Картки для роботи на уроці . Тема "Книжка - мій хороший товариш"

Про матеріал
Підбірка дидактичного матеріалу, яку можна використати при проведенні занять до Дня книги з дітьми 2 класу.
Перегляд файлу

 

1.Встав букви, що позначають голосні звуки, прочитай загадку. Запиши відгадку.

Б_ч_т_  -  не б_ч_ть,                                                                                                                                                           Ч_т_  - не ч_є.                                                                                                                                                                    М_вч_ть, та вс_х  л_д_й                                                                                                                                                  Р_з_м_  вч_ть.

                            ________________

2. Прочитай. Пронумеруй частини так, щоб вийшов зв’язний текст. Добери заголовок.

                                __________________________________________

 ____  Згодом люди навчилися писати та малювати гострою палицею на глиняних до-  щечках. Писали книги на бамбукових пластинах, а потім нанизували їх на шнурок. Такі  книжки були важкі й незручні.                                                                                                                  ____  Потім почали виготовляти з телячої шкіри легші книги.Вони були дуже дорогими,  бо для написання однієї книги потрібна була череда телят.                                                         ____  А справжній же папір люди почали виготовляти в Китаї близько 2000 років тому. Книги тоді були рукописними. Їх переписували вручну.                                                                   ____ У давнину на нашій планеті Земля не було книжок у такому вигляді, як вони є те – пер. Сторінками стародавніх книг були стіни печер, дерева, каміння.

3. Розшифруй слова , прочитай речення, дізнайся цікаве.

тХо амв 4-5 корунихпис гник, ойт ловодів ливеким гатстбавом. аЗ нуод кута кужкни намож лобу мівитиня бунта нейко оба доста рівко.

4. Прочитай. Поділи текст на речення.

      Український народ завжди поважав книгу книга – невичерпне джерело знань наш народ склав про неї багато прислів’їв та приказок бережіть книгу це наше багатство й велика радість вона – справжній друг і порадник.

5. Пригадай, які ти знаєш речення за метою висловлювання. Знайди та обведи зеле-  ним кольором спонукальне речення.

6. Доповни прислів’я своїми словами.                                                                                                                                                                          *Хто багато читає, __________________________________________________________                            *Розум без книги, як ________________________________________________________                                               *З книгою жити - ___________________________________________________________

 

 

1.Склади й прочитай вірш М.Пригари: вибери з правої колонки та запиши в ліву.

                                                             Про   книжку

 Книжка скаржилась Мар’яні:                                                * намальована хатинка,                                                                                                                ____________________________________                        * і написано: «Це я».                                                                                                         Звідкіля це на мені                                                                    * -Я у тебе не в пошані.                                                                            ____________________________________                        * що й не снилося тобі.                                                                       Подивися, от сторінка:                                                             * різні звірі небувалі:                                                                                                                         ____________________________________                         *плями сині та масні?                                                                                                                                              Під хатинкою – маля,                                                                *а не бачили таких!                                                                                                                  _____________________________________                       * як тебе тепер читати?»                                                                                                                        А за дві сторінки далі -                                                                                                                                                                              ______________________________________                                                                                                                                                            сині, жовті та рябі,                                                                                                                                                                                   ______________________________________                                                                                                           Люди скажуть: «Ой, чия ти,                                                                                                                                                     ______________________________________                                                                                                           Скільки ми читали книг,                                                                                                                                                                         ______________________________________

2. Подумай, чи твої книжки можуть скаржитись? Поділись думками з однокласниками.

3. Склади та запиши правила користування книжками.                                                                                                                       _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________4. Прочитай ще один вірш. Чим ці два вірші схожі? Дай відповідь на запитання у вірші.

                    Л. Храплива «Дві книжки»                                                                                                                                                                         Зійшлися дві книжки:                     Бо тільки Оришка                                   Кине книжку Галя,                                                                     Галі та Оришки.                                Дочитає книжку,                              (За котом погналась),                                                                                Одна чиста, мов на свято,        Має здавна добру звичку:      Впаде книжка десь під ноги,                                                                             Друга вся пом’ята.                      Кладе на поличку.                                      Позбиває роги.  

Бо знає Оришка,                              Візьме книжку Галя,                             Так росте Орися:                                                                   Що добрий друг книжка:              (Довго одягалась!) -                     Щодня щось навчиться,                                                                                    Пильно лиш її читати,                     Зараз пальці всі немиті               А що буде Галя знати?                                                                                          Розкаже багато!                               На книжці відбиті.                        Можете вгадати?                                                                                                                                                                                                                                                                                        

docx
Додано
30 липня 2022
Переглядів
311
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку