Календарно-тематичне планування з німецької мови за підручником Сидоренко М.М. 8 клас 1 семестр. Планування містить змістові лінії за новими вимогами Міносвіти. А також враховано всі види контролю, а саме читання, аудіювання, письма та говоріння.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ
ЗАТВЕРДЖУЮ
ДИРЕКТОР _____________________
«_____» _________________2017 р.
Вчитель –
Клас –
Підручник –
Програма -
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Змістова лінія |
Комунікативні вміння |
Домашнє завдання |
|||||||||
лексика |
граматика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровˈя і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усне продукування, усна взаємодія (в т.ч. онлайн) |
Писемне продукування |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
||
ТЕМА 1. У МІЙ ВІЛЬННИЙ ЧАС |
||||||||||||||||
1. |
|
|
Влітку |
ЛО теми
|
Минулий час
|
|
|
|
|
Впр. 5 с.7 |
Впр. 1 с.7 |
Впр. 6 с.8 |
Впр. 2 .7 |
Впр. 1 с.8-9 |
||
2. |
|
Особистісна |
Мій відпочинок |
ЛОуроку
|
Зворотні дієслова Впр. 5 с.10 |
|
|
Націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні види діяльності |
|
|
Впр. 1 с.9 Впр. 6 с.11 |
Впр. 3 с.10 |
Впр. 4 с.10 Впр. 7 с.11 |
Впр. 1, 2 с. 11-12 |
||
3. |
|
Я добре відпочив |
ЛО уроку
|
Минулий час |
|
|
|
|
|
Впр. 1, 2 с.12-13 Впр. 5 с.14 |
Впр. 1С с.12 |
Впр. 3, 4 с.13 |
Впр. 1, 2 с.15 |
|||
4. |
|
Літнім днем
|
ЛО уроку |
Минулий час. сильні дієслова |
|
|
|
|
Впр. 4 с.16 |
Впр. 1 с.15 Впр. 2 с.16 |
Впр. 5 с.17 |
|
Впр. 1 с.21 Впр. 2 с.22 |
|||
5. |
|
Наш вільний час |
ЛО уроку |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.22 Впр. 4 с.23 |
Впр. 3 с.23 Впр. 5 с.23 |
Впр. 4 с.23 |
Впр. 1 с.24 |
|||
6. |
|
Наші хобі |
ЛО уроку.
|
|
|
|
|
Націлює на уміння обирати цікаві хобі |
Впр. 4 с.27 |
|
Впр. 1 c.26 Впр. 5 с.27 Впр. 6 с.28 |
Впр. 1 с.26 |
Впр. 1 с.28 |
|||
7. |
|
Цікаві хобі |
ЛО уроку
|
|
|
Націлює на розуміння потреби бути задіяним у вільний час |
|
|
Впр. 3 с.29 |
Впр. 1 с.28, 5 с.30 |
|
Впр. 1 с.28 Впр. 4 с.30
|
Впр. 1 с.32 |
|||
8. |
|
Повторення. Домашнє читання
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
Текст 1 с.202 |
|
|
Підготуватись до тесту |
|||
9. |
|
Повторення теми. Тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1, 2, 3, 4 с.33 |
Повторити слова |
|||
MODUL 2. F[RS LEBEN LERNEN. ВЧИМОСЯ ЖИТИ |
||||||||||||||||
10. |
|
Особистісна |
Мій ранок |
ЛО уроку
|
Година |
|
|
|
|
|
Впр. 5 с.40 Впр. 6. с.41 |
Впр. 1,2 с.39 |
|
Впр. 1 с. 43 |
||
11. |
|
Шкільний день у Німеччині. |
ЛО уроку
|
Genetiv |
|
Націлює на уміння порівнювати шкільний день у різних країнах |
|
|
|
Впр. 1 с.42-43 Впр. 5 с.45 |
Впр. 2 с.43 |
Впр. 4 с.44 |
Впр. 1, 2 с.45-46 |
|||
12. |
|
Мій розклад уроків |
ЛО уроку |
|
|
|
Націлює на уміння доцільно розприділяти час |
|
Впр. 2 с.47 |
Впр. 5 с.48 |
Впр. 6 с.48 |
Впр. 1 .с47 Впр. 4 с.48
|
Впр. 1 с.48 |
|||
13. |
|
На уроці німецької мови |
ЛО уроку
|
Прийменники erst, seit, schon |
|
|
|
|
Впр. 2 с.50 |
Впр. 1 с.49 Впр. 6 с.51 |
Впр. 4 с.50 |
|
Написати листа с.52 |
|||
14. |
|
Вчити мови – задоволення чи стрес? |
ЛО теми |
Прийменники, що вимагають родового відмінка |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.52 Впр. 5 с.53 |
Впр. 2 с.52 |
Впр. 3 с.53 |
Впр. 1 с.54-55 |
|||
15. |
|
Без праці немає нагороди |
ЛО уроку.
|
Відмінювання прикметників у родовому відмінку |
|
|
|
Націлює на уміння формулювало особисті ціннісні пріоритети |
Впр. 2 с.55 |
Впр. 1 с.55 Впр. 5 с.56 |
|
Впр. 4 с.56 |
Впр. 1,2 с.57 |
|||
16 |
|
Німецька мова – яка вона? |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.58 Впр. 3 с.59 |
Впр. 3 с.58 |
|
Розказувати текст |
|||
17. |
|
Нові мови – нові світи |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
Впр4, 5 с.60-61 |
Впр. 1, 3 с.60 |
Впр. 2 с.60 |
Впр. 1 с.62 |
|||
18. |
|
Тест
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 3 с.59 |
|||
MODUL 3. DIE JAHRESZEITEN, WIE SIE SIND. ПОРИ РОКУ, ТАКІ ЯКІ Є |
||||||||||||||||
19. |
|
Особистісна |
Вже осінь |
ЛО уроку
|
|
Націлює на уміння розглядало природу як цілісну систему |
|
|
|
Впр. 4 с.70 |
Впр. 1 с.69 Впр. 5 с.70 |
Впр. 3 с.70 |
Впр. 2 с.69 |
Описати осінній ліс с.71 |
||
20. |
|
Ми святкуємо Хелловін
|
ЛО уроку |
Безособові речення |
|
Націлює на уміння поважати культуру іншої країни |
|
|
Впр. 3 с.72 |
Впр. 1 с.71 Впр. 7 с.73 |
Впр. 2 с.72 |
Впр. впр. 5 с.73 |
Впр. 1, 2 с.74 |
|||
21. |
|
Осінь закінчується
|
ЛО уроку |
|
|
|
|
|
Впр. 3 с.76 |
Впр. 1 с.75 Впр. 4 с.76 |
Впр. 2 с.76 |
|
Описати осінь. с.77 |
|||
22. |
|
Прийшла зима |
ЛО уроку |
Речення зі сполучником dass |
Націлює на уміння обговорювати природні та погодні явища |
|
|
|
Впр. 6 с.79 |
Впр. 1 с.77 Впр. 7 с.80 |
Впр. 5 с.78 |
Впр. 2, 4 с.78 |
Впр. 1, 2, 3 с.80-81 |
|||
23. |
|
День Святого Миколая |
ЛО уроку |
|
|
Націлює на уміння порівнювати традиції в різних країнах |
|
|
Впр. 1 с.81 Впр. 3 с.82 |
Впр. 2 с.81 Впр. 4 с.82 |
|
Впр. 5 с.83 |
Розказувати про Св. Миколая с.83 |
|||
24. |
|
Вже Різдво
|
ЛО уроку |
|
|
|
|
|
Впр. 4 с.85 |
Впр. 1 с.84 Впр. 5 с.86 |
Впр. 2 С.83 |
Впр. 2 с.85 |
Впр. 1 с.86 |
|||
25. |
|
Новорічні звичаї та традиції
|
ЛО уроку. |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.87 Впр. 5 с.88 |
Впр. 5с с.89 |
Впр. 2 с.87 Впр. 4 с.88 |
Впр. 1, 2 с.89 |
|||
26. |
|
Повторення. домашнє читання |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
Текст 2 с.204 |
|
|
Підготувати пі до тесту |
|||
27. |
|
Тест |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання на картках |
Підготувати пі до СКР |
|||
28. |
|
|
Семестрова контрольна робота з читання
|
|
|
|
|
|
|
|
Reading Comprehension |
|
|
Підготуватись СКР з аудіювання |
||
29. |
|
|
Семестрова контрольна робота з аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Listening Comprehension |
|
|
|
Підготуватись СКР з письма |
||
30. |
|
|
Семестрова контрольна робота з письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Writing |
Підготуватись СКР з говоріння |
||
31. |
|
|
Семестрова контрольна робота з говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Speaking |
|
Повторити вивчені ЛО |
||
MODUL 4. LEUTE: GESTERN UND HEUTE. ЛЮДИ: МИНУЛЕ ТА СЬОГОДЕННЯ |
||||||||||||||||
32. |
|
|
Сімейні фотографії |
ЛО уроку |
Відмінювання прикметників |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.95 Впр. 5 с.96 |
Впр. 2 с.95 |
Впр. 4 с.96 |
Впр. 1, 2 с.96-97 |
||
33. |
|
|
Сімейні стосунки |
ЛО уроку |
|
|
Націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти, своєї сімˈї та своїх друзів |
|
|
|
Впр. 1 с.97 Впр. 4 с.98 |
Впр. 3 с.98 |
Впр. 2 с.98 |
Впр. 1 с.99 |
||
34 |
|
|
Підсумковий урок за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Опрацювати слова у словнику |
||