Картки - завдання "Число та цифра 4"

Про матеріал
Даний матеріал допоможе учням опанувати матеріал про цифру та число 4, склад числа. Навчить дитину швидко рахувати, знаходити правильні відповіді. розв'язувати задачі.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Привіт, друже!

Давай знайомитися?

А чи знаєш ти, хто я?

Розфарбуй мене.

Переглянути вихідне зображення

Правильно, я цифра 4.

А чи знаєш ти, яке число я називаю?

 

 

 

 

 

 

                                                                                      

              

 

            4 квадрати                                   4 трикутника                                 4 зірки                

 

Давай пограємо?

Підніми чотири пальчики вгору.

Переглянути вихідне зображенняПодивись навколо себе та назви предмети, кількість яких – чотири ( 4 ).

Візьми до рук чотири будь – які предмети.

Домалюй на дереві чотири сливи.

Домалюй на дереві чотири листочки зеленого кольору.

Скільки лапок у кошеняти?

Скільки лапок у собаки?

Скільки лап у корови?

Скільки лапок у їжачка?

 

 

 

А скільки пір року? Давай порахуємо?

Зима, весна, літо, осінь.

Назви головні ознаки кожної пори року. Намалюй.

Зима – це сніг.

Весна – квіточки.

Літо – сонце.

Осінь – жовте листячко.

 

      

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                              

Розрізняй!!!

 

Зафарбуй той кружечок, над яким кількість предметів – 1.

 

Зафарбуй той кружечок, над яким записана цифра 4.

              4                     1                    3                      4                         2                                

 

 

 

 

 

 

 

А тепер послухай або прочитай загадки.  

Відгадай їх.

Ця цифра дуже схожа на вітрило.

Навіть вітер про це знає
І вітрило підіймає ….

 

Гордовита, ніби зірка.
Ви вгадали? Це…
Праву руку на бочок
І танцює гопачок.

 

 

 

 

Правильно, це – ЦИФРА ТА ЧИСЛО 4.

Візьми пластилін. Стань креативним митцем. Зліпи цифру 4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Візьми 3 олівці або 3 лічильні палички та виклади цифру 4.

А тепер давай потренуємося в написанні цієї цифри.

Послухай, розглянь та запам᾽ятай, як пишеться  цифра 4 (https://youtu.be/m9961nHbCQw)

     Переглянути вихідне зображення

А тепер потренуйся ти.

Переглянути вихідне зображення

 

Переглянути вихідне зображення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглянути вихідне зображення

 

Переглянути вихідне зображення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А тепер відпочинь.

Розфарбуй цифру 4 та зроби її здивованою.

                                                Переглянути вихідне зображення                   

 

Виконай практично завдання.

Порівняй числа, використовуючи лічильні палички (або без них, якщо зможеш).

Для цього використай знак   ˃  (більше).

Знак    ˂   (менше).

Знак    =   (дорівнює).

1           2                         1           3                   1          4                  2         1               2         2

2         3                           2          4                    3          1                  3          2              3          3

3          4                          4          1                     4          2                  4         3              4          4

 

 

 

 

 

Як ти думаєш, а як можна утворити число 4?

Візьми до рук 1 олівець. Тепер ще 3 олівця. Скільки ти отримаєш?

Візьми до рук 3 олівця. Тепер ще 1 олівець. Скільки ти отримаєш? 

Візьми до рук 2 олівця. Тепер ще 2 олівця. Скільки ти отримаєш? 

Переглянь відео (https://youtu.be/FFlyvhiJbzU). Закріпи свої знання.

Переглянути вихідне зображення

 

Порахуй в прямому порядку від 1 до 4.

Порахуй в зворотному порядку від 4 до 1.

Таблиця додавання  числа 4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спираючись на таблицю додавання числа 4, допоможи Єдиноріжці .

                                                                                                                                                

    

                                                                                                                                                                                                            

 

                                                                                                                                   Переглянути вихідне зображення

                                                                                                               Таблиця віднімання  числа 4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Допоможи кенгуру дострибати до смаколика.

Переглянути відомості про схоже зображення

                   

 

 

                     

                                                                                                                                                                                                                                                        

 

                                                                                                                                                                                                                                                                 Переглянути вихідне зображення                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Розв᾽яжи задачу.

Марійка розв᾽язала 6 прикладів, а Максимко –  на 4 приклади більше. Скільки  прикладів  розв᾽язав хлопчик? Скільки всього прикладів розв᾽язали діти разом?

 

Марійка –

Максимко - ?, на          ˃                   

 

               

Розв ᾽язання

1)              +            =

 

2)              +             =

Відповідь:

Розв᾽яжи задачу.

Марійка розв᾽язала 6 прикладів, а Максимко –  на 4 приклади менше. Скільки  прикладів  розв᾽язав хлопчик? Скільки всього прикладів розв᾽язали діти разом?

 

Марійка –

Максимко - ?, на          ˂                  

            

Розв ᾽язання

1)               -             =

 

2)               +            =

Відповідь:

 

Геометричний матеріал

https://image.slidesharecdn.com/8-141020034843-conversion-gate01/95/8-4-638.jpg?cb=1413776973

Потренуйся.

Накресли квадрат (фігура, яка має чотири рівні сторони та чотири прямі кути).

 

 

 

Знайди периметр (сума довжин всіх сторін фігури) одного з них.

_____________________________

 

Візьми лінійку до рук. Знайди на ній дві позначки 0 та 4. Приклади лінійку до аркуша. Постав першу точку над позначкою 0. Другу точку – над позначкою 4. Проведи рівну лінію між цими двома позначками. Ти отримаєш відрізок

довжиною 4 см.

 

 

Накресли 4 чотирикутника.

Знайди периметр кожної з цих фігур.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                   Переглянути вихідне зображення

 

 

 

 

 

Переглянути вихідне зображення

Привіт, друже!

Давай знайомитися?

А чи знаєш ти, хто я?

Розфарбуй мене.

Переглянути вихідне зображення

Правильно, я цифра 5.

А чи знаєш ти, яке число я називаю?

 

 

 

 

 

Намалюй:

                                                                                      

              

 

            5 квадратів                                  5 чотирикутників                                 5 зірок                

 

Давай пограємо?

Підніми п᾽ять пальчиків вгору.

Переглянути вихідне зображенняПодивись навколо себе та назви предмети, кількість яких – п᾽ять ( 5 ).

Візьми до рук п᾽ять будь – які предмети.

Домалюй на дереві п᾽ять листочків помаранчевого кольору.

 

 

 

 

 

 

 

 

Приклади свою руку до аркуша та обведи її.

 

      

 

 

 

 

 

   

                                                                                                                                                                                          

 

 

 

 

 

Цікавинка!!!

Кожен із п'яти пальців руки має свою назву. І не раз ловиш себе на думці, чому вони звуться саме так, а не інакше. А коріння тут тягнуться з глибокої давнини.

Великий – внутрішній палець кисті. Його ще наші предки називали палюх, пучак, бецман. Рекордсмен у мові жестів. У Стародавньому Римі, під час змагань гладіаторів, великий палець вирішував долю переможеного: піднятий угору – помилування, опущений додолу – страта.

Другий палець вказівний (вказівець). Ним користуємося, коли потрібно вказати на щось чи на когось. У давні часи його називали перст – "одинокий" (про самотню людину так і кажуть: один (одна), як перст). Погрожують комусь саме вказівним пальцем. Притулений до вуст, він означає мовчання. А ще це пузвеликий палець. Назва утворилася злиттям прийменника пуз (повз, поряд) зі словом "великий".

Середній палець найдовший на руці й розміщений посередині. Вочевидь, найсором'язливіший з усіх, адже історія про нього наводить скупуваті факти.

Безіменний (підмізинний, примізинний) – це палець перед мізинцем. Або ж обручковий, перстеневий, бо саме на нього дівчина одягала обручку, коли йшла під вінець. Існує повір'я, що від безіменного пальця лівої руки йде вена прямісінько до серця. Тому єгиптяни та римляни носили обідець на лівій руці. А в східній медицині підмізинним пальцем розмішували ліки.

Західнополіська говірка фіксує ще одну, не менш цікаву, назву безіменного пальця: кризениць.

Мізинець (мізинок) – п'ятий, найкоротший палець на руці або нозі. У давнину це був символ мізерності, малої кількості. Тому вислови "з мізинець, на мізинець" вказують на малий розмір когось, чогось, малу частину чогось, а про чиюсь нікчемність кажуть, що той мізинного не вартий. Мізинець, особливо лівий (ближчий до серця), вважають провідником у внутрішній світ людини. Якщо мали намір дізнатися про когось усю правду, брали сонного за мізинець лівої руки і запитували все, що хотіли. Саме за нього радять пробуджувати сновид.

Мізинний палець відіграє чималу роль у весільних обрядах, наприклад, на заручинах із нього злизували мед. У старовину на дівочий мізинок надівали перстень як символ любовної присяги.

Фаланга пальця мала назву челенок (або ж маслачок), долоня – ладка. Коли бавилися з дитиною, плескали у ладки, промовляючи: "Ладки! Ладки! Побилися бабки. А за що? За кисіль, що наївся Василь". Або ж: "Ладки, ладоньки, ладусі. Де були? – В бабусі. – Що їли? — Оладки. Ой ладусі, ладки. – 3 чим оладки? – Із медком та солодким молочком".

Кінчик пальця руки називали пучкою (Ганна показала синові обидві пучки, сині, покопирсані неначе ножем, з синіми нігтями. – Нечуй-Левицький). А ніготь – гнихіть, пагність. Приміром, у говорах південно-західного наріччя можна почути вислів "ні на пагність" – ніскільки, нітрохи, зовсім (Добра ні на пагність. – А. Свидницький).

Дух українського народу, його культуру неможливо уявити без звичаїв та різноманітних обрядів. Якщо дівчина, що виходила заміж, не хотіла мати дітей, вона перед посадом сідала на пальці правої руки. На скільки сяде – стільки років не вагітнітиме.

Про злодія кажуть, що той має довгі пальці.

Показувати пальцем на сонце чи місяць вважалося дурним знаком.

 

 

 

 

 

 

 

Розрізняй!!!

 

Зафарбуй той кружечок, над яким кількість предметів – 1.

 

Зафарбуй той кружечок, над яким записана цифра 5.

              4                     1                    3                      5                         2                                

 

 

 

 

 

 

 

А тепер послухай або прочитай загадки.  

Відгадай їх.

Цифра ця – мов гак
На автокрані,
Що вантаж
Підносить плавно.

* * *
Ось ця цифра жартівлива,
Діток всіх розвеселила.
Як на хвостик повернеться,
В цифру два враз обернеться.

 

Правильно, це – ЦИФРА ТА ЧИСЛО 5.

Візьми конструктор і сконструюй цифру 5.

 

 

А тепер давай потренуємося в написанні цієї цифри.

Послухай, розглянь та запам᾽ятай, як пишеться  цифра 5.

Цифра 5 в своїй основі має паличку, напівовал і верхній елемент. Пишеться з відривом пера: від середини верхньої лінії ведемо похилу на половину висоти цифри, потім лівий напівовал і верхній елемент (ледве прогнута лінія до правого верхнього кутка).

      Переглянути вихідне зображення

А тепер потренуйся ти.

Переглянути вихідне зображення

 

Переглянути вихідне зображення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглянути вихідне зображення

 

Переглянути вихідне зображення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А тепер відпочинь.

Розфарбуй цифру 5 та зроби її захопленою.

                                                                    Переглянути вихідне зображення

 

Виконай практично завдання.

Порівняй числа, використовуючи лічильні палички (або без них, якщо зможеш).

Для цього використай знак   ˃  (більше).

Знак    ˂   (менше).

Знак    =   (дорівнює).

1          2                          1           3                   1          4                  2         1               2         2

2         3                           2          4                    3          1                  3          2              3          3

3          4                          4          1                     4          2                  4         3              4          4

1         5                           2          5                     3          5                  4         5              5          5

5         1                            5         2                     5         3                   5         4              1          1

 

 

 

Як ти думаєш, а як можна утворити число 5?

Поклади перед собою 1 п᾽ятикутник. Тепер ще 4 п᾽ятикутника. Скільки ти отримаєш?

Поклади перед собою 2 п᾽ятикутники. Тепер ще 3 п᾽ятикутника. Скільки ти отримаєш?

Поклади перед собою 3 п᾽ятикутники. Тепер ще 2 п᾽ятикутника. Скільки ти отримаєш?

Поклади перед собою 4 п᾽ятикутника. Тепер ще 1 п᾽ятикутник. Скільки ти отримаєш?

Переглянь відео (  https://youtu.be/qmmwGe2fYs0 ).

 

 

 

 

Закріпи свої знання.

Переглянути вихідне зображення

 

Порахуй в прямому порядку від 1 до 5.

Порахуй в зворотному порядку від 5 до 1.

 

 

Поміркуй, яких чисел не вистачає. Впиши їх.

1         2         3       4       5

1               3             5

 

         2             4  

 

5             3               1

 

       4              2 

 

 

 

 

 

Таблиця додавання  числа 5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спираючись на таблицю додавання числа 5, допоможи Білочці .

Впиши до кожного прикладу 5.

Розв᾽яжи вирази.

                                                                                                                                                

    

                                                                                                                                                                                                            

 

                                                                                                                             Переглянути вихідне зображення                                                  

                                                                  Таблиця віднімання  числа 5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Допоможи автомобілеві заїхати  до гаража.

Переглянути вихідне зображення

                   

 

 

                     

                                                                                                                                                                                                                                                        

                                                                                                

 

     

                                                                                                                                                                                                                                                     Переглянути вихідне зображення                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Розв᾽яжи задачу.

Марійка вирізала  4 п᾽ятикутника, а Максимко –  на 5 п᾽ятикутників більше. Скільки  п᾽ятикутників вирізав хлопчик? Скільки всього п᾽ятикутників вирізали діти разом?

 

Марійка –

Максимко - ?, на          ˃                   

 

               

Розв ᾽язання

1)              +            =

 

2)              +             =

Відповідь:

Розв᾽яжи задачу.

Марійка вирізала 6 п᾽ятикутників, а Максимко –  на 5 п᾽ятикутників менше. Скільки  п᾽ятикутників вирізав хлопчик? Скільки всього п᾽ятикутників вирізали діти разом?

 

Марійка –

Максимко - ?, на          ˂                  

            

Розв ᾽язання

1)               -             =

 

2)               +            =

Відповідь:

 

Геометричний матеріал

П᾽ЯТИКУТНИК – ЦЕ ГЕОМЕТРИЧНА ФІГУРА, ЯКА МАЄ 5 СТОРІН, 5 КУТІВ ТА 5 ВЕРШИН.

                  Сторона

 

                                                                                                                                  Вершина          

 

 

 

 

                                 Кут

 

 

Потренуйся.

Накресли п᾽ятикутник або виріжи з паперу.

 

 

 

Знайди периметр (сума довжин всіх сторін фігури) фігури.

_____________________________

 

Візьми лінійку до рук. Знайди на ній дві позначки 0 та 5. Приклади лінійку до аркуша. Постав першу точку над позначкою 0. Другу точку – над позначкою 5. Проведи рівну лінію між цими двома позначками. Ти отримаєш відрізок

довжиною 5 см.

 

 

Накресли 5 фігур:

1 трикутник

1 коло

1 квадрат

1 прямокутник

1 трапецію

Знайди периметр кожної з цих фігур.

________________________________________________________________________________

 

_______________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

 

Яка фігура викликала у тебе труднощі в знаходженні периметра? Чому?

Прочитай прислів ᾽я та приказки. Знайди та підкресли цифру 5.

Краще на 5 хвилин раніше, ніж на хвилину пізніше.

 

5 днів не робили, а два відпочиваємо.

 

 Знаю, як  свої 5 пальців.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        Переглянути вихідне зображення                                                                                                                                                                                                                           

 

 

 

     Переглянути вихідне зображення                                                                                                                             Переглянути вихідне зображення

 

Привіт, друже!

Давай знайомитися?

А чи знаєш ти, хто я?

Її уважненько пишіть.
М’яким знаком не назвіть.
Бо образиться іще
І до літер утече.

* * *


Цифра ця, як бегемотик,
Має кругленький животик.
Ну, а шийка, як дуга,
Вліво зігнута вона.

 

Знизу кружечок, а зверху – гачок.
Сусідка у неї – п’ятірка завзята,
Вгадайте, як незнайомку цю звати?
 

Правильно, я цифра 6.

А чи знаєш ти, яке число я називаю?

 

 

 

 

 

 

Зліпи з пластиліну:

  6 кубиків                                  6 куль                                                 

 

 

 

Давай пограємо?

Підніми шість пальчиків вгору.

Подивись навколо себе та назви предмети, кількість яких – шість ( 6 ).

Візьми до рук шість будь – які предмети.

Домалюй сонечку шість промінчиків.                 З даного кола намалюй сонечко- комаху.

 

 

 

 

 

 

 

 

Цікавинка!!!

Напевно, всі знають цього симпатичного червоненького жучка з чорними цятками. Сонечка з’являються з першим теплом і давно асоціюються з радістю. Ці яскраві красиві створіння відразу кидаються в очі, викликають бажання нескінченно ними милуватися. Чому їх назвали сонечками? У чому їх особливість? До вашої уваги підбірка цікавих фактів, що дадуть відповідь на ці та інші питання.

20 цікавих фактів про комаху сонечко

  1. Сонечка мешкають майже у всіх частинах світу (за винятком Антарктиди і зон з вічною мерзлотою).
  2. Сонечка належать до комах із повним перетворенням (метаморфоз) і у життєвому циклі проходять стадії яйця, личинки, лялечки та імаго.
  3. Під час польоту сонечко махає крилами до 80-85 разів на секунду, і розвиває швидкість до 24 км на годину.
  4. Плями у сонечок призначені для відлякування хижаків. Як не дивно, це працює.
  5. Плями є далеко не у всіх сонечок.
  1. Існує думка, що назва «Божа корівка» пов’язана з тим, що в давні часи «божі створіння» вважалися священними, тому що люди бачили, як вони знищують комах-шкідників, і вважали, що таким чином Всевишній піклується про їжу синів і дочок своїх.
  2. Цікавий факт! У багатьох інших мовах назва цього жучка також пов’язана з Богом. Так, англійці називають його «пташкою Богородиці», голландці – «божим створінням», німці – «жучком Діви Марії», французи – «божим звіром», іспанці – «сонечком святого Антонія»
  3. У світі налічується понад 5 тисяч видів цих комах.
  4. Сонечка – основні винищувачі попелиці, яка поїдає рослини, тому фермери ставляться до цих комах дуже ніжно.

Цікавинки про сонечко

  1.                 У день комаха може з’їсти до 50 попелиць. В цілому корівки можуть харчуватися і іншими м’якотілими комахами.
  2.                 Сонечка – багаторічні комахи, що живуть до 2 років, тому під час зими вони впадають в сплячку.

Цікавинки про комаху сонечко

  1.                 Зимують вони в затишних місцях, при цьому в одній локації збирається відразу дуже багато особин.
  2.                 Залежно від виду сонечка бувають різних кольорів: рожевого, жовтого, білого, помаранчевого і навіть чорного.

Цікаві факти про Божу корівку

  1.                 Чим старша Божа корівка, тим менше у неї плям на спинці, і тим тьмяніший її колір.
  2.                 Залежно від виду сонечко може відкласти до 2000 яєць за своє життя.
  3.                 Коли сонечко піддається нападу, вона може у відповідь бризнути рідиною з колінних суглобів своїх ніг, що має неприємний запах. Цей запах попереджає жаб і комах-хижаків про те, що ця комаха отруйна.
  4.                 Птахи не вживають в їжу сонечок, вони прекрасно обізнані про їх токсичності.
  5.                 У разі нападу хижака сонечка іноді прикидаються мертвими.
  6.                 Переважна більшість сонечок – хижаки, але є серед них і повністю рослиноїдні види.
  7.                 Сонечка – неймовірно красиві комахи, герої фольклору, казок і віршів. Це незвичайні створення, які прикрашають наш світ і несуть місію звільнення угідь від шкідливої попелиці.

Коротка легенда про комаху сонечко

В середні віки стався такий випадок: на посіви напали цілі полчища попелиці. Селяни в молитвах звернулися до Діви Марії. Після цих гарячих прохань люди помітили яскравих комах, які безжально знищували шкідників. Селяни були переконані в божественному походженні цього чуда. Можливо, саме цим випадком пояснюється назва корівки.

 

 

Розрізняй!!!

 

Зафарбуй той кружечок, над яким кількість предметів – 1.

 

Зафарбуй той кружечок, над яким записана цифра 6.

              4               1              3               5                 2               6                        

 

 

 

 

 

 

 

Візьми фарби та намалюй цифру 6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А тепер давай потренуємося в написанні цієї цифри.

Послухай, розглянь та запам᾽ятай, як пишеться  цифра 6.

  •       Вона починається зверху! Точка знаходиться трохи нижче верхнього правого кута.
  • Робиться невелике закруглення вгору і створюється точка дотику з верхньою межею правого квадратика. Приблизно на однаковій відстані від кута, трохи не доходячи до середини правої половинки.
  • Тепер закруглена лінія перетворюється у великий овал, що опускається в самий низ клітини. Врахуйте, що овал повинен трохи вийти за межі центральної лінії. Цей виступ починається практично на середині клітинки.
  • Йде ще одне зіткнення в середині нижньої половини клітинки (починається трохи лівіше). Продовжуєте малювати коло, піднімаючи його до середини правої сторони клітинки.
  • Далі малюєте коло вгору, заводячи його вище центральної лінії. Приблизно в центрі клітинки закінчуєте писати шістку, з'єднавши її з лівою стороною цифри.

 

 

http://cdn.goodhouse.com.ua/images-png/19046/190465.pnghttp://cdn.goodhouse.com.ua/images-png/19046/190465.png

А тепер потренуйся ти.

http://cdn.goodhouse.com.ua/images-png/19046/190465.png

 

http://cdn.goodhouse.com.ua/images-png/19046/190465.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://cdn.goodhouse.com.ua/images-png/19046/190465.png

 

http://cdn.goodhouse.com.ua/images-png/19046/190465.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А тепер відпочинь.

Розфарбуй цифру 6 та зроби її захопленою.

                                                                    Переглянути вихідне зображення

Виконай практично завдання.

Порівняй числа, використовуючи лічильні палички (або без них, якщо зможеш).

Для цього використай знак   ˃  (більше).

Знак    ˂   (менше).

Знак    =   (дорівнює).

1          2                          1           3                   1          4                  2         1               2         2

2         3                           2          4                    3          1                  3          2              3          3

3         4                          4          1                     4          2                  4         3              4          4

1         5                           2          5                     3          5                  4         5              5          5

5         1                            5         2                     5         3                   5         4              1          1

1         6                            2         6                     3         6                    4         6              5         6

6        6                             6         1                     6          2                   6          3             6          4

6         5

Як ти думаєш, а як можна утворити число 6?

Поклади перед собою 1 шестикутник. Тепер ще 5 шестикутників. Скільки ти отримаєш?

Поклади перед собою 2 шестикутники. Тепер ще 4 шестикутника. Скільки ти отримаєш?

Поклади перед собою 3 шестикутники. Тепер ще 3 шестикутника. Скільки ти отримаєш?

Поклади перед собою 4 шестикутника. Тепер ще 2 шестикутники. Скільки ти отримаєш?

Поклади перед собою 5 шестикутників. Тепер ще 1 шестикутник. Скільки ти отримаєш?

 

Переглянь відео (https://youtu.be/PzCjdYrnKao  ).

 

Закріпи свої знання.

Переглянути вихідне зображення

Порахуй в прямому порядку від 1 до 6.

Порахуй в зворотному порядку від 6 до 1.

Поміркуй, яких чисел не вистачає. Впиши їх.

1         2         3       4       5      6

1               3             5  

 

         2             4             6

 

6             4               2   

 

        5             3               1 

 Розташуй числа в порядку зростання (від найменшого до найбільшого).

2     4     6    1     3    5

Розташуй числа в порядку спадання (від найбільшого до найменшого).

2     4     6    1     3    5

 

Таблиця додавання  числа 6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До кожної пелюстки впиши таке число, щоб сума дорівнювала 6 (можеш спиратися на таблицю додавання).

 

                                                                                                                                                

    

                                                                                                                                                                                                            

 

                                                                                                                                                                               

                                                             

 

                                                                                                                                     

 

 

 

 

 

 

                                                                                     Таблиця віднімання  числа 6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Допоможи Білці знайти  жолудь.

Переглянути вихідне зображення

                   

    

 

                                                                                                                                                                                                                                                        Переглянути вихідне зображення

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Розв᾽яжи задачу.

Білка зібрала 4 жолуді, а горіхів – на 6 більше. На скільки більше горіхів зібрала білка, ніж жолудів?

Жолудів –                                     на                

Горіхів  - ?, на          ˃                   

 

               

Розв ᾽язання

1)              +            =

 

2)              -             =

Відповідь:

 

Розв᾽яжи задачу.

       Білка зібрала 10 жолудів, а горіхів – на 6 менше. На скільки більше жолудів зібрала білка, ніж горіхів?

Жолудів –                                     на              

Горіхів  - ?, на          ˂                   

 

     

Розв ᾽язання

1)               -             =

 

2)               -            =

Відповідь:

 

Геометричний матеріал

ШЕСТИКУТНИК – ЦЕ ГЕОМЕТРИЧНА ФІГУРА, ЯКА МАЄ 6 СТОРІН,

6 КУТІВ ТА 6 ВЕРШИН.

                  Сторона

 

                                                                                                                                  Вершина          

 

 

 

 

                                 Кут

 

 

Потренуйся.

Накресли шестикутник або виріжи з паперу.

 

 

 

Знайди периметр (сума довжин всіх сторін фігури) фігури.

_____________________________

 

Візьми лінійку до рук. Знайди на ній дві позначки 0 та 6. Приклади лінійку до аркуша. Постав першу точку над позначкою 0. Другу точку – над позначкою 6. Проведи рівну лінію між цими двома позначками. Ти отримаєш відрізок

довжиною 6 см.

 

 

Накресли 6 фігур:

1 трикутник

1 коло

1 квадрат

1 прямокутник

1 трапецію

1 п᾽ятикутник

Знайди периметр кожної з цих фігур.

________________________________________________________________________________

 

_______________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

__________________________________________________________________________________

Яка фігура викликала у тебе труднощі в знаходженні периметра? Чому?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прочитай прислів ᾽я та приказки. Знайди та підкресли цифру 6.

  • Переглянути вихідне зображенняТри волосинки в 6 рядів покладені .
  • У кого 6 дітей, у того в 6 місцях багатство.
  • У нього 6 хитрощів і п'ять обманів .

 

Відпочинь.

                                                                                                                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглянути вихідне зображення 

 

 

 

 

 

 

 

Привіт, друже!

Давай знайомитися?

А чи знаєш ти, хто я?

Дуже схожа на косу.
Та косить вона не може.
Хто її не хоче вчити,
Хай іде траву косити.

 

Дуже легко нам усім
Упізнати цифру… .
В неї лиш одна нога,
І сама, мов кочерга.

 

Правильно, я цифра 7.

 

 

А чи знаєш ти, яке число я називаю?

 

 

 

 

 

Давай пограємо?

Підніми сім пальчиків вгору.

Подивись навколо себе та назви предмети, кількість яких – сім ( 7 ).

Візьми до рук сім будь – які предмети.

Яке природне явище має 7 кольорів?

Правильно, це – ВЕСЕЛКА.

 

Зліпи з пластиліну веселку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Послухай пісеньку (https://youtu.be/X6PvHZz8_pY ).

Розташуй правильно веселкові кольори.

 

Цікавинка!!!

"Навіть після самого сильного дощу, завжди виходить веселка!" Всі ми знаємо, веселка - це не просто гарне видовище, а й велика радість, вона піднімає настрій та змушує посміхатися.

Веселка з найдавніших часів привертала пильну увагу людини. У Біблії вона фігурує в якості знамення, даного Богом на знак прощення і примирення з людьми. Англійський філософ і натураліст Роджер Бекон (близько 1214-1292) ретельно розглянув явище веселки у головному своєму творі «Велика праця». Він вважав, що кольори веселки являють собою суб'єктивне явище, викликане вологістю очей.

Першу теорію веселки дав у 1637 році французький філософ і математик Рене Декарт (1596-1650). Більш точну теорію розробив у 1836 році англійський астроном Джордж Ері (1801-1892).

До чого сниться веселка: значення, тлумачення

Веселка виникає через те, що сонячне світло відчуває переломлення в крапельках води дощу або туману, які ширяють в атмосфері. Ці крапельки по-різному відхиляють світло різних кольорів (показник заломлення води для більш довгохвильового (червоного) світла менше, ніж для короткохвильового (фіолетового).

Для спостерігача на землі веселка зазвичай виглядає як дуга, частина окружності, і чим вище точка зору спостерігача - тим веселка повніше (з гори або літака можна побачити і повну окружність). Центр дуги веселки знаходиться у напрямку прямої, що проходить через сонячний диск і око спостерігача, тобто в точці, протилежної Сонцю. Дуга веселки являє собою частину кола, описаного навколо цієї точки радіусом у 42 градуси.

Послідовність кольорів у веселці така ж, як у сонячному спектрі, причому зазвичай по зовнішньому краю розташовується червоний колір, по внутрішньому - фіолетовий. З боку внутрішнього краю іноді буває видно вторинні колірні дуги, що примикають до головної райдуги. Видима частина дуги визначається положенням сонця: коли воно на горизонті, веселка має вид півкола, з підвищенням Сонця видима частина дуги зменшується, і при висоті Сонця у 43 градуси веселка зникає.

Явище, подібне до веселки, можна побачити в бризках фонтанів, водоспадів. Можлива поява місячної веселки та веселки від штучних джерел світла. Нерідко спостерігається друга веселка з кутовим радіусом близько 52 градусів і зворотним розташуванням кольорів.

Розрізняй!!!

 

Зафарбуй той кружечок, над яким кількість предметів – 1.

 

Зафарбуй той кружечок, над яким записана цифра 7.

              4               1              3               5             7             2               6                        

 

 

 

 

 

 

 

Візьми фарби та намалюй цифру 6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А тепер давай потренуємося в написанні цієї цифри.

Послухай, розглянь та запам᾽ятай, як пишеться  цифра 7 (https://youtu.be/-zkhOcZmRLo).

  • Трохи нижче середини верхньої центральної лінії ставиться крапка. Це і буде початок сімки. Під невеликим кутом вгору і вправо піднімається відрізок, що закінчується на верхній лінії трохи правіше її середини.
  • Тепер робите дужку вниз і виводите її у правий верхній кут. Не відриваючи руки, різко опускаєте пряму лінію вниз. Ведете її до середини нижньої межі.
  • Відриваєте ручку і переносите її на центральну лінію клітини. Трохи відступаєте вправо і робите риску через «тіло» сімки, перекреслюючи її.

http://cdn.goodhouse.com.ua/images-png/19046/190466.pnghttp://cdn.goodhouse.com.ua/images-png/19046/190466.png

 

А тепер потренуйся ти.

http://cdn.goodhouse.com.ua/images-png/19046/190466.png

 

http://cdn.goodhouse.com.ua/images-png/19046/190466.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://cdn.goodhouse.com.ua/images-png/19046/190466.png

 

http://cdn.goodhouse.com.ua/images-png/19046/190466.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відпочинь.

Розфарбуй цифру 7 .

                                                                    Переглянути вихідне зображення

Виконай практично завдання.

Порівняй числа, використовуючи лічильні палички (або без них, якщо зможеш).

Для цього використай знак   ˃  (більше).

Знак    ˂   (менше).

Знак    =   (дорівнює).

1          2                          1           3                   1          4                  2         1               2         2

2         3                           2          4                    3          1                  3          2              3          3

3         4                          4          1                     4          2                  4         3              4          4

1         5                           2          5                     3          5                  4         5              5          5

5         1                            5         2                     5         3                   5         4              1          1

1         6                            2         6                     3         6                    4         6              5         6

6        6                             6         1                     6          2                   6          3             6          4

6         5                            1         7                      2         7                   3         7               3          7

4         7                          5        7                         6        7                   7         7              7         1

7         2                          7         3                        7         4                   7         5              7        6  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Як ти думаєш, а як можна утворити число 7?

Поклади перед собою 1 шестикутник. Тепер ще 6 шестикутників. Скільки ти отримаєш?

Поклади перед собою 2 шестикутники. Тепер ще 5 шестикутників. Скільки ти отримаєш?

Поклади перед собою 3 шестикутники. Тепер ще 4 шестикутника. Скільки ти отримаєш?

Поклади перед собою 4 шестикутника. Тепер ще 3 шестикутники. Скільки ти отримаєш?

Поклади перед собою 5 шестикутників. Тепер ще 2 шестикутник. Скільки ти отримаєш?

Поклади перед собою 6 шестикутників. Тепер ще 1 шестикутник. Скільки ти отримаєш?

 

Переглянь відео (https://youtu.be/3mqYq_EAS2Q ).

Закріпи свої знання. Засели «будиночок».

7

 

6

2

 

 

4

4

 

 

2

6

 

 

Порахуй в прямому порядку від 1 до 7.

Порахуй в зворотному порядку від 7 до 1.

Поміркуй, яких чисел не вистачає. Впиши їх.

1         2         3       4       5      6     7

1               3             5              7

 

         2             4             6   

 

         6             4               2   

 

  7              5             3               1 

 

 

 

 Розташуй числа в порядку зростання (від найменшого до найбільшого).

2     4     6    1     3    7    5

____________________________________________________________________

Розташуй числа в порядку спадання (від найбільшого до найменшого).

2     4     6    1     3    5   7

_____________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця додавання  числа 7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                        Таблиця віднімання  числа 7.

 

 

 

 

 

 

 

Обчисли числові вирази.

 

                                                                                                                                                

    

                                                                                                                                                                                                            

 

                                                                                                                                                                               

                                                             

 

                                                                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Розв᾽яжи задачу.

Оленка намалювала 2 веселки , а Назар – на 7 більше. На скільки більше веселок намалював Назар , ніж Оленка?

 

Оленка –                                                   

Назар   - ?, на          ˃                   

 

               

Розв ᾽язання

1)              +            =

 

2)              -             =

Відповідь:

Розв᾽яжи задачу.

       Оленка намалювала   10 веселок, а Назар – на 7 менше. На скільки більше веселок намалювала Оленка , ніж Назар?

 

Оленка                                       на              ˃

Назар   - ?, на          ˂                   

 

     

Розв ᾽язання

1)               -             =

 

2)               -            =

Відповідь:

Геометричний матеріал

Візьми лінійку до рук. Знайди на ній дві позначки 0 та 7. Приклади лінійку до аркуша. Постав першу точку над позначкою 0. Другу точку – над позначкою 7. Проведи рівну лінію між цими двома позначками. Ти отримаєш відрізок

Переглянути вихідне зображеннядовжиною 7 см.

  Поміркуй, яких фігур не вистачає?                                                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглянути вихідне зображенняВідпочинь.

                                                                                                                                                                                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://th.bing.com/th/id/R.0dc770f9945f0cfb8490bd7b953554b9?rik=EvbiSD9%2fRPLDsA&riu=http%3a%2f%2fimg.theqoo.net%2fimg%2fISvPE.jpg&ehk=lm0wmXn8LJ8UoX3AZRkwRJGTaPtUGexpF%2fmnmOc1d7k%3d&risl=&pid=ImgRaw&r=0

https://3.bp.blogspot.com/-L3eLVeMF1KA/VlIIYcONCfI/AAAAAAAABaM/moxYbgwR0U8/s1600/106426977_tri.png

Презентація "Цікава геометрія" для учнів 1-4 класів | Презентація. Математика (vseosvita.ua)

Конспект уроку: Число і цифра 2. Утворення. Написання (op.ua)

https://th.bing.com/th/id/R.31b4491498556f1a798193859ad5d9cb?rik=JZ5wbvCLpGR1Kw&riu=http%3a%2f%2fbpic.588ku.com%2felement_origin_min_pic%2f20%2f16%2f02%2f1956c6dc394174c.jpg&ehk=0cw1%2feiSzyTidJMGXreuDwkQqpaP7cwZ3Cf9tpwC4ts%3d&risl=&pid=ImgRaw&r=0

 

картинки предметів по одному - Bing images

https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=odAOqomX&id=62A2FF3EDB7BEBC925A8C0F8134B74910BCDFD9E

Загадки про цифри

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
20 листопада 2022
Переглядів
864
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку