Картка "Оздоровча система Пола Деннісона"

Про матеріал
Картка "Оздоровча система Пола Деннісона" для використання на уроці з основ здоров'я у 8 класі "Оздоровчі системи", а також уроків з основ здоров'я у 6-7 класі розділу "Фізична складова здоров'я"
Перегляд файлу

 

 Картка  оздоровчої системи Пола Деннісона.

АВТОР
 

Пол Деннісон – доктор философии (доктор наук в образовании), американский психолог, создатель Образовательной Кинезиологии – науки об усовершенствовании процесса обучения через движение.

ФОТО
 

 

 

C:\Users\Марина\Desktop\D_Paul_Thinking-Cap-Version-2.jpg

 

НАЗВА
 

Оздоровча технологія «Гімнастика для мозку доктора Деннісона»

 

НАЩО
 

Спрямована технологія на синхронізацію роботи правої та лівої півкулі мозку, які, як зазначає автор поділяють між собою обов’язки: ліва півкуля вирішує логічні завдання, а права - творчі.

ЯК, КОЛИ
 

Вправи нейрогімнастики Пола Денісона дуже прості, їх можна починати  виконувати де завгодно, вони цікаві, на їх виконання не потрібно багато часу, а також вони ефективні для будь-якого віку.

Вправи нейрогімнастики можна почати виконувати ще лежачи в ліжку, вранці. Потім виконати гімнастику для мозку стоячи, так включається тренування балансу. Повторювати окремі вправи можна, коли трапляється творчий застій, і ви не можете знайти дотепний варіант відповіді для чату в соціальних спільнотах.

ЩО САМЕ

 

конкретні вправи

 

C:\Users\Марина\Desktop\1.jpg

 

Вправа №1 «ПЕРЕХРЕСНІ КРОКИ»

 

Перехресно-латеральна хода на місці. Коли ви торкаєтеся правим ліктем лівого коліна, а потім лівим ліктем - правого коліна, то активуються одночасно великі зони обох півкуль мозку.

Встаньте рівно, ноги на ширині плечей. Нахиляйтеся, несучи плече до стегна, а не лікоть до коліна. Голова трохи повертається по ходу руху. Рот не затискається, губи вільні.

 

 

 

 

 

C:\Users\Марина\Downloads\BrainGym-Brain-Button.jpg

 

 

Вправа №2 «КНОПКИ МОЗКУ»

 

Для того, щоб виконати цю вправу, необхідно покласти одну руку на пупок, а іншою рукою стимулювати точки під ключицями між ребрами. Рука на пупку дозволяє зосередити увагу на центрі ваги тіла.

Масажуйте поглиблення між першими і другими ребрами в зоні під ключицями, ліворуч і праворуч від грудини з одного боку великим, а з іншого боку середнім і вказівним пальцями. Можна і просто активно гладити цю область всією долонею. Рука на пупку залишається нерухомою.

поміняйте руки

Кнопки Мозку знаходяться якраз над місцем, де розгалужуються дві сонні артерії.

 

 

 

 

 

C:\Users\Марина\Downloads\BrainGym-3.jpg


Вправа №3 «КОВПАК ДЛЯ МІРКУВАННЯ»


Візьміться за верхню частину вуха, і м'яко масажуйте згори вниз, як би розтягуючи назад і вивертаючи кожну точку вуха. Поверніть голову вліво до межі, без зусиль. Почніть масажувати вушну раковину згори вниз. Дивлячись назад, дозволяємо голові йти все далі і далі, до межі. Поверніть голову вправо до межі, без зусиль. Почніть масажувати вушну раковину згори вниз. Дивлячись назад, дозволяємо голові йти все далі і далі, до межі.

 

 

 

 

 

C:\Users\Марина\Downloads\Без названия.jpg

 

 

 

Вправа №4 «СОВА»

 

Покладіть праву руку на ліве плече посередині між шиєю та плечовим суглобом, трохи поверніть голову вліво. Починайте розминати надпліччя: на видиху стискайте пальці та промовляйте «УХ». Очі розширте і дивіться як сова.

Голову злегка повертаєте з боку в бік.

Потім візьміться лівою рукою за праве плече і повторіть вправу.

 

 

 

 

C:\Users\Марина\Downloads\images.jpg

 

Вправа №5 «ЛЕДАЩІ ВІСІМКИ»

 

Поставте ноги на ширині плечей, стопи паралельні, коліна злегка зігнуті, тіло розслаблене.

Зігніть одну руку в ліктьовому суглобі і виставите вперед. Великий палець дивиться вгору. Зафіксуйте на ньому погляд.

Уявіть перед собою коло, в якому малюйте  вісімку. Великий палець руки на серединній лінії тіла, плавним рухом руки виписуємо вісімку не випускаючи його з поля зору.

Поміняйте руки і повторіть вправу

Намалюйте вісімки двома руками. Кисті рук зчепити в замок, великі пальці верх, починаємо описувати вісімки, не випускаючи великі пальці з поля зору.

 

 

 

 

 

C:\Users\Марина\Downloads\images (1).jpg

 

 


Вправа №6 «ГАК ДЕНІСОНА»

 

Для виконання вправи «Гаки» спочатку схрестіть щиколотки, просто поставивши одну ногу попереду інший, як вам це зручно. Потім схрестіть руки, з'єднайте пальці рук в «замок» і виверніть їх. Для цього витягніть руки вперед, тильними сторонами долонь один до одного і великими пальцями вниз. Тепер перенесіть одну руку через іншу, з'єднайте долоні і візьміть пальці в замок. Потім опустіть руки вниз і виверніть їх всередину на рівні грудей так, щоб лікті були спрямовані вниз. Це складне перехресне рух набув на мозок той же інтегруючий ефект, що і Перехресні кроки.


Притисніть язика до твердого піднебіння за верхніми зубами. Ця дія збуджує середній мозок, який знаходиться одразу над твердим небом, а також допомагає позбутися від напруги в мові викликаної незбалансованої позою. Вправа «Гаки» сприяє об'єднанню емоцій лімбічної системи з процесами мислення в лобових долях мозку, приводячи до інтегрованого стану, прискорюючи реакції.

 

ПІД ЧАС ЯКИХ ТЕМ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я?

Тема і коротке пояснення як пов’яжете вправи з матеріалом уроку.

7 клас. Розділ 2. Фізична складова здоров’я  

Тема уроку:Хвороби цивілізації

Мета:визначити взаємозв’язок між технічним прогресом та біологічними ритмами і здоров’ям підлітка.

1.Перегляд відео уривку.

Цивілізація – щабель розвитку суспільства, який змінив Біологічні ритми людини і вплинув на її здоров’я

Часи змінюють не тільки звичаї, традиції, а й хвороби людей. Колись основними причинами захворювань були травми, каліцтва, люди були безсилі перед інфекційними захворюваннями та епідеміями. Завдяки розвитку науки з часом легко стали справлятися з інфекціями. Але цивілізація набирає обертів і надалі, змінюючи наше життя.

         Хвороби цивілізації – проблеми зі здоров’ям людини, які виникли в результаті негативного впливу промислової та науково-технічної революції на довкілля і саму людину.

 

2.Слово вчителя. Науково-технічний прогрес та різні галузі промисловості приносять користь нашому суспільству, але поруч з цим вони є причиною виникнення таких захворювань, про які люди раніше навіть і не знали.

 

3.Перегляд відео сюжетів про хвороби хребта, синдром втомлених очей та хронічної втоми.

4. Робота в групах.

5. Демонстрація вправ із «Гімнастики Мозку». (Ковпак Мудреця). А такі вправи як «Слон», «Сова», можна використовувати під час фізкультурних п’ятихвилинок на кожному уроці.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Баслик Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Основи здоров`я 8 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
15 січня 2021
Переглядів
1915
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку