.98) |
|
64. |
|
|
Робота з дитячою книгою.
|
|
65. |
|
|
У лиху годину пізнаєш вірну людину. Езоп «Двоє приятелів і ведмідь» (с.98-100). |
|
66. |
|
|
У хаті гульки, а на городі – ні цибульки. Л. Глібов «Коник -стрибунець» (с.100-101). |
|
67. |
|
|
Не копай іншому ями, бо сам упадеш. П. Глазовий «Жолудь» (с. 102-103). |
|
68. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читаю байку для науки». Наші проекти (с. 103). |
|
69. |
|
|
Вступ до розділу «Квітує радісно весна». Буває, що й березень морозом хвалиться. С. Черкасенко «Зима і весна» (напам’ять) (с.104) |
|
70. |
|
|
Весна дме красна. Навчальне аудіювання: А. Назаренко «Який це місяць?». С. Мацюцький «У гостях у весни». (с.105-106). |
|
71. |
|
|
Робота з дитячою книгою.
|
|
72. |
|
|
Зацвіла весна- настала весна. Л.Костенко «Вербові сережки», «Берізки по коліна у воді» (с.107-108). |
|
73. |
|
|
Квітень землю квітчає, з вирію пташок стрічає. В. Скомаровський «Місяць – квітникар» . (с.109). |
|
74. |
|
|
Збережи первоцвіт-хай красивим буде світ. Н.Козленко «Не зривайте первоцвіти». (с.110) |
|
75. |
|
|
Травень літо в гості чекає. О. Копиленко « Найвеселіший місяць». (с.111-112). |
|
76. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Легенди рідного краю». Наші проєкти. (с.112) |
|
77. |
|
|
Вступ до розділу «Поезія- це сила чарівна, що музикою серце надихає». За усмішкою часто сльоза прихована. Л. Українка «Як дитиною, бувало…» (напам’ять) (с.113) |
|
78. |
|
|
Терпіння- то велика сила. Л.Українка «Вишеньки» (с.114).
|
|
79. |
|
|
Шевченків заповіт облетів увесь світ. Т.Шевченко «Зацвіла в долині…» ( напам’ять)(с.115). |
|
80. |
|
|
Українська душа промовляє з «Кобзаря». Т.Шевченко «Тече вода з-під явора…» (с. 116). |
|
81. |
|
|
Найтепліше людині – в дитинстві. О.Олесь «Степ» (с. 117-118). |
|
82. |
|
|
Веселинки розважають і життя навчають. Г. Бойко «Провалився по коліна», «Бабуся і внук» (с.119). |
|
83. |
|
|
Жартуй, та знай міру. Г.Бойко «Булка з маслом», «Де Іванко?», «Мій зореліт». Навчальне аудіювання: Планети Сонячної системи (с. 120-121). |
|
84. |
|
|
Робота з дитячою книгою.
|
|
85. |
|
|
Дітям і зорі всміхаються. С.Дерманський «Кого беруть у космонавти» (с.122). |
|
86. |
|
|
Сонце для всіх однаково світить. Загадки. Акровірш. Л.Глібов «Хто вона?», «Хто баба?». (с.123-124). |
|
87. |
|
|
Не хвалися силою, а хвалися вмінням. А.Костецький «Новенька». (с.124-125). |
|
88. |
|
|
У людини є все, щоб здійснити свою мрію. А.Костецький «Як захочеш буде все». (с.126). |
|
89. |
|
|
Бережливість краще за прибуток. Г. Джемула «Як Андрійко вчився заощаджувати». (с.127-128). |
|
90. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Квітує радісно весна».Наші проєкти (с.128) |
|
91. |
|
|
Робота з дитячою книгою.
|
|
92. |
|
|
Вступ до розділу «Читаю оповідання про дітей». Читай про інших, а дбай про себе. А. Григорук «Льодохід» (с.129-130) |
|
93. |
|
|
Спершу треба розсудити, а тоді робити. А. Григорук «Гра в шашки» (с.131-132). |
|
94. |
|
|
Щаслива людина та, яка дарує щастя іншим людям. А. Григорук «Гра в шашки»(продовження). (с.132-133) |
|
95. |
|
|
Нічого не руйнуй- братів менших шануй. Навчальне аудіювання: М.Магери «Он як буває» (с.134) |
|
96. |
|
|
Всяка пташка своє гніздо любить. В.Чухліб «Дикі каченята». (с.134-135). |
|
97. |
|
|
Правди не приховаєш. В.Чухліб «Дикі каченята» (продовження). (с.135-136). |
|
98. |
|
|
Робота з дитячою книгою.
|
|
99. |
|
|
Дружби цяцьками не купиш. А.Туз «Новий планшет» (136-137). |
|
100. |
|
|
Чесному всюди честь. А.Туз «Новий планшет» (продовження) (137-138). |
|
101. |
|
|
Знаєш, як битися, навчись, як миритися. Дженніфер Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти» (с.139). |
|
102. |
|
|
На добрий привіт- добра відповідь. Дженніфер Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти»(продовження) (с.140-141). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читаю оповідання про дітей». Наші проєкти (с.141). |
||
104. |
|
|
Аудіювання. Техніка читання.
|
|
105. |
|
|
Робота з дитячою книгою.
|
|
106. |
|
|
Вступ до розділу «Україна- це я, це ти, це ми». Рідний край-земний рай. М. Савка «Україна» (с.142). |
|
107. |
|
|
Перевірна робота. Читання мовчки.
|
|
108. |
|
|
Моя слава- Українська держава. Є. Гуменко «Наша країна-Україна». (с.143) |
|
109. |
|
|
Кожному мила своя сторона. «Пристрої рідної землі» та «Родючі землі» (с.144-145).
|
|
110. |
|
|
Хто мови рідної цурається, з тим і друг не знається. За М. Магерою «Чубчик» (с.146-147). |
|
111. |
|
|
Навіть пташка має рідну мову. За М. Магерою «Чубчик» (продовження).(с.147-148). |
|
112. |
|
|
Робота з дитячою книгою.
|
|
113. |
|
|
Мова- душа народу. Г.Павлиш «Економія слів» (с.149-150)
|
|
114. |
|
|
Майстра славить його творчість. З. Мензатюк «Квіти з Петриківки» (с.151-152). |
|
115. |
|
|
Живопис- поезія, яку бачать. Науково- художній текст. Х.Мельник «Життя Марії Приймаченко в десяти фактах». Література в колі мистецтва (с.153-154) |
|
116. |
|
|
Людину кличе небо. За О. Ємченком «Перший космонавт незалежної України» (с.155) |
|
117. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Україна-це я, це ти, це ми». Наші проєкти (с.156). |
|
118. |
|
|
Перевірна робота. Читання вголос.
|
|
119. |
|
|
Робота з дитячою книгою.
|
|
120. |
|
|
Підсумковий урок за рік.
|
|
121. |
|
|
Підсумковий урок за рік.
|