ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор
Кам`янка – Бузький ЗДО №2
___________ Полетаєва Т.Ю.
«___» _______________2020р.
План роботи під час карантину
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України
№211 від 11 березня 2020 р.
практичного психолога
Полович Тетяни Мирославівної
з 13.03.2020 по 31.03.2020
п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
13.03.2020 |
1. Участь у педагогічній нараді, щодо запровадження карантину в державі. 2. Упорядкування документації психолога (журнал обліку щоденної роботи, журнал консультації, протоколи індивідуального та групового консультування, тощо). 3. Господарські роботи у закладі. |
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00 |
|
2 |
16.03.2020 |
1. Участь у педагогічній нараді, щодо організації дистанційної роботи під час карантину. 2.Робота з документацією (журнал щоденного обліку роботи, розробка ІПР для дітей з ООП). 3. Складання плану-графіка самоосвіти та елементів дистанційної роботи під час призупенення освітнього процесу. 4. Опрацювання фахової літератури (журнали «Практичний психолог. Дитячий садочок» , посібник «Розмовляйко ( на допомогу батькам). Заняття з розвитку мовлення», ін.).
|
9.00-13.00 |
|
3 |
17.03.2020 |
Робота в дистанційному режимі: 1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах. Підготовка інформації для консультації педагогів. Тема: «Стратегії взаємодії з проблемними дітьми» 2. Підготовка до методоб'єднання: «Інклюзивна освіта в ЗДО». 3. Самосвіта: проходження онлайн – курсу « Відчуй: жестова мова для всіх»
|
9.00-10.30
10.30 – 11.30
11.30-13.00
|
MCFR Освіта
https://vumonline.ua/course/gesture-language/
|
4 |
18.03.2020 |
1. Підготовка консультацій відповідно плану роботи на рік («Шкідливі звички батьків: на що вони впливають?», «Як виявити порушення розвитку у дітей дошкільного віку?» 2. Налагодження співпраці з батьками вихованців ЗДО, які потребують посиленої допомоги у психофізичному розвитку з метою розробки та надання завдань для спільного виконання. 3. Вивчення інформаційно-статистичних даних щодо загострення ситуації у період карантину інструктивно-методичних матеріалів. 4.Розробити та надати дистанційно консультації для батьків, педагогів «Профілактика стресів»
|
9.00-13.00 |
Інтернет ресурси
Соціальна мережа Viber Індивідуальна і дистанційна форма спілкування
|
5 |
19.03.2020 |
1. Перегляд матерілів на освітніх інтернет – ресурсах. Вебінар: «Підтримка дітей з ООП, практичні поради» 2. Ознайомлення з інформацією вчителя-логопеда. Тема «Використання СуДжок-терапіїї в оздоровчо-профілактичній роботі з дітьми дошкільного віку» 4. Перегляд онлайн – зустрічі із заступником міністра освіти і науки про дистанційну роботу для педагогів. |
9.00-13.00 |
«Всеосвіта™» https://www.facebook.com/profile.php?id=100013412286722
|
6 |
20.03.2020 |
Робота в дистанційному режимі: 1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет – ресурсах. 2. Опрацювання статті «Що батьки повинні знати про коронавірус: консультують МОЗ і МОН». 3. Самоосвіта (опрацювання наукових матеріалів з питань надання психологічної підтримки в кризовий період ). 4. Підготувати інформацію до Дня підтримки людей з РАС (21.03.2020 р.) 5. Консультування в режимі on-line. |
9.00 – 10.30
10.30 -11.30
11.30 – 13.00
|
Індивідуальна і дистанційна форма спілкування
|
7 |
23.03.2020 |
Робота в дистанційному режимі: 1. Завдання для дошкільників 4,5 років на час карантину (практичні завдання для дошкільників) 2. Онлайн – консультація для педагогів на тему: «Профілактика стресів» 3. Самосвіта: проходження онлайн – курсу « Відчуй: жестова мова для всіх»
|
9.00 – 13.00 |
Osvita.ua
https://vumonline.ua/course/gesture-language/
|
8 |
24.03.2020 |
Робота в дистанційному режимі. 1.Ознайомлення з інформацією вчителя – логопеда «Розвиток мислення та мовлення як складова розвивальних занять для дошкільника» 2. Розробка діагностичного матеріалу з доступом на Googl-диску (для батьків, педагогів) – «Виявлення рівня стресостійкості», «Рівень розвитку емпатії» 3. Розробка індивідуальних завдань для спільного виконання батьків з дітьми (діти з ООП і діти, що потребують посиленої підтримки).
|
9.00-10.00
10.00-12.00
12.00-13.00 |
Інтернет ресурси, науково-методична література |
9 |
25.03.2020 |
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 2. Систематизація документації. Оформлення корекційних програм для дітей різних вікових груп. 3. . Підготовка до методоб'єднання: «Інклюзивна освіта в ЗДО». 4. Підготовка психодіагностичного інструментарію (тестові бланки) «Професійне вигорання» за В.Бойко для доступу працівників на Googl-диску, мережах Instagram, Viber, ін.
|
9.00-13.00 |
|
10 |
26.03.2020 |
Робота в дистанційному режимі: 1. Самосвіта: проходження вебінару «Психолог в інклюзивному дошкільному закладі» 2. Самосвіта: проходження вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу». 3. Розробка профілактичного матеріалу «Дитячі страхи і пандемія» (батькам, педагогам). 4.Робота з документацією. Робота з асистентом вихователя про актуальні проблеми дошкільників.
|
9.00-13.00
|
MCFR Освіта
«Всеосвіта™» |
11 |
27.03.2020 |
Робота в дистанційному режимі: 1.Самосвіта: проходження онлайн – курсу « Відчуй: жестова мова для всіх» 2. Самоосвіта: опрацювання матеріалів з курсу «Реабілітації дітей з КІ.» 3. Розробити індивідуальні завдання для спільного виконання батьків з дітьми (діти з ООП, потребують посиленої підтримки).
|
9.00-13.00 |
https://vumonline.ua/course/gesture-language/
|
12 |
30.03.2020 |
Робота в дистанційному режимі: 1. Підготовка до методоб'єднання: «Інклюзивна освіта в ЗДО», складання списку рекомендованої літератури по темі самоосвіти. 2. Опублікування матеріалів на освітніх сайтах. 3. Перегляд вебінару «Педагогічні підходи в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади» 4. Консультування в режимі on-line.
|
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00 |
«Всеосвіта™»
|
13 |
31.03.2020 |
Робота в дистанційному режимі: 1.Добірка матеріалу до планових батьківських зборів. 2 . Самоосвіта «5 підказок для для поліпшення критичного мислення» 3. Розробка дидактичного матеріалу для дітей з ООП. 4. Систематизація досвіду роботи. 5. Консультування в режимі on-line.
|
9.00-13.00 |
http://autta.org.ua/ua/materials/material/5-p-dkazok-dlya-pol-pshennya-kritichnogo-mislennya/
|