Урок української мови для 2 класу.

Про матеріал
Урок української мови для узагальнення знань з теми. Допоможе вчителю у підготовці до уроку. Урок був цікавим для дітей і насичений різними видами роботи.
Перегляд файлу

Урок української мови у 2-В класі.

Тема. Узагальнення знань з теми речення, звукове значення букви ї.

Мета.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

Перевірте чи є у вас на партах кольорові олівці, ручки.

Урок у нас сьогодні з вами не звичайний, а екологічний. Ми з вами будемо екологоми. Для цього вам необхідно зараз підійти до мене і обрати із закритими очима в нашій чарівній торбинці капустинку або морквинку. Що оберете, в тій команді і займаєте місце. Робимо ми це все дуже швидко.

Ви вже поділилися на групи, тому давайте зараз пригадаємо правила роботи на уроці.

ІІ. Мотивація до навчання.

До нас сьогодні в гості завітав ваш давній друг Зайчик Кося і ось що він хоче вам розказати про свій урок української мови у лісовій школі (3.1)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

4.1 Робота з темою уроку.

Учитель. Прочитайте тему уроку з дошки. Давайте ми з вами пригадаємо, які звуки дає буква Ї.

Учні. Буква Ї дає два звуки.

Учитель. В яких випадках буква Ї дає два звуки?

Учні буква Ї завжди дає два звуки.

4.2. Повторення матеріалу про речення

Наш Кося попросив мене перед уроком, щоб ви допомогли йому розібратися що таке речення і які є його види, бо він щось не дуже в цьому розуміється. Допоможемо нашому другові?

4.3. Гра «Мовний пінг-понг». Всі ви любите гратися. Моєю улюбленою грою є мовний «Пінг-понг». Умови її такі: спочатку читаєте інформацію з карти знань на с.10. Для цього я вам даю дві хвилини.

Отож я вам читаю початок речення, а кожна команда по черзі відповідає, якщо команда не відповіла, то слово надається іншій команді.

  1. Неокличні речення вимовляються зі спокійною ІНТОНАЦІЄЮ
  2. У кінці окличного речення ставимо ЗНАК ОКЛИКУ.
  3. Речення – це слово або декілька слів, що виражають закінчену ДУМКУ.
  4. Розповідне речення-це речення, у якому про когось або про щось РОЗПОВІДАЄТЬСЯ.
  5. Спонукальне речення- це речення у якому до чогось СПОНУКАЮТЬ.

6.Питальне речення- це речення, у якому про когось або про щось ЗАПИТУЮТЬ.

4.4.Ви гарно попрацювали, а тепер прийшов час для відпочинку із зайчиком а фізкультхвилинці.

 

4.5. Робота в зошиті.

До нас сьогодні мав завітати ще один гість і розповісти нам свого нового вірша, але він не знав коли у нього потяг і тому прислав вам електронного листа. Коли я його читала, то побачила там багато помилок. Але ж ви у мене діти розумні і спишете цей вірш без помилок. А ми із зайчиком будемо за вами спостерігати. Яка команда першою впорається, з тієї ми і почнемо перевірку.

Буку ї потрібно вчити,

Адже як без йіжі жити!

Істи трба, щоб рости

Краще йіхати, ніж йти

На цю букву, хочеш знати,

Лиш одну травинку звати.

В неї шубка з колючок,

Їйі звати-їжачок.

4.6. Вправа «Виправ помилку»

1. Кося сказав мені, що він дуже полюбляє і тому насадив її цілу грядку. Він просить нас допомогти йому зібрати моркву. По черзі від кожної команди виходить представник і виконує своє завдання.

1.  Виправ помилку у слові стойіть.

2. Чи правильно, що стіл-це дієслово?

3. В кінці розповідного речення ставимо знак питання.

4. Яку літеру пропущено у слові укра_нський?

5. Яку літеру пропущено у слові під’_зд?

6. Яку літеру пропущено у слові ки_вський?

7. Склади зі слів речення: я,сім’ю, люблю, свою.

8. Визнач у реченні іменник. Сьогодні дуже тепла погода.

9. Скільки звуків у слові «Український»?

10. Скільки голосних звуків в  українському алфавіті?

Розповідне неокличне

Спонукальне неокличне

Питальне неокличне

Розповідне окличне

4.7. Прочитай, виправляючи помилки. З’єднай наведені речення та їхні характеристики.

Усміхнися вранці ранковому сонечку!

Коли починається осінь?

Уся земля від радості іскриться!

Навіщо в мові чарівні слова?


 

4.8. Підсумок уроку.

«Бій зі змієм»

С.13.

 

 

 

docx
Додано
2 серпня 2022
Переглядів
810
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку