Картка комплексної оцінки професійної діяльності педагогічного працівника в міжатестаційний період

Про матеріал
Картка комплексної оцінки професійної діяльності педагогічного працівника в міжатестаційний період
Перегляд файлу

Картка комплексної оцінки професійної діяльності педагогічного працівника

 в міжатестаційний період

1. Прізвище, ім’я та по батькові__Артім Антон Іванович

2. Рік народження____1987 __________________________________________________________

3. Освіта_______вища _______________________________________________________________

4. Який навчальний заклад закінчив_МДПУ________________________________ рік _2009 ____

    Спеціальність  інформатика кваліфікація  інженер-програміст

5. Педагогічний стаж____13______ з них за фахом______13_________ керівної роботи___-____

6. Результати проходження останньої атестації  присвоєно кваліфікаційну категорію  «Спеціаліст першої категорії»

7. Нагороди та звання

8. Проблемна тема над якою працює педагогічний працівник. Наявність програми саморозвитку:

«Автоматизація роботи вчителя інформатики як шлях розвитку самостійної роботи учнів », наявна програма саморозвитку

9. Поширення власного передового педагогічного досвіду: виступи на конференціях педагогічних працівників, педагогічних радах, семінарах,  в межах шкільного  та районного методичних об’єднань, розміщення матеріалів на ЗапоВікі, сайті “На урок” Тренер районних курсів вчителів з ІКТ.

10. Вміння створити умови для розвитку суб’єктної активності учнів під час НВП. Під час уроків постійно спостерігається активність учнів, зворотний зв'язок «учитель- учень» і навпаки , що досягається використанням  активних методів навчання, оптимальним  поєднанням  колективної форми роботи з груповою та індивідуальною. Залучення учнів до участі у конкурсах, олімпіадах.

11. Результати педагогічної діяльності

Навчальний рік

Успішність учнів ( %)

Якість знань учнів ( %)

2016 - 2017

95

76

2017 - 2018

95

74

2018 - 2019

99

89

2019 - 2020

100

88

2020 – 2021  І семестр

100

86

12. Підготовка учнів до участі в МАН, олімпіадах, конкурсах, конференціях, конкурсах педагогічної майстерності

Рік

Назва заходу

ПІБ учня

Рейтинг

2016 - 2017

Олімпіада  інформаційні технології

 

Олімпіада інформатика

Всеукраїнська  акціїя  «Хвиля безпечного Інтернету – 2017»

 

«Бобер»

 

 

Курс «Основи апаратного та програмного забезпечення роботи комп'ютера»

Ананьєва Катерина 10 кл.

Жигір Анна             10 кл.

 Дубовік Даніїл       8 кл.

Шавлюк Анна         8кл.

Лебединська Єлизавета 10кл.

7 учнів

 

 

 

12 учнів

І м. районний етап

ІІІм. районний етап

 учасник

Сертифікат

Сертифікат

 

Відмінний -2

Добрий -3

Учасники-2

 

8 сертифікатів

2017 - 2018

Олімпіада інформаційні технології

 

Олімпіада інформатика

 

 

«Бобер»

 

«День безпеки в Інтернеті»

«IT-Форум 2017» м. Запоріжжя

 

Курс «Основи апаратного та програмного забезпечення роботи комп'ютера»

 

 

Ананьєва Катерина 11 кл. Коваль Ольга   9-Акл.

Галич Влад             10кл.

 

 

4 учні

 

учні школи

Галич Влад

Тимохов Олександр

 

10 учнів

ІІ м. районний етап

ІІІ м. районний етап

 

учасник

 

Сертифікати

 

Учасники

Учасники

 

 

4 сертифіката

2018 - 2019

Олімпіада інформаційні технології

 

Олімпіада інформатика

 «Бобер»

 

Курс «Основи апаратного та програмного забезпечення роботи комп'ютера»

«День безпеки в Інтернеті»

Он-лайн конкурс «Безпечний Інтернет» сайт «На урок»

 

 

«IT-Форум 2018» м. Запоріжжя

Герасименко Ірина 10кл.

Найдьон Анна        10кл.

Галич Влад             11кл.

5  учнів

 

17 учнів

 

 

Учні 5-11 класів

 

25 учнів  

 

 

Галич Влад

Тимохов Олександр

ІІ м. районний етап

ІІ м. районний етап

ІІІ м. районний етап

Сертифікати

 

9 Сертифікатів

 

 

 

 

15 Дипломи переможців, 10- учасники

Сертифікати

2019- 2020

Олімпіада інформаційні технології

 

 

 

 

Олімпіада інформатика

«ІТ в кар’єрі жінки» 

«Бобер»

 

Курс «Основи апаратного та програмного забезпечення роботи комп'ютера»

 

«День безпеки в Інтернеті»

«IT-Форум 2019» м. Запоріжжя

«Highway academy»м.Запоріжжя

Кондратенко Дмитро 10кл.

Кондратенко Дмитро 10кл.

Лиходій Анастасія 10кл.

Олешко Валерія     10кл.

 

 

Коротиш Дана

Учні 10 класу

5 учнів

 

27 учнів

 

 

Учні школи

7 учнів 10 класу

 

І м. районний етап ,

ІV м. обласний етап

ІІІ м. районний етап

учасник, районний етап

 

учасник

учасники

Сертифікати

 

6 сертифікатів

 

 

 

Сертифікати

Сертифікати

 

2020 - 2021

Інтернет-олімпіада  «На урок»

 

 

 

 

Курс «Основи апаратного та програмного забезпечення роботи комп'ютера»

«День безпеки в Інтернеті»

 

Лиходій Анастасія 11 кл.

Кондратенко Дмитро 11кл.

Олешко Валерія        11 кл.

Бартків Анастасія     11кл.

 

 

8 учнів

Учасники

13.Участь в науково-методичній роботі кафедри, творчої групи, проведення майстер класів, консультпункт…)

 

Форма участі

 

Назва виступів

рік

Виступи на конференціях, семінарах, методичних об'єднаннях, педагогічних радах.

« Різновиди електронного портфоліо ( демонстрація):Творча лабораторія вчителя, веб-сайт

«Формування та розвиток медіа інформаційної грамотності школяра»

 « Взаємодія учителя та учнів за допомогою Інтернет-технологій»                                                          «Використання вчителями   мережевих технологій Веб2.0»

 

 «Шляхи реалізації STEM-освіти на уроках інформатики»   

 

 

Майстер- клас «Оформлення електронного портфоліо вчителя на основі Google-сайтів» 

 Участь в практичній частині інтегрованого МО на серпневій конференції « Впровадження інноваційної моделі професійного розвитку працівників освіти в умовах Нової української школи» (  STEM –освіта)

«  Використання платформи Zoom в освітньому процесі: теорія та практика»

Виступ в рамках МО ( Круглий стіл з теми "Професійний розвиток та самоосвіта вчителя інформатики  в системі сучасних тенденцій розвитку освіти. Допомога молодим спеціалістам".

 «Професійна етика вчителя: норми, дотримання вимог,  впровадження у навчально-виховну  діяльність вчителя»

«Вплив інформаційно-комунікативних технологій на формування у школярів потреби і навичок самоосвітньої роботи» ( ШМО)

 

 

2016

 

 

 

2016

 

2017

 

 

2017

 

 

2018

 

 

 

2019

 

 

 

2019

 

 

 

2020

 

 

 

 

 

 

 

2020

 

 

 

2021

 

Участь у роботі журі конкурсів, олімпіад

 

2016-2020

Шкільний координатор конкурсу «Бобер»

 

2016-2020

Тренер районних курсів для вчителів «Веб.2.0.», «ІКТ. Партнерство в навчанні»

 

2016,2018

Майстер-клас на РМО вчителів інформатики, хімії

 «Оформлення електронного портфоліо вчителя на основі Google-сайтів» 

 

2019-2020

Очний тренінг «Формування інформаційно-цифрової компетентності молодшого школяра в Новій українській школі»

 

 

2019

Сайт «На урок»

 онлайн-конференція

«Мислення логічне, креативне, критичне»

 

 

2020

Сайт «На урок»

 онлайн-конференція

 «Організація освітнього процесу в умовах дистанційного навчання»

 

 

2021

14. Розробка методичних рекомендації, підручників,  публікація статей, електронних засобів навчання

ПІБ вчителя

Назва методичного продукту

Мета

Термін

Артім А.І.

 «Персональний комп’ютер та його складові» Конспект уроку  5 клас

Обмін досвідом з вчителями

Розміщено на https://naurok.com.ua.2016 р.

Артім А.І.

«Електронний робочий зошит з інформатики 5 клас»

Автоматизація роботи вчителя, організація самостійної роботи учнів

Розміщено на https://drive.google.com 2017р.

Артім А.І.

«Електронний робочий зошит з інформатики 6 клас»

 Автоматизація роботи вчителя, організація самостійної роботи учнів

Розміщено на https://drive.google.com 2018р.

Артім А.І

Мобільний додаток «Моє Веселе»

Створення зручного додатка, для громади.

Розміщено на https://play.google.com 2018р.

Артім А.І.

Робота в програмі Microsoft Publisher

Обмін досвідом з вчителями

Розміщено на https://naurok.com.ua. 2019 р.

Артім А.І.

Матеріали Google Classroom

Дистанційне навчання

Розміщено на googleclass 2020 р

Артім А.І

Додавання уроків на портал Нові знання

Дистанційне навчання

Розміщено на nz.com

2020-21 р

15. Участь в конкурсах «Учитель року» та інших фахових конкурсах на рівні області  (вказати назву, рік участі,підсумки) 

16. Урок, як показник професійної компетентності педпрацівника (відкриті заняття)

Рік

Тема уроку (заняття)

Форма уроку(заняття)

Оцінка результативності

2018

«Безпека в Інтернеті»

тренінг

висока

2021

«Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв’язування задач»

Урок узагальнення та систематизації знань

висока

17. Урок як предмет самоаналізу (рівень вміння педпрацівника здійснювати самоаналіз заняття)

Вчитель здійснює самоаналіз уроку на належному рівні.

18. Рівень володіння сучасними інноваційними технологіями, формами та методами організації НВП (високий, достатній, низький)   Високий

19.Рейтинг вчителя

Колеги

Учні

Батьки

Високий

Високий

Високий

20. Рівень підготовки та проведення творчого звіту педпрацівника. Творчий звіт проведено на належному  рівні, вчитель представив   портфоліо професійної діяльності в паперовому та електронному виді, мультимедійну презентацію індивідуальної дидактичної концепції, буклет.

21. Загальний рівень методичної культури педпрацівника   Постійно підвищує рівень  методичної культури. Володіє сучасними формами, методами організації навчально-виховного процесу.

22. Заохочення педагогічного працівника

Вид

Підстави

Дата

Подяка

Підготовка переможців районного етапу  олімпіад

2016,2017,2018,2019,2020

Стягнення, які застосовані до педагогічного працівника (за останній поточний рік)

Вид

Підстави

Дата

-

-

-

23. Професійно значущі якості особистості вчителя

Відповідальний, вимогливий до себе та учнів, ініціативний.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лутай Галина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 лютого 2021
Переглядів
3943
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку