Схема самоаналізу уроку

Про матеріал
Самоаналіз уроку 1. Психолого-педагогічна характеристика класу. Клас дуже неоднорідний по успішності. Є учні, що важко сприймають новий матеріал, але є такі, що мають високі успіхи у вивченні хімії. Учні цього класу непогано володіють навичками індивідуальної та самостійної роботи. Все це враховувалось при плануванні уроку та визначенні технологій для використання на уроці. 2. Місце даного уроку у темі, що вивчається, формулювання цілей уроку: Даний урок є продовженням вивчення властивостей алканів, за типом вивчення нового матеріалу. . Мета уроку Організація уроку:
Перегляд файлу

Самоаналіз уроку
1. Психолого-педагогічна характеристика класу.
Клас дуже неоднорідний по успішності. Є учні, що важко сприймають новий матеріал, але є такі, що мають високі успіхи у вивченні хімії. Учні цього класу непогано володіють навичками індивідуальної та самостійної роботи. Все це враховувалось при плануванні уроку та визначенні технологій для використання на уроці.

  1. Місце даного уроку у темі, що вивчається, формулювання цілей уроку:
    Даний урок є продовженням вивчення властивостей алканів, за типом вивчення нового матеріалу. .
    Мета уроку
    Організація уроку:
    Для виконання триєдиної цілі уроку були обрані наступні пасивні, активні та інтерактивні методи навчання: метод практичного використання знань, індивідуальна робота, 
    Щоб залучити учнів до навчання необхідні все нові й нові форми організації уроку, де за основу береться пізнавальний інтерес учнів, а вчитель являється лише каталізатором, котрий посилює цей інтерес. Виходячи з цього на уроці були використані наступні форми роботи с учнями:
    Фронтальна робота, як найбільш ефективна з точки зору психологічного комфорту учнів
    Індивідуальна робота, що дозволяє дати посильне завдання слабо встигаючим учням;
    Самостійна робота у вигляді вправи «Перевір себе»:
    Така форма організації учбової діяльності на уроці суттєво підвищує мотивацію навчання, ефективність та продуктивність учбової діяльності, забезпечує роботу всього класу, дозволяє учням розкрити свої здібності. Обрані форми та методи ведення уроку відповідали завданням уроку, характеру та змісту учбового матеріалу, рівню знань, умінь та навичок учнів.

    Структура уроку дозволяє логічно підвести учнів до вивчення нового матеріалу по темі уроку, так як на підготовчому етапі було відпрацьовано весь раніше вивчений матеріал:  

    Для створення максимально комфортних умов роботи на уроці було представлено необхідне обладнання та матеріали: комп’ютер, підручники, роздатковий матеріал .

    Чи вдалося вирішити поставлені задачі, досягти запланованих результатів уроку, при цьому уникнувши перенавантаження учнів?


Вважаю, що вдалося досягти запланованих результатів уроку, вирішити поставлені задачі. Здоров’язберігаюча робота на уроці концентрувалася у зміні видів учбової діяльності, рівномірному навантаженні на всіх учнів класу, також у тому, що при підготовці уроку були враховані вікові та індивідуальні особливості учнів: високий інтерес до вивчення даного предмету, розвиток загально учбових умінь та навичок, добрі потенціальні можливості оволодіння культурою запису хімічних рівнянь, розвиток уяви, логічного мислення, уміння порівнювати, робити висновки..

docx
Додано
15 лютого 2021
Переглядів
2124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку