Картка-тест на тему"Мінливість вражень імпресіоністів.Постімпресіонізм.

Про матеріал

Мета : формування ключових компетентностей: вміння вчитися: організовувати своє робоче місце, планувати свої дії, доводити роботу до кінця; орієнтуватися в часі та раціонально його використовувати; самостійно виконувати практичне завдання; здійснювати самоконтроль і самооцінку; інформаційної компетентності: здатність учня орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел, користуватися довідковою літературою;

міжпредметної естетичної компетентності: вміння давати естетичну оцінку творам мистецтва; спроможність аналізувати й оцінювати найважливіші досягнення світової культури; вміння цінувати красу, створену митцями.

предметних мистецьких компетентностей: навчити зображати пейзаж, розвивати зображувальні навички, фантазію, уяву, виховувати інтерес до мистецтва.

Перегляд файлу

9 клас

Урок 6

Тема. Мінливість вражень імпресіоністів. Постімпресіонізм і неоімпресіонізм.

 

1  Запиши визначення правильно (2б)

Постімпресіонізм (фр. postimpressionisme) —, в якому художники не тільки дотримувалися зорових вражень, вдавалися до декоративної стилізації. 

 напрям в образотворчому мистецтві а прагнули вільно та узагальнено передавати матеріальність світу,

 Пуантилізм - або прямокутної форми чистими фарбами.

 манера письма картин роздільними мазками правильної, крапкової

2 Заповніть таблицю «Художники постімпресіоністи»с.46 (2б)

Художники

Особливості

Твори

Поль Сезанн

 

 

Вінсент Ван Гог

 

 

Поль Гоген

 

 

Анрі де Тулуз-Латрек

 

 

 

. 3 Що незвичного ви побачили на картині Поля Синьяка «Сосна в Сен-Тропе»?

(1б)

 

4 Аналіз картини Жоржа Сьорра «Недільна прогулянка на острові Гранд-Жатт»(3б)

  • Що відбувається на картині?
  • Яке загальне враження від неї?
  • Яка роль кольорової гами щодо створення відповідного настрою?
  • Зверніть увагу на зображення фігур і обличчя людей. Схарактеризуйте їх.
  • Сам художник зазначав: «…Подивитися на обличчя можна в театрі, а в картині головне – духовна складова, підтекст, який кожен бачить по-своєму». Висловіть свої думки щодо цього твердження.

 

5 Практична робота (на вибір)(4б)

Практичне завдання – 1 Намалювати пейзаж на основі творчого опанування живописних інновацій постімпресіонізму.

2 Дати характеристику музики К.Дебюссі»Місячне сяйво»

 

3 Порівняйте стилі пейзажів Венеції. Який ефект досягнуто технікою

пуантилізму? С.49

 

 

docx
До підручника
Мистецтво 9 клас (Масол Л.М.)
Додано
8 жовтня 2018
Переглядів
3290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку