Календарно-тематине планування уроків мистецтва 9 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків мистецтва у 9 класі.За підручником Назаренко Н.В., Чен Н.В., Севастьянова Д.О. Містить наскрізні змістові лінії.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно- тематичне планування уроків мистецтва для 9 класу.

35 годин на тиждень

(До підручника «Мистецтво 9 клас)

Автори: Назаренко Н.В., Чен Н.В., Севастьянова Д.О., Мерзлікіна М.М.

Календарне планування розроблено самостійно відповідно до програми

І семестр

 

 

Наскрізні змістові лінії

«Екологічна безпека та сталий розвиток»

Розуміє значення соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовий брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлює важливість сталого розвитку для майбутніх поколінь.

Освітній компонент

Знаннєвий:демонструє розуміння особливостей стилів і напрямів мистецтва; знає спадщину видатних діячів вітчизняного мистецтва.

«Громадянська відповідальність»

Усвідомлює позицію відповідального громадянина своєї держави. Розуміє роль культури у становленні способу мислення і поведінки людей, шанобливо та толерантно ставиться до культурних надбань свого народу, країни, світу; усвідомлює власну значущість і відповідальність щодо причетності до свого народу.

«Здоров’я і безпека»

Дотримується здорового способу життя і формує безпечне життєве середовище. Розвиває емоційний інтелект, гармонізацію інтелектуальної та емоційної сфер власної особистості за допомогою впливу мистецтва

 

Діяльнісний: створює живописні, графічні та декоративні композиції у різних стилях і застосовує знання для самореалізації.

«Підприємливість та фінансова грамотність»

Розуміє значення бути активною особистістю, яка вміє планувати й досягати поставлених цілей, розвиває свої лідерські якості тощо.

Ціннісний: розвивається під час інтерпретації та порівняння творів мистецтва різних стилів і напрямів; оцінює твори видатних діячів мистецтва України та світу; усвідомлює і оцінює роль людини у створенні історичної і культурної спадщини України та світу, усвідомлює значення загальнолюдських, естетичних і художніх цінностей, транслятором яких є мистецтво різних регіонів світу.

 

Дата

Тема 1. СТИЛІ ТА НАПРЯМИ МИСТЕЦТВА

Примітка

1.

 

Стилі та напрями мистецтва. Вступний урок.

 

 

2.

 

Імпресіонізм. Живопис імпресіонізму.

 

 

3.

 

Живопис імпресіонізму. Українські художники  імпресіонізму.

 

4.

 

Постімпресіонізм. Живопис у постімпресіонізмі.

 

5.

 

Музичне мистецтво імпресіонізму та постімпресіонізму.

 

6.

 

Різновиди модернізму. Модерн, модернізм, постмодернізм у архітектурі.

 

7.

 

Музичне мистецтво ХХ – ХХІ століть. Українське музичне мистецтво.

 

8.

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

Тема 2. ЕКРАННІ МИСТЕЦТВА

 

 

Наскрізні змістові лінії

«Екологічна безпека та сталий розвиток»

Розуміє значення соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовий брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлює важливість сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

 

 

Освітній компонент

Знаннєвий:Демонструє знання у видах екранних мистецтв, жанрів кіномистецтва; розуміє роль медіа у поширенні мистецтва та значущості мистецтва в діалозі культур.

«Громадянська відповідальність»

 

Усвідомлює позицію відповідального громадянина своєї держави. Розуміє роль культури у становленні способу мислення і поведінки людей, шанобливо та толерантно ставиться до культурних надбань свого народу, країни, світу; усвідомлює власну значущість і відповідальність щодо причетності до свого народу.

Діяльнісний: бере участь у процесі класифікації творів мистецтва різних видів, жанрів, стилів і напрямів; аналізує та критично оцінює сучасні явища культури, зокрема телебачення і реклами, уміє створювати ескізи рекламної продукції вітчизняного виробництва, використовує комп’ютерні технології, зокрема Інтернет, для виконання проектів та застосування набутих художніх знань та вмінь для саморозвитку, естетизації середовища.

«Здоров’я і безпека»

Дотримується здорового способу життя і формує безпечне життєве середовище. Розвиває емоційний інтелект, гармонізацію інтелектуальної та емоційної сфер власної особистості за допомогою впливу мистецтва

 

Ціннісний: уміє висловлювати і обґрунтовувати судження щодо збереження мистецтва України та світу; усвідомлює значення загальнолюдських, естетичних та художніх цінностей, транслятором яких є мистецтво різних регіонів світу; усвідомлює необхідність збереження художнього надбання людства та української культурної ідентичності, виявляє шанобливе ставлення до мистецького надбання українського народу і гордості за нього.

«Підприємливість та фінансова грамотність»

Розуміє значення бути активною особистістю, яка вміє планувати й досягати поставлених цілей, розвиває свої лідерські якості тощо.

9.

 

 Кінематограф. Види екранних мистецтв.

 

10.

 

Документальне кіно.

 

11.

 

Мультиплікація.

 

12.

 

Науково-популярний кінематограф.

 

13.

 

Українське документальне та науково-популярне кіно.

 

14.

 

Відеокліпи та ігрове кіно.

 

15.

 

Жанри художнього кіномистецтва. Сучасне українське художнє кіномистецтво.

 

16.

 

Телебачення та телереклама.

 

 

17.

 

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

 

 

 

 

Тема 3. ФОРМИ ПОШИРЕННЯ МИСТЕЦТВА

 

 

Наскрізні змістові лінії

«Екологічна безпека та сталий розвиток»

Розуміє значення соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовий брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлює важливість сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

Освітній компонент

Знаннєвий: демонструє знання різних форм поширення та збереження мистецтва; роль музеїв у поширенні мистецтва та значущості мистецтва в діалозі культур.

«Громадянська відповідальність»

 

 

Усвідомлює позицію відповідального громадянина своєї держави. Розуміє роль культури у становленні способу мислення і поведінки людей, шанобливо та толерантно ставиться до культурних надбань свого народу, країни, світу; усвідомлює власну значущість і відповідальність щодо причетності до свого народу.

Діяльнісний: класифікує твори мистецтва різних жанрів, стилів і напрямів; аналізує і критично оцінює сучасні явища культури, використовує комп’ютерні технології, зокрема ресурси Інтернет, для віртуальних екскурсій музеями України та світу; для виконання проектів та застосування набутих художніх знань і вмінь для саморозвитку, естетизації середовища.

«Здоров’я і безпека»

Дотримується здорового способу життя і формує безпечне життєве середовище. Розвиває емоційний інтелект, гармонізацію інтелектуальної та емоційної сфер власної особистості за допомогою впливу мистецтва

 

 

«Підприємливість та фінансова грамотність»

Розуміє значення бути активною особистістю, яка вміє планувати й досягати поставлених цілей, розвиває свої лідерські якості тощо.

Ціннісний: висловлює та обґрунтовує власні судження щодо зображення мистецтва України та світу; усвідомлює значення загальнолюдських, естетичних та художніх цінностей, транслятором яких є мистецтво різних регіонів світу; усвідомлює необхідність збереження художнього надбання людства та української культурної ідентичності, виявленні шанобливого ставлення до мистецького надбання українського народу і гордості за нього.

№ уроку

Дата

Зміст уроку

Примітка

 

 

Форми зображення культурної спадщини.

 

 

 

Бібліотеки. Найбільші бібліотеки світу й України.

 

 

 

Музеї. Найвідоміші музеї світу.

 

 

 

Ватикан.

 

 

 

Лувр.

 

 

 

Дрезденський музей. Метрополітен – музей.

 

 

 

Національний музей Китаю. Музей китайських ієрогліфів.

 

 

 

Теракотова армія-одна з найзнаменитіших пам’яток у світі.

 

 

 

Національний музей ремесел Індії. Театр-музей Сальвадора Далі.

 

 

 

Музеї України. Національний музей народної архітектури та побуту в селищі Пироговому.

 

 

 

Переяслав-Хмельницький музей народного побуту та архітектури.

 

 

 

Музей петриківського розпису. Петриківський музей етнографії , побуту та народно-прикладного мистецтва.

 

 

 

Яготинська картинна галерея.

 

 

 

Борщівська чорна сорочка.

 

 

 

Музей мікроскопічної мініатюри майстра Миколи Сядристого.

 

 

 

Роль засобів масової інформації (ЗМІ) у  поширенні мистецьких цінностей.

 

 

 

Значення мистецтва в діалозі культур.

 

 

 

Підсумковий урок.

 

 

 

Повторення та систематизація навчального матеріалу за рік.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лупійко Петро
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 9 клас, Планування
До підручника
Мистецтво 9 клас (Назаренко Н.В., Чен Н.В.. Севастьянова Д.О., Мерзлікіна М.М.)
Додано
25 січня 2022
Переглядів
14712
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку