Карта маршруту формування професійної компетентності вчителя

Про матеріал

- Яким повинен бути вчитель на сучасному етапі розвитку суспільства?

-Якими загальнолюдськими професійними

якостями він повинен володіти?

-Які проблеми доводиться вирішувати сучасному вчителю?

Перегляд файлу

Новожеланівська  спеціальна   загальноосвітня  школа-інтернат №39

Донецької області

 

Карта маршруту  формування професійної компетентності

вчителя

 

 

                                                        Вчитель  Гавілей М.В

 

                                                          2016р

 

-  Який  повинен бути вчитель на  сучасному етапі розвитку  суспільства?

-Якими  загальнолюдськими  професійними

 якостями він повинен  володіти?

-Які проблеми доводиться вирішувати   сучасному вчителю?

На думку вчених, основними проблемами, з якими зустрічаються вчителі в цьому тисячолітті, є:

*постійне ускладнення змісту освіти, гарантування високого рівня освітніх стандартів;

*ускладнення проблем виховання;

*безперервне оволодіння прогресивними технологіями навчання й виховання;

*розв’язання складних професійно-педагогічних проблем, які вимагають інтеграції знань, практичних умінь і навичок з таких суміжних з педагогікою наук, як філософія, психологія, медицина, економіка, кібернетика та ін.;

*робота в єдиному інформаційному середовищі, що передбачає раціональне використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі.

Усе це може здійснювати тільки вчитель  з високою професійною компетентністю, розвиненими творчими здібностями, високим рівнем інтелігентності, ерудованості, здібностей до безперервної освіти.

 

 

Професійна  компетентність учителя

- це єдність його теоретичної та практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності.

Професійно компетентна людина та, яка:

*успішно розв’язує завдання навчання й виховання, готує для суспільства випускника з бажаними психологічними якостями;

*задоволена професією;

*досягає бажаних результатів у розвитку особистості учнів;

*має й усвідомлює перспективу свого професійного розвитку;

*відкрита для постійного професійного навчання;

*збагачує досвід професії завдяки особистому творчому внеску;

*соціально активна в суспільстві;

*віддана педагогічній професії, прагне підтримувати навіть у складних  умовах  її честь і гідність, професійну етику;

*готова до якісної та кількісної оцінки своєї праці, уміє сама це робити

.

Удосконалюючи особистий рівень професійної компетентності я розробила

карту індивідуального освітнього маршруту: « Формування  професійної  компетентності».

. Сучасна система освіти забезпечує можливість підвищення кваліфікації та методичної майстерності вчителів.

Важливою формою підвищення наукового та методичного рівня вчителя є самоосвіта, у процесі якої він вивчає новинки фахової літератури, науково - методичні журнали та збірники. Сприяють підвищенню рівня професійної компетентності педагогів колективні форми методичної роботи: методичні об’єднання, школи молодого вчителя, опорні школи, творчі групи, методичні семінари-практикуми, науково-практичні конференції, педагогічні читання та виставки тощо.

Отже, професійна компетентність — інтеграція і реалізація в педагогічній праці професійно значущих особистісних якостей і здібностей, професійних знань і умінь, активне якісне перетворення вчителем свого внутрішнього світу, що призводить до принципово нового способу життєдіяльності — творчої самореалізації у професії.

.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мосякіна Світлана Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Некрасова Тетяна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
3 березня 2018
Переглядів
4050
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку