|
Календарно- тематичне планування уроків мистецтва для 9 класу. 35 годин на тиждень (До підручника «Мистецтво 9 клас) Автори: Назаренко Н.В., Чен Н.В., Севастьянова Д.О., Мерзлікіна М.М. Календарне планування розроблено самостійно відповідно до програми І семестр
|
|
|
Наскрізні змістові лінії |
«Екологічна безпека та сталий розвиток» |
Розуміє значення соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовий брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлює важливість сталого розвитку для майбутніх поколінь. |
Освітній компонент |
Знаннєвий:демонструє розуміння особливостей стилів і напрямів мистецтва; знає спадщину видатних діячів вітчизняного мистецтва. |
|||
«Громадянська відповідальність» |
Усвідомлює позицію відповідального громадянина своєї держави. Розуміє роль культури у становленні способу мислення і поведінки людей, шанобливо та толерантно ставиться до культурних надбань свого народу, країни, світу; усвідомлює власну значущість і відповідальність щодо причетності до свого народу. |
||
«Здоров’я і безпека» |
Дотримується здорового способу життя і формує безпечне життєве середовище. Розвиває емоційний інтелект, гармонізацію інтелектуальної та емоційної сфер власної особистості за допомогою впливу мистецтва
|
Діяльнісний: створює живописні, графічні та декоративні композиції у різних стилях і застосовує знання для самореалізації. |
|
«Підприємливість та фінансова грамотність» |
Розуміє значення бути активною особистістю, яка вміє планувати й досягати поставлених цілей, розвиває свої лідерські якості тощо. |
Ціннісний: розвивається під час інтерпретації та порівняння творів мистецтва різних стилів і напрямів; оцінює твори видатних діячів мистецтва України та світу; усвідомлює і оцінює роль людини у створенні історичної і культурної спадщини України та світу, усвідомлює значення загальнолюдських, естетичних і художніх цінностей, транслятором яких є мистецтво різних регіонів світу. |
|
|
Дата |
Тема 1. СТИЛІ ТА НАПРЯМИ МИСТЕЦТВА |
Примітка |
1. |
|
Стилі та напрями мистецтва. Вступний урок.
|
|
2. |
|
Імпресіонізм. Живопис імпресіонізму.
|
|
3. |
|
Живопис імпресіонізму. Українські художники імпресіонізму. |
|
4. |
|
Постімпресіонізм. Живопис у постімпресіонізмі. |
|
5. |
|
Музичне мистецтво імпресіонізму та постімпресіонізму. |
|
6. |
|
Різновиди модернізму. Модерн, модернізм, постмодернізм у архітектурі. |
|
7. |
|
Музичне мистецтво ХХ – ХХІ століть. Українське музичне мистецтво. |
|
8. |
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
Тема 2. ЕКРАННІ МИСТЕЦТВА
|
|
Наскрізні змістові лінії |
«Екологічна безпека та сталий розвиток» |
Розуміє значення соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовий брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлює важливість сталого розвитку для майбутніх поколінь.
|
Освітній компонент |
Знаннєвий:Демонструє знання у видах екранних мистецтв, жанрів кіномистецтва; розуміє роль медіа у поширенні мистецтва та значущості мистецтва в діалозі культур. |
|||
«Громадянська відповідальність»
|
Усвідомлює позицію відповідального громадянина своєї держави. Розуміє роль культури у становленні способу мислення і поведінки людей, шанобливо та толерантно ставиться до культурних надбань свого народу, країни, світу; усвідомлює власну значущість і відповідальність щодо причетності до свого народу. |
||
Діяльнісний: бере участь у процесі класифікації творів мистецтва різних видів, жанрів, стилів і напрямів; аналізує та критично оцінює сучасні явища культури, зокрема телебачення і реклами, уміє створювати ескізи рекламної продукції вітчизняного виробництва, використовує комп’ютерні технології, зокрема Інтернет, для виконання проектів та застосування набутих художніх знань та вмінь для саморозвитку, естетизації середовища. |
|||
«Здоров’я і безпека» |
Дотримується здорового способу життя і формує безпечне життєве середовище. Розвиває емоційний інтелект, гармонізацію інтелектуальної та емоційної сфер власної особистості за допомогою впливу мистецтва
|
Ціннісний: уміє висловлювати і обґрунтовувати судження щодо збереження мистецтва України та світу; усвідомлює значення загальнолюдських, естетичних та художніх цінностей, транслятором яких є мистецтво різних регіонів світу; усвідомлює необхідність збереження художнього надбання людства та української культурної ідентичності, виявляє шанобливе ставлення до мистецького надбання українського народу і гордості за нього. |
|
«Підприємливість та фінансова грамотність» |
Розуміє значення бути активною особистістю, яка вміє планувати й досягати поставлених цілей, розвиває свої лідерські якості тощо. |
||
9. |
|
Кінематограф. Види екранних мистецтв. |
|
10. |
|
Документальне кіно. |
|
11. |
|
Мультиплікація. |
|
12. |
|
Науково-популярний кінематограф. |
|
13. |
|
Українське документальне та науково-популярне кіно. |
|
14. |
|
Відеокліпи та ігрове кіно. |
|
15. |
|
Жанри художнього кіномистецтва. Сучасне українське художнє кіномистецтво. |
|
16. |
|
Телебачення та телереклама.
|
|
17. |
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
Тема 3. ФОРМИ ПОШИРЕННЯ МИСТЕЦТВА
|
|
Наскрізні змістові лінії |
«Екологічна безпека та сталий розвиток» |
Розуміє значення соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовий брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлює важливість сталого розвитку для майбутніх поколінь.
|
Освітній компонент |
Знаннєвий: демонструє знання різних форм поширення та збереження мистецтва; роль музеїв у поширенні мистецтва та значущості мистецтва в діалозі культур. |
|||
«Громадянська відповідальність»
|
Усвідомлює позицію відповідального громадянина своєї держави. Розуміє роль культури у становленні способу мислення і поведінки людей, шанобливо та толерантно ставиться до культурних надбань свого народу, країни, світу; усвідомлює власну значущість і відповідальність щодо причетності до свого народу. |
Діяльнісний: класифікує твори мистецтва різних жанрів, стилів і напрямів; аналізує і критично оцінює сучасні явища культури, використовує комп’ютерні технології, зокрема ресурси Інтернет, для віртуальних екскурсій музеями України та світу; для виконання проектів та застосування набутих художніх знань і вмінь для саморозвитку, естетизації середовища. |
|
«Здоров’я і безпека» |
Дотримується здорового способу життя і формує безпечне життєве середовище. Розвиває емоційний інтелект, гармонізацію інтелектуальної та емоційної сфер власної особистості за допомогою впливу мистецтва
|
||
|
«Підприємливість та фінансова грамотність» |
Розуміє значення бути активною особистістю, яка вміє планувати й досягати поставлених цілей, розвиває свої лідерські якості тощо. |
Ціннісний: висловлює та обґрунтовує власні судження щодо зображення мистецтва України та світу; усвідомлює значення загальнолюдських, естетичних та художніх цінностей, транслятором яких є мистецтво різних регіонів світу; усвідомлює необхідність збереження художнього надбання людства та української культурної ідентичності, виявленні шанобливого ставлення до мистецького надбання українського народу і гордості за нього. |
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Примітка |
|
|
Форми зображення культурної спадщини. |
|
|
|
Бібліотеки. Найбільші бібліотеки світу й України. |
|
|
|
Музеї. Найвідоміші музеї світу. |
|
|
|
Ватикан. |
|
|
|
Лувр. |
|
|
|
Дрезденський музей. Метрополітен – музей. |
|
|
|
Національний музей Китаю. Музей китайських ієрогліфів. |
|
|
|
Теракотова армія-одна з найзнаменитіших пам’яток у світі. |
|
|
|
Національний музей ремесел Індії. Театр-музей Сальвадора Далі. |
|
|
|
Музеї України. Національний музей народної архітектури та побуту в селищі Пироговому. |
|
|
|
Переяслав-Хмельницький музей народного побуту та архітектури. |
|
|
|
Музей петриківського розпису. Петриківський музей етнографії , побуту та народно-прикладного мистецтва. |
|
|
|
Яготинська картинна галерея. |
|
|
|
Борщівська чорна сорочка. |
|
|
|
Музей мікроскопічної мініатюри майстра Миколи Сядристого. |
|
|
|
Роль засобів масової інформації (ЗМІ) у поширенні мистецьких цінностей. |
|
|
|
Значення мистецтва в діалозі культур. |
|
|
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
Повторення та систематизація навчального матеріалу за рік. |
|