Анкета про включення інклюзії для педагогів
1. Поясніть у кількох словах Ваше ставлення до інклюзивної освіти.
_______________________________________________
_______________________________________________
2. Зазначте переваги інклюзивної освіти:
_______________________________________________
б. для інших дітей у класі чи в школі.
_______________________________________________
3. Які негативи Ви бачите у запровадженні інклюзивної освіти?
_______________________________________________
4. Якими знаннями та навичками потрібно володіти педагогові в інклюзивних умовах? _______________________________________________
5. Які труднощі Ви відчули у запровадженні інклюзії?
_______________________________________________
6. Яка допомога необхідна для реалізації інклюзивної освіти щоб вона була успішною?
_______________________________________________
Визначення компетентності вихователя до навчальної інклюзивної діяльності
1. Чи викликає у вас інтерес до інклюзії у педагогічній діяльності?
Так. Ні.
2. Скільки разів у минулому навчальному році ви спробували застосувати будь-які елементи інклюзії в своїй роботі? ___________.
3. Підкресліть дві головні причини, які, на Вашу думку, гальмують втілення в масову практику інклюзивних педагогічних ідей, підходів і прийомів роботи:
4. Чим, на Вашу думку, цікава інклюзивна діяльність:
Ваш варіант_______________________________
5. Підкресліть внутрішні протиріччя, які виникають у Вас при створенні чи застосуванні інклюзивної моделі:
6. Які нові педагогічні технології Ви могли б застосувати при сприятливих умовах:
КТС - колективні творчі справи;
КМД - колективна розумова діяльність;
МВС - методика вивчення себе дітьми;
ПФК - прискорення формування колективу (групи);
ТРВЗ - теорія розв'язання винахідницьких задач;
ТВП - теорія виховання партнерства у дитячих взаємовідносинах;
ТСВ - теорія самовиховання.
7. Якими діагностичними методиками Ви володієте вільно:
8. Підкресліть ознаки своєї готовності до створення інновацій:
Ваш варіант_______________________________
9. Підкресліть, яка сфера самореалізації здібностей Вас влаштовує в більшій мірі:
наука, мистецтво, комерція, медицина, сфера обслуговування, інженерія, транспорт, освіта, адміністративна, державна діяльність, політичне життя, сфера соціальних відносин (соціологія і психологія).
Ваш варіант_______________________________
10.Підкресліть, які фактори в реалізації життєвих планів можуть Вам допомогти:
Ваш варіант_______________________________
11.Чому Ви віддаєте пріоритет в досягненні життєвих цілей. (Позначте відповіді в порядку значимості):
12.Що для Вас є складовими успіху в житті і досягненні мети? (Підкресліть 3-4 варіанти відповідей):
Ваш варіант_______________________________
13.Чи вмієте ви використовувати різні життєві обставини для реалізації планів:
Ваш варіант_______________________________
Діагностика готовності педагогів щодо використання інклюзивної освіти
Шановний колего!
Пропонуємо Вам оцінити свою готовність до використання у роботі сучасність інклюзивної освіти.
1 .Чи готові Ви обрати нестандартну форму проведення заняття?
Так Ні.
2.Чи зволікатимете Ви із впровадженням нестандартних занять у систему своєї роботи?
Так Ні.
3. Чи викликає у Вас трудність використання на заняттях різних засобів інформації (доповідей, газетних матеріалів, телебачення, відеофільмів, Інтернету)?
Так Ні.
4.Вам пропонують провести відкритий захід у формі диспуту, круглого столу, мозкового штурму. Чи погодитеся ви відразу?
Так Ні .
5.Чи дратує Вас те, що виходить за межі традиційного навчання?
Так Ні.
6. Чи вірите ви в успіх інклюзивного навчання?
Так Ні.
7. Чи виникає у вас бажання вступити в діалог, коли мова йде про інклюзивну освіту, на її користь?
Так Ні.
8.Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що впровадження інклюзивних технологій - це вихід для сучасного ЗДО?
Так Ні.
9.Чи виникає у вас сумнів щодо важливості проблеми, з питань якої проводиться дане опитування?
Так Ні.