Впровадження проектних технологій у виховній роботі .

Про матеріал

Проаналізувавши роботу щодо впровадження проектних технологій в корекційно-педагогічний процес, зробили висновок, що участь в навчально-виховних проектах сприяє підвищенню якості соціально – адаптаційної підготовки до самостійної життєдіяльності, формуванню важливих для самостійного життя у суспільстві психофізичних якостей, загальнолюдських і національних цінностей, переорієнтація навчально – виховного процесу на особистість дитини. Тому слід продовжувати впровадження методу проектів в корекційно-педагогічний процес.

Перегляд файлу

 

Новожеланівська  спеціальна  загальноосвітня  школа-інтернат № 39

 Донецької обласної  ради 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впровадження проектних технологій у

виховній роботі.

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь:                                                                              Гавілей М.В

 

 

 

 

 

 

                                                  Перед людиною до розуму три шляхи:

                                                 шлях роздумів – це найблагородніший;

                                                шлях наслідування –це найлегший;

                                               шлях власного досвіду –    найважчий шлях .                            

                                                                                                            Конфуцій

       В українській педагогiчнiй практиці явище проекту з’явилося в останнє десятиліття у результаті дiяльностi міжнародних органiзацiй, які розробляли й поширювали освiтнi проекти. Однак набутий за цей час вітчизняний досвід проектної форми органiзацiї освітнього середовища  став предметом вивчення та узагальнення на науково-теоретичному рiвнi i  отримав поширення на практиці.   Саме тому тема впровадження  методу проектів в корекційно-педагогічний процес допоміжної школи-інтернату є актуальною, проблемною і цікавою, для сучасних педагогів-дефектологів, які намагаються зацікавити своїм предметом  учнів, виховувати в них активну життєву позицію, формувати в них життєво важливі компетентності.    

       Метод проектів - це  освітня технологія, націлена на придбання учнями нових знань у тісному зв'язку з реальною життєвою практикою, формування в них специфічних умінь і навичок за допомогою системної організації проблемно-орієнтованого навчального пошуку.  Якщо добре вчитатися в дане визначення методу проектів, стане зрозумілим, що нічого нового – тільки те що ми робимо зібрано до купи і вишикуване в чітку систему роботи, яка має на меті:

активізацію пізнавальної діяльності;

формування навчальної компетентності, що відповідає основним принципам концепції безперервної самоосвіти;

формування специфічних умінь і навичок загальнонавчального й комунікативного характеру.

Проекти бувають:

  індивідуальні або групові;

  монопредметні й міжпредметні;

  короткострокові (міні-проекти), середньострокові й довгострокові;

  інформаційні, дослідницькі, творчі, практико-орієнтовані.

Темою проекту можуть стати  наступні речі:

обєкт;

дослідження;

проблема;

діло.

Умовами  успішного здійснення проектної технології є:

умотивованість учителів на дану технологію;

умотивованість   учнів на участь у проекті;

навчання учнів умінням дослідницької діяльності;

розкриття суті дослідження як форми пізнання (проблема, мета, гіпотеза, завдання, методи дослідження, уміння планувати проведення дослідження);

  організація зустрічі груп по обміну думками про хід роботи над проектом (при великих проектах).

 визначення критеріїв оцінки результатів роботи над проектом;

Таким чином, можна зробити висновок, що система роботи над проектом складається з шести «П»:

        ПРОБЛЕМА;

        ПРОЕКТУВАННЯ (ПЛАНУВАННЯ);

        ПОШУК   ІНФОРМАЦІЇ;

        ПРОДУКТ;

        ПРЕЗЕНТАЦІЯ;

        ПОРТФОЛІО.

       Результати проведених виховних  проектів показали, що діти з цікавістю беруть участь в проектній діяльності, різко підвищується пізнавальна активність дітей, виникає бажання бути кращим, знати більше за інших, допомогти слабшому тощо.

          Проаналізувавши роботу щодо впровадження проектних технологій в корекційно-педагогічний процес можна зробити висновок, що участь в навчально-виховних проектах сприяє підвищенню якості соціально – адаптаційної підготовки до самостійної життєдіяльності, формуванню важливих для самостійного життя у суспільстві психофізичних якостей, загальнолюдських і національних цінностей, переорієнтація навчально – виховного процесу на особистість дитини. Тому слід продовжувати впровадження методу проектів в корекційно-педагогічний процес. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Начало формы 

 

 

 

 

 

Конец формы 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
3 березня 2018
Переглядів
1021
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку