Карантин. Завдання дистанційного навчання з історії (23.03-31.03.2020)

Про матеріал
Дистанційне навчання – форма організації і реалізації навчально-виховного процесу, за якою його учасники здійснюють навчальну взаємодію принципово і переважно екстериторіально (тобто, на відстані, яка не дозволяє і не передбачає безпосередню навчальну взаємодію учасників віч-на-віч, інакше, коли учасники територіально знаходяться поза межами можливої безпосередньої навчальної взаємодії).
Перегляд файлу

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор школи

_________ Ю.Міндзяк

«___»__________2020р.

 

Завдання дистанційного навчання

для учнів 6-9 класів

з історії

(23.03-31.03)

 

Клас

Тема вивчення

Джерела інформації

(підручник, посібник, Інтернет-ресурси та ін.)

Практична робота

(виконати вправу, практичну роботу, зробити повідомлення, створити презентацію та ін.)

6

Пантеон римських богів

Підручник Бандровський О., Власов В.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-6-klas-istoriya-vsesvitnya-bogi-starodovnogo-rimu-108034.html

Опрацювати §42.

Переглянути презентацію за посиланням та заповнити таблицю «Римські боги / що уособлювали»

6

Римське право.

Практична робота: Порівняти правове становище різних груп громадян, а також громадян і негромадян у Стародавньому Римі

Підручник Бандровський О., Власов В.

https://gordonua.com/ukr/news/culture/istoriju-starodavnogo-rimu-vmistili-v-20-hvilinnij-rolik-video-180950.html (частина ІІ)

Повторити §39 (пункт 3), §40 (пункт 1). Переглянути відео за посиланням (частина ІІ) та заповнити таблицю «Групи населення / їх права»

7іу

Культура  Галицько-Волинської держави ХІІІ – п. п. XІV ст.

Підручник Власов В.

https://www.youtube.com/watch?v=Bq_RZX_vFr8

Опрацювати §21,
виконати завд. 6

7іу

Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми

Підручник Власов В.

https://www.youtube.com/watch?v=UphjfSIFYc4&list=RDCMUCy-p0X1iEjN3pY7Ck9q3kAw&start_radio=1&t=24

Повторити §17-21,

виконати завд. 1,4 (стор. 150)

7ві

Раннє Відродження. Гуманізм

Підручник Крижановський О., Хірна О.

https://www.youtube.com/watch?v=njiWOrM7Eao

 

https://www.youtube.com/watch?v=Prz5V0Ejg9I

Опрацювати §23

8іу

Імперський наступ на автономію Гетьманщини. Павло Полуботок

Підручник Гісем О., Мартинюк О.

https://www.youtube.com/watch?v=xZF4iZwqDeI

 

Опрацювати §29,

виконати завд. 4 (стор.229 )

8іу

Нова Січ. Ліквідація гетьманства і козацького устрою в Україні

Підручник Гісем О., Мартинюк О.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-likvidacia-getmanstva-ta-kozackogo-ustrou-na-ukraini-218347.html

Опрацювати §30,

переглянути презентацію за посиланням та скласти хронологічний ланцюг «Ліквідація залишків Гетьманщини», виконати завд.2 (стор.234)

8ві

Практична робота: Обґрунтувати (або спростувати) судження про суперечливий характер реформ Петра І.

Підручник Гісем О., Мартинюк О.

https://naurok.com.ua/navchalna-prezentaciya-do-uroku-pravlinnya-romanovih-petro-i-5866.html

 

Опрацювати §21.

Переглянути презентацію за посиланням та скласти таблицю «Реформи Петра І» (назва реформи / її зміст)

9іу

Політизація та радикалізація українського національного руху. Створення і діяльність політичних партій, культурно-освітніх і військово-спортивних організацій.

Підручник Гісем О., Мартинюк О.

https://www.youtube.com/watch?v=gVGsdBszL7w

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-politizaciya-ukra-nskogo-ruhu-v-naddnipryanskiy-ukra-ni-62644.html

Опрацювати §24. Переглянути відео та презентацію за посиланням, виконати зап.11. (стор.216 )

9іу

Проблеми консолідації української нації. Самостійницька й автономістська течії в національному русі.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-problemi-konsolidaci-ukra-nsko-naci-62641.html

 

Переглянути презентацію за посиланням та випасати чинники, що впливали на формування української нації (слайд 7)

9іу

Наростання політичної напруженості. Події російської революції 1905–1907 рр. в Україні.

Підручник Гісем О., Мартинюк О.

https://www.youtube.com/watch?v=ygwv0pfleI0

Опрацювати §25, виконати зап. 1-6 (стор.225 )

9ві

Практична робота. Укласти порівняльну таблицю реформаторських заходів, що їх здійснювали під впливом модернізаційних процесів у ХІХ і на початку ХХ ст.

https://history.vn.ua/lesson/world-history-2018-lessons-9-class-my-conspect/23.php

 

Переглянути лабораторно-практичне заняття за посиланням. Виконати Практичну роботу «Порівняння економічного і політичного розвитку Великої Британії та Німеччини в 70-90-х рр. ХІХ ст.» (заповнити таблицю: 1 колонка – Спільне в розвитку Великої Британії та Німеччини; 2 колона – Відмінне в розвитку Великої Британії та Німеччини)

 

Учитель                                    Н.Сідова

docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
1116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку