Календарно-тематичне планування уроків літературного читання в 3 класі за підручником «Українська мова та читання. Частина 2» автор — О. В. Вашуленко)1

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків літературного читання в 3 класі

за підручником «Українська мова та читання. Частина 2» автор — О. В. Вашуленко)1

Перегляд файлу

Календарно-тематичного планування уроків літературного читання в 3 класі

за підручником «Українська мова та читання. Частина 2» автор — О. В. Вашуленко)1

 

Семестр

Кількість годин

Всього годин

І

 

 

ІІ

 

 

 

 

 

Дата

Примітка

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

 

1.

 

 

Вступ до розділу «Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край». Вересень красне літо проводжає, золоту осінь зустрічає. І. Кульська «Вересень» (с. 3-4).

Учень/учениця: правильно називає та практично розрізнює фольклорні і авторські твори; [3 МОВ 2.2] співвідносить вивчені твори з відповідними жанрами (казка, вірш, художні і науково- художні оповідання; байка); [3 МОВ 2.1] самостійно визначає жанрові ознаки казок, віршів, оповідань, називає основні жанрові ознаки п’єси; [3 МОВ 2.1] розуміє, яку інформацію можна одержати в творах різних жанрів; [3 МОВ 2.4] називає основні теми прочитаного; прізвища, імена відомих українських письменників, твори яких вивчалися на уроках літературного читання; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.5] розповідає епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори, з якими неодноразово ознайомлювалися під час навчання; [3 МОВ 1.3] вміє розповісти сюжети кількох казок (фольклорних і авторських); знає напам’ять 5-6 віршів, кілька прислів’їв, скоромовок; виявляє ставлення до прослуханого і прочитаного; [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4] знає і називає найважливіші інформаційні ресурси; [3 МОВ 2.5] знаходить в них потрібну інформацію. [3 МОВ 2.5]

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного

читає вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; [3 МОВ 2.1] оволодіває продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2] оволодіває та самостійно застосовує прийоми виразного читання та декламування напам’ять (для художніх текстів); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2] виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів (самостійно та з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2] самостійно розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.4] застосовує різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів (самостійно та за завданням учителя), а також перечитування як засіб поглибленого розуміння змісту. [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.4]

Взаємодіємо усно за змістом прочитаного

сприймає і розуміє усне висловлення, художній чи науково-художній текст; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.1] уточнює інформацію; виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.2] відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3] ставить запитання до усного повідомлення та за змістом прослуханого тексту; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3] називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3] вибирає інформацію з прослуханого тексту і пояснює чому зацікавила інформація; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3] визначає тему сприйнятого на слух твору; бере участь у колективному обговоренні почутого; зацікавлено й уважно слухає співрозмовників, толерантно ставиться до їхніх думок; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3] розпізнає ключові слова і фрази в усному висловленні; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3] висловлює власне ставлення до змісту прослуханої текстової інформації; [3 МОВ 1.6] підтримує діалог з учителем, однокласниками на основі прослуханого; [3 МОВ 1.6], [3 МОВ 1.6], [3 МОВ 1.7] користується формулами мовленнєвого етикету; дотримується правил спілкування, найважливіших правил літературної вимови. [3 МОВ 1.6], [3 МОВ 1.7]

Досліджуємо і взаємодіємо з текстами різних видів

самостійно читає, практично розрізнює художні, науково-художні тексти, визначає їх особливості та мету опрацювання, перераховує ознаки, які вказують на приналежність тексту до художнього чи науково-художнього; [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.5] відповідає на запитання щодо прочитаного твору; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.4] знаходить і пояснює зв’язки між реченнями, абзацами і частинами тексту; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.4] самостійно визначає послідовність подій у творі; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.4] самостійно складає план до невеликих за обсягом і нескладних за будовою художніх текстів; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6] користується планом і малюнками для переказу прочитаного; установлює (із допомогою вчителя і самостійно) причиново-наслідкові зв’язки; [3 МОВ 2.2] визначає у творах елементи розповіді, описи; [3 МОВ 2.2] визначає у структурі епічного твору початок, основну частину, кінцівку; пояснює їх взаємозв’язок після аналізу твору; [3 МОВ 2.2] самостійно знаходить слова, вислови, речення, які є ключовими для розуміння подій, характеристики персонажів (самостійно та з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.3] самостійно визначає тему твору; основну думку – з допомогою вчителя; [3 МОВ 2.4] самостійно переказує текст (детально, стисло, вибірково); [3 МОВ 2.7] розпізнає, називає, виділяє в художньому тексті яскраві, образні вислови, художні описи природи, зовнішності людини, інших живих істот; пояснює їх роль у творі; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.3] знаходить у тексті самостійно і з допомогою вчителя слова, які мають переносне значення, порівняння, епітети, метафори (без вживання термінів); пояснює їх роль у тексті, використовує у власному мовленні; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.3] визначає з допомогою вчителя настрій, загальну тональність твору; [3 МОВ 2.4]

розрізнює, правильно називає жанри творів, що опрацьовувалися під час навчання (практично); [3 МОВ 2.1] самостійно визначає жанрові ознаки казок про тварин, віршів, оповідань; [3 МОВ 2.1] визначає жанрові ознаки героїко- фантастичних казок, байок, п’єс із допомогою вчителя; [3 МОВ 2.1] самостійно визначає головних персонажів; пояснює, які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними; [3 МОВ 2.3] самостійно ставить запитання до тексту; [3 МОВ 2.4] висловлює здогадки щодо орієнтовного змісту твору, можливого розвитку подій (до і під час читання); [3 МОВ 2.1] розуміє авторську позицію: як автор ставиться до зображуваних подій і вчинків персонажів (з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4] висловлює оцінні судження морального й естетичного характеру про події, вчинки персонажів, описи у художньому творі; [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4] самостійно орієнтується у фактичному змісті твору, знаходить і пояснює у ньому слова-терміни; [3 МОВ 2.2] визначає тему прочитаного тексту; [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2] виділяє, пояснює зміст графічного матеріалу; [3 МОВ 2.6] поділяє текст на смислові частини, встановлює між ними зв’язки, виокремлює новий науково-пізнавальний матеріал (з допомогою вчителя); самостійно складає словесний, малюнковий план до невеликих за обсягом і нескладних за будовою науково-художніх текстів; передає зміст тексту; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6] перетворює текстову інформацію у графічну (схеми, таблиці); [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6] висловлює особисте ставлення до прочитаного. [3 МОВ 2.4]

Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою

практично розрізняє дитячі книжки з текстами різних видів, називає основні теми дитячого читання; [3 МОВ 2.5], [3 МОВ 2.4] самостійно розглядає та прогнозує орієнтовний зміст незнайомої книжки з опорою на ключові слова, ілюстративний та довідково-інформаційний апарат; [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.5] пояснює, які дитячі книжки найбільше подобається читати; формулює свій читацький запит у бібліотеці; [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.5] самостійно здійснює вибір дитячих книжок відповідно до власних читацьких інтересі; [3 МОВ 2.5] користується під час вибору книжок, різними інформаційними ресурсами дитячої бібліотеки (самостійно та з допомогою дорослого); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.5] висловлює емоційно-оцінні враження про прочитану книжку; [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4] складає короткий відгук на прочитану книжку (усно, з допомогою вчителя). [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.3]

Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією

знає і пояснює значення поняття медіа; [3 МОВ 2.2] розрізняє види медіа за джерелами і способами одержання інформації; [3 МОВ 2.2] аналізує медіатексти за крите-ріями-факти і судження про них; [3 МОВ 2.2] формулює висновки за прочитаним, побаченим; [3 МОВ 2.2] знає правила безпечної поведінки в Інтернеті; створює (за вибором) медіа-продукт і пояснює свій вибір; [3 МОВ 2.7], [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.1] пояснює роль ілюстрації як джерела розуміння тексту. [3 МОВ 2.4]

Перетворюємо та інсценізуємо прочитане; створюємо власні тексти

придумує словесну картину за прочитаним твором; [3 МОВ 2.7] виразно виражає себе у групових і колективних інсценізаціях прочитаного; доповнює тексти (за орієнтирами вчителя); продовжує діалог; [3 МОВ 2.7] придумує текст за аналогією до прочитаного; творчо переказує прочитане. [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.4], [3 МОВ 3.2]

2.

 

 

Вересень — горіховий місяць. А. Волкова «Перший подих осені». Навчальне аудіювання: М. Хоросницька «Осінь»

(с. 4-5).

3.

 

 

Осінь на рябому коні їздить. М. Пономаренко «Осінь пензлика взяла». Скоромовки. С. Жупанин «Осіння по­жежа» (напам ’ять) (с. 6-8).

4.

 

 

Павутиння літає — осінь літо проводжає. «Бабине літо» (із журналу «Світ дитинства») ( с. 9-10).

5.

 

 

Навчальне аудіювання: В. Сухомлинський «Що найтяжче журавлям». М. Сингаївський «Прощальний танок»

(с. 10-12)

6.

 

 

А. Качан «Дощова осінь». Слухання п’єси В. Косенка «Дощик». Л. Андрієць «Про парасольку». (с. 12-14).             

7.

 

 

Робота з дитячою книгою.

 

8.

 

 

Навчальне аудію­вання:Прокопенко «Як Жолудь дубом став». В. Титаренко «Сойчині жолуді» (скор.) (с. 15- 16).

9.

 

 

Осінній іній — на суху погоду. В. Скомаровський «Кле­ни».

 ( с. 17).

10.

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край».

Наші проєкти ( с. 17).  

11.

 

 

 Вступ до розділу«Книжка — найкращий винахід людства». «Як з’явилася друкована книжка» (за В. Дацкевичем). Перегляд відео «Як твориться книга»

(с. 18-21).

12.

 

 

Книга — мудрий учитель. Т. Хионг «Найцінніший пода­рунок» ( с. 22-24).

13.

 

 

Книжка любить, коли її читають. Навчальне аудіювання В. Сухомлинський «Спляча книга». К. Гнатенко «Ображена книга» (с. 24-26).

14.

 

 

Робота з дитячою книгою.

 

15.

 

 

Книжка любить, коли її читають. К. Гнатенко «Об­ражена книга» (продовження). Перегляд відео (с. 26-27)

16.

 

 

Вода камінь точить. «Азбука, що завоювала світ» (із журналу «Малятко») (с. 28-29).

17.

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Книжка — найкращий винахід людства». Наші проекти (с. 29).

18.

 

 

Вступ до розділу «Золоті зернята усної народної твор­чості». Народна пісня — душа народу. «Ой хвалилася та берізонька» (українська народна пісня) (с. 30-31).

19.

 

 

Загадка — гімнастика для розуму. Загадки. Складання загадок ( с. 31-32).

20.

 

 

Лічилка- водилочка у грі помічниця.Скоромовки(за вибором напам’ять). Лічилки. Складання лічилки

(с.32-34)

21.

 

 

Робота з дитячою книгою.

 

22.

 

 

Прислів’я вчить, як на світі жить. Прислів’я і приказ­ки  

( с. 34-35).

23.

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Золоті зернята усної народної творчості». Наші проекти

24.

 

 

Вступ до розділу «Чарівний світ казки». «Кирило Кожум’яка». Стис­лий переказ казки. Робота з ілюстраціями до казки ( с. 36-39).

25.

 

 

Де відвага, там і щастя. Навчальне аудіювання: уривок з української народної казки «Котигорошко». Перегляд мультфільму «Чарівний горох» ( с. 40).

26.

 

 

Де хоробрість, там нагорода за добрість. «Круглячок» (українська народна казка) (с. 41-43).

27.

 

 

«Круглячок» (українська народна казка) (продовження). Складання плану казки. Переказування за планом. Створення ілюст­рації до казки. Перегляд мультфільму.

28.

 

 

Робота з дитячою книгою.

 

29.

 

 

Краденим добром ба­гатий не будеш. О. Зима «Про сірого ворона та чарівні окуляри» (с. 44-46).

30.

 

 

Краденим добром багатий не будеш. О. Зима «Про сірого ворона та чарівні окуляри» (продовження). Складання плану оповідання. Переказування за планом (с. 46-48).

31.

 

 

Дівчина красива, та до роботи лінива. М. Павленко «Хатка для Нехайка» (скорочено) (с. 49-51).

32.

 

 

Дівчина красива, та до роботи лінива. М. Павленко «Хатка для Нехайка» (скорочено) (продовження). Інсце­нізування казки ( с. 51-51).

33.

 

 

Казки з усього світу навчають добра. Брати Грімм «Зачарована красуня» (скорочено) (с. 52-54).

34.

 

 

Казки з усього світу навчають добра. Брати Грімм «Зачарована красуня» (скорочено) (продовження). Допо­внення казки (с. 54-56).

35.

 

 

Робота з дитячою книгою.

 

36.

 

 

Повість. Добро добром згадують. О. Пройслер «Паперо­ві квіти» ( с. 56-58).

37.

 

 

Добро добром згадують. О. Пройслер «Паперові квіти» (продовження). Переказ уривку твору (с. 59-60).

38.

 

 

Доброму всюди буде добре. Л. Мовчун «Горіхові принце­си» (сцени 1-4) (с. 60-64).

39.

 

 

Доброму всюди буде добре. Л. Мовчун «Горіхові принце­си» (сцени 5-7) (с. 64-67).

40.

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Чарівний світ казки». Наші проекти (с. 67).

41.

 

 

Вступ до розділу «У міста і села прийшла зима весе­ла». Грудень — кінець року, початок зими. В. Зорик «Зимовий ранок». Марійка Підгірянка «Сипле сніг» (с. 68-70).

42.

 

 

Робота з дитячою книгою.

 

43.

 

 

У кожної сніжинки своє обличчя. «Чи бувають однакові сніжинки?» (із журналу «Розумашки») ( с. 71).

44.

 

 

Зима все самоцвітами вкриває. «Як утворюються сні­жинки?», «Чому сніжинки блищать?» (із журналу «Розу­машки») (с. 72-73).

45.

 

 

Не можна легковажити своїм життям.

О. Радушинська «Перший сніг» (с. 73-74).

46.

 

 

Не можна легковажити своїм життям. О. Радушинська «Перший сніг» (продовження). Складан­ня плану. Стислий переказ оповідання за планом (с. 75-76).

47.

 

 

Зимою сонце світить, та не гріє. В. Скомаровський «Морозенко». Навчальне аудіювання: В. Приходько «Жа­дібна синичка» (с. 76-77).

48.

 

 

Підгодуй птахів зимою, послужать тобі весною.

А. Бондарчук «Забіяка» (с. 78-79).

49.

 

 

Робота з дитячою книгою.

50.

 

 

Аудіювання. Техніка читання.

 

51.

 

 

Ліс — безцінний дар природи. Ю. Домашець «Лісова вечірка в стилі «еко»» (с. 79-80).

52.

 

 

Новорічної ночі мрії збуваються. Навчальне аудіювання: А. Григорук «Чого в Діда Мороза борода з вовни». О. Комова «Новий рік у шафі» (с. 81-82).

53.

 

 

Новорічної ночі мрії збуваються. О. Комова «Новий рік у шафі» (продовження) (с. 83-84).

54.

 

 

Вір у диво — і життя стане казкою. В. Мельник «Кри­жаний кіт» (с. 84-86).

55.

 

 

Людяність дорожча за багатство. 1. Жиленко «Снігова баба» (с. 87-89).

56.

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «У міста і села прийшла зима весела». Наші проекти (с. 89).

57.

 

 

Робота з дитячою книгою.

 

58.

 

 

Вступ до розділу «Легенди рідного краю». Гарна дівчина як маків цвіт. Навчальне аудіювання: народна легенда «Дністер». «Легенда про мак» (легенда Надніпрянщини)

(с.90-91).

59.

 

 

Квіти землі окраса. Народна легенда «Легенда про сон-траву» (с.92-94).

60.

 

 

За добро добром віддячать. Ф. Мамчур «Бузина»

(с.94-96).

61.

 

 

Де козак там і слава. Народна легенда «Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького» (с.96-97).

62.

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Легенди рідного краю». Наші проекти (с. 97).

63.

 

 

Вступ до розділу «Читаю байку для науки». Байка навчає, на розум навертає. Навчальне аудіювання: Байка «Пастух жартівник» (с.98)

64.

 

 

Робота з дитячою книгою.

 

65.

 

 

У лиху годину пізнаєш вірну людину. Езоп «Двоє приятелів і ведмідь» (с.98-100).

66.

 

 

У хаті гульки, а на городі – ні цибульки. Л. Глібов «Коник -стрибунець» (с.100-101).

67.

 

 

Не копай іншому ями, бо сам упадеш. П. Глазовий «Жолудь» (с. 102-103).

68.

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читаю байку для науки». Наші проекти (с. 103).

69.

 

 

Вступ до розділу «Квітує радісно весна». Буває, що й  березень морозом хвалиться. С. Черкасенко «Зима і весна» (напам’ять) (с.104)

70.

 

 

Весна дме красна. Навчальне аудіювання: А. Назаренко «Який це місяць?». С. Мацюцький «У гостях у весни». (с.105-106).

71.

 

 

Робота з дитячою книгою.

 

72.

 

 

Зацвіла весна- настала весна. Л.Костенко «Вербові сережки», «Берізки по коліна у воді» (с.107-108).

73.

 

 

Квітень землю квітчає, з вирію пташок стрічає. В. Скомаровський «Місяць – квітникар» . (с.109).

74.

 

 

Збережи первоцвіт-хай красивим буде світ. Н.Козленко «Не зривайте первоцвіти». (с.110)

75.

 

 

Травень літо в гості чекає. О. Копиленко « Найвеселіший місяць». (с.111-112).

76.

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Легенди рідного краю». Наші проєкти. (с.112)

77.

 

 

Вступ до розділу «Поезія- це сила чарівна, що музикою серце надихає». За усмішкою часто сльоза прихована. Л. Українка «Як дитиною, бувало…» (напам’ять) (с.113)

78.

 

 

Терпіння- то велика сила. Л.Українка «Вишеньки» (с.114).

 

79.

 

 

Шевченків заповіт облетів увесь світ. Т.Шевченко «Зацвіла в долині…» ( напам’ять)(с.115).

80.

 

 

Українська душа промовляє з «Кобзаря». Т.Шевченко «Тече вода з-під явора…» (с. 116).

81.

 

 

Найтепліше людині – в дитинстві. О.Олесь «Степ»

(с. 117-118).

82.

 

 

Веселинки розважають і життя навчають. Г. Бойко «Провалився по коліна», «Бабуся і внук» (с.119).

83.

 

 

Жартуй, та знай міру. Г.Бойко «Булка з маслом», «Де Іванко?», «Мій зореліт». Навчальне аудіювання: Планети Сонячної системи (с. 120-121).

84.

 

 

Робота з дитячою книгою.

 

85.

 

 

Дітям і зорі всміхаються. С.Дерманський «Кого беруть у космонавти» (с.122).

86.

 

 

Сонце для всіх однаково світить. Загадки. Акровірш. Л.Глібов «Хто вона?», «Хто баба?». (с.123-124).

87.

 

 

Не хвалися силою, а хвалися вмінням. А.Костецький «Новенька». (с.124-125).

88.

 

 

У людини є все, щоб здійснити свою мрію. А.Костецький «Як захочеш буде все». (с.126).

89.

 

 

Бережливість краще за прибуток. Г. Джемула «Як Андрійко вчився заощаджувати». (с.127-128).

90.

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Квітує радісно весна».Наші проєкти (с.128)

91.

 

 

Робота з дитячою книгою.

 

92.

 

 

Вступ до розділу «Читаю оповідання про дітей». Читай про інших, а дбай про себе. А. Григорук «Льодохід» (с.129-130)

93.

 

 

Спершу треба розсудити, а тоді робити. А. Григорук «Гра в шашки» (с.131-132).

94.

 

 

Щаслива людина та, яка дарує щастя іншим людям. А. Григорук «Гра в шашки»(продовження). (с.132-133)

95.

 

 

Нічого не руйнуй- братів менших шануй. Навчальне аудіювання: М.Магери «Он як буває» (с.134)

96.

 

 

Всяка пташка своє гніздо любить. В.Чухліб «Дикі каченята». (с.134-135).

97.

 

 

Правди не приховаєш. В.Чухліб «Дикі каченята» (продовження). (с.135-136).

98.

 

 

Робота з дитячою книгою.

 

99.

 

 

Дружби цяцьками не купиш. А.Туз «Новий планшет»

(136-137).

100.

 

 

Чесному всюди честь. А.Туз «Новий планшет» (продовження)

(137-138).

101.

 

 

Знаєш, як битися, навчись, як миритися. Дженніфер Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти» (с.139).

102.

 

 

На добрий привіт- добра відповідь. Дженніфер Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти»(продовження) (с.140-141).

103.

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читаю оповідання про дітей». Наші проєкти (с.141).

104.

 

 

Аудіювання. Техніка читання.

 

105.

 

 

Робота з дитячою книгою.

 

106.

 

 

Вступ до розділу «Україна- це я, це ти, це ми». Рідний край-земний рай. М. Савка «Україна» (с.142).

107.

 

 

Перевірна робота. Читання мовчки.

 

108.

 

 

Моя слава- Українська держава. Є. Гуменко «Наша країна-Україна». (с.143)

109.

 

 

Кожному мила своя сторона. «Пристрої рідної землі» та «Родючі землі» (с.144-145).

 

110.

 

 

Хто мови рідної цурається, з тим і друг не знається. За М. Магерою «Чубчик» (с.146-147).

111.

 

 

Навіть пташка має рідну мову. За М. Магерою «Чубчик» (продовження).(с.147-148).

112.

 

 

Робота з дитячою книгою.

 

113.

 

 

Мова- душа народу. Г.Павлиш «Економія слів» (с.149-150)

 

114.

 

 

Майстра славить його творчість. З. Мензатюк «Квіти з Петриківки» (с.151-152).

115.

 

 

Живопис- поезія, яку бачать. Науково- художній текст. Х.Мельник «Життя Марії Приймаченко в десяти фактах». Література в колі мистецтва (с.153-154)

116.

 

 

Людину кличе небо. За О. Ємченком «Перший космонавт незалежної України» (с.155)

117.

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Україна-це я, це ти, це ми». Наші проєкти (с.156).

118.

 

 

Перевірна робота. Читання вголос.

 

119.

 

 

Робота з дитячою книгою.

 

120.

 

 

Підсумковий урок за рік.

 

121.

 

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

docx
Додано
14 вересня 2021
Переглядів
1100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку