Мета : формування ключових компетентностей: вміння вчитися: організовувати своє робоче місце, планувати свої дії, доводити роботу до кінця; орієнтуватися в часі та раціонально його використовувати; самостійно виконувати практичне завдання; здійснювати самоконтроль і самооцінку; інформаційної компетентності: здатність учня орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел, користуватися довідковою літературою;
міжпредметної естетичної компетентності: вміння давати естетичну оцінку творам мистецтва; спроможність аналізувати й оцінювати найважливіші досягнення світової культури; вміння цінувати красу, створену митцями.
предметних мистецьких компетентностей: навчити зображати пейзаж, розвивати зображувальні навички, фантазію, уяву, виховувати інтерес до мистецтва.
9 клас
Урок 6
Тема. Мінливість вражень імпресіоністів. Постімпресіонізм і неоімпресіонізм.
1 Запиши визначення правильно (2б)
Постімпресіонізм (фр. postimpressionisme) —, в якому художники не тільки дотримувалися зорових вражень, вдавалися до декоративної стилізації.
напрям в образотворчому мистецтві а прагнули вільно та узагальнено передавати матеріальність світу,
Пуантилізм - або прямокутної форми чистими фарбами.
манера письма картин роздільними мазками правильної, крапкової
2 Заповніть таблицю «Художники постімпресіоністи»с.46 (2б)
Художники |
Особливості |
Твори |
Поль Сезанн |
|
|
Вінсент Ван Гог |
|
|
Поль Гоген |
|
|
Анрі де Тулуз-Латрек |
|
|
. 3 Що незвичного ви побачили на картині Поля Синьяка «Сосна в Сен-Тропе»?
(1б)
4 Аналіз картини Жоржа Сьорра «Недільна прогулянка на острові Гранд-Жатт»(3б)
5 Практична робота (на вибір)(4б)
Практичне завдання – 1 Намалювати пейзаж на основі творчого опанування живописних інновацій постімпресіонізму.
2 Дати характеристику музики К.Дебюссі»Місячне сяйво»
3 Порівняйте стилі пейзажів Венеції. Який ефект досягнуто технікою
пуантилізму? С.49