ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор школи
_________ Ю.Міндзяк
«___»__________2020р.
Завдання дистанційного навчання
для учнів 6-9 класів
з історії
(23.03-31.03)
Клас |
Тема вивчення |
Джерела інформації (підручник, посібник, Інтернет-ресурси та ін.) |
Практична робота (виконати вправу, практичну роботу, зробити повідомлення, створити презентацію та ін.) |
6 |
Пантеон римських богів |
Підручник Бандровський О., Власов В. https://naurok.com.ua/prezentaciya-6-klas-istoriya-vsesvitnya-bogi-starodovnogo-rimu-108034.html |
Опрацювати §42. Переглянути презентацію за посиланням та заповнити таблицю «Римські боги / що уособлювали» |
6 |
Римське право. Практична робота: Порівняти правове становище різних груп громадян, а також громадян і негромадян у Стародавньому Римі |
Підручник Бандровський О., Власов В. https://gordonua.com/ukr/news/culture/istoriju-starodavnogo-rimu-vmistili-v-20-hvilinnij-rolik-video-180950.html (частина ІІ) |
Повторити §39 (пункт 3), §40 (пункт 1). Переглянути відео за посиланням (частина ІІ) та заповнити таблицю «Групи населення / їх права» |
7іу |
Культура Галицько-Волинської держави ХІІІ – п. п. XІV ст. |
Підручник Власов В. |
Опрацювати §21, |
7іу |
Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми |
Підручник Власов В. https://www.youtube.com/watch?v=UphjfSIFYc4&list=RDCMUCy-p0X1iEjN3pY7Ck9q3kAw&start_radio=1&t=24 |
Повторити §17-21, виконати завд. 1,4 (стор. 150) |
7ві |
Раннє Відродження. Гуманізм |
Підручник Крижановський О., Хірна О. https://www.youtube.com/watch?v=njiWOrM7Eao
|
Опрацювати §23 |
8іу |
Імперський наступ на автономію Гетьманщини. Павло Полуботок |
Підручник Гісем О., Мартинюк О. https://www.youtube.com/watch?v=xZF4iZwqDeI
|
Опрацювати §29, виконати завд. 4 (стор.229 ) |
8іу |
Нова Січ. Ліквідація гетьманства і козацького устрою в Україні |
Підручник Гісем О., Мартинюк О. |
Опрацювати §30, переглянути презентацію за посиланням та скласти хронологічний ланцюг «Ліквідація залишків Гетьманщини», виконати завд.2 (стор.234) |
8ві |
Практична робота: Обґрунтувати (або спростувати) судження про суперечливий характер реформ Петра І. |
Підручник Гісем О., Мартинюк О. https://naurok.com.ua/navchalna-prezentaciya-do-uroku-pravlinnya-romanovih-petro-i-5866.html
|
Опрацювати §21. Переглянути презентацію за посиланням та скласти таблицю «Реформи Петра І» (назва реформи / її зміст) |
9іу |
Політизація та радикалізація українського національного руху. Створення і діяльність політичних партій, культурно-освітніх і військово-спортивних організацій. |
Підручник Гісем О., Мартинюк О. https://www.youtube.com/watch?v=gVGsdBszL7w
|
Опрацювати §24. Переглянути відео та презентацію за посиланням, виконати зап.11. (стор.216 ) |
9іу |
Проблеми консолідації української нації. Самостійницька й автономістська течії в національному русі. |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-problemi-konsolidaci-ukra-nsko-naci-62641.html
|
Переглянути презентацію за посиланням та випасати чинники, що впливали на формування української нації (слайд 7) |
9іу |
Наростання політичної напруженості. Події російської революції 1905–1907 рр. в Україні. |
Підручник Гісем О., Мартинюк О. |
Опрацювати §25, виконати зап. 1-6 (стор.225 ) |
9ві |
Практична робота. Укласти порівняльну таблицю реформаторських заходів, що їх здійснювали під впливом модернізаційних процесів у ХІХ і на початку ХХ ст. |
https://history.vn.ua/lesson/world-history-2018-lessons-9-class-my-conspect/23.php
|
Переглянути лабораторно-практичне заняття за посиланням. Виконати Практичну роботу «Порівняння економічного і політичного розвитку Великої Британії та Німеччини в 70-90-х рр. ХІХ ст.» (заповнити таблицю: 1 колонка – Спільне в розвитку Великої Британії та Німеччини; 2 колона – Відмінне в розвитку Великої Британії та Німеччини) |
Учитель Н.Сідова