ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ ЗАКЛАДЕНІ І ІСНУЮТЬ В КОЖНІЙ МАЛЕНЬКІЙ ОСОБИСТОСТІ Розвиток творчого потенціалу та особистісних можливостей здобувачів освіти є одним із актуальних завдань сучасного суспільства. Сьогодні дитині потрібні не тільки знання, але й високий творчий потенціал, компетентність, сформованість особистісних якостей, які допоможуть знайти своє місце в житті, стати активним членом суспільства і щасливою, упевненою у власних силах людиною. Саме тому перед сучасною новою українською школою, поряд із традиційними завданнями, постають завдання творчого розвитку особистості
Творчим дітям - творчі завдання! Творчість – це завжди творення, тобто побудова нового та оригінального, нестандартне бачення у звичайному нових можливостей його функціонування або включення його як частини в нову систему. Творчі здібності – це досить складні психолого-педагогічні явища, яким насамперед повинен сприяти вчитель: добираючи доречний і цікавий матеріал відповідно до програми, а також ураховуючи індивідуальні особливості. При цьому визначаються певні критерії ефективності інноваційної діяльності вчителя.
Розвиток творчих здібностей у дітей під час уроків та в позаурочний час Для того щоб здобувачам освіти дійсно було цікаво, щоб вони не втратили інтерес до навчання, учитель має створювати всі умови для розвитку творчих здібностей, мислення дітей, самовираження їх особистості в різних видах діяльності. Одноманітне, шаблонне повторення одних і тих самих дій відвертає потяг до навчання. Тому учням поряд із стандартними завданнями необхідно пропонувати такі, які вимагають мислення, творчих пошуків, оригінальності, винахідливості.
Кожна дитина по-своєму неповторна. Вона приходить у цей світ, щоб творити своє життя, знайти себе, самореалізуватися. Хтось здібний до музики, образотворчого мистецтва, художньої праці, хтось до математики, хтось пише вірші, оповідання. Скільки дітей - стільки й здібностей, які залежать від психолого-фізіологічних особливостей людини, соціального оточення, сім'ї та школи.