Визначення компетентності вихователя до навчальної інклюзивної діяльності

Про матеріал
Визначення компетентності вихователя до навчальної інклюзивної діяльності
Перегляд файлу

Анкета про включення інклюзії для педагогів

 

1. Поясніть у кількох словах Ваше ставлення до інклюзивної освіти.

  1.          для яких дітей є включення можливим?

_______________________________________________

  1.          які потрібні умови, щоб зробити інклюзивну освіту успішною?

_______________________________________________

 

2. Зазначте переваги інклюзивної освіти:

  1.          для дитини з порушеннями.

_______________________________________________

б. для інших дітей у класі чи в школі.

_______________________________________________

 

3. Які негативи Ви бачите у запровадженні інклюзивної освіти?

_______________________________________________

 

4. Якими знаннями та навичками потрібно володіти педагогові в інклюзивних умовах? _______________________________________________

 

5. Які труднощі Ви відчули у запровадженні інклюзії?

_______________________________________________

 

6. Яка допомога необхідна для реалізації інклюзивної освіти  щоб вона була успішною?

_______________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Визначення компетентності вихователя до навчальної інклюзивної діяльності

 

1.  Чи викликає у вас інтерес до інклюзії у педагогічній діяльності?

      Так.                        Ні.

 

2.  Скільки разів у минулому навчальному році ви спробували застосувати будь-які елементи інклюзії в своїй роботі? ___________.

 

3.  Підкресліть дві головні причини, які, на Вашу думку, гальмують втілення в масову практику інклюзивних педагогічних ідей, підходів і прийомів роботи:

  •              слабке фінансування, немає матеріальної зацікавленості;
  •              відсутність інформації про нові ідеї і підходи у навчанні і вихованні;
  •              слабкий зв'язок науки і практики;
  •              нестача часу і сил для створення і застосування педагогічних новацій;
  •              консервативна сила звички: менше часу і сил потрібно для роботи по-старому;
  •              страх невдачі при застосуванні нового;
  •              неприємні наслідки через колег по роботі (заздрість, пересуди);
  •              відсутність підтримки зі сторони керівництва ЗДО;
  •              не бачу необхідності займатися інтеграцією дітей з особливими освітніми потребами;
  •              Ваш варіант___________________________

 

 4. Чим, на Вашу думку, цікава інклюзивна діяльність:

  •              цікаво створити щось своє, незвичайне, краще, ніж було;
  •              підвищується інтерес до навчання і виховання;
  •              зростає авторитет серед батьків і дітей;
  •              радує підтримка адміністрації, рівноправні відносини з нею;
  •              можна отримати новий статус серед колег, повага до новаторства;
  •              в новаціях повніше реалізується свій досвід, сили і здібності;
  •              зростає самоповага, формується новий погляд на себе.

Ваш варіант_______________________________

 

5. Підкресліть внутрішні протиріччя, які виникають у Вас при створенні чи застосуванні інклюзивної моделі:

  •              нові ідеї важко практично реалізувати;
  •              неминучі невдачі, помилки, а це неприємно;
  •              важко доводити почате до кінця: частіше перемагає звичне;
  •              не вистачає волі і терпіння довести нове до досконалості, тому часто починаєш і кидаєш;
  •              немає впевненості, що нове принесе практичну користь;
  •              неминуча втрата часу для роботи по-новому, немає компенсації за новаторські зусилля;
  •              часто оволодівають сумніви: а чи зможу я це нове застосувати.
  •              Ваш варіант___________________________

 

6. Які нові педагогічні технології Ви могли б застосувати при сприятливих умовах:

КТС - колективні творчі справи;

КМД - колективна розумова діяльність;

МВС - методика вивчення себе дітьми;

ПФК - прискорення формування колективу (групи);

ТРВЗ - теорія розв'язання винахідницьких задач;

ТВП - теорія виховання партнерства у дитячих взаємовідносинах;

ТСВ - теорія самовиховання.

 

7.  Якими діагностичними методиками Ви володієте вільно:

  •              застосування самооцінки за результати діяльності;
  •              взаємооцінка і експертна оцінка;
  •              тестові методики різноманітного типу;
  •              вивчення особистості в спеціально створених ситуаціях;
  •              використання критеріїв особистісного росту для діагностики вихованості дітей;
  •              Ваш варіант___________________________

 

8. Підкресліть ознаки своєї готовності до створення інновацій:

  •              орієнтуюсь в структурі  психології особистості;
  •              знаю нові педагогічні ідеї і Я - концепцію;
  •              володію нестандартним мисленням;
  •              володію психологічним баченням життя дітей;
  •              вмію використовувати психодіагностику;
  •              знаю технологію і культуру експерименту.

Ваш варіант_______________________________

 

9.  Підкресліть, яка сфера самореалізації здібностей Вас влаштовує в більшій мірі:

наука, мистецтво, комерція, медицина, сфера обслуговування, інженерія, транспорт, освіта, адміністративна, державна діяльність, політичне життя, сфера соціальних відносин (соціологія і психологія).

Ваш варіант_______________________________

 

10.Підкресліть, які фактори в реалізації життєвих планів можуть Вам допомогти:

  •              сімейні традиції, підтримка батьків, їх авторитет в суспільстві;
  •              достатнє фінансування з боку рідних, знайомих, спонсорів;
  •              надія на власні сили і здібності;
  •              велика власна працездатність, вміння самостійно реалізувати справу, корисні зв'язки і знайомства.

Ваш варіант_______________________________

 

11.Чому Ви віддаєте пріоритет в досягненні життєвих цілей. (Позначте відповіді в порядку значимості):

  •              загальнокультурному і професійному саморозвитку,
  •              якості професійної підготовки у вузі,
  •              вдалому сімейному життю,
  •              фізичному і психічному здоров'ю,
  •              доброзичливим відносинам з людьми, корисним знайомствам,
  •              професійній співпраці,
  •              винахідливості і творчості свого Я.

 

12.Що для Вас є  складовими успіху в житті і досягненні мети? (Підкресліть 3-4 варіанти відповідей):

  •              цілеспрямованість, тобто вміння зосередитися на головному, відкинути всі дрібниці життя;
  •              реалістичність і конкретність задач по досягненню мети;
  •              повна самовіддача у будь-якій справі;
  •              здоровий спосіб життя і турбота про здоров'я;
  •              вміння переробляти неякісну роботу і виправляти помилки;
  •              використання досвіду професіоналів у вибраній справі;
  •              орієнтування в обставинах і вмінні знайти своє місце в даній ситуації.

Ваш варіант_______________________________

 

13.Чи вмієте ви використовувати різні життєві обставини для реалізації планів:

  •              суміщаю розрахунок і ризик;
  •              можу делегувати частину своїх повноважень іншим людям;
  •              можу навчатися у інших справі і етиці відносин;
  •              використовую знання психології людей, їх можливості і слабкості;
  •              в потрібний момент дію рішуче і з повною самовіддачею;
  •              ніколи не звинувачую інших у невдачах і прорахунках;
  •              можу обмежувати свої звички, потреби і бажання заради справи.

Ваш варіант_______________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностика готовності педагогів щодо використання інклюзивної освіти

 

Шановний колего!

Пропонуємо Вам оцінити свою готовність до використання у роботі сучасність інклюзивної освіти.

 

1 .Чи готові Ви обрати  нестандартну форму проведення заняття?

  Так                        Ні.

2.Чи зволікатимете Ви із впровадженням нестандартних занять у систему своєї роботи?

  Так                        Ні.

3. Чи викликає у Вас трудність використання на заняттях різних засобів інформації (допо­відей, газетних матеріалів, телебачення, відеофільмів, Інтернету)?

 Так                          Ні.

4.Вам пропонують провести відкритий захід у формі диспуту, круглого столу, мозкового штурму. Чи погодитеся ви відразу?

Так                            Ні .

5.Чи дратує Вас те, що виходить за межі традиційного навчання?

Так                            Ні.

6. Чи вірите ви в успіх інклюзивного навчання?

Так                            Ні.

 

 7. Чи виникає у вас бажання вступити в діалог, коли мова йде про інклюзивну освіту, на її користь?

Так                            Ні.

8.Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що впровадження інклюзивних технологій - це вихід для сучасного ЗДО?

Так                            Ні.

9.Чи виникає у вас сумнів щодо важливості проблеми, з питань якої проводиться дане опитування?

Так                            Ні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 березня 2020
Переглядів
1001
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку