Презентація "Розвиток творчого потенціалу та особистісних можливостей здобувачів освіти "

Про матеріал
Презентація "Розвиток творчого потенціалу та особистісних можливостей здобувачів освіти"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТА ОСОБИСТІСНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИПідготувала. Вчитель початкових класів філії Мирогощанської ЗОШ І-ІІІст. В селі Липа. Тарасенко Валентина Миколаїівна

Номер слайду 2

ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ ЗАКЛАДЕНІ І ІСНУЮТЬ В КОЖНІЙ МАЛЕНЬКІЙ ОСОБИСТОСТІ Розвиток творчого потенціалу та особистісних можливостей здобувачів освіти є одним із актуальних завдань сучасного суспільства. Сьогодні дитині потрібні не тільки знання, але й високий творчий потенціал, компетентність, сформованість особистісних якостей, які допоможуть знайти своє місце в житті, стати активним членом суспільства і щасливою, упевненою у власних силах людиною. Саме тому перед сучасною новою українською школою, поряд із традиційними завданнями, постають завдання творчого розвитку особистості

Номер слайду 3

Модель творчої особистості здобувача освіти. Творча особистістьтворчий пошук творча активністьтворче мислення творча діяльність творчеспілкування

Номер слайду 4

Творчим дітям - творчі завдання! Творчість – це завжди творення, тобто побудова нового та оригінального, нестандартне бачення у звичайному нових можливостей його функціонування або включення його як частини в нову систему. Творчі здібності – це досить складні психолого-педагогічні явища, яким насамперед повинен сприяти вчитель: добираючи доречний і цікавий матеріал відповідно до програми, а також ураховуючи індивідуальні особливості. При цьому визначаються певні критерії ефективності інноваційної діяльності вчителя.

Номер слайду 5

Критерії ефективності інноваційної діяльності вчителя1) творче сприйняття педагогічних інновацій; 2) творча активність; 3) методологічна і технологічна готовність до введення інновацій; 4) педагогічне інноваційне мислення;5) культура спілкування

Номер слайду 6

Розвиток творчих здібностей у дітей під час уроків та в позаурочний час Для того щоб здобувачам освіти дійсно було цікаво, щоб вони не втратили інтерес до навчання, учитель має створювати всі умови для розвитку творчих здібностей, мислення дітей, самовираження їх особистості в різних видах діяльності. Одноманітне, шаблонне повторення одних і тих самих дій відвертає потяг до навчання. Тому учням поряд із стандартними завданнями необхідно пропонувати такі, які вимагають мислення, творчих пошуків, оригінальності, винахідливості.

Номер слайду 7

Кожна дитина по-своєму неповторна. Вона приходить у цей світ, щоб творити своє життя, знайти себе, самореалізуватися. Хтось здібний до музики, образотворчого мистецтва, художньої праці, хтось до математики, хтось пише вірші, оповідання. Скільки дітей - стільки й здібностей, які залежать від психолого-фізіологічних особливостей людини, соціального оточення, сім'ї та школи.

Номер слайду 8

Крапелька власної творчістіРіздвяна дощечка. Альбом-подарунок випускникам 4 класу 2020 Ялинка з перчинкою. Веселий сніговичок

Номер слайду 9

«Може, маленька дитина повторює те, що було вже зроблено, створено іншими людьми, але якщо це діяння – плід її власних зусиль, - вона - творець; її розумова діяльність – творчість.» В. О. Сухомлинський

Номер слайду 10

БАЖАЮ ВСІМ УСПІХІВ!

pptx
Додано
15 лютого 2021
Переглядів
1601
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку