Привіт, друже!
Давай знайомитися?
А чи знаєш ти, хто я?
Розфарбуй мене.
Правильно, я цифра 4.
А чи знаєш ти, яке число я називаю?
4 квадрати 4 трикутника 4 зірки
Давай пограємо?
Підніми чотири пальчики вгору.
Подивись навколо себе та назви предмети, кількість яких – чотири ( 4 ).
Візьми до рук чотири будь – які предмети.
Домалюй на дереві чотири сливи.
Домалюй на дереві чотири листочки зеленого кольору.
Скільки лапок у кошеняти?
Скільки лапок у собаки?
Скільки лап у корови?
Скільки лапок у їжачка?
А скільки пір року? Давай порахуємо?
Зима, весна, літо, осінь.
Назви головні ознаки кожної пори року. Намалюй.
Зима – це сніг.
Весна – квіточки.
Літо – сонце.
Осінь – жовте листячко.
Розрізняй!!!
Зафарбуй той кружечок, над яким кількість предметів – 1.
Зафарбуй той кружечок, над яким записана цифра 4.
4 1 3 4 2
А тепер послухай або прочитай загадки.
Відгадай їх.
Ця цифра дуже схожа на вітрило.
Навіть вітер про це знає
І вітрило підіймає ….
Гордовита, ніби зірка.
Ви вгадали? Це…
Праву руку на бочок
І танцює гопачок.
Правильно, це – ЦИФРА ТА ЧИСЛО 4.
Візьми пластилін. Стань креативним митцем. Зліпи цифру 4.
Візьми 3 олівці або 3 лічильні палички та виклади цифру 4.
А тепер давай потренуємося в написанні цієї цифри.
Послухай, розглянь та запам᾽ятай, як пишеться цифра 4 (https://youtu.be/m9961nHbCQw)
А тепер потренуйся ти.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
А тепер відпочинь.
Розфарбуй цифру 4 та зроби її здивованою.
Виконай практично завдання.
Порівняй числа, використовуючи лічильні палички (або без них, якщо зможеш).
Для цього використай знак ˃ (більше).
Знак ˂ (менше).
Знак = (дорівнює).
1 2 1 3 1 4 2 1 2 2
2 3 2 4 3 1 3 2 3 3
3 4 4 1 4 2 4 3 4 4
Як ти думаєш, а як можна утворити число 4?
Візьми до рук 1 олівець. Тепер ще 3 олівця. Скільки ти отримаєш?
Візьми до рук 3 олівця. Тепер ще 1 олівець. Скільки ти отримаєш?
Візьми до рук 2 олівця. Тепер ще 2 олівця. Скільки ти отримаєш?
Переглянь відео (https://youtu.be/FFlyvhiJbzU). Закріпи свої знання.
Порахуй в прямому порядку від 1 до 4.
Порахуй в зворотному порядку від 4 до 1.
Таблиця додавання числа 4.
Спираючись на таблицю додавання числа 4, допоможи Єдиноріжці .
Таблиця віднімання числа 4.
Допоможи кенгуру дострибати до смаколика.
Розв᾽яжи задачу.
Марійка розв᾽язала 6 прикладів, а Максимко – на 4 приклади більше. Скільки прикладів розв᾽язав хлопчик? Скільки всього прикладів розв᾽язали діти разом?
Марійка –
Максимко - ?, на ˃
Розв ᾽язання
1) + =
2) + =
Відповідь:
Розв᾽яжи задачу.
Марійка розв᾽язала 6 прикладів, а Максимко – на 4 приклади менше. Скільки прикладів розв᾽язав хлопчик? Скільки всього прикладів розв᾽язали діти разом?
Марійка –
Максимко - ?, на ˂
Розв ᾽язання
1) - =
2) + =
Відповідь:
Геометричний матеріал
Потренуйся.
Накресли квадрат (фігура, яка має чотири рівні сторони та чотири прямі кути).
Знайди периметр (сума довжин всіх сторін фігури) одного з них.
_____________________________
Візьми лінійку до рук. Знайди на ній дві позначки – 0 та 4. Приклади лінійку до аркуша. Постав першу точку над позначкою 0. Другу точку – над позначкою 4. Проведи рівну лінію між цими двома позначками. Ти отримаєш відрізок
довжиною 4 см.
Накресли 4 чотирикутника.
Знайди периметр кожної з цих фігур.
Привіт, друже!
Давай знайомитися?
А чи знаєш ти, хто я?
Розфарбуй мене.
Правильно, я цифра 5.
А чи знаєш ти, яке число я називаю?
Намалюй:
5 квадратів 5 чотирикутників 5 зірок
Давай пограємо?
Підніми п᾽ять пальчиків вгору.
Подивись навколо себе та назви предмети, кількість яких – п᾽ять ( 5 ).
Візьми до рук п᾽ять будь – які предмети.
Домалюй на дереві п᾽ять листочків помаранчевого кольору.
Приклади свою руку до аркуша та обведи її.
Цікавинка!!!
Кожен із п'яти пальців руки має свою назву. І не раз ловиш себе на думці, чому вони звуться саме так, а не інакше. А коріння тут тягнуться з глибокої давнини.
Великий – внутрішній палець кисті. Його ще наші предки називали палюх, пучак, бецман. Рекордсмен у мові жестів. У Стародавньому Римі, під час змагань гладіаторів, великий палець вирішував долю переможеного: піднятий угору – помилування, опущений додолу – страта.
Другий палець вказівний (вказівець). Ним користуємося, коли потрібно вказати на щось чи на когось. У давні часи його називали перст – "одинокий" (про самотню людину так і кажуть: один (одна), як перст). Погрожують комусь саме вказівним пальцем. Притулений до вуст, він означає мовчання. А ще це пузвеликий палець. Назва утворилася злиттям прийменника пуз (повз, поряд) зі словом "великий".
Середній палець найдовший на руці й розміщений посередині. Вочевидь, найсором'язливіший з усіх, адже історія про нього наводить скупуваті факти.
Безіменний (підмізинний, примізинний) – це палець перед мізинцем. Або ж обручковий, перстеневий, бо саме на нього дівчина одягала обручку, коли йшла під вінець. Існує повір'я, що від безіменного пальця лівої руки йде вена прямісінько до серця. Тому єгиптяни та римляни носили обідець на лівій руці. А в східній медицині підмізинним пальцем розмішували ліки.
Західнополіська говірка фіксує ще одну, не менш цікаву, назву безіменного пальця: кризениць.
Мізинець (мізинок) – п'ятий, найкоротший палець на руці або нозі. У давнину це був символ мізерності, малої кількості. Тому вислови "з мізинець, на мізинець" вказують на малий розмір когось, чогось, малу частину чогось, а про чиюсь нікчемність кажуть, що той мізинного не вартий. Мізинець, особливо лівий (ближчий до серця), вважають провідником у внутрішній світ людини. Якщо мали намір дізнатися про когось усю правду, брали сонного за мізинець лівої руки і запитували все, що хотіли. Саме за нього радять пробуджувати сновид.
Мізинний палець відіграє чималу роль у весільних обрядах, наприклад, на заручинах із нього злизували мед. У старовину на дівочий мізинок надівали перстень як символ любовної присяги.
Фаланга пальця мала назву челенок (або ж маслачок), долоня – ладка. Коли бавилися з дитиною, плескали у ладки, промовляючи: "Ладки! Ладки! Побилися бабки. А за що? За кисіль, що наївся Василь". Або ж: "Ладки, ладоньки, ладусі. Де були? – В бабусі. – Що їли? — Оладки. Ой ладусі, ладки. – 3 чим оладки? – Із медком та солодким молочком".
Кінчик пальця руки називали пучкою (Ганна показала синові обидві пучки, сині, покопирсані неначе ножем, з синіми нігтями. – Нечуй-Левицький). А ніготь – гнихіть, пагність. Приміром, у говорах південно-західного наріччя можна почути вислів "ні на пагність" – ніскільки, нітрохи, зовсім (Добра ні на пагність. – А. Свидницький).
Дух українського народу, його культуру неможливо уявити без звичаїв та різноманітних обрядів. Якщо дівчина, що виходила заміж, не хотіла мати дітей, вона перед посадом сідала на пальці правої руки. На скільки сяде – стільки років не вагітнітиме.
Про злодія кажуть, що той має довгі пальці.
Показувати пальцем на сонце чи місяць вважалося дурним знаком.
Розрізняй!!!
Зафарбуй той кружечок, над яким кількість предметів – 1.
Зафарбуй той кружечок, над яким записана цифра 5.
4 1 3 5 2
А тепер послухай або прочитай загадки.
Відгадай їх.
Цифра ця – мов гак
На автокрані,
Що вантаж
Підносить плавно.
* * *
Ось ця цифра жартівлива,
Діток всіх розвеселила.
Як на хвостик повернеться,
В цифру два враз обернеться.
Правильно, це – ЦИФРА ТА ЧИСЛО 5.
Візьми конструктор і сконструюй цифру 5.
А тепер давай потренуємося в написанні цієї цифри.
Послухай, розглянь та запам᾽ятай, як пишеться цифра 5.
Цифра 5 в своїй основі має паличку, напівовал і верхній елемент. Пишеться з відривом пера: від середини верхньої лінії ведемо похилу на половину висоти цифри, потім лівий напівовал і верхній елемент (ледве прогнута лінія до правого верхнього кутка).
А тепер потренуйся ти.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
А тепер відпочинь.
Розфарбуй цифру 5 та зроби її захопленою.
Виконай практично завдання.
Порівняй числа, використовуючи лічильні палички (або без них, якщо зможеш).
Для цього використай знак ˃ (більше).
Знак ˂ (менше).
Знак = (дорівнює).
1 2 1 3 1 4 2 1 2 2
2 3 2 4 3 1 3 2 3 3
3 4 4 1 4 2 4 3 4 4
1 5 2 5 3 5 4 5 5 5
5 1 5 2 5 3 5 4 1 1
Як ти думаєш, а як можна утворити число 5?
Поклади перед собою 1 п᾽ятикутник. Тепер ще 4 п᾽ятикутника. Скільки ти отримаєш?
Поклади перед собою 2 п᾽ятикутники. Тепер ще 3 п᾽ятикутника. Скільки ти отримаєш?
Поклади перед собою 3 п᾽ятикутники. Тепер ще 2 п᾽ятикутника. Скільки ти отримаєш?
Поклади перед собою 4 п᾽ятикутника. Тепер ще 1 п᾽ятикутник. Скільки ти отримаєш?
Переглянь відео ( https://youtu.be/qmmwGe2fYs0 ).
Закріпи свої знання.
Порахуй в прямому порядку від 1 до 5.
Порахуй в зворотному порядку від 5 до 1.
Поміркуй, яких чисел не вистачає. Впиши їх.
1 2 3 4 5
1 3 5
2 4
5 3 1
4 2
Таблиця додавання числа 5.
Спираючись на таблицю додавання числа 5, допоможи Білочці .
Впиши до кожного прикладу 5.
Розв᾽яжи вирази.
Таблиця віднімання числа 5.
Допоможи автомобілеві заїхати до гаража.
Розв᾽яжи задачу.
Марійка вирізала 4 п᾽ятикутника, а Максимко – на 5 п᾽ятикутників більше. Скільки п᾽ятикутників вирізав хлопчик? Скільки всього п᾽ятикутників вирізали діти разом?
Марійка –
Максимко - ?, на ˃
Розв ᾽язання
1) + =
2) + =
Відповідь:
Розв᾽яжи задачу.
Марійка вирізала 6 п᾽ятикутників, а Максимко – на 5 п᾽ятикутників менше. Скільки п᾽ятикутників вирізав хлопчик? Скільки всього п᾽ятикутників вирізали діти разом?
Марійка –
Максимко - ?, на ˂
Розв ᾽язання
1) - =
2) + =
Відповідь:
Геометричний матеріал
П᾽ЯТИКУТНИК – ЦЕ ГЕОМЕТРИЧНА ФІГУРА, ЯКА МАЄ 5 СТОРІН, 5 КУТІВ ТА 5 ВЕРШИН.
Сторона
Вершина
Кут
Потренуйся.
Накресли п᾽ятикутник або виріжи з паперу.
Знайди периметр (сума довжин всіх сторін фігури) фігури.
_____________________________
Візьми лінійку до рук. Знайди на ній дві позначки – 0 та 5. Приклади лінійку до аркуша. Постав першу точку над позначкою 0. Другу точку – над позначкою 5. Проведи рівну лінію між цими двома позначками. Ти отримаєш відрізок
довжиною 5 см.
Накресли 5 фігур:
1 трикутник
1 коло
1 квадрат
1 прямокутник
1 трапецію
Знайди периметр кожної з цих фігур.
________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Яка фігура викликала у тебе труднощі в знаходженні периметра? Чому?
Прочитай прислів ᾽я та приказки. Знайди та підкресли цифру 5.
Краще на 5 хвилин раніше, ніж на хвилину пізніше.
5 днів не робили, а два відпочиваємо.
Знаю, як свої 5 пальців.
Привіт, друже!
Давай знайомитися?
А чи знаєш ти, хто я?
Її уважненько пишіть.
М’яким знаком не назвіть.
Бо образиться іще
І до літер утече.
* * *
Цифра ця, як бегемотик,
Має кругленький животик.
Ну, а шийка, як дуга,
Вліво зігнута вона.
Знизу кружечок, а зверху – гачок.
Сусідка у неї – п’ятірка завзята,
Вгадайте, як незнайомку цю звати?
Правильно, я цифра 6.
А чи знаєш ти, яке число я називаю?
Зліпи з пластиліну:
6 кубиків 6 куль
Давай пограємо?
Підніми шість пальчиків вгору.
Подивись навколо себе та назви предмети, кількість яких – шість ( 6 ).
Візьми до рук шість будь – які предмети.
Домалюй сонечку шість промінчиків. З даного кола намалюй сонечко- комаху.
Цікавинка!!!
Напевно, всі знають цього симпатичного червоненького жучка з чорними цятками. Сонечка з’являються з першим теплом і давно асоціюються з радістю. Ці яскраві красиві створіння відразу кидаються в очі, викликають бажання нескінченно ними милуватися. Чому їх назвали сонечками? У чому їх особливість? До вашої уваги підбірка цікавих фактів, що дадуть відповідь на ці та інші питання.
20 цікавих фактів про комаху сонечко
Коротка легенда про комаху сонечко
В середні віки стався такий випадок: на посіви напали цілі полчища попелиці. Селяни в молитвах звернулися до Діви Марії. Після цих гарячих прохань люди помітили яскравих комах, які безжально знищували шкідників. Селяни були переконані в божественному походженні цього чуда. Можливо, саме цим випадком пояснюється назва корівки.
Розрізняй!!!
Зафарбуй той кружечок, над яким кількість предметів – 1.
Зафарбуй той кружечок, над яким записана цифра 6.
4 1 3 5 2 6
Візьми фарби та намалюй цифру 6.
А тепер давай потренуємося в написанні цієї цифри.
Послухай, розглянь та запам᾽ятай, як пишеться цифра 6.
А тепер потренуйся ти.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
А тепер відпочинь.
Розфарбуй цифру 6 та зроби її захопленою.
Виконай практично завдання.
Порівняй числа, використовуючи лічильні палички (або без них, якщо зможеш).
Для цього використай знак ˃ (більше).
Знак ˂ (менше).
Знак = (дорівнює).
1 2 1 3 1 4 2 1 2 2
2 3 2 4 3 1 3 2 3 3
3 4 4 1 4 2 4 3 4 4
1 5 2 5 3 5 4 5 5 5
5 1 5 2 5 3 5 4 1 1
1 6 2 6 3 6 4 6 5 6
6 6 6 1 6 2 6 3 6 4
6 5
Як ти думаєш, а як можна утворити число 6?
Поклади перед собою 1 шестикутник. Тепер ще 5 шестикутників. Скільки ти отримаєш?
Поклади перед собою 2 шестикутники. Тепер ще 4 шестикутника. Скільки ти отримаєш?
Поклади перед собою 3 шестикутники. Тепер ще 3 шестикутника. Скільки ти отримаєш?
Поклади перед собою 4 шестикутника. Тепер ще 2 шестикутники. Скільки ти отримаєш?
Поклади перед собою 5 шестикутників. Тепер ще 1 шестикутник. Скільки ти отримаєш?
Переглянь відео (https://youtu.be/PzCjdYrnKao ).
Закріпи свої знання.
Порахуй в прямому порядку від 1 до 6.
Порахуй в зворотному порядку від 6 до 1.
Поміркуй, яких чисел не вистачає. Впиши їх.
1 2 3 4 5 6
1 3 5
2 4 6
6 4 2
5 3 1
Розташуй числа в порядку зростання (від найменшого до найбільшого).
2 4 6 1 3 5
Розташуй числа в порядку спадання (від найбільшого до найменшого).
2 4 6 1 3 5
Таблиця додавання числа 6.
До кожної пелюстки впиши таке число, щоб сума дорівнювала 6 (можеш спиратися на таблицю додавання).
Таблиця віднімання числа 6.
Допоможи Білці знайти жолудь.
Розв᾽яжи задачу.
Білка зібрала 4 жолуді, а горіхів – на 6 більше. На скільки більше горіхів зібрала білка, ніж жолудів?
Жолудів – на
Горіхів - ?, на ˃
Розв ᾽язання
1) + =
2) - =
Відповідь:
Розв᾽яжи задачу.
Білка зібрала 10 жолудів, а горіхів – на 6 менше. На скільки більше жолудів зібрала білка, ніж горіхів?
Жолудів – на
Горіхів - ?, на ˂
Розв ᾽язання
1) - =
2) - =
Відповідь:
Геометричний матеріал
ШЕСТИКУТНИК – ЦЕ ГЕОМЕТРИЧНА ФІГУРА, ЯКА МАЄ 6 СТОРІН,
6 КУТІВ ТА 6 ВЕРШИН.
Сторона
Вершина
Кут
Потренуйся.
Накресли шестикутник або виріжи з паперу.
Знайди периметр (сума довжин всіх сторін фігури) фігури.
_____________________________
Візьми лінійку до рук. Знайди на ній дві позначки – 0 та 6. Приклади лінійку до аркуша. Постав першу точку над позначкою 0. Другу точку – над позначкою 6. Проведи рівну лінію між цими двома позначками. Ти отримаєш відрізок
довжиною 6 см.
Накресли 6 фігур:
1 трикутник
1 коло
1 квадрат
1 прямокутник
1 трапецію
1 п᾽ятикутник
Знайди периметр кожної з цих фігур.
________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Яка фігура викликала у тебе труднощі в знаходженні периметра? Чому?
Прочитай прислів ᾽я та приказки. Знайди та підкресли цифру 6.
Відпочинь.
Привіт, друже!
Давай знайомитися?
А чи знаєш ти, хто я?
Дуже схожа на косу.
Та косить вона не може.
Хто її не хоче вчити,
Хай іде траву косити.
Дуже легко нам усім
Упізнати цифру… .
В неї лиш одна нога,
І сама, мов кочерга.
Правильно, я цифра 7.
А чи знаєш ти, яке число я називаю?
Давай пограємо?
Підніми сім пальчиків вгору.
Подивись навколо себе та назви предмети, кількість яких – сім ( 7 ).
Візьми до рук сім будь – які предмети.
Яке природне явище має 7 кольорів?
Правильно, це – ВЕСЕЛКА.
Зліпи з пластиліну веселку.
Послухай пісеньку (https://youtu.be/X6PvHZz8_pY ).
Розташуй правильно веселкові кольори.
Цікавинка!!!
"Навіть після самого сильного дощу, завжди виходить веселка!" Всі ми знаємо, веселка - це не просто гарне видовище, а й велика радість, вона піднімає настрій та змушує посміхатися.
Веселка з найдавніших часів привертала пильну увагу людини. У Біблії вона фігурує в якості знамення, даного Богом на знак прощення і примирення з людьми. Англійський філософ і натураліст Роджер Бекон (близько 1214-1292) ретельно розглянув явище веселки у головному своєму творі «Велика праця». Він вважав, що кольори веселки являють собою суб'єктивне явище, викликане вологістю очей.
Першу теорію веселки дав у 1637 році французький філософ і математик Рене Декарт (1596-1650). Більш точну теорію розробив у 1836 році англійський астроном Джордж Ері (1801-1892).
Веселка виникає через те, що сонячне світло відчуває переломлення в крапельках води дощу або туману, які ширяють в атмосфері. Ці крапельки по-різному відхиляють світло різних кольорів (показник заломлення води для більш довгохвильового (червоного) світла менше, ніж для короткохвильового (фіолетового).
Для спостерігача на землі веселка зазвичай виглядає як дуга, частина окружності, і чим вище точка зору спостерігача - тим веселка повніше (з гори або літака можна побачити і повну окружність). Центр дуги веселки знаходиться у напрямку прямої, що проходить через сонячний диск і око спостерігача, тобто в точці, протилежної Сонцю. Дуга веселки являє собою частину кола, описаного навколо цієї точки радіусом у 42 градуси.
Послідовність кольорів у веселці така ж, як у сонячному спектрі, причому зазвичай по зовнішньому краю розташовується червоний колір, по внутрішньому - фіолетовий. З боку внутрішнього краю іноді буває видно вторинні колірні дуги, що примикають до головної райдуги. Видима частина дуги визначається положенням сонця: коли воно на горизонті, веселка має вид півкола, з підвищенням Сонця видима частина дуги зменшується, і при висоті Сонця у 43 градуси веселка зникає.
Явище, подібне до веселки, можна побачити в бризках фонтанів, водоспадів. Можлива поява місячної веселки та веселки від штучних джерел світла. Нерідко спостерігається друга веселка з кутовим радіусом близько 52 градусів і зворотним розташуванням кольорів.
Розрізняй!!!
Зафарбуй той кружечок, над яким кількість предметів – 1.
Зафарбуй той кружечок, над яким записана цифра 7.
4 1 3 5 7 2 6
Візьми фарби та намалюй цифру 6.
А тепер давай потренуємося в написанні цієї цифри.
Послухай, розглянь та запам᾽ятай, як пишеться цифра 7 (https://youtu.be/-zkhOcZmRLo).
А тепер потренуйся ти.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відпочинь.
Розфарбуй цифру 7 .
Виконай практично завдання.
Порівняй числа, використовуючи лічильні палички (або без них, якщо зможеш).
Для цього використай знак ˃ (більше).
Знак ˂ (менше).
Знак = (дорівнює).
1 2 1 3 1 4 2 1 2 2
2 3 2 4 3 1 3 2 3 3
3 4 4 1 4 2 4 3 4 4
1 5 2 5 3 5 4 5 5 5
5 1 5 2 5 3 5 4 1 1
1 6 2 6 3 6 4 6 5 6
6 6 6 1 6 2 6 3 6 4
6 5 1 7 2 7 3 7 3 7
4 7 5 7 6 7 7 7 7 1
7 2 7 3 7 4 7 5 7 6
Як ти думаєш, а як можна утворити число 7?
Поклади перед собою 1 шестикутник. Тепер ще 6 шестикутників. Скільки ти отримаєш?
Поклади перед собою 2 шестикутники. Тепер ще 5 шестикутників. Скільки ти отримаєш?
Поклади перед собою 3 шестикутники. Тепер ще 4 шестикутника. Скільки ти отримаєш?
Поклади перед собою 4 шестикутника. Тепер ще 3 шестикутники. Скільки ти отримаєш?
Поклади перед собою 5 шестикутників. Тепер ще 2 шестикутник. Скільки ти отримаєш?
Поклади перед собою 6 шестикутників. Тепер ще 1 шестикутник. Скільки ти отримаєш?
Переглянь відео (https://youtu.be/3mqYq_EAS2Q ).
Закріпи свої знання. Засели «будиночок».
7 |
|
|
6 |
2 |
|
|
4 |
4 |
|
|
2 |
6 |
|
Порахуй в прямому порядку від 1 до 7.
Порахуй в зворотному порядку від 7 до 1.
Поміркуй, яких чисел не вистачає. Впиши їх.
1 2 3 4 5 6 7
1 3 5 7
2 4 6
6 4 2
7 5 3 1
Розташуй числа в порядку зростання (від найменшого до найбільшого).
2 4 6 1 3 7 5
____________________________________________________________________
Розташуй числа в порядку спадання (від найбільшого до найменшого).
2 4 6 1 3 5 7
_____________________________________________________________________
Таблиця додавання числа 7.
Таблиця віднімання числа 7.
Обчисли числові вирази.
Розв᾽яжи задачу.
Оленка намалювала 2 веселки , а Назар – на 7 більше. На скільки більше веселок намалював Назар , ніж Оленка?
Оленка –
Назар - ?, на ˃
Розв ᾽язання
1) + =
2) - =
Відповідь:
Розв᾽яжи задачу.
Оленка намалювала 10 веселок, а Назар – на 7 менше. На скільки більше веселок намалювала Оленка , ніж Назар?
Оленка – на ˃
Назар - ?, на ˂
Розв ᾽язання
1) - =
2) - =
Відповідь:
Геометричний матеріал
Візьми лінійку до рук. Знайди на ній дві позначки – 0 та 7. Приклади лінійку до аркуша. Постав першу точку над позначкою 0. Другу точку – над позначкою 7. Проведи рівну лінію між цими двома позначками. Ти отримаєш відрізок
довжиною 7 см.
Поміркуй, яких фігур не вистачає?
Відпочинь.
https://th.bing.com/th/id/R.0dc770f9945f0cfb8490bd7b953554b9?rik=EvbiSD9%2fRPLDsA&riu=http%3a%2f%2fimg.theqoo.net%2fimg%2fISvPE.jpg&ehk=lm0wmXn8LJ8UoX3AZRkwRJGTaPtUGexpF%2fmnmOc1d7k%3d&risl=&pid=ImgRaw&r=0
https://3.bp.blogspot.com/-L3eLVeMF1KA/VlIIYcONCfI/AAAAAAAABaM/moxYbgwR0U8/s1600/106426977_tri.png
Презентація "Цікава геометрія" для учнів 1-4 класів | Презентація. Математика (vseosvita.ua)
Конспект уроку: Число і цифра 2. Утворення. Написання (op.ua)